FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  16:21

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Zdar kolezi. Mam to za sebou- uz nic nerachoti ale ani nejezdi:( Byl jsem ve Fordu s tim rachotem kladek- zavadu po otvreni kapoty ihned identifikovali zkusenym uchem zasvecenych a pripravili mi rozpoct na 9tis bez prace s tim, ze vymeni uplne vsechny kladky vcetne remene a musim se objednat 14dni dopredu. Asi uz to parkrat delali, ale rozhodne nepusobili dojmem profesionalu:) Druhy den jsem to nechal vymenit u osobniho mechanika, ktery ovsem usoudil, ze staci vymenit pouze napinaci kladku (SKF 4130Kc) coz nakonec za 1.5hod udelal. Celkem me to stalo 5tis Kc i s praci.Rachot je fuc. Doufam jen, ze to vydrzi aspon 30tis km a ze ostatni komponenty nejsou rovnez nacate. A jinak jsem vcera stihl nabourat (poprve za 14let) a to tak, ze jsem napalil zazadu do prudce zastavivsiho Seatu Toledo, ktereho jsem timto v cca 30km rychlosti znacne zdeformoval a ten posleze zdeformoval naraznik pred nim jedouciho Citronu C3.Koukal jsem jinam nez jsem mel a tak jsem ani nestihl zabrzdit-jen jsem to svihnul doprava a tim se vyhnul taznemu zarizeni. Odnesl to naraznik, svetlo vcetne uchyceni a blatnik. Na to jaka to byla prda celkem uspech.. Uvidime co za prekvapeni najde likvidator, az se sunda naraznik. Mam trochu obavy z toho, ze nahradni dily nebudou skladem nebot naraznik i blatnik jsou totozne s modelem ST a tech tu moc nejezdi:( No, za blbost se plati..
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  15:33

    « Re: Common Rail

    lordmystic: jak říkáš, zavést to do velkého a dobrého servisu a nechat je to opravit, jenomže to není tak jednoduché, protože ta porucha se vyskytuje dost nepravidelně a tím dost, myslím opravdu dost. Většinou po delší trase, někde v kopci nebo ve vyšší rychlosti a skoro vždy byli v autě aspon čtyři lidi. Oni to auto prostě projedou, parkrát tomu dají do plných a je opraveno. No jenomže ja si do toho sednu,ujedu 100km, začnu někde předjíždět a sem v nouzovém režimu. Takže tvůj návrh dát to někam ať to opraví není zas takna místě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  15:17

    « Re: Výkon motoru.

    superkutil: subjektivní pocity řidičů jsou velmi ošidná věc ale to Tvoje auto se mi vážně nezdá. Vždyť ani DIM/DIM2 si stěžuje na ledasco, ale NE NA VÝKON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( Nedalo mi to, DIMe, a musel jsem si rýpnout :-) )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  15:14

    « Re: Common Rail

    Dim2: No zdá se že mít diagnostiku a správně data interpretovat jsou 2 věci. Nejhorší je, když data nejsou, kódy chybí a je závada. Co Sobek? Ten má jiný druh stanice než servisy v Čechách, teprve se myslím praczje na autorizaci těchto stanic. Takže tak do roka, když to půjde hladce. Zatím rozhodně může tuto stanici použít na rozeznání závady. Teď k aditivům - pan Vaculík z AutoDieselu vypátral minimálně 2 aditiva, která ŠKODÍ. Dočteš se to v novém AutoDieselu, který se právě tiskne. Také pan Vaculík pracuje na nějakém materiálu pro běžné autoservisy co se týče servisu Focus/Mondeo/Transit/Connect se vstřikováním Delphi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  15:07

    « Re: Common Rail

    lordmystic: Ale jemu udělali diagnostiku vstřikovačů na stanici CRI-PC, viděl jsem výsledky a přišly mi v pořádku. Na lepší diagnostiku by musel do Prahy. Neeeeeee, vstřikovače to nejsou, rychlost odezvy, dodávky paliva i přepady jsou v úzkých tolerancích.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.05.07  14:58

    « Re: Výkon motoru.

    To Petr T.: Souhlasím plně s tebou, taky bych očekával, že motor 2.2TDCI bude mít výrazně vyšší tah oproti benzínu 1.8 a bude mnohem méně náchylný na vliv kol na střeše. Proto mě to překvapilo a píšu to sem. Podle momentové křivky má 2.2TDCI menší rozsah použitelných otáček a hlavně moment rychleji s otáčkami klesá. Zátah okolo 2000ot, který je opravdu slušný, tak rychle klesá a kolem 3000ot. už moc není. Největší je mezi 2000-2500ot. Možná, že u 2.0TDCI není ten pokles tak výrazný. Nemohu ale stále sehnat naměřené křivky od 2.2TDCI. Abych si ověřil své subjektivní pocity, nechám změřit momentovou křivku. Jen mi jde o to, kolik je potřeba najet km, aby už motor neměnil parametry. Pokud je auto osazené řidičem bez kol na střeše, je schopné se na rovině snadno rozjet na 180km/h a na dlouhé trati se rozjet i přes 200km/h.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  14:42

    « Re: Common Rail

    Už jsem si mnohokrát říkal, že to dám do servisu že to prostě dělá to a to a že to chci opravit. Ať si závadu hledají, jak umí, a když to bude dělat dál, budu žádat opravu opravy atd. Takhle už se mi taky stalo, že řekli : Chtěl jste vyměnit ložiska, tak jsme je vyměnili...........že to hučí dál ale bylo asi něčím jiným....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  14:38

    « Re: Common Rail

    Možná že se mýlím.............. ale proč píšeš že jako obvykle ?? :-) Já mám pocit, že je skóre spíše na mé straně !! Lirmystic jenom mystifikuje .... nebo místy fikuje... Kutil : Jestli jede 2,2 s koly jen 140 km/h , tak to je fakt divné ...... Máš nastartováno ? Necouváš ? Nemáž zařazenou pořád trojku ? ........................nenalil jsi tam nějaké aditivum ?? :-)......... ( Promiň, Petře T., ale to bylo tak neodolatelně lákavé :-) Petře , mě se ale taky líbil celý ten životopis, co jsi z těch dat načetl. Umí to i Sobek ? Píšeš že kalibraci dělají jen servisy v Čechách , předpokládám ale, že to ve F-M umí taky , jinak jsem bez :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 02.05.07  09:02

    « Re: Výkon motoru.

    Petr T.: Taky mi to přijde jak píšeš, buď to auto opravdu nemá nebo je to kombinace bodu dvě a tři... Nevěřím tomu, že by si tohle ale vymýšlel, to je fakt už hodně zcestný... Osobně jsem byl loni na dovče a mé TDCi 96kW se dvěma horskými koly na střeše si to sfištělo bez problémů do mírného kopce 160km/h a pak už jsem se jen bál, že mi spadnou... A s tou spotřebou je to tak, když jsou kola nahoře, hned je na spotřebě přes půl litru víc...
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 02.05.07  08:57

    « Re: Common Rail

    Misaak: No tady bych si téměř na 100% tipnul vadný vstřikovač. Mám také 10/2002, také jsem měnil všechno možné a ve dvou servisech mi také radily vyměnit všechno možné a vždy to sklouzlo zpět ke vstřikům. Osobně bych to odvezl do opravdu velkého a dobrého servisu a nechal je to opravit - a ať začnou kompletní pořádnou diagnostikou vstřikovačů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  08:55

    « Re: Výkon motoru.

    Superkutile, začínám vážně uvažovat nad tím, jestli vůbec nějaké Mondeo 2,2TDCi máš, jestli jsi si to vše nevymyslel. Jsou 3 možnosti: 1 - žádné 2,2TDCi nemáš 2 - Tvé 2,2TDCi je nemocné 3 - Ty sám jsi nemocný Není absolutně možné, aby jelo 2,2TDCi hůře než moje 2,0TDCi, případně než benzín 1,8. Výkon a krouťák umožňují 2,2TDCi jet prakticky bez pocítění vysoké nástavby (kola, box). Jedině se to může projevit zvýšenou spotřebou, jinak ne. Opakuji, to co moje 2,0TDCi zvládne, musí 2,2TDCi zvládnout hravě.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.05.07  02:36

    « Výkon motoru.

    Ahoj, měl bych 2 dotazy: Jednak jak se pozná, že funguje overboost a za druhé, po kolika ujetých km se motor usadí a jede na plný výkon. Jde mi o to, že mám Mondeo 2.2TDCI a pokud dám na střechu 3 kola, tak auto jede stěží 140km/h a do kopce jen 120km/h. Mohu jet na 6ku i 5ku, je to stejné - nezrychluje, jen duní a žere kolem 8mi litrů. Na stejných místech mi Mondeo 1.8 benzín jelo stejnou rychlostí i když mělo o 19kW menší výkon. Počítal jsem s tím, že 2.2TDCI bude mít výrazný zátah a bude schopné jezdit o hodně lépe jak benzín 1.8. Zatím ale narážím na to, že se sice ve 2000ot objeví pěkný zátah, ale už ve 2500ot mizí a ve 3000ot už není. Tam kde u 1.8 stačilo podřadit nedá se u 2.2TDCI už udělat nic. Nedá se s ním předjíždět, ale dá se jet klidnou jízdou. Bohužel ale ani v kopci není schopné jet a předjíždějí ho i slabší vozy. Pokud podřadím, tak to nepomůže. Je možné, že jsem zvyklý na benzín a mám problém jezdit s TDCI a tak jsem chtěl poprosit, zda mi někdo může napsat, jak s 2.2TDCI jezdit. Jezdím i s Oktávkou TDI PD 96kW, ale tam je to v pohodě, motor táhne až do 4000ot.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  17:07

    « Re: Common Rail

    To Petr: Tak takhle nějak sem si představoval odpověď ;-) :yes: Moc dík Petre a kdybys mně ještě poslal nejakě ty materialy co se týče těch oprav, budu moc rád. mail: misak.kohut@post.cz
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  15:08

    « Re: Common Rail

    To Misaak: Tak jsem na to kouknul a vidím vstřikovače skutečně bez problémů. Lepší test než v Brně mají bohužel zatím pouze v Čechách, Hale Praha 7, TP Spol Kladno, Beneco Poděbrady. Ti mohou i opravovat a kalibrovat. Co se týče ostatních závad: P1664 - porucha napájení ICU (řídící jednotky vstřikování) - mohlo být způsobeno odpojením baterie (stalo se před 119 dny). Zkus si vzpomenout. Také by se dalo pouvažovat o pročištění konektorů kabelu řídící jednotky ICU. P0251 - typická závada, kdy z nějakého důvodu není správný tlak ve vysokotlakém zásobníku. Koukal jsem na strategie oprav a na 1. místě je uvedea výměna ventilu IMV. Pokud by jsi chtěl vidět výpis strategií oprav ke všem 3 závadám, musel by jsi mi poskytnout svůj e-mail a poslal bych ti to, můžeš se v tom porýpat. Vstřikovače vypadají velmi dobře, zdá se, že pouze nestíhá IMV ventil (zasekává se, takže nedostatečně rychle - občas - reaguje na povel z ICU).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  14:15

    « Re: Common Rail

    Myšáku, máš to dobře udělané, pochvala. Jdu se na to podívat, je to velmi zajímavé...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.05.07  10:39

    « Re: Common Rail

    Jo Petře, tak nějak to je, už sem za to dal asi 9000,- (a to jen za diagnostiky, měření trysek a práci + ten okroužek za 20,-kč) a nic se nevyřesilo, protože prostě neví co by měli vyměnit aby to pomohlo a div se nebo ne, ale na takové pokusy jakože vyzkoušíme vyměnit čerpadlo, když to nebude ono, tak vyzkoušíme trysky, fakt nemám peníze. Vyzkouším vyměnit ještě ten ovládací ventyl a uvidíme jak to dopadne. Prozatím sem si zvyknul jezdit trochu pomalej a auto je v pohodě, ale to mně asi dlouho nevydrží :-) Koukal někdo na ty trysky? Co si o tom myslíte, v jakém jsou stavu?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.07  23:43

    « Re: Common Rail

    Když já mám pocit že myšák byl na různých diagnostikách ale ještě nic neměnil a chtěl by mít jistotu že to co vymění je ono. Takže zatím nemůže nikdo za nic ručit neb žádná oprava se asi nekonala, tak tomu rozumím já.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.04.07  23:41

    « Re: Common Rail

    Mýlíš se, DIMe jako obvykle. Zase přeceňuješ četnost havárií vstřikovačů. To už je minulostí. Nyní není poruchovost vstřikovačů Delphi o nic vyšší než u konkurence, původní typ čerpadla je razantně zodolněn a nový typ čerpadla používaný např. na 2,0HDI Peugeot Citroen, Mercedes Benz C a E a na novém motoru 2,0HDI/TDCi 110kW (premiéra na nové 308 na podzim) je zcela jiné konstrukce vylučující tento typ závady.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 30.04.07  20:54

    « Re: Common Rail

    No, jo, ale jak dokážeš servisu, že tím to nebylo? Buď jim to musíš dát ať to prostě opraví, nebo si poroučet co chceš vyměnit a pa je to na tobě. Minimálně práce, i když já jako další zákazník bych už taky ten tvůj vyzkoušený díl nechtěl..
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 30.04.07  19:59

    « Re: Common Rail

    to Petr T: Petre servis by snad mel za opravu a jeji vysledek rucit, ne? Tzn. vymeni neco cim se pak ukaze ze to nebyla pricina problemu, tak by si meli dil vzit zpet a resit dal nebo se mylim a vsechno riziko nese ten laik co do servisu prijde jako zakaznik??
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…