FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 02.05.07  08:57

    « Re: Common Rail

    Misaak: No tady bych si téměř na 100% tipnul vadný vstřikovač. Mám také 10/2002, také jsem měnil všechno možné a ve dvou servisech mi také radily vyměnit všechno možné a vždy to sklouzlo zpět ke vstřikům. Osobně bych to odvezl do opravdu velkého a dobrého servisu a nechal je to opravit - a ať začnou kompletní pořádnou diagnostikou vstřikovačů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  08:55

    « Re: Výkon motoru.

    Superkutile, začínám vážně uvažovat nad tím, jestli vůbec nějaké Mondeo 2,2TDCi máš, jestli jsi si to vše nevymyslel. Jsou 3 možnosti: 1 - žádné 2,2TDCi nemáš 2 - Tvé 2,2TDCi je nemocné 3 - Ty sám jsi nemocný Není absolutně možné, aby jelo 2,2TDCi hůře než moje 2,0TDCi, případně než benzín 1,8. Výkon a krouťák umožňují 2,2TDCi jet prakticky bez pocítění vysoké nástavby (kola, box). Jedině se to může projevit zvýšenou spotřebou, jinak ne. Opakuji, to co moje 2,0TDCi zvládne, musí 2,2TDCi zvládnout hravě.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.05.07  02:36

    « Výkon motoru.

    Ahoj, měl bych 2 dotazy: Jednak jak se pozná, že funguje overboost a za druhé, po kolika ujetých km se motor usadí a jede na plný výkon. Jde mi o to, že mám Mondeo 2.2TDCI a pokud dám na střechu 3 kola, tak auto jede stěží 140km/h a do kopce jen 120km/h. Mohu jet na 6ku i 5ku, je to stejné - nezrychluje, jen duní a žere kolem 8mi litrů. Na stejných místech mi Mondeo 1.8 benzín jelo stejnou rychlostí i když mělo o 19kW menší výkon. Počítal jsem s tím, že 2.2TDCI bude mít výrazný zátah a bude schopné jezdit o hodně lépe jak benzín 1.8. Zatím ale narážím na to, že se sice ve 2000ot objeví pěkný zátah, ale už ve 2500ot mizí a ve 3000ot už není. Tam kde u 1.8 stačilo podřadit nedá se u 2.2TDCI už udělat nic. Nedá se s ním předjíždět, ale dá se jet klidnou jízdou. Bohužel ale ani v kopci není schopné jet a předjíždějí ho i slabší vozy. Pokud podřadím, tak to nepomůže. Je možné, že jsem zvyklý na benzín a mám problém jezdit s TDCI a tak jsem chtěl poprosit, zda mi někdo může napsat, jak s 2.2TDCI jezdit. Jezdím i s Oktávkou TDI PD 96kW, ale tam je to v pohodě, motor táhne až do 4000ot.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  17:07

    « Re: Common Rail

    To Petr: Tak takhle nějak sem si představoval odpověď ;-) :yes: Moc dík Petre a kdybys mně ještě poslal nejakě ty materialy co se týče těch oprav, budu moc rád. mail: misak.kohut@post.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  15:08

    « Re: Common Rail

    To Misaak: Tak jsem na to kouknul a vidím vstřikovače skutečně bez problémů. Lepší test než v Brně mají bohužel zatím pouze v Čechách, Hale Praha 7, TP Spol Kladno, Beneco Poděbrady. Ti mohou i opravovat a kalibrovat. Co se týče ostatních závad: P1664 - porucha napájení ICU (řídící jednotky vstřikování) - mohlo být způsobeno odpojením baterie (stalo se před 119 dny). Zkus si vzpomenout. Také by se dalo pouvažovat o pročištění konektorů kabelu řídící jednotky ICU. P0251 - typická závada, kdy z nějakého důvodu není správný tlak ve vysokotlakém zásobníku. Koukal jsem na strategie oprav a na 1. místě je uvedea výměna ventilu IMV. Pokud by jsi chtěl vidět výpis strategií oprav ke všem 3 závadám, musel by jsi mi poskytnout svůj e-mail a poslal bych ti to, můžeš se v tom porýpat. Vstřikovače vypadají velmi dobře, zdá se, že pouze nestíhá IMV ventil (zasekává se, takže nedostatečně rychle - občas - reaguje na povel z ICU).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  14:15

    « Re: Common Rail

    Myšáku, máš to dobře udělané, pochvala. Jdu se na to podívat, je to velmi zajímavé...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  10:39

    « Re: Common Rail

    Jo Petře, tak nějak to je, už sem za to dal asi 9000,- (a to jen za diagnostiky, měření trysek a práci + ten okroužek za 20,-kč) a nic se nevyřesilo, protože prostě neví co by měli vyměnit aby to pomohlo a div se nebo ne, ale na takové pokusy jakože vyzkoušíme vyměnit čerpadlo, když to nebude ono, tak vyzkoušíme trysky, fakt nemám peníze. Vyzkouším vyměnit ještě ten ovládací ventyl a uvidíme jak to dopadne. Prozatím sem si zvyknul jezdit trochu pomalej a auto je v pohodě, ale to mně asi dlouho nevydrží :-) Koukal někdo na ty trysky? Co si o tom myslíte, v jakém jsou stavu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.07  23:43

    « Re: Common Rail

    Když já mám pocit že myšák byl na různých diagnostikách ale ještě nic neměnil a chtěl by mít jistotu že to co vymění je ono. Takže zatím nemůže nikdo za nic ručit neb žádná oprava se asi nekonala, tak tomu rozumím já.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.07  23:41

    « Re: Common Rail

    Mýlíš se, DIMe jako obvykle. Zase přeceňuješ četnost havárií vstřikovačů. To už je minulostí. Nyní není poruchovost vstřikovačů Delphi o nic vyšší než u konkurence, původní typ čerpadla je razantně zodolněn a nový typ čerpadla používaný např. na 2,0HDI Peugeot Citroen, Mercedes Benz C a E a na novém motoru 2,0HDI/TDCi 110kW (premiéra na nové 308 na podzim) je zcela jiné konstrukce vylučující tento typ závady.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 30.04.07  20:54

    « Re: Common Rail

    No, jo, ale jak dokážeš servisu, že tím to nebylo? Buď jim to musíš dát ať to prostě opraví, nebo si poroučet co chceš vyměnit a pa je to na tobě. Minimálně práce, i když já jako další zákazník bych už taky ten tvůj vyzkoušený díl nechtěl..
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 30.04.07  19:59

    « Re: Common Rail

    to Petr T: Petre servis by snad mel za opravu a jeji vysledek rucit, ne? Tzn. vymeni neco cim se pak ukaze ze to nebyla pricina problemu, tak by si meli dil vzit zpet a resit dal nebo se mylim a vsechno riziko nese ten laik co do servisu prijde jako zakaznik??
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.07  11:39

    « Re: Common Rail

    .....a mě stejně připadá, že všechny cesty vedou do Říma :-) Takže bych si vsadil na tu hlášku chyby u vstřiku...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.07  10:15

    « Re: Common Rail

    Myslím myšáku že kolem toho chodíš jak kolem horké kaše. Máš tam problém a nikdo Ti tady určitě neřekne, co vyměnit, aby to bylo na 100 pro vyřešeno. Budeš muset nějaký peníz utratit. Vzhledem k tomu, že u všech typů čerpadel všech výrobců (Bosch, Siemens, Denso, Delphi) je ovládací ventil relativně dost poruchový, myslím, že bys měl vyměnit ventil. Myslím, že není příliš drahý, tak zase moc neriskuješ. Když to zabere, OK, když nezabere, alespoň 100% víš kde problém není. Nic lepšího mne nenapadá, sorry.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 30.04.07  06:51

    « Re: superkutil a moment

    zdravím, nejsem ani v nejmenším odborník na motory, ale díval jsem se na CDI od MB 420 CDI - vím je to 8 válec ... - ale max výkon v 3600 ot/ min -1 a max MK v rozsahu 2000 - 2600 ot/min-1, takže nevím co si myslet o řešení Fordu s 2,2 TDCI - když i MB má hodnoty MK a výkonu v těchto otáčkách - nebude to tím, když hodnotíte TDI vs TDCI , že jedno je pumpe duse a druhé common rail? Pořád jste někteří nespokojení s 2,2 a jejími chatakteristikami, tak jsem se rozhlédl i někde jinde a myslím, že to zase taková tragedie od Forda nebude ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.04.07  22:36

    « Common Rail

    Zdravím pánové, potřeboval bych helpnout... Se svým autem už nějakou dobu řeším problém. Přechází do náhradního režimu, ale velmi nepravidelně. Někdy s ním můžu frčet na plné kulky a je to bez problémů, někdy ujedu 40 km a hop a je tam a pokud ho nenechám schladnou tak dvě hodinky, tak to udělá při každém větším šešlápnutí plynu. V servisu si s tím nějak neví rady, řekli mně že to může být čerpadlo nebo jeden ze vstříků, ale na to, abych měnil při každé návštěvě servisu nějakou součástku fakt nemám. Poprvé když sem tam byl, tak provedli nějaké vyčištění, podruhé vyměnili okroužek 6407-93 s tím, že už to bude určitě v pořádku. No za týden mě tam měli znova... Na tuhle adresu [odkaz] sem hodil výpis diagnostiky a měření trysek a prosím ty co tomu rozumí, ať na to kuknou a popřípadě mně poradí jestli už něco podobného neřešili. Jo a ještě sem dostal takovou radu, že by to mohl být ventyl IMV 9109-903 a pokud ne, tak že by mohl být problém v ICU, myslím v kontaktech mezi ICU a hlavní řídící jednotkou. Ale to si nemyslím, protože pokud mám správné informace, tak problém v kontaktech mezi těmito jednotkami byl ve vozech do 6/2002,pak byly tyto kontakty pozlacené, můj vůz je vyroben 10/2002. Předem dík za vaše info.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 27.04.07  15:46

    « Re: trojkombinace

    to DIM: Dik, rozumime si na 100% super!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.07  14:08

    « Re: trojkombinace

    Tak to jsem se asi špatně vyjádřil, takže stručně : - pokud je oprava v rámci záruky, nic neplatíš a záruční doba auta se také nijak nemění. - pokud ti vymění něco za tvoje peníze, tak by na tu opravu měla být záruka nová, počítána datem opravy. Pochopitelně by ti měli ten starý vyměněný díl dát. Myslíme to asi oba stejně...........
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 27.04.07  12:34

    « Re: trojkombinace

    to DIM: tak tohle mi vysvetli detailne prosim. Jak proboha poznaj jestli bylo v zaruce neco menene?? Auto nebylo servisovano u nich, v servisce jsem si nevsiml ze by tyhle veci dusledne psali, v tom jejich globalnim systemu mam asi 3 opravy, ale je to v nemcine tak si nejsem jistej. Ale hlavne jakou to ma spolu souvislost? To jako kdyz se neco sere tak te jeste potrestaj tim ze dily po vymene ti nedaj zaruku?? Tohleto se tyka tebe, ne? Ale ja kdyz jsem si ted nechal trojkombinaci vymenit po zaruce za svoje a pripadne treba za rok budu mit s ni problemy znovu tak mi jako reknou ze mam smulu, ze dil co mi menili a ja jim za to zaplatil neni v zaruce protoze uz byl meneny jeste predtim jednou nekdy kdysiv zaruce???
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.07  11:56

    « re: oprava vstriku

    oprava se odehrala u mondea 12/2002, rekli, ze vstriky sou neopravitelny, ze sou uplne v *..... Dali mi je nazpet, ale jejich cisla neodpovidaji tem, na nalepce na motoru..... S tim cerpadlem, rekli, ze pokud se na nej nepodivaji, tak mi nedaji zaruku. tak ho rozdelali a pry jako novy......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.04.07  11:09

    « Re: trojkombinace

    Tak uvidíme, jestli jsou jiné , tak už by mě snad jejich obvyklá výměna při výměně oleje nečekala...:-) Na nové díly máš novou záruku, pokud ale nebyly v záruce vyměněny. Pak se ti akorát prodlužuje záruka o dobu, kdy jsi auto nemohl používat, takže o dobu opravy.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…