FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 05.04.07 00:04
« Re:
mazo: olej se musí kontrolovat po delší době po zhasnutí motoru, kdy už skoro všechen steče do karteru. Nejlepší je to změřit ráno před startem (a na rovině, i malý sklon dělá velkou odchylku). Z toho plyne, že asi málokoho napadlo vytahovat měrku při běžícím motoru a málokdo tedy ví, jestli se z motoru otvorem po měrce může kouřit. Mne by to asi neznervózňovalo, trochu spalin asi netěsnostmi pod píst pronikne. -
« Bez nadpisu
Ahoj, tak jsem dnes zkusil na dálnici Kralupy - Praha rozjet na 160km/h, zařazenou 6ku, tempomat a reset PP. Průměrná spotřeba po celou dobu byla 8,7litru. Motor točil 2500ot. Během ježdění po Praze pak klesla spotřeba na 6,8. Takže i na motor 2.2 s 6kou je asi 160km/h moc.
Nevím jak to Jenerad dělá že má:
Kdyz jedu jak prase, tak spotrebu nedostanu dlouhodobe nad 7,5 l, ted mam dlouhodobou 7,3 dle PP. Pri vynulovani PP na dalnici plny knedlik (180-210 dle kopcu) je spotr. 8,6 l
Pri poklidne jizde s ohledem na spotrebu ne mene nez 6,3 l/100km. -
« dym pri kontrole oleja
Ahojte, som cerstvym majitelom diesla 2.0 TDCi, doteraz som mal len benzin.
Kratko po starte (30s) ma napadlo este skontrolovat pred dlhsou jazdou olej, vytiahol som kontr. tyc a z otvoru sa dymi. Mozno sa pytam uplnu hovadinu, ale je to normalne? U benzinu som to nikdy nevidel ale je pravda, ze olej som ani casto nekontroloval.
P.S. Precital som dost velku cast tohoto fora, ale nevidel som tu nic o dyme oleja (prakticky studeneho). Ak sa pytam hovadinu tak sorry. -
« Hlasove ovladani Radio, MP3, klima, telefonu
Pánové,
nějak jsem zjistil, že se moc neví o této vychytané fičuře, kdy za 9.900,- dostanete BT hf. výsledkem je good BT handsfree s hlasovým ovládáním, navíc ale super hlasové ovládání klimy, rádia a Mp3...
Nemůžu si vynachválit! Akorát už při objednání se musí specifikovat, jestli AJ nebo NJ potom nelze měnit
- dealer to samozřejmě netušil, tak jsem dostal NJ...
Ale naladil jsem NJ povely, vypiloval výslovnost číslovek v NJ (fuunf mi dělalo obzvláště problémy :-)
Je to ale prča... "Klimaanlage" "temperatur" "20 grad"
:-)
"Name anwahlen" "Lojza" "Ja"
:-)
"Radio" "Stazion" "Evropa 2"
:-)
docela má ta ženská pěknej hlas! :-)
Akorát bez návodu bych byl nahranej, dealer mi samozřejmě s novým autem nedodal, po urgenci dodal na AJ language, takže naho...
Naštěstí FORD DE reagoval promptně a po žádosti okamžitě poslal i do ČR, dříve, než mi dealer dodal ten AJ :-) GOOD!
Takže pánové je to Super a zatím jsem neslyšel nikoho z vás to chválit!
Je pravda, že z nabídky CZ fordu se na tuto vychytávku moc přijít nedá...
Takže osvěta především! -
RADEK1 04.04.07 19:04
« Bez nadpisu
TO :Jozef 035
Samo že nepoznám ve zpětném zrcátku,jaký že motor má auto za mnou.Jen jsem chtěl kutilovi sdělit,že všechno chce své. Tedy i zvyknout si z benzínu na naftu a až se tak stane už na benzín nebude vzpomínat. A sílu auta si nedokazuji tím, že ujedu nějakému joudovi, který mne dojede v obci kde já ctím 50km/h. Takoví řidiči nme prostě dráždí . Jsou to ti,co jedou stabilně 70 a myslím že jsou hrozba pro všechny řidiče.V obci rychlí a mimo zase nebezpečně pomalí!! >:-[] -
« Bez nadpisu
To jack007: Točím to mezi 1700 - 3000 (maximálně 3500). Žrát to pořádně začne až na 6ku kdy to nechce jet a to pak tocí.
To impaler: Člověče fakt nevím co máš na mysli. Tu 1.8 která měla při koupi 25 závad? Neboť jiné jsem nereklamoval.
Dnes ráno jsem potkal na dálnici Volvo XC90 a když jsem ho chtěl předjet tak začal v cca 140km/h zrychlovat a v pohodě mi ujel. Podle toho jak kouřil bych tipoval na diesel a ten má mít 400Nm/2000ot a to bych měl mít taky a myslím, že XC90 by měl být výrazně těžší. :roll: Kde je problém? -
-
"-- skrytý --" 04.04.07 09:25
« Re: Re: Stanadyne -STANDA - davkovani
To m.Leky: je presne ten pocit co jsem asi zazil i ja - opravdu, OMV (Alpin Diesel - coz znamena aditivovany - coz znamena ne moc dobra varinat jeste k dolevani Standy - MICHANI DVOU ADITIV). Shell Diesel Extra neaditivovana nafta + Standa = je pocitove hlucnejsi. Ale jsou to pouze pocity - udelam jeste test skutecne hlucnosti po trech natankovanych nadrzich.
To hil: podivej se nazpet do tohoto fora uvadel jsem tady decibelove udaje presne tebou uvadenych kombinaci SDE + Standa a SVPD bez Standy - vysledek byl mirne v prospech SVPD -
Jozef0351 04.04.07 08:55
« Re: Re: Re:
Aj mňa predbehne niekedy na diaľnici Fabia HTP a možno si myslí ako mi to natrel. Teraz sa možno na fore o Fabiach podobne chváli. Ja som minule na diaľnici predbehol Porsche. Istotne bol z toho smutný >:D
PS: Neviem podľa čoho sa dá v spätnom zrkadle poznať aké má auto motor. A neviem prečo si myslíš že sa s tebou pretekal. Niektorí vodiči idú stabilne 80 - 90 ako na tempomat. V obci aj mimo obce. Usudzovať z toho aké máš brutálne silné auto je smiešne. -
Jozef0351 04.04.07 08:47
« Re: Re:
Kdyz jsem mel stare mondeo 1,6i tak jsem pri prasecim stylu jezdil za 11 l/100km, pri klidnem stylu jizdy s ohledem na spotrebu tak 7,5 l/100km. V zadnem pripade se ale neda s tak slabym autem jet stabilne 180! sice max. 215 z kopce s vetrem v zadech, ale jinak byly rychlosti vyrazne nizsi... Neverim, ze s 1.8i se da jet stabilne 180, ani ze pri te rychlosti zere 9,2 l/100km
Mimo mesta sa cez 9l nedostanem. Keď jazdím s ohľadom na spotrebu tak mimo mesta sa dá ísť pod 6l, bežne mám 6,5. Priemer za posledný mesiac aj s jazdami po meste mám 7,6. 180 to ide úplne v pohode a ešte aj zrýchluje. S tým nemala problém ani moja stará Carisma 1,6. S ňou som zozačiatku tak jazdil ale teraz mám už trošku rozum :D -
Jozef0351 04.04.07 08:37
« Re: Re: Re: re: akcelerace TDCI vs. Duratec
ta páka mezi sedadly je tam asi na řazení, ale moc to nepomáhá - někdy to zkus oproti 2,2 - stačí jen nahlédnout do tech specifikace a není o čem diskutovat, pružné zrychlení je takřka 2x lepší oproti 2,0 Duratec
Práveže pomáha >:D Neviem kde si zobral ten nezmysel že má 2X lepšie pružné zrýchlenie. Výhoda toho benzínu je práve v tom že môžeš podradiť na 3 a vtedy máš na kolesách minimálne rovnaký, predpokladám väčší KM ako v TDCI na 5 - 6. Nemám k dispozícii krivky motorov ani prevodové pomery ale je to tak. Dokonca ten benzín bude vzhľadom na lepšie rozloženie hmotnosti na tom asi lepšie v zátačkach. Treba si jednoducho uvedomiť že s dieslom sa jazdí ináč ako s benzínom. -
RADEK1 03.04.07 21:16
« Re:
TO :Kutil
Dej tomu čas a uvidíš ,že za rok si předchozí gen. Mondea téměř nevzpomeneš.Nebo jen tehdy ,když vyprášíš nějakého namistrovaného TDíčkáře . S 1,8 by to tak hladce asi nešlo >:D >:D Říkám to jen proto ,že dnes se na mne jeden nalepil (asi posílen optimismem) v obci a tlači a tlačil až po ceduli :,,konec obce" :P Tam jsem dal 3 a z té stříbrné O1 za chvíli byla jen . (tečka) frajer jeden libovej >:-[] -
RADEK1 03.04.07 21:15
« Re:
TO :Kutil
Dej tomu čas a uvidíš ,že za rok si předchozí gen. Mondea téměř nevzpomeneš.Nebo jen tehdy ,když vyprášíš nějakého namistrovaného TDíčkáře . S 1,8 by to tak hladce asi nešlo >:D >:D Říkám to jen proto ,že dnes se na mne jeden nalepil (asi posílen optimismem) v obci a tlači a tlačil až po ceduli :,,konec obce" :P Tak jsem dal 3 a z té stříbrné O1 za chvíli byla jen . (tečka) frajer jeden libovej >:-[] -
« Bez nadpisu
Pánové, doufám, že vše je tím, že je auto nové a má najeto cca 5000km. To co píšu je dle skutečnosti, když jsem auto kupoval, tak mi bylo řečeno, že dlouhodobá spotřeba budu pod 7litrů, většinou že je 6,5 a s čipem 5,5. Z toho jsem vycházel. Vzhledem k tomu, že se stále zlepšuje, tak je to zřejmě jen malým počtem najetých km.
Mondeo 1.8 jsem měl s naměřenými 92kW a auto bylo skutečně schopné jet po dálnici stále 180km/h. Občas bylo nutné přeřadit na 4ku, která točila do 188km/h. Spotřeba opravdu byla 9,2litru. Za to se mi ji při klidné jízdě nepodařilo dostat pod 8litrů.
Souhlasím, že Mondeo 2.2TDCI z roku 2007 je samozřejmě bezpečnější a technicky lepší než Mondeo z roku 2000, protože je nové a nemá nic najeto, ale co se týče úložného prostoru, ergononie vnitřku, výhledu z vozu a šíře sedaček, tak bylo staré Mondeo lepší. Osobně bych u TDCI s 6ti kvaltem uvítal jiné zpřevodování, motor by byl schopen točit ve 150km/h okolo 2000ot. 4, 5 a 6 jsou moc blízko u sebe.
To Janerad: Když vynuluju PP a jedu po dálnici okolo 200km/h, tak je spotřeba 9,2l. Při normální jízdě je 7,8 a pokud se snažím a jedu mimo město okolo 90km/h tak 6,5 a dá se i pod 6. Ale musí to být rovina a nesmím to přišlápnout.
diky