FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 30.04.07 10:15
« Re: Common Rail
Myslím myšáku že kolem toho chodíš jak kolem horké kaše. Máš tam problém a nikdo Ti tady určitě neřekne, co vyměnit, aby to bylo na 100 pro vyřešeno. Budeš muset nějaký peníz utratit. Vzhledem k tomu, že u všech typů čerpadel všech výrobců (Bosch, Siemens, Denso, Delphi) je ovládací ventil relativně dost poruchový, myslím, že bys měl vyměnit ventil. Myslím, že není příliš drahý, tak zase moc neriskuješ. Když to zabere, OK, když nezabere, alespoň 100% víš kde problém není. Nic lepšího mne nenapadá, sorry. -
cja 30.04.07 06:51
« Re: superkutil a moment
zdravím, nejsem ani v nejmenším odborník na motory, ale díval jsem se na CDI od MB 420 CDI - vím je to 8 válec ... - ale max výkon v 3600 ot/ min -1 a max MK v rozsahu 2000 - 2600 ot/min-1, takže nevím co si myslet o řešení Fordu s 2,2 TDCI - když i MB má hodnoty MK a výkonu v těchto otáčkách - nebude to tím, když hodnotíte TDI vs TDCI , že jedno je pumpe duse a druhé common rail? Pořád jste někteří nespokojení s 2,2 a jejími chatakteristikami, tak jsem se rozhlédl i někde jinde a myslím, že to zase taková tragedie od Forda nebude ;-) -
"-- skrytý --" 29.04.07 22:36
« Common Rail