FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 09.05.07 15:29
« Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi
To lordmystic: Ten graf 2.2TDCI je nějaký divný. To vypadá jak po čipu Wolf. Má moc vysoko maximální moment. Auto jsem měl přes víkend na Šumavě a tak jsem testoval. Dobrá zpráva je, že se motor zlepšuje. Horší je, že se při každém přidání chová jinak. Jednou vyrazí, jindy nezrychlí. Jako by nějak elektronika hlídala emise a občas nedovolila zrychlit. Takže každé předjíždění je sázka do loterie a občas se člověk musí vrátit a zkusit to jindy. Nenašel jsem žádnou závislost. Vždy jsem zrychloval z cca 2000ot a na 5ku. Udělal jsem ale jinou zkušenost, podřadit nemá smysl. :o) Ten motor 2.2TDCI prostě nad 3000ot. na 5ku a 6ku nechce. Nezbyde mi nic jiného než si zajet na brzdu na Jarov, potřebuju tu momentovou křivku. Na 6ku motor točí 3000ot ve 180km/h. To je taky rychlost nad kterou to jet už nechce. Nechápu, proč má motor 2.2TDCI maximální výkon už v 3500ot když 2.0TDCI 85kW ho může mít až ve 4000ot. a hlavně většina dieselů ho má okolo 4000ot. Jinak auto jezdí dobře, na můj vkus trochu moc žere a je moc těžké. Uvidíme co s tím udělá čip. Ale kdyby se našel někdo, tak rád vyměním Mondeo za S-MAX :-) -
"-- skrytý --" 09.05.07 14:14
« Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace
No me se zacalo objevovat drnceni zhruba po najetych 40tis. - je pravda ze je to slyset jen lehce a kdyz mam vypnute radio a zavrena okna. Pri studenem motoru se to ozyva vice - pokud se ujede alespon 50km, tak to potom neni slyset vubec, ale chce to opravdu dukladne zahrati motoru. Dokonce jsem posledni dobou vypozoroval, ze kdyz stojim na krizovatce a dam blinkr, tak presne v intervalu kdy se rozsviti kontrolka odbocovani, se podivny zvuk jakoby zintezivni a v tech pulvterinovych intervalech kolisa i intenzita toho hluku. -
"-- skrytý --" 08.05.07 23:05
« Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace
Nezname vibrace pri volnobehu mi byly odstraneny pred tydnem spolecne s mohutnym rachtanim pri zapnute klimatizaci. Na vine byla napinaci kladka jejiz vymena oboji odstranila. Drnceni jakobyplastu bylo slysitelne na volnobeh ve vicemene pravidelnych intervalech, jestli myslis tohle. Vymena znackoveho dilu v neznackovem servise stala 5tis. a trvala asi 90min. -
"-- skrytý --" 08.05.07 21:31
« aditiva a test v Autodieselu + vibrace
Nekdo tady psal, ze kdosi z redaktoru v Autodieselu zjistil skodlivy ucinek nekterych aditiv. Chci se zeptat zdali nahodou mezi ne nepatril i Standa (STANADYNE)?
Dalsi ma otazka - resil se tu problem neznamych vibraci jakoby plastu pri volnovehu - prisli jste na to cim tobylo? -
"-- skrytý --" 07.05.07 21:29
« Re: V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!
Dime, motorová paleta samozřejmě obsahuje i 2,2TDCi:
1,8TDCi - 92kW (od začátku, Siemens)
2,0TDCi - 96kW (od začátku, Siemens)
2,0TDCi - 103kW (od začátku, Siemens)
2,0TDCi - 110kW (později, Delphi)
2,2TDCi - 125kW (později, Bosch)
2,7TDCi - 150kW (později, Siemens) -
lordmystic 07.05.07 09:45
« graf průběhu výkonu 2.2TDCi
Stále se tu někdo sháněl po grafu průběhu motoru. Tak z jednoho čísla AutoDiesel jsem našel graf, kdy to přímo redakce měřila na brzdě. Jednalo se o článek s porovnáním výkonu současných top dieselových čtyřválců... No Mondeo bylo jedno z nejhorších :(.
[odkaz]
[odkaz]
superkutil: Jinak nemáš v čoudu opravdu tu váhu vzduchu? To jak se chová tvé auto že nejede, to by mohlo být přesně ono... Na Passatu se to chovalo hodně podobně. -
cja 03.05.07 06:44
« Re: Výkon motoru.
A nedal jsi tam ty kola i s dětskými sedačkami :-), myslím, že se znovu snažíš rozproudit diskuzi jak na minulém/starém/ fóru. S 2,2 jezdím, celou zimu ski box - přes celou střechu a kromě vyššího aero hluku nad 130 bez problému - dokonce nižší spotřeba na zimních 16" s boxem , než bez boxu na letních 18". A jestli ti to nejede víc než 140, tak máš fakt jiný auto než ostatní, a divím se , že ještě ve Fordu jezdíš a srovnání s 1,8 - dovol abych se pousmál - měl (opakuji se) jsem 2,0i 16v a myslím si , že ten jel slušně , ale s 2,2 bohužel nelze srovnávat - a mě táhne bez problému do 4000 ot/ min-1, ale nevidím důvod to využívat - pokud chceš závodit měl jsi si vzít zase benzín. 8-s -
superkutil 03.05.07 00:22
« Re: kutil
Hele Pepek, když už taková slova, tak si v tom udělej pořádek. Prodloužená záruka byla za problémy a za to, že nějaký blbec zapoměl dát ve výrobě do podběhu záslepku a došlo k vytopení celého vozu. K výměně vozu nedošlo z důvodu protahování ze strany FMC a nakonec k odmítnutí z jejich strany. Já jsem chtěl auto vrátit den po koupi, protože mělo a mnoho vad již z výroby. Navíc nevím, co je za problém, že auto stálo 6měsíců. Nové Mondeo bylo kompenzací od Forda za problémy s předchozím. Fordy nejsou špatná auta, ale některé kusy jsou problematické a FMC místo aby je vyměnilo za jiné, tak se dokážou 4roky tahat a dohadovat. ;-) Potřeboval jsem jen vědět, zda je normální chování mého TDCI a nebo má problém. Pokud by bylo auto v pohodě, tak nic neřeším. A pokud mám porovnávat s Oktávkou 96kW, tak ta mi ujede. A pokud jde o porovnání interiéru MKII a MKV, tak je to opravdu v některých bodech krok zpět, ale celkově je MKV samozřejmě lepší. -
hil 02.05.07 23:11
« Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci
To Krkovička: Jo přesně takhle jsem boural s Favoritem před 15 lety. V Praze u parlamentu (Muzea). Jel jsem v prostředním pruhu, koukal zrovna někam dolů, asi na rádio a periferním viděním jsem viděl, že to kolem mě jede. když jsem se zase podíval dopředu, zjistil jsem, že můj pruh stojí a já mám asi 3 metry na zastavení z cca 70. Odnesli to dva chudáci přede mnou, nejvíc ten uprostřed (škoda 120...). Naštěstí tedy bez zranění. Favorit dokonce i jel, takže jsem dojel i do Olomouce, sice bez světel, ale tehdy to ještě nevadilo, a to jsem ještě po Brně rozvážel zboží, co jsem vezl z Prahy :-). -
"-- skrytý --" 02.05.07 20:18
« Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci
Máš absolutní recht, DIMe, já mám těch 96 kW a také pociťuji rezervu, a velkou >:D
Ještě se mi fakt nestalo, aby mi Mondeo nevyhovělo.
Pamatuji že jsem vezl 3 přesvědčené VW many do Paříže na EQUIP AUTO, poté, co jsem udělal zpáteční cestu za 10 hodin s přestávkami, podotkli, že musí na Ford změnit názor.
Můj dlouhodobý průměr dle PP - 6,2 l/100 km. Najeto 155000 km. -
pepek 02.05.07 16:56
« kutil
to Petr T.: Se znalcem Fordů kutilem alis superkutilem nemá cenu o něčem diskutovat. Jeho bývalou 1.8 znalo osazenstvo FMC jak své boty - vždyť ji reklamoval asi 4 roky - dostal speciální prodlouženou záruku (nepřistoupil na nabízenou výměnu) - kupoval víc jak půl roku starou uloženku jako novou, jen aby ušetřil penízky a pak se dušoval, že mu už Mondeo nesmí do baráku ale.... najednou byla síla ušetřených korunek silnější a tak náš kutil zase koupil Mondeo. Bylo sice hranaté, nepohodlné, nejelo, ale bylo LEVNÉ. Teď si jen musí co nejvíc postěžovat, jak to nejede, žere ...... -
"-- skrytý --" 02.05.07 16:39
« Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci
..tak hlavně že už to nerachotí :-) Alespoň tady jsem se , zdá se , nezmýlil :-) Ale vážně, tohle nikomu nepřeji ale stát se to asi taky může každému ... Petře : Jen si rýpni :-) , já si na výkon nestěžuji, podle mě má to auto tak o 100 koní víc, než bych te´d potřeboval, a to už mi stejně vzali dva body a tisícovku za rychlost 62 km/h v obci .