FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 21.04.07 11:20
« Re: Repas vstřiků Hale
Zdravím přátelé, tak už to funguje. Mám několik poznatků za posledních 14 dnů.Avizovaná jízda po okruhu v Brně se vydařila. Spotřeba za 25 min pří režimu 2,3,4 po omezovač 12,9l.Brno-Olomouc(Olympie-Olympie) 20 min rychlost 200-225km/hod 5tka 4000-4600 ot/min 10,5l.Minulý týden jsem konečně vyrazil do Německa 5 nádrží za týden 4500 km - 6,9l. Tímto režimem se mi stala nemilá věc. Začala téct nafta u trubky (kolem závitu) spojující rail a vstřikovač.Bylo to dost cítit a dělal jsem až kaluže při stání. Teklo to po motoru až na výfuk. Vzhledem k tomu, že jsem s tím jezdil týden tak jsem musel spodek motoru celý umýt.Téct tak benzín tak nevím nevím. V servisu se to utáhlo a je klid.Závada se projevila ve 252 500 km. Zatím pořád jezdím na origo výbavu. Je divné že se to jen tak uvolnilo takže pozor. :'-( -
"-- skrytý --" 21.04.07 11:16
« tekoucí nafta
Zdravím přátelé, tak už to funguje. Mám několik poznatků za posledních 14 dnů.Avizovaná jízda po okruhu v Brně se vydařila. Spotřeba za 25 min pří režimu 2,3,4 po omezovač 12,9l.Brno-Olomouc(Olympie-Olympie) 20 min rychlost 200-225km/hod 5tka 4000-4600 ot/min 10,5l.Minulý týden jsem konečně vyrazil do Německa 5 nádrží za týden 4500 km - 6,9l. Tímto režimem se mi stala nemilá věc. Začala téct nafta u trubky (kolem závitu) spojující rail a vstřikovač.Bylo to dost cítit a dělal jsem až kaluže při stání. Teklo to po motoru až na výfuk. Vzhledem k tomu, že jsem s tím jezdil týden tak jsem musel spodek motoru celý umýt.Téct tak benzín tak nevím nevím. V servisu se to utáhlo a je klid.Závada se projevila ve 252 500 km. Zatím pořád jezdím na origo výbavu. Je divné že se to jen tak uvolnilo takže pozor. :'-( -
oleowr1 21.04.07 10:46
« Re: reziveni
Když jsem koupi vloni svého kombíka, r.v. 12/2002 - PP, LZ a PZ dveře byly dole jak liška, úplně odprýskával tmel, který překrývá dolní falcování dveří. Kolega má stejně staré mondeo od nova tomu to uznali jako reklamaci, já jsem to zkoušel ve Ford Malý a Velký v OV, řekli mi, že korozi se musí ohlásit podle obchodních opodmínek do 7 dní od vypuknutí, že je to koroze starší a uznali by mi tak max. jedny dveře zbytek oprava za cca. 1500,- na jedny dveře. Vysmáli se mi, že když člověk chce ušetřit kupuje 3 roky starou ojetinu musí s tím počítat, protože nemám faktury od prováděných garanček, nemám účty za mytí v "autorizovaných myčkách" apod. a nemohu doložit jak bylo o vozidlo pečováno. Poděkoval jsem jim se slovy, že děkuji a za 1500,- opravím dveře u více aut a ne jen jedny. Technik ještě blekotal, že na to mají technologii, s úsměvem jsem mu odvětil, že tu technologii na vlastní oči po třech letech vidím na svých dveřích - zrudl jak rak, ostatní přítomní zákazníci se řehtali. Nechal jsem si tedy namíchat barvu za asi 300,- Kč, koupil karosářský plastický tmel a jel opravovat. Inkriminované místo jsem očistil, propláchl několikrát bezoplachovým odrezovačem (podle známého karosáře je to nutné, aby se rez rozpustila i ve falcování), přetřel základní barvou, přetmelil a přelakoval. Není to sice tak hezké jak originál, ale po roce provozu jsou dveře zatím O.K. -
Jozef0351 07.04.07 12:00
« Re: Kvalita nafty v ČR a SR
Viem že TDCI je pre teba nedotknuteľné a ťažko si pripustíš že Ford urobil chybu. Bohužiaľ je to pravda. Samozre na družstve alebo na pochybných pumpách je nafta horšia. Možno je takých púmp na Slovensku najviac. Ale na veľkých značkových pumpách je palivo istotne kalitné. A ak aj minimálny pokles kvality má za následok poškodenie vstrekovačov, zase za to môže len výrobca lebo spravil motor ktorý je 100% spoľahlivý len so 100% čistou naftou. Vyhovárať sa na kvalitu nafty je alibistické.
Kecáš tady s tím svým benzínem do všeho, ale skutečně víš minimum, mnohokrát jsi to zde prokázal.
Čo som dokázal :?: >:D Už som Ťa raz vyzval aby si mi to vysvetlil. Neodpovedal si. Možno si tu najväčší odborník na vstrekovače. Ale v ostatnom nedokážeš byť ani za mak objektívny lebo pre teba je Mondeo TDCI modla. Na rozdiel od Kutila. Ten je asi troška zaujatý ale má väčšinou pravdu. Dokonca som teraz zistil že aj s tou sedačkou mal pravdu a to som myslel že trepe nezmysly 8-s Ale nemám 2m tak ma to netrápi. -
"-- skrytý --" 06.04.07 22:12
« Kvalita nafty v ČR a SR
Josef:
Když o tom nic nevíš, tak o tom nemluv.
Kecáš tady s tím svým benzínem do všeho, ale skutečně víš minimum, mnohokrát jsi to zde prokázal.
Je zajímavé jak jsi ty a tobě podobní rychle hotovi s úsudkem, načež za vše mohou "soudruzi" z NDR a podobně. Oblíbené rčení, ale občas nesedí.
Také je zajímavé, že když porovnáš obecnou úroveň v záp. Evropě a u nás na Slovensku, tak neobyčejně mnoho chyb dělají "soudruzi" z NDR, zatímco soudruzi zvláště na Slovensku žádné chyby nedělají.
Věř mi, že "soudruzi" v Čechách a na Slovensku dělají opravdu hodně chyb a že nafta v Čechách a zvláště na Slovensku je obecně horší kvality, někdy otřesná.
Na rozdíl od tebe dělám v oboru a mám k dispozici správné informace a statistiky. Ty říkají, že v Čechách je poruchovost vstřikování nafty 3x a na Slovensku 5x vyšší než v záp. Evropě.
Slovenští soudruzi se nebezpečně blíží úrovní, kdy např. Toyota přestává oficiálně prodávat vozy se vznětovými motory, protože kvůli zvýšené poruchovosti riskuje svojíi dobrou pověst.
Tuto úroveň v Evropě dosáhly např. tyto země: Rusko, Ukrajina, Turecko. -
cja 06.04.07 20:58
« Re: Re: Re: Re: Sobek
jen tak, když už kritika na TDCI ohledně nafty, vstřiky už mám taky za sebou, naftu OMV - vše FMC záruka, a teď co se týče citlivosti na naftu - nový Passat 2,0 TDI po 20t začaly problémy, Toyoty problémy, Renault se svými dCi problémy - myslím, že všechny common railly mívají občas nějakou bolest a asi netřeba to přehánět - vím vstřiky jsou rána ,ale váha vzduchu u TDI taky svého času bolela a byl to opakovaný problém - akorát mě připadá , že VW je tak trochu nedotknutelné a ... no nic, abych zase někoho neprudil :-!
Dnes jsem ještě zkusil spotřebu dle PP - vše v rychlostních limitech dle GPS pro ČR bez eko jízdy a podtáčení motoru cca 30km okreska na Vysočině potom 50km dálnice na Brno a zpět ,18" - okreska 5,2 l/100km celková stoupla na 6,2 l na 100.Normální průměr okolo 7,2 l. Jinak se tím nezabývám.S benzínem 2,0 na 16" to bývalo o 3 resp 4 l více při limitech, dlouhodobý průměr byl 9,5 na 100. Chorvatsko a zpět při dálničních limitech jel benzín za 8,2 na sto - 2200km. -
cja 06.04.07 20:33
« Re:
to Rene Valnoha: rezlo mi taky, je to divný , ale opravdu rezlo(obecný problém potvrzený Fordem) , ale Titanic už nerezne - po faceliftu lepší kvalita? - vyměnil jsem 2 dveře a nechal nalakovat zbytek - vše hradil FMC - rez musí jít zevnitř ven - nikoliv po oděrkách od kamínků - to FMC neuzná -
« Re: Re: Re: Sobek
hil : já už se jenom občas tak jako lehounce připomenu, že nálepku gaunera, který tam lije fritovací olej , a to ještě horký, použitý a navíc neznačkový řepkový.
Jinak to přece není možné, že už dvakrát............ když si stačí dávat pozor na to, kde tankovat a nemůžu mít žádný problém ...... -
"-- skrytý --" 06.04.07 12:27
« Bez nadpisu
to CJA: rezne jako svine!!! zarucni podminky dodrzeny. nastesti ne me ale lidem kterejm jsem ho prodal. ale me uz reznul taky. menili mi oboje dvere na strane ridice. to bylo zduvodneno ze byly spatne slicovane a sterk odletujici od prednich kol ( stacilo by od vyrobce dat zasterky za 200kc) tak opreskal ty dvere az proste zacali hnit.
ted se do toho pridaly dvere na druhy strane podbehy viko kufru atd.
nechci tady nekoho * ale forda uz nikdy. -
Jozef0351 06.04.07 12:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: re: akcelerace TDCI vs. Dura
maverick: Pri rozdiele 90k rozdiel v spotrebe 3l nie je tragédia. Aj keď som ST neskúšal tak súhlasím. Nikdy som netvrdil že diesel nie je lepší na kludnú jazdu. Ale "radosť z jazdy" je asi s ST väčšia. TD a zvlášť TDCI je stále len kvázišport. Ale potvrdil si mi to čo tvrdí Kutil a čo je vidieť aj z grafov. Benzín má vhodnejší priebeh KM a širšie spektrum využiteľných otáčok. Nedávno by som sa ešte hádal že je to naopak. Hodnotou KM ale samozrejme zaostáva. -
"-- skrytý --" 06.04.07 11:28
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: re: akcelerace TDCI vs. Dura
Hi,
to lordmystic: Nemel jsem v umyslu hodnotit lepsi/horsi, jen dat info o osobnich zkusenostech. Ta 2.2TDCi se mimochodem prodava i jako ST:-) (uz i Ford se zblaznil...), sestivalec 2.7 se do mondea nedava (jagu, atp.)
Na casove hodnoty akcelerace a pocity pri ni jsou to dost porovnatelny auta - ze zacatku jsem byl skoro z ST220 zklaman, cekal jsem vetsi rozdil. Je vsak pravdou, ze tech cca 60 koni rozdilu se nekde projevi. Ale tim, ze jsem najel s 2.2TDCI celkem dost k ziskani nazoru (tech 90k), tak si troufam tvrdit, ze 2.2 neni pocitove VYRAZNE slabsi nebo horsi. A jeji kroutak je fakt paradni. Pro beznou jizdu je to lepsi motor nez benzinovy 3.0V6)
Kdyz bych mel poradit kupujicimu, ktery chce silne auto s dobrym podvozkem, poradim mu mondeo (ST) 2.2TDCi (spotreba u ST220 totiz roste se sviznou jizdou vice jak kvadraticky:-)