FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 25.05.07 11:32
« Re: repase
vica: ne, neházej !!!
Mezitím jsem si zjistil, že těch tlustších vstřikovačů je více:
jsou to:
EJB R00001 Z 130 k
EJB R00002 Z 115 k
EJB R00101 Z 130 k
EJB R00201 Z 130 k
EJB R00202 Z 115 k
Také jsem zjistil, že Hale, nejdéle mající vybavení pro test vstřikovačů Delphi, mají jako jediní starší verze mechanických uchycení.
Ostatní servisy - Kladno a Poděbrady již mají upravené sady mechanického uchycení, tzn. nemají v tuto chvíli vůbec žádný problém. -
"-- skrytý --" 25.05.07 08:30
« Re: repase
Petr T:Že bych přece jenom neházel flintu do žita!! Taky se mi to zdá nějak uhozený.Zkusím nějak zjistit to označení. Když jsem to kupoval nové tak mi říkali že TDCi 85 Kw, je v danou chvíli spolehlivější než TDCi 96 Kw. Jedná se o 11/02. Je fakt, že kdo si současně se mnou koupil do firmy TDCi 96 Kw tak už něco měnil nebo všechno.No při mé smůle si asi ještě počkám ;-)
Pozn: Teď jsem se jednu nádrž nedržel a spotřeba 9,7l - 640km na nádrž. Město+dálnice furt podlaha.Normálně 6,2l. -
"-- skrytý --" 24.05.07 22:54
« Re: repase
eda: Nezbedo, já myslím, že si to v Hale nějak zařídí. Je to jenom o upnutí tlustších původních vstřikovačů do stanice. Takže si buď zakoupí nebo vyrobí jiné upínací adaptéry a jde se na věc. Trapná mechanická záležitost.
Jinak, dotčené vstřikovače jsou označeny jako EJB R00101 Z, tzn. jsou to úplně první vstřikovače Delphi, které byly vymyšleny. Jejich náhrada je již tenčí. Semtam byly vstřikovače vyměněny v garanci kvůli havárii čerpadla a potom se v motoru najdou vstřikovače EJB R00301 Z. S těmi není problém, ty a všechny ostatní upnout jdou.
Takže je to pouze otázka krátkého času, než si vyrobí nebo doobjednají jiné mechnické uchycení. Buď tedy v klidu. -
martin.z 24.05.07 21:52
« Re: vymena pneumatik
to cja:
tak to bud kupujes gumy u vietnamcu a nebo jezdis ale kurevsky ostre!
ja jeste nemel na svem soukr. aute nikdy novy gumy, protoze jsem zatim mel vzdy jete auto a 3 roky - tedy cca 30.000 km (letni sada) nez auta prodavam vzdycky vydrzely ty puvodni s kteryma sem to uz koupil a to na zacatku nikdy nevypadaly jako moc zanovni...nikdy jsem je nesjezdil na uplne sjety slajky.. -
cja 24.05.07 20:27
« Re: vymena pneumatik
S těma pneu bych to chtěl někdy zažít - myslím tím ten kilometrový proběh - na autě mi pneu nikdy nevydrželo víc jak 20t km - jakékoliv pneu - 14, 15, 16, 18 - nebrzdím divoce, neprotáčím kola - akorát se motám hodně po okreskách. Ale ať to byl Michelin, Continental, Pirelli, Good Year, Barum, Dunlop - vše střední, případně sportovní třída pneu - tak zkrátka max 20 t km - ty čísla co tady uvádíte někteří jsou pro mě jak ze snu.
A poslední dobou mě připadá, že jsou gumy dělaný hodně na bezpečnost a na vlastnosti - voda, odpor, ovladatelnost... - ale na km proběhy už to moc není - prý to není slučitelné :-) Tak jsem se stím smířil a pneu měním častěji, ale radši při 3 mm dezénu přezuji novou sadu, než riskovat planingaqua ;-) přece jen ta šířka gumy... -
eda.nezbeda 24.05.07 13:12
« Re: vymena pneumatik
No tak to ses sporadanej ridic a tak by to melo by, ponevadz ja tam mam po tech cca 60 tis. cca 1.5 mm vzorku :( - Na mokru uz je to dost poznat. Ale ja najedu tech 35 tis. za rok a menit celou sadu kazdej roky to bych se pekne prohl ;-\
Ja sem koupil Bridgestone RE050A ve stejnym rozmeru za 83 Euro jednu. Premejslel sem, jestli usetrim kdyz koupim beznejsi gumy, ale vic jak na 75 Euro bych se nedostal a pri tom kolik toho najedu se mi to prece jen vyplati. -
"-- skrytý --" 24.05.07 12:53
« Re: vymena pneumatik
V pátek jsem prezul.Pneumatiky Continental sport contact 2 205/55/16.Pred tim jsem mel Continental premium contact.Mel jsem je 2 letni sezony(cca 35kk.Predpokladam, ze ty noveodejdou o neco driv(pri relativne stejnem stylu jizdy, moc je nesetrim). -
oleowr1 24.05.07 11:52
« Re: spotřeba, aditiva
To superkutil: Z vysokého kroutícího momentu přece nemůžeš odvozovat "živost" auta, je to jen síla v Newtonech na páce dlouhé jeden metr. "Živost" Ti vyjadřuje výkon - t.j. práce za čas, v práci máš schovanou sílu+dráhu. Akcelerace ("živost") závisí na dráze, čase a síle - tedy na stejných veličinách jako výkon. -
"-- skrytý --" 24.05.07 11:49
« Re: Fahrbericht 2.2 TDCi EURO3 po 7tis km
Mě teda 2,2 připadá výrazně tišší než 2,0, a to jsem s každým najezdil cca 80 tis km. Volnoběh byl vždycky poměrně nevychovaný, různé spotřebiče ho navíc různě ovlivňují. Ventilový zvuk tam občas opravdu trochu cvrliká, především při mírné akceleraci, a mám pocit, že to taky závisí na venkovní teplotě . No fakt nekecám. Můžete mě bít, ale já mám pocit, že nejhorší je to, když je venku tak kolem 15 stupňů :-) Ale asi to spíše souvisí s různými režimy motoru, s natočením lopatek turba :-) atd.
Mám koupit Focus 1,6 Combi ???? nebo ne ?! -
superkutil 24.05.07 10:38
« Re: spotřeba, aditiva
To pepek: Ještě jedna odpověď pro pepka na příspěvek z 18.05. 16:06 Dělal jsem SW pro zařízení pro měření brzdných drah, stability podvozku, kouřoměry, měřiče paliva, automatické převodovky a řídící jednotky. Většinou jsem dělal HW i SW ale ne vždy. Nejsem ale strojař, takže některé dotazy ti možná připadají amatérské, ale některé technické detaily neznám. Proto jsem se ptal. V době kdy jsem dělal ve výzkumu, tak diesely nebyly C-R a tak tuto technologii až tak dobře neznám. Proto se ptám.
Podle maximálního momentu 400Nm jsem očekával hodně živé auto, ale chování 2.2TDCI mi připadá spíše jak u nákladního auta. Okolo 2000ot slušný zátah, pak rychlý pokles. Vhodné pro tahání přívěsů, ale pro předjíždění moc ne. Podřazení totiž nepomáhá a navíc je náběh turba dost dlouhý (proto dotaz na elektrické nastavování rozvodových lopatek). S Mondeem jsem měl možnost se projet jen chvíli, z té se to nepozná. Jezdil jsem s Renault Megane 1.9 a ten měl zátah od 1500-4000ot okolo 280Nm. Megane je sice menší a lehčí, ale Mondeo by mělo být silnější. Proto mě zklamalo svou malou živostí a velkou žravostí. Ale už jsem se naučil jezdit i za 6litrů, ale to je pak člověk brzdou v dopravě. :-) Když to dnes vidím, tak by stačil pro klidnou jízdu mnohem menší motor, např. 1.8TDCI (kterého jsem se bál) a pro živou jízdu a předjíždění spíše nějaký benzín.
Tak to jen na vysvětlenou. Na fóru jsem hledal jen informace o mém novém voze a jeho chování. Mrzí mě, že Vám mé dotazy připadají nevhodné. -
"-- skrytý --" 24.05.07 10:25
« Fahrbericht 2.2 TDCi EURO3 po 7tis km
Zdravim vespolek. Minuly tyden jsem dostal nazpet auto opravene po lehcim tukanci, ktery jsem si zavinil vlastni nepozornosti. Oprava prisla na 60tis (blatnik 10tis, naraznik 17tis, svetlomet 5tis ,ostrikovac 2.5tis,1ks pneu 4.7tis)a udelali to hezky:)
Vuz je jako novy pane..takze v nem zase litam jak o zivot.Celkove vzato jsem s tim autem zatim spokojeny, hlavne na dalnici a diky ST podvozku i na kvalitnich silnickach. Radost konci v mestskem provozu-oproti 2.0TDCi je motor vyrazne hlucnejsi pri volnobehu a pri rozjezdu. Pred mesicem jsem nechal menit napinaci kladku, volnobeh se oprostil od casti pazvuku, ale ani ted to neni zadna oda na ticho. Motor "prede" v pravidelnych zvukovych intervalech cca 1.5s a intenzita predeni zesiluje nejmarkantneji pri otaceni volantem. Chapu, ze servo si neco energie sebere, ale proc to sakra musi delat takovy kraval?? Kdyz uz teda netocim volantem, ale treba se rozjizdim, tak po prekonani cca 1100ot je slyset zretelne klepani jako od ventilu. Tankuju vyhradne na "zapade" a navic premiova:) paliva takze nic lepsiho uz tomu motoru dat nemuzu. Desim se predstavy, ze je to setrvacnik, protoze nechat zase tyden auto v servise se mi fakt nechce.. ;-\
Jinak tam, kde jsem mel s 2.0 spotrebu 6.4 tak tady mam 7 (vse dle dotankovani) Asi za to ale muzou 18" vs 17" kola. V dynamice, bych na prvni tri kvalty nepoznal rozdil, od ctyrky nahoru uz jo. Toliko ke zkusenostem po peti tydnech. Cest praci! -
eda.nezbeda 24.05.07 10:09
« vymena pneumatik
Tak sem za dva roky zcela ojel letni gumy :( ... moc jezdim :)
Koupil sem dve novy, ze budou jeste dve dobry - nebyly. Ale co hur v ATU, kde sem je chtel nechat prehodit a vyvazit mi rekli 50 Euro!!! Tak to sem panovi rekl ze at si strci nekam a vezu si je domu, prikoupim ted dalsi dve, a necham penize nekomu v cechach.
Kolik mate kdo najeto do vymeny gum? U me to je cca 80 tis. celkove, z toho 2/3 na letnich.
A jeste - kdy mam dva vstrikovace meneny minuly rok, tak tam budu mit puvodni modely nebo jak pises EJB R00301 Z?