FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 06.04.07  19:56

    « Re: Re: Re: Re: Sobek

    To je blbosť že je u nás horšia nafta ako na západe. Áno, aj mne tvrdil predajca keď som kupoval Tranzita že bacha na naftu. Samozrejme sa neprizná že chybu urobili "soudruzi v NDR" a nie nafta. Iné motory také problémy nemajú.
  • 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 06.04.07  15:01

    « reziveni

    to Renevalnoha:
    co to bylo za auto a rocnik o kterem pises ze rezlo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.07  14:46

    « Re:

    Rene: musels to mýt horkou slanou vodou a drátěným kartáčem. Od roku 2000 mám v rodině asi pátého Forda a ani stopa po rezu. Na Mondeu mám kola trochu vystrčená ven, bez zástěrek, a i lak drží. Nic omláceného není. Možná jsi měl smůlu na kus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.07  13:51

    « Re: Re: Re: Sobek

    hil : já už se jenom občas tak jako lehounce připomenu, že nálepku gaunera, který tam lije fritovací olej , a to ještě horký, použitý a navíc neznačkový řepkový.
    Jinak to přece není možné, že už dvakrát............ když si stačí dávat pozor na to, kde tankovat a nemůžu mít žádný problém ......
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 06.04.07  13:00

    « Re: Re: Sobek

    To DIM, all: A všichni bez výjimky se dušují, že tankují u značkových čerpacích stanic

    Na jedné diskusi se mi vysmáli, údajně má příbuzného v rafinérce v Kralupech a všichni bez výjimky tam berou stejné palivo.
    A teď si vyber...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.07  12:27

    « Bez nadpisu

    to CJA: rezne jako svine!!! zarucni podminky dodrzeny. nastesti ne me ale lidem kterejm jsem ho prodal. ale me uz reznul taky. menili mi oboje dvere na strane ridice. to bylo zduvodneno ze byly spatne slicovane a sterk odletujici od prednich kol ( stacilo by od vyrobce dat zasterky za 200kc) tak opreskal ty dvere az proste zacali hnit.
    ted se do toho pridaly dvere na druhy strane podbehy viko kufru atd.
    nechci tady nekoho * ale forda uz nikdy.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 06.04.07  12:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: re: akcelerace TDCI vs. Dura

    maverick: Pri rozdiele 90k rozdiel v spotrebe 3l nie je tragédia. Aj keď som ST neskúšal tak súhlasím. Nikdy som netvrdil že diesel nie je lepší na kludnú jazdu. Ale "radosť z jazdy" je asi s ST väčšia. TD a zvlášť TDCI je stále len kvázišport. Ale potvrdil si mi to čo tvrdí Kutil a čo je vidieť aj z grafov. Benzín má vhodnejší priebeh KM a širšie spektrum využiteľných otáčok. Nedávno by som sa ešte hádal že je to naopak. Hodnotou KM ale samozrejme zaostáva.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.07  11:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: re: akcelerace TDCI vs. Dura

    Hi,
    to lordmystic: Nemel jsem v umyslu hodnotit lepsi/horsi, jen dat info o osobnich zkusenostech. Ta 2.2TDCi se mimochodem prodava i jako ST:-) (uz i Ford se zblaznil...), sestivalec 2.7 se do mondea nedava (jagu, atp.)
    Na casove hodnoty akcelerace a pocity pri ni jsou to dost porovnatelny auta - ze zacatku jsem byl skoro z ST220 zklaman, cekal jsem vetsi rozdil. Je vsak pravdou, ze tech cca 60 koni rozdilu se nekde projevi. Ale tim, ze jsem najel s 2.2TDCI celkem dost k ziskani nazoru (tech 90k), tak si troufam tvrdit, ze 2.2 neni pocitove VYRAZNE slabsi nebo horsi. A jeji kroutak je fakt paradni. Pro beznou jizdu je to lepsi motor nez benzinovy 3.0V6)
    Kdyz bych mel poradit kupujicimu, ktery chce silne auto s dobrym podvozkem, poradim mu mondeo (ST) 2.2TDCi (spotreba u ST220 totiz roste se sviznou jizdou vice jak kvadraticky:-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.07  11:28

    « Re: Sobek

    ........" Až toto dokáže české a slovenské palivo... A všichni bez výjimky se dušují, že tankují u značkových čerpacích stanic. Buď mají tedy pravdu a palivo není stále dostatečně dobré v síti čerpacích stanic, nebo kecají. "
    Petře, nekecám !!!!!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 06.04.07  11:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: re: akcelerace TDCI vs. Dura

    maverick: No jo, jenže nemůžeš srovnávat šestiválec s 220k oproti mnohem slabšímu čtyřválci dieselu... A i přes to toto srovnání vychází TDCi docela slušně oproti "ostré" verzi ST...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.07  11:09

    « Re: Re: Re: Re: re: akcelerace TDCI vs. Dura

    Hi,
    to Jozef035: Trochu se pridam k diskusi spotreba a akcelerace benzin vs. nafta.
    S 2.2 TDCi jsem najel 90k, na PP jsem mel porad kolem 6(+-0.5l), dle tankovani za celou dobu (90k!) 6.16. Pak jsem presel na ST220 a pri STEJNEM stylu jizdy mam za 10k km na PP 9.3, dle tankovani 9.18. Rozdil je 3 litry.
    Na naftu a zpusob akcelerace je treba si zvyknout (narazim na predchozi prispevky rozcarovaneho majitele:-). Pokud clovek predtim jezdil s benzinem, trva par tisic km, nez se s naftou naucis. Pak uz vyuzivas jeji vyhody a musis se smirit s nevyhodami. Ja presel na ST220 kvuli vstrikum a vyhodne cenove nabidce.
    Rozsah vyuzitelnych otacek je u benzinu mnohem vetsi, u ST220 i smerem dolu (po meste jezdim kolem 900-1000 ot na 6ku, u nafty jsem musel mit aspon 1.200-1.500ot/min - EURO3). Na razantni predjizdeni u benzinu musim podradit (nekdy o vice jak 1 stupen), u nafty jsem musel chvili cekat na turbo a pak si hlidat prerazeni mezi 3.000- 4.000 ot/min. U benzinu vetsinou stihnu predjet na zarazeny stupen, u nafty jsem behem predjizdeni musel i radit.
    Z pohledu lepsiho motoru: ani jeden z nich (2.2TDCi vs. ST220) neni lepsi nez druhy. Kazdy ma svoje pro a proti. U nafty je vyhodou spotreba (i pri blbnuti se clovek vejde dlouhodobe pod 9), u benzinu vyhodou rozsah vyuzitelnych otacek. Proti jsou celkem jasna. Ostatni benziny a nafty u mondea nedokazu posoudit, najel jsem s nimi moc malo na objektivnejsi nazor.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 06.04.07  10:29

    « Re: Re: Re: Přepady ze vstřikovačů

    vica: tak si to píšu do kalendáře, ale jestli to zase odloží, tak už budu vraždit! Bych mohl zkusit nějakou předrezervaci...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.07  10:13

    « Re: Re: Přepady ze vstřikovačů

    lordmystic:
    školení na opravy vstřikovačů proběhne 25.4.07 pak odstartujeme opravy.
    Blikání kontrolky a ztráta výkonu značí pravděpodobně únik tlaku paliva z railu - přepad vstřikovače.
    Hlučný motor - opotřebené jehly vstřikovačů - dávky paliva nebo korekce.
    Test a následná oprava vstřikovačů Vám určitě pomůže.
    Gratuluju k vysokému projezdu km s originální výbavou

    Jan Mareček
    Hale s.r.o.
    No snad to už dodrží. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 06.04.07  09:48

    « Re: Přepady ze vstřikovačů

    Petr T.: Díky za info, alespoň jsem zase o trochu chytřejší a také je to dobré vědět, před tím než to povezu do servisu - ať mám alespoň hrubou představu co mám s autem a co mi budou opravovat. Jinak tu ŘJ jsem asi fakt nasral :).
    Teď už jen doufám, že v průběhu dubna to v Hale budou umět opravit, stále to odkládají :(. Tohle se fakt nedá, točit do 2500tis ot/min, to se fakt nedá... víte jak mě děsně po třech měsících svrbí noha na plynu...? :(. Vždyť už mám spotřebu jak má matka s Passatem 1.9TDI a to jezdí opravdu extra úsporně :).
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.07  09:33

    « Přepady ze vstřikovačů

    Lord Of Mystics:
    Řekl bych že jsi naštval řídící jednotku. >:D
    Pokud vstřikovače tzv tečou do přepadu, tlak v railu neodpovídá požadavku ECU (ŘJ). Tehdy ECU zvolí náhradní režim aby zabránila poškození motoru. Pokud ECU vyhodnotí parametry jako kritické, umí vypnout motor a zabránit tak zničení motoru.
    Ne vždy je to reálně třeba, ale ECU to tak nemusí vidět.
    Co se týče přepadů: čerpadlo i vstřikovače pracují s rezervou. Tato rezerva se sbírá ze vstřikovačů (je nasávána podtlakem venturiho trubice umístěné na čerpadle) a potom jde společně s přepadem z čerpadla do nádrže.
    Pokud je poškozen vnitřek vstřikovače (může se stát u všech typů a značek vstřikovačů), natlakované palivo se nedostane do trysky ale uteče přepadem. Systém se pak chová, jako by vstřikovač byl odpojen. Ve skutečnosti se však vstřikovače v kritickém režimu neodpojují, ale umí svým přepadem vypustit všechno palivo a zastavit tak motor.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 06.04.07  09:15

    « Re: Re: Re: re: akcelerace TDCI vs. Dura

    Ultraúsporne jazdím za 5,3 >:D
    To je ten nezmysel ktorým si niečo potrebujete dokazovať.
    Naozaj jazdím normálne. Diaľnica 130 - 140, mimo obec do 110, obec 60. Keď treba predbehnúť tak predbehnem. Priemer mám momentálne 7,6 za posledných 3 tis. km. Fakt neviem prečo si potrebujete nahovárať že benzín musí žrať minimálne 10 :'-( Dokonca na fóre o FSI motoroch tvrdia že jazdia s 2.0 FSI za 7. Celkový priemer. Koľko by to žralo na okruhu ma fakt nezaujíma. Myslím že závodne tam jazdia iba benzíny a žerú možno 30. Keď si tam niekto chodí zazávodiť s traktorom a je rád že mu to žerie polovicu jeho problém. Netrápi ma ani to že pri 180 je rozdiel podstatne väčší. Nech je aj 5 násobný. Nevadí mi ani to že v meste je rozdiel v spotrebe tiež viac ko 2l. Podstatné pre mňa je že pri kombinovanej prevádzke sa zmestím do 8, mimo mesta 6,5. A netrepem kraviny že s dieslom by som isto jazdil za 9 lebo ta papierova spotreba 5,5 platí len pre ultraúspornú jazdu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.04.07  08:57

    « Re: Re: re: akcelerace TDCI vs. Dura

    nejde o závody pouze o porovnání dvou rozdílných motorů ve stejném autě za stejných podmínek (řazení oblouk rovinky) nic víc nic míň.
    Každé auto jede a řadí jinak ale jde o výsledný efekt a co mě to bude stát. Jízdní projev traktor vsc. tichý benzín (7 000ot) >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 06.04.07  08:53

    « Re: Re: re: akcelerace TDCI vs. Dura

    Jozef035: no napsal jsi to nepřesně. Pokud se bude jezdit ultraúsporně, pak bude rozdíl ve spotřebě cca. 2 litry (třeba). Ale pokud se bude na obojí šlapat pořádně, pak bude rozdíl téměř dvojnásobný, o tom si kuř!
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 06.04.07  08:40

    « Re: re: akcelerace TDCI vs. Dura

    Většina podobných lidí koupí výrazně levnější benzín a potom mají potřebu tento levnější, benzín žeroucí auťák obhajovat a cosi si kompenzovat.
    Ja si na rozdiel od niekoho nemusím nič obhajovať >:D Netvrdím nezmysli že benzín žerie 10, nafta 6. Tvrdím že priemer mám do 8, dokážem jazdiť za 6,5. Treba sa s tým zmieriť že rozdiel v spotrebe nie je 6l ale len 2. Niekto iný si dokazuje že šetrí viac ako je skutočnosť.
    Netvrdím že 1,8 benzín je živšia ako 2,0 TDCI. Tvrdím že TDCI je pružnejšie, 0-100 rýchlejšie ale nie je medzi nimi žiadny brutálny rozdiel. S tým sa treba zmieriť. Ten 30 % pokles momentu je fakt. Treba k tomu niečo dodať? Ja nemám nič proti dieslom. Spôsob jazdy by mi nevadil. Jediný dvôvod prečo som si nekúpil TDCI bola hlučnosť. Keby bol tak brutálne výkonnejší ako benzín tak si ho kúpim. Rozoberať tu nezmysly o okruhoch nemá zmysel. Sú to slabučké autá na naozajské pretekanie a je to hlavne o vodičovi. Dobrý vodič ti to natre aj s Fabiou 1,4. Nie na letisku samozrejme.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 06.04.07  08:01

    « re: akcelerace TDCI vs. Dura

    vica : No nevím jestli je dobré na okruhu v Brně porovnávat spotřebu... To je jasný že vysokootáčkové benzíny tu budou žrát dvakrát tolik. Jinak mé zkušenosti v porovnání s benzínem - tedy jen na letišti rovinky. První metry navrch mé TDCi, po rozjezdu a odřazení prvních stupňů začal přebírat iniciativu benzín. Je to prostě tak, jak se stejně silnej benzín dostane do otáček, tak ani sebelepší turbodiesel toho moc nenadělá...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…