FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 30.04.07 10:15
« Re: Common Rail
Myslím myšáku že kolem toho chodíš jak kolem horké kaše. Máš tam problém a nikdo Ti tady určitě neřekne, co vyměnit, aby to bylo na 100 pro vyřešeno. Budeš muset nějaký peníz utratit. Vzhledem k tomu, že u všech typů čerpadel všech výrobců (Bosch, Siemens, Denso, Delphi) je ovládací ventil relativně dost poruchový, myslím, že bys měl vyměnit ventil. Myslím, že není příliš drahý, tak zase moc neriskuješ. Když to zabere, OK, když nezabere, alespoň 100% víš kde problém není. Nic lepšího mne nenapadá, sorry. -
cja 30.04.07 06:51
« Re: superkutil a moment
zdravím, nejsem ani v nejmenším odborník na motory, ale díval jsem se na CDI od MB 420 CDI - vím je to 8 válec ... - ale max výkon v 3600 ot/ min -1 a max MK v rozsahu 2000 - 2600 ot/min-1, takže nevím co si myslet o řešení Fordu s 2,2 TDCI - když i MB má hodnoty MK a výkonu v těchto otáčkách - nebude to tím, když hodnotíte TDI vs TDCI , že jedno je pumpe duse a druhé common rail? Pořád jste někteří nespokojení s 2,2 a jejími chatakteristikami, tak jsem se rozhlédl i někde jinde a myslím, že to zase taková tragedie od Forda nebude ;-) -
"-- skrytý --" 29.04.07 22:36
« Common Rail
Zdravím pánové, potřeboval bych helpnout... Se svým autem už nějakou dobu řeším problém. Přechází do náhradního režimu, ale velmi nepravidelně. Někdy s ním můžu frčet na plné kulky a je to bez problémů, někdy ujedu 40 km a hop a je tam a pokud ho nenechám schladnou tak dvě hodinky, tak to udělá při každém větším šešlápnutí plynu. V servisu si s tím nějak neví rady, řekli mně že to může být čerpadlo nebo jeden ze vstříků, ale na to, abych měnil při každé návštěvě servisu nějakou součástku fakt nemám. Poprvé když sem tam byl, tak provedli nějaké vyčištění, podruhé vyměnili okroužek 6407-93 s tím, že už to bude určitě v pořádku. No za týden mě tam měli znova... Na tuhle adresu [odkaz] sem hodil výpis diagnostiky a měření trysek a prosím ty co tomu rozumí, ať na to kuknou a popřípadě mně poradí jestli už něco podobného neřešili. Jo a ještě sem dostal takovou radu, že by to mohl být ventyl IMV 9109-903 a pokud ne, tak že by mohl být problém v ICU, myslím v kontaktech mezi ICU a hlavní řídící jednotkou. Ale to si nemyslím, protože pokud mám správné informace, tak problém v kontaktech mezi těmito jednotkami byl ve vozech do 6/2002,pak byly tyto kontakty pozlacené, můj vůz je vyroben 10/2002. Předem dík za vaše info. -
"-- skrytý --" 27.04.07 14:08
« Re: trojkombinace
Tak to jsem se asi špatně vyjádřil, takže stručně : - pokud je oprava v rámci záruky, nic neplatíš a záruční doba auta se také nijak nemění. - pokud ti vymění něco za tvoje peníze, tak by na tu opravu měla být záruka nová, počítána datem opravy. Pochopitelně by ti měli ten starý vyměněný díl dát. Myslíme to asi oba stejně........... -
martin.z 27.04.07 12:34
« Re: trojkombinace
to DIM: tak tohle mi vysvetli detailne prosim. Jak proboha poznaj jestli bylo v zaruce neco menene?? Auto nebylo servisovano u nich, v servisce jsem si nevsiml ze by tyhle veci dusledne psali, v tom jejich globalnim systemu mam asi 3 opravy, ale je to v nemcine tak si nejsem jistej. Ale hlavne jakou to ma spolu souvislost? To jako kdyz se neco sere tak te jeste potrestaj tim ze dily po vymene ti nedaj zaruku?? Tohleto se tyka tebe, ne? Ale ja kdyz jsem si ted nechal trojkombinaci vymenit po zaruce za svoje a pripadne treba za rok budu mit s ni problemy znovu tak mi jako reknou ze mam smulu, ze dil co mi menili a ja jim za to zaplatil neni v zaruce protoze uz byl meneny jeste predtim jednou nekdy kdysiv zaruce??? -
"-- skrytý --" 27.04.07 11:56
« re: oprava vstriku
oprava se odehrala u mondea 12/2002, rekli, ze vstriky sou neopravitelny, ze sou uplne v *..... Dali mi je nazpet, ale jejich cisla neodpovidaji tem, na nalepce na motoru..... S tim cerpadlem, rekli, ze pokud se na nej nepodivaji, tak mi nedaji zaruku. tak ho rozdelali a pry jako novy...... -
"-- skrytý --" 27.04.07 11:09
« Re: trojkombinace
Tak uvidíme, jestli jsou jiné , tak už by mě snad jejich obvyklá výměna při výměně oleje nečekala...:-) Na nové díly máš novou záruku, pokud ale nebyly v záruce vyměněny. Pak se ti akorát prodlužuje záruka o dobu, kdy jsi auto nemohl používat, takže o dobu opravy. -
lordmystic 27.04.07 10:33
« opravy vstřikovačů hale
Tak jsem objednán do Ford Hale v Praze na tu opravu vstřikovače. Mají tam teď docela nával (ani se nedivím) tak mě objednali až na 9.5. Tak vám pak hned poreferuju co to obnáší a jak to v praxi vypadá - tedy jestli do té doby někdo už neporeferuje dřív. No a pak ještě jedu nechat si to trochu chipnout do Bitpoweru a hned mám super dárek ke svým 30-tinám :). -
"-- skrytý --" 27.04.07 08:58
« Re: trojkombinace
Zdravím, Dime. Mám tu pár postřehů. Pár chlapů, co si nechalo provést upgrade čerpadel z ročníků 2002 a 2003 hlásí zlepšení. Zdá se, že se skutečně podařilo spustit opravy vstřikovačů Delphi ve 3 servisech. Takže Ti, co mají problémy, ať nekupují nové, když se to dá ošetřit opravou. -
"-- skrytý --" 26.04.07 14:21
« Re: trojkombinace
Klimatizace je zátěž pro ten řemen a tudíž i ty kladky, a obecně jakákoliv zátěž, i od alternátoru....například když jsem pustil xenony, tak se zvuk změnil. Přepracované ty díly údajně nejsou, prý se jenom vyměňují pořád dokola.... naštěstí na ně platí záruka, i ta prodloužená, zaplacená.