FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
lordmystic 07.05.07 09:45
« graf průběhu výkonu 2.2TDCi
Stále se tu někdo sháněl po grafu průběhu motoru. Tak z jednoho čísla AutoDiesel jsem našel graf, kdy to přímo redakce měřila na brzdě. Jednalo se o článek s porovnáním výkonu současných top dieselových čtyřválců... No Mondeo bylo jedno z nejhorších :(.
[odkaz]
[odkaz]
superkutil: Jinak nemáš v čoudu opravdu tu váhu vzduchu? To jak se chová tvé auto že nejede, to by mohlo být přesně ono... Na Passatu se to chovalo hodně podobně. -
cja 03.05.07 06:44
« Re: Výkon motoru.
A nedal jsi tam ty kola i s dětskými sedačkami :-), myslím, že se znovu snažíš rozproudit diskuzi jak na minulém/starém/ fóru. S 2,2 jezdím, celou zimu ski box - přes celou střechu a kromě vyššího aero hluku nad 130 bez problému - dokonce nižší spotřeba na zimních 16" s boxem , než bez boxu na letních 18". A jestli ti to nejede víc než 140, tak máš fakt jiný auto než ostatní, a divím se , že ještě ve Fordu jezdíš a srovnání s 1,8 - dovol abych se pousmál - měl (opakuji se) jsem 2,0i 16v a myslím si , že ten jel slušně , ale s 2,2 bohužel nelze srovnávat - a mě táhne bez problému do 4000 ot/ min-1, ale nevidím důvod to využívat - pokud chceš závodit měl jsi si vzít zase benzín. 8-s -
superkutil 03.05.07 00:22
« Re: kutil
Hele Pepek, když už taková slova, tak si v tom udělej pořádek. Prodloužená záruka byla za problémy a za to, že nějaký blbec zapoměl dát ve výrobě do podběhu záslepku a došlo k vytopení celého vozu. K výměně vozu nedošlo z důvodu protahování ze strany FMC a nakonec k odmítnutí z jejich strany. Já jsem chtěl auto vrátit den po koupi, protože mělo a mnoho vad již z výroby. Navíc nevím, co je za problém, že auto stálo 6měsíců. Nové Mondeo bylo kompenzací od Forda za problémy s předchozím. Fordy nejsou špatná auta, ale některé kusy jsou problematické a FMC místo aby je vyměnilo za jiné, tak se dokážou 4roky tahat a dohadovat. ;-) Potřeboval jsem jen vědět, zda je normální chování mého TDCI a nebo má problém. Pokud by bylo auto v pohodě, tak nic neřeším. A pokud mám porovnávat s Oktávkou 96kW, tak ta mi ujede. A pokud jde o porovnání interiéru MKII a MKV, tak je to opravdu v některých bodech krok zpět, ale celkově je MKV samozřejmě lepší. -
hil 02.05.07 23:11
« Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci
To Krkovička: Jo přesně takhle jsem boural s Favoritem před 15 lety. V Praze u parlamentu (Muzea). Jel jsem v prostředním pruhu, koukal zrovna někam dolů, asi na rádio a periferním viděním jsem viděl, že to kolem mě jede. když jsem se zase podíval dopředu, zjistil jsem, že můj pruh stojí a já mám asi 3 metry na zastavení z cca 70. Odnesli to dva chudáci přede mnou, nejvíc ten uprostřed (škoda 120...). Naštěstí tedy bez zranění. Favorit dokonce i jel, takže jsem dojel i do Olomouce, sice bez světel, ale tehdy to ještě nevadilo, a to jsem ještě po Brně rozvážel zboží, co jsem vezl z Prahy :-). -
"-- skrytý --" 02.05.07 20:18
« Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci
Máš absolutní recht, DIMe, já mám těch 96 kW a také pociťuji rezervu, a velkou >:D
Ještě se mi fakt nestalo, aby mi Mondeo nevyhovělo.
Pamatuji že jsem vezl 3 přesvědčené VW many do Paříže na EQUIP AUTO, poté, co jsem udělal zpáteční cestu za 10 hodin s přestávkami, podotkli, že musí na Ford změnit názor.
Můj dlouhodobý průměr dle PP - 6,2 l/100 km. Najeto 155000 km. -
pepek 02.05.07 16:56
« kutil
to Petr T.: Se znalcem Fordů kutilem alis superkutilem nemá cenu o něčem diskutovat. Jeho bývalou 1.8 znalo osazenstvo FMC jak své boty - vždyť ji reklamoval asi 4 roky - dostal speciální prodlouženou záruku (nepřistoupil na nabízenou výměnu) - kupoval víc jak půl roku starou uloženku jako novou, jen aby ušetřil penízky a pak se dušoval, že mu už Mondeo nesmí do baráku ale.... najednou byla síla ušetřených korunek silnější a tak náš kutil zase koupil Mondeo. Bylo sice hranaté, nepohodlné, nejelo, ale bylo LEVNÉ. Teď si jen musí co nejvíc postěžovat, jak to nejede, žere ...... -
"-- skrytý --" 02.05.07 16:39
« Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci
..tak hlavně že už to nerachotí :-) Alespoň tady jsem se , zdá se , nezmýlil :-) Ale vážně, tohle nikomu nepřeji ale stát se to asi taky může každému ... Petře : Jen si rýpni :-) , já si na výkon nestěžuji, podle mě má to auto tak o 100 koní víc, než bych te´d potřeboval, a to už mi stejně vzali dva body a tisícovku za rychlost 62 km/h v obci . -
"-- skrytý --" 02.05.07 16:21
« Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci
Zdar kolezi. Mam to za sebou- uz nic nerachoti ale ani nejezdi:( Byl jsem ve Fordu s tim rachotem kladek- zavadu po otvreni kapoty ihned identifikovali zkusenym uchem zasvecenych a pripravili mi rozpoct na 9tis bez prace s tim, ze vymeni uplne vsechny kladky vcetne remene a musim se objednat 14dni dopredu. Asi uz to parkrat delali, ale rozhodne nepusobili dojmem profesionalu:) Druhy den jsem to nechal vymenit u osobniho mechanika, ktery ovsem usoudil, ze staci vymenit pouze napinaci kladku (SKF 4130Kc) coz nakonec za 1.5hod udelal. Celkem me to stalo 5tis Kc i s praci.Rachot je fuc. Doufam jen, ze to vydrzi aspon 30tis km a ze ostatni komponenty nejsou rovnez nacate. A jinak jsem vcera stihl nabourat (poprve za 14let) a to tak, ze jsem napalil zazadu do prudce zastavivsiho Seatu Toledo, ktereho jsem timto v cca 30km rychlosti znacne zdeformoval a ten posleze zdeformoval naraznik pred nim jedouciho Citronu C3.Koukal jsem jinam nez jsem mel a tak jsem ani nestihl zabrzdit-jen jsem to svihnul doprava a tim se vyhnul taznemu zarizeni. Odnesl to naraznik, svetlo vcetne uchyceni a blatnik. Na to jaka to byla prda celkem uspech.. Uvidime co za prekvapeni najde likvidator, az se sunda naraznik. Mam trochu obavy z toho, ze nahradni dily nebudou skladem nebot naraznik i blatnik jsou totozne s modelem ST a tech tu moc nejezdi:( No, za blbost se plati.. -
"-- skrytý --" 02.05.07 15:33
« Re: Common Rail
lordmystic: jak říkáš, zavést to do velkého a dobrého servisu a nechat je to opravit, jenomže to není tak jednoduché, protože ta porucha se vyskytuje dost nepravidelně a tím dost, myslím opravdu dost. Většinou po delší trase, někde v kopci nebo ve vyšší rychlosti a skoro vždy byli v autě aspon čtyři lidi. Oni to auto prostě projedou, parkrát tomu dají do plných a je opraveno. No jenomže ja si do toho sednu,ujedu 100km, začnu někde předjíždět a sem v nouzovém režimu. Takže tvůj návrh dát to někam ať to opraví není zas takna místě. -
"-- skrytý --" 02.05.07 15:17
« Re: Výkon motoru.
superkutil: subjektivní pocity řidičů jsou velmi ošidná věc ale to Tvoje auto se mi vážně nezdá. Vždyť ani DIM/DIM2 si stěžuje na ledasco, ale NE NA VÝKON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( Nedalo mi to, DIMe, a musel jsem si rýpnout :-) ) -
"-- skrytý --" 02.05.07 15:14
« Re: Common Rail
Dim2: No zdá se že mít diagnostiku a správně data interpretovat jsou 2 věci. Nejhorší je, když data nejsou, kódy chybí a je závada. Co Sobek? Ten má jiný druh stanice než servisy v Čechách, teprve se myslím praczje na autorizaci těchto stanic. Takže tak do roka, když to půjde hladce. Zatím rozhodně může tuto stanici použít na rozeznání závady. Teď k aditivům - pan Vaculík z AutoDieselu vypátral minimálně 2 aditiva, která ŠKODÍ. Dočteš se to v novém AutoDieselu, který se právě tiskne. Také pan Vaculík pracuje na nějakém materiálu pro běžné autoservisy co se týče servisu Focus/Mondeo/Transit/Connect se vstřikováním Delphi. -
"-- skrytý --" 02.05.07 15:07
« Re: Common Rail
lordmystic: Ale jemu udělali diagnostiku vstřikovačů na stanici CRI-PC, viděl jsem výsledky a přišly mi v pořádku. Na lepší diagnostiku by musel do Prahy. Neeeeeee, vstřikovače to nejsou, rychlost odezvy, dodávky paliva i přepady jsou v úzkých tolerancích. -
superkutil 02.05.07 14:58
« Re: Výkon motoru.
To Petr T.: Souhlasím plně s tebou, taky bych očekával, že motor 2.2TDCI bude mít výrazně vyšší tah oproti benzínu 1.8 a bude mnohem méně náchylný na vliv kol na střeše. Proto mě to překvapilo a píšu to sem. Podle momentové křivky má 2.2TDCI menší rozsah použitelných otáček a hlavně moment rychleji s otáčkami klesá. Zátah okolo 2000ot, který je opravdu slušný, tak rychle klesá a kolem 3000ot. už moc není. Největší je mezi 2000-2500ot. Možná, že u 2.0TDCI není ten pokles tak výrazný. Nemohu ale stále sehnat naměřené křivky od 2.2TDCI. Abych si ověřil své subjektivní pocity, nechám změřit momentovou křivku. Jen mi jde o to, kolik je potřeba najet km, aby už motor neměnil parametry. Pokud je auto osazené řidičem bez kol na střeše, je schopné se na rovině snadno rozjet na 180km/h a na dlouhé trati se rozjet i přes 200km/h. -
"-- skrytý --" 02.05.07 14:42
« Re: Common Rail
Už jsem si mnohokrát říkal, že to dám do servisu že to prostě dělá to a to a že to chci opravit. Ať si závadu hledají, jak umí, a když to bude dělat dál, budu žádat opravu opravy atd. Takhle už se mi taky stalo, že řekli : Chtěl jste vyměnit ložiska, tak jsme je vyměnili...........že to hučí dál ale bylo asi něčím jiným.... -
"-- skrytý --" 02.05.07 14:38
« Re: Common Rail
Možná že se mýlím.............. ale proč píšeš že jako obvykle ?? :-) Já mám pocit, že je skóre spíše na mé straně !! Lirmystic jenom mystifikuje .... nebo místy fikuje... Kutil : Jestli jede 2,2 s koly jen 140 km/h , tak to je fakt divné ...... Máš nastartováno ? Necouváš ? Nemáž zařazenou pořád trojku ? ........................nenalil jsi tam nějaké aditivum ?? :-)......... ( Promiň, Petře T., ale to bylo tak neodolatelně lákavé :-) Petře , mě se ale taky líbil celý ten životopis, co jsi z těch dat načetl. Umí to i Sobek ? Píšeš že kalibraci dělají jen servisy v Čechách , předpokládám ale, že to ve F-M umí taky , jinak jsem bez :-) -
lordmystic 02.05.07 09:02
« Re: Výkon motoru.
Petr T.: Taky mi to přijde jak píšeš, buď to auto opravdu nemá nebo je to kombinace bodu dvě a tři... Nevěřím tomu, že by si tohle ale vymýšlel, to je fakt už hodně zcestný... Osobně jsem byl loni na dovče a mé TDCi 96kW se dvěma horskými koly na střeše si to sfištělo bez problémů do mírného kopce 160km/h a pak už jsem se jen bál, že mi spadnou... A s tou spotřebou je to tak, když jsou kola nahoře, hned je na spotřebě přes půl litru víc...