FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.05.07  15:29

    « Re: graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    To lordmystic: Ten graf 2.2TDCI je nějaký divný. To vypadá jak po čipu Wolf. Má moc vysoko maximální moment. Auto jsem měl přes víkend na Šumavě a tak jsem testoval. Dobrá zpráva je, že se motor zlepšuje. Horší je, že se při každém přidání chová jinak. Jednou vyrazí, jindy nezrychlí. Jako by nějak elektronika hlídala emise a občas nedovolila zrychlit. Takže každé předjíždění je sázka do loterie a občas se člověk musí vrátit a zkusit to jindy. Nenašel jsem žádnou závislost. Vždy jsem zrychloval z cca 2000ot a na 5ku. Udělal jsem ale jinou zkušenost, podřadit nemá smysl. :o) Ten motor 2.2TDCI prostě nad 3000ot. na 5ku a 6ku nechce. Nezbyde mi nic jiného než si zajet na brzdu na Jarov, potřebuju tu momentovou křivku. Na 6ku motor točí 3000ot ve 180km/h. To je taky rychlost nad kterou to jet už nechce. Nechápu, proč má motor 2.2TDCI maximální výkon už v 3500ot když 2.0TDCI 85kW ho může mít až ve 4000ot. a hlavně většina dieselů ho má okolo 4000ot. Jinak auto jezdí dobře, na můj vkus trochu moc žere a je moc těžké. Uvidíme co s tím udělá čip. Ale kdyby se našel někdo, tak rád vyměním Mondeo za S-MAX :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 09.05.07  14:55

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    to Dim:

    co mas za motor, kolik mas najeto km? P.S. jeskoda ze vyhucely ty podpisy, takhle clovek nevi kdo o cem pise
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  14:14

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    No me se zacalo objevovat drnceni zhruba po najetych 40tis. - je pravda ze je to slyset jen lehce a kdyz mam vypnute radio a zavrena okna. Pri studenem motoru se to ozyva vice - pokud se ujede alespon 50km, tak to potom neni slyset vubec, ale chce to opravdu dukladne zahrati motoru. Dokonce jsem posledni dobou vypozoroval, ze kdyz stojim na krizovatce a dam blinkr, tak presne v intervalu kdy se rozsviti kontrolka odbocovani, se podivny zvuk jakoby zintezivni a v tech pulvterinovych intervalech kolisa i intenzita toho hluku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  13:49

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    Za rok uz je bude menit nekdo jiny:) Zajimavy, ze na 2.0 TDCi mi to nerachtalo ani po 130tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  13:29

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    ...... ty kladky začnou do roka znovu, ale úleva je to příjemná, já už jedu třetí kladky :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.07  07:21

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    jarda.suchy:
    Standa v tom nejede. To vím na 100%. V pátek vychází nové číslo Autodieselu, tam se to dozvíš, já si ty 2 typy aditiv, co negativně překvapily nepamatuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.07  23:05

    « Re: aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    Nezname vibrace pri volnobehu mi byly odstraneny pred tydnem spolecne s mohutnym rachtanim pri zapnute klimatizaci. Na vine byla napinaci kladka jejiz vymena oboji odstranila. Drnceni jakobyplastu bylo slysitelne na volnobeh ve vicemene pravidelnych intervalech, jestli myslis tohle. Vymena znackoveho dilu v neznackovem servise stala 5tis. a trvala asi 90min.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.07  21:31

    « aditiva a test v Autodieselu + vibrace

    Nekdo tady psal, ze kdosi z redaktoru v Autodieselu zjistil skodlivy ucinek nekterych aditiv. Chci se zeptat zdali nahodou mezi ne nepatril i Standa (STANADYNE)?

    Dalsi ma otazka - resil se tu problem neznamych vibraci jakoby plastu pri volnovehu - prisli jste na to cim tobylo?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.07  21:29

    « Re: V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    Dime, motorová paleta samozřejmě obsahuje i 2,2TDCi:
    1,8TDCi - 92kW (od začátku, Siemens)
    2,0TDCi - 96kW (od začátku, Siemens)
    2,0TDCi - 103kW (od začátku, Siemens)
    2,0TDCi - 110kW (později, Delphi)
    2,2TDCi - 125kW (později, Bosch)
    2,7TDCi - 150kW (později, Siemens)
  • 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 07.05.07  18:53

    « Re: V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    Ne není tam a jestli se nepletu tak zatím tam budou dávat je 100 kw diesel. Ale jinak je to auto krasavec .Byl jsem se na něho podívat v Lipsku a móóóc pěkné. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 07.05.07  18:51

    « Re: V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    Ne není tam a jestli se nepletu tak zatím tam budou dávat je 100 kw diesel. Ale jinak je to auto krasavec .Byl jsem se na něho podívat v Lipsku a móóóc pěkné. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.05.07  11:44

    « V novém Mondeu už není 2,2 TDCi ????!!!!!!!

    ........fakt už nemá Mondeo 2,2 TDCi v tom novém modelu ?
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 07.05.07  09:45

    « graf průběhu výkonu 2.2TDCi

    Stále se tu někdo sháněl po grafu průběhu motoru. Tak z jednoho čísla AutoDiesel jsem našel graf, kdy to přímo redakce měřila na brzdě. Jednalo se o článek s porovnáním výkonu současných top dieselových čtyřválců... No Mondeo bylo jedno z nejhorších :(.

    [odkaz]
    [odkaz]

    superkutil: Jinak nemáš v čoudu opravdu tu váhu vzduchu? To jak se chová tvé auto že nejede, to by mohlo být přesně ono... Na Passatu se to chovalo hodně podobně.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 03.05.07  06:44

    « Re: Výkon motoru.

    A nedal jsi tam ty kola i s dětskými sedačkami :-), myslím, že se znovu snažíš rozproudit diskuzi jak na minulém/starém/ fóru. S 2,2 jezdím, celou zimu ski box - přes celou střechu a kromě vyššího aero hluku nad 130 bez problému - dokonce nižší spotřeba na zimních 16" s boxem , než bez boxu na letních 18". A jestli ti to nejede víc než 140, tak máš fakt jiný auto než ostatní, a divím se , že ještě ve Fordu jezdíš a srovnání s 1,8 - dovol abych se pousmál - měl (opakuji se) jsem 2,0i 16v a myslím si , že ten jel slušně , ale s 2,2 bohužel nelze srovnávat - a mě táhne bez problému do 4000 ot/ min-1, ale nevidím důvod to využívat - pokud chceš závodit měl jsi si vzít zase benzín. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.05.07  00:22

    « Re: kutil

    Hele Pepek, když už taková slova, tak si v tom udělej pořádek. Prodloužená záruka byla za problémy a za to, že nějaký blbec zapoměl dát ve výrobě do podběhu záslepku a došlo k vytopení celého vozu. K výměně vozu nedošlo z důvodu protahování ze strany FMC a nakonec k odmítnutí z jejich strany. Já jsem chtěl auto vrátit den po koupi, protože mělo a mnoho vad již z výroby. Navíc nevím, co je za problém, že auto stálo 6měsíců. Nové Mondeo bylo kompenzací od Forda za problémy s předchozím. Fordy nejsou špatná auta, ale některé kusy jsou problematické a FMC místo aby je vyměnilo za jiné, tak se dokážou 4roky tahat a dohadovat. ;-) Potřeboval jsem jen vědět, zda je normální chování mého TDCI a nebo má problém. Pokud by bylo auto v pohodě, tak nic neřeším. A pokud mám porovnávat s Oktávkou 96kW, tak ta mi ujede. A pokud jde o porovnání interiéru MKII a MKV, tak je to opravdu v některých bodech krok zpět, ale celkově je MKV samozřejmě lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 02.05.07  23:11

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    To Krkovička: Jo přesně takhle jsem boural s Favoritem před 15 lety. V Praze u parlamentu (Muzea). Jel jsem v prostředním pruhu, koukal zrovna někam dolů, asi na rádio a periferním viděním jsem viděl, že to kolem mě jede. když jsem se zase podíval dopředu, zjistil jsem, že můj pruh stojí a já mám asi 3 metry na zastavení z cca 70. Odnesli to dva chudáci přede mnou, nejvíc ten uprostřed (škoda 120...). Naštěstí tedy bez zranění. Favorit dokonce i jel, takže jsem dojel i do Olomouce, sice bez světel, ale tehdy to ještě nevadilo, a to jsem ještě po Brně rozvážel zboží, co jsem vezl z Prahy :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  20:20

    « Re: kutil

    dík, námořníku, měli jsme takový nějaký dojem který souhlasí s Tvým popisem... Jinak nic proti Kutilovi, každý jsme nějaký.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  20:18

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    Máš absolutní recht, DIMe, já mám těch 96 kW a také pociťuji rezervu, a velkou >:D
    Ještě se mi fakt nestalo, aby mi Mondeo nevyhovělo.
    Pamatuji že jsem vezl 3 přesvědčené VW many do Paříže na EQUIP AUTO, poté, co jsem udělal zpáteční cestu za 10 hodin s přestávkami, podotkli, že musí na Ford změnit názor.
    Můj dlouhodobý průměr dle PP - 6,2 l/100 km. Najeto 155000 km.
  • 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 02.05.07  16:56

    « kutil

    to Petr T.: Se znalcem Fordů kutilem alis superkutilem nemá cenu o něčem diskutovat. Jeho bývalou 1.8 znalo osazenstvo FMC jak své boty - vždyť ji reklamoval asi 4 roky - dostal speciální prodlouženou záruku (nepřistoupil na nabízenou výměnu) - kupoval víc jak půl roku starou uloženku jako novou, jen aby ušetřil penízky a pak se dušoval, že mu už Mondeo nesmí do baráku ale.... najednou byla síla ušetřených korunek silnější a tak náš kutil zase koupil Mondeo. Bylo sice hranaté, nepohodlné, nejelo, ale bylo LEVNÉ. Teď si jen musí co nejvíc postěžovat, jak to nejede, žere ......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.05.07  16:39

    « Re: Rachoceni pri zapnute klimatitzaci

    ..tak hlavně že už to nerachotí :-) Alespoň tady jsem se , zdá se , nezmýlil :-) Ale vážně, tohle nikomu nepřeji ale stát se to asi taky může každému ... Petře : Jen si rýpni :-) , já si na výkon nestěžuji, podle mě má to auto tak o 100 koní víc, než bych te´d potřeboval, a to už mi stejně vzali dva body a tisícovku za rychlost 62 km/h v obci .
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…