FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
impaler 23.05.07 16:17
« Re: zaruka
Třeba to někoho bude zajímat - autorizovaný servis v ČR potvrdil, že mu belgické značky nevadí. Chtějí však vidět auto a servisku, což je celkem pochopitelné. Takže případní zájemci mohou třeba porovnat cenu prodloužené záruky na Slovensku, jinde to asi bude sotva levnější než v ČR. Každopádně ty nabídky se liší podle země, stačí mrknout na ford.de. Platnost je přitom shodná s normální zárukou, čili EU a další země v poho. -
martin.z 23.05.07 13:44
« Re: Spotřebitelská politika
to Dim2:
to me jsi tedy naopak pekne nas..doted jsem mel vzdycky bezproblemovy auta a kdyz tady ctu o vstricich, setrvacnicich, elektrice, rachtajici trojkombinaci a o tom ze opravy pri provozu spolknou penize za dalsi auto tak vubec nemam chut nekam vyjizdet.. -
"-- skrytý --" 23.05.07 13:36
« repase
HALE s.r.o. opravy vstřikovačů CR již provádíme a je nutné se objednat týden předem.Vstřikovače 1.generace se
nedají opravovat z hlediska konstrukce těla vstřikovače(nedá se upnout do držáku).
Oprava vstřikovačů a test čerpadla na voze,se dá zvládnout za jeden den,ale určitě bych doporučoval
čerpadlo z vozu demontovat a udělat komplexní kontrolu s testem na zkušebním zařízení což by zabralo dva dny.
Tak to vypadá,že se na to vykašlu a nechám to tak. :-( -
oleowr1 23.05.07 13:32
« Nefunkční klima
Dneska dávám autíčko do autorizovaného servisu (asi naposled) na výměnu oleje a filtrů + opravu klimatizace - nejde jí vypnout, což technik od fordů nějak nedokázal vstřebat, že prý to není možné. Sám jsem si prošel všechna mně známá relátka, pojistky a diody - vše je O.K. jen na spínacím relátku klimy je na ovládacích kontaktech pořád napětí, odkud nevím, buď od jiného relátka nebo přímo z řídící jednotky. Chtělo by to schéma. -
superkutil 23.05.07 11:57
« Re: Spotřebitelská politika
To DIM2: No já vím že se natáčejí lopatky po obvodu, ale podle tvé reakce jsem měl pocit, že to nebylo napsané jasně. Je to jen slovíčkaření. Zasvěcení chápou. Neber si to osobně, zrovna Tvoje příspěvky považuju za jedny z nejlepších na rozdíl třeba od pepka, který umí rýpat, ale to je tak všechno. Také děkuji impalerovi a lordmysticovi jejichž příspěvky jsou také velmi dobré. Pokud Vás to tak točí, tak se na čas odmlčím a budu jen sledovat.
-
"-- skrytý --" 23.05.07 10:55
« Re: Spotřebitelská politika
Já jsem měl mám na prvním Mondeu 74 tis. km, na druhém teď mám 80 tis. km. A pokud bych uvažoval o nákladech na opravy, které většinou naštěstí na garanci byly, tak bych si za to koupil možná ještě jedno Mondeo.............
Kutile a ostatní, samozřejmě že se nenatáčejí žádné lopatky turba, vždyť tam schválně píšu, že by s nimi nikdo nepohnul ani heverem :-) Je tam po obvodu hrnce turbodmychadla několik takových naháněcích elementů, které budˇnasměrují foukání od výfuku přímo na ten rotor a nebo naopak se odkloní a nechají to ty lopatky jen tak " lízat ".
Potřebuju něco menšího na doma, co byste koupili ?? Focus, Megane, Merivu, Astru , C4, Picasso.....A teď mudrujte !! Chci taky odečíst DPH ale aby to zůstalo 5-místné.
Jel jsme včera v novém Bravu, designově nádherné, jen trochu malý vstupní otvor do kufru a odpočet DPH z toho dělá 4-místné auto.....ale jinak fakt nádhera.
-
impaler 23.05.07 08:27
« Re: Spotřebitelská politika
cja:
Díky, problém je, že já se tam (do ČR) nedostanu do konce zákonné záruky. Jinak mě to taky napadlo...možná prověřím ještě Němce, ale mám obavu, že to bude podobné - na ten plánovaný nájezd za rok to asi nebude extra výhodné. Mám snad počítat jako DIM, že se v autě v jeho třetím roce a po padesáti až osmdesáti tisících vysype něco mimo běžnou spotřebu a prohlídky za třicet tisíc? Já vím, že může, a rychle...ale stejně ještě váhám. -
eda.nezbeda 22.05.07 19:14
« zase aditiva :)
Jen pro doplneni: pouzivam Standu pul roku a vyrazne mi klesla spotreba. "Vyrazne" znamena, ze sem si toho vsiml :) Odhaduju (nemam PP), ze to dela 0.5 - 1 l/100km. Jezdim tak z 90 % dlouhy streky po dalnici a posledni dobou se snazim drzet se i v Nemecku do 160 (nedari se :)) ale prumerne jedu 830 km za 7 hodin a 7.5 l. Se Standou je motor tissi a subjektivne vykonnejsi - stejne jako s nemeckym VPower Diesel; cesky je tak na urovni nemeckeho standardniho Dieselu (subjektivne).
Rad bych vedel, kde sezenu Autodiesel s tim testem a ktere je to cislo. Na benzinkach po ceste se mi ho nepodarilo sehnat a v Brne ve Vankovce, kde sem byl sem jej take nevidel.
Co se tyce vysledku zde prezentovanych, tak k tomu hodlam pristoupit jednoduse - otestuju! Takze dik za informaci o tom kde se da Vif koupit (nevim kdo uz to psal)
A jeste pro uplnost v cesku tankuju od te doby co davam Standu u Essa, ktery je v Brne nejlevnejsi ze znackovejch benzinek. V Nemecku Standu nekdy dam do standardniho dieselu, nekdy koupim VPower. A na novym motoru mam zatim najeto 80 tis.; dva vstrikovace puvodni - 194 tis. a dva nove - cca 55 tis. -
cja 22.05.07 18:50
« Re: Spotřebitelská politika
to impaler: možná tím nepomůžu, ale co se týče prodloužené záruky, lze připlatit v několika režimech - 3. a 4. rok- já mám na autě 110 000 km a připlatol jsem si 3. rok do 150 t km za 18 000,- Kč vč. DPH , takže zkusit co nabídnou a záruka platí globálně i v Belgii
A co se týče Kutila - souhlas - jenom nevím jestli si spíš z nás nedělá legraci. -
superkutil 22.05.07 14:23
« Re: Spotřebitelská politika
To All: Nevím co se čílíte. Myslím, že v mých posledních dotazech není nic o zahrádce ani o šlapání na podlahu atd. To byly dotazy pouze na řízení motoru. Píšu věci tak, že počítám s určitými znalostmi čtenářů a tak když píšu natáčení lopatek turba, tak počítám s tím, že každý ví, že se natáčejí rozvodné lopatky v turbu jako části motoru a ne lopatky turba jako rotující části v turbokompresoru. Pokud to mám psát detailněji, tak mohu, ale myslím, že by se zbytečně plnilo fórum které by alespoň podle mne mělo sloužit k předávání informací o voze mezi jeho uživateli. Já vím, že jsem si auto špatně vyzkoušel před koupí a taky už to neřeším, jako neřeším srovnání se starým Mondeem a je mi jasné, že mi chvíli bude trvat než si na TDCI zvyknu. Jen jsem chtěl zjistit, zda chování mého vozu je u TDCI normální nebo je jiné jen u mého kusu. Na Jarov pro grafy zajedu, až bude mít auto víc najeto, pokud je v záběhu tak to nemá cenu.
A k tem vstrikum: kdyz mas tak jasno, nemuzes tady ostatnim nejak helfnout v Hale - poradit jim co delaji blbe nebo co za upinak jim chybi?? Me pokud odejdou dalsi vstriky, tak sem ve stejne kategorii :(