FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 28.05.07 11:12
« Re: Zvýšená spotřeba a pocit menšího vykonu
m.leky1:
moc se mi to syčení turba nelíbí. Já, i když dávám Standu někdy také v dvojnásobku, NIKDY turbo neslyším. Takže, jestlipak tam někde nemáš direčku, která snižuje výkon turab a tímpádem zvyšuje spotřebu??? -
"-- skrytý --" 28.05.07 09:07
« Re: Zvýšená spotřeba a pocit menšího vykonu
Ahoj, no mozny vliv tam urcite je.Ja pozoruji, ze na novych Pirelli P7 co jsem dal na jare, mi sla spotreba trosku dolu(tak o 0,2l).Predtim jsem mel Continental Sport Contact 2.Ne nadarmo pisi v testech i miru valiveho odporu u jednotlivych typu pneu, takze na to neco bude, ale takovy narust co pises nedelaji jen pneu, tomu neverim. -
"-- skrytý --" 28.05.07 08:57
« Zvýšená spotřeba a pocit menšího vykonu
Zdravím všechny.Před týdnem jsem vyměnil pneu.Uz v průběhu minulého týdne se mi zdálo, že auto jede nejak míň.Hlavne v táhlých kopcích jsem nebyl schopen dosahnout rychlostí, ktere jsem tam schopen normálně dosahnout.Vždy tak o 10km/h méně.Včera jsem se vrátil z Beskyd.Dle PP jsem měl spotřebu po dálnici 8,9 l na 100km.Mimo dálnici cca 7,2l/100km.Vitr foukal, ale ne proti spíše ze strany.Strasně mě to překvapilo.Takovou průměrnou spotřebu mám jen když jedu po dalnici skoro max co to jde.A to jsem včera opravdu nejel.Mám ted pocit,že i když přihlédnu k tomu větru,puštěné klimatizaci,cestovni rychlosti,novým gumám tak mi to ted žralo minimálně o litr víc než normálně.A jak říkam,ještě to dle mě míň jede.
Myslíte, že za to můžou ty nove gumy?Ne tím , ze jsou nové, spíše tím , že je to jiný tip, než tam byl před tím.
Ještě jednu věc.Poslední dobou je při akceleraci slyšet turbo.Pěkně to syčí.Slyšíte ho u sebe taky?Mám pocit , ze dříve tak slyšet nebylo.Mžná je to tím, že Standa výrazne omezil hlučnost motoru, a proto víc vnímam zvuk turba.Dávám ho tam ted asi dvounásobek.Nevím.
-
"-- skrytý --" 25.05.07 17:53
« Re: repase
nezbeda: Edo, v Bosonohach maji odlisny typ stanice zatim kalibrace neumoznujici, snad az tak za 3 mesice.
S nejvetsi pravdepodobnosti tam budes mit 2x R00101Z a 2x R00301Z nebo 2x R00201x R00401Z (tyto druhe nyni nahrazeny R01001D).
Zalezi na tom, jestli mas 5 nebo 6 kvalt. Ja mam 6 kvalt, tak mam R00401Z, jeste puvodni v 157000 km. -
cja 25.05.07 16:45
« Re: vymena pneumatik
to martin: U Vietnamců nekoupím vůbec nic - to není xenofobní - vše servis Ford - ostřeji možná ano , ale tak nějak bezpečně - nejsem žádný závodník - spíš to připisuji hrubému asfaltu tady u nás na horách na okreskách :-) Ty čísla jsem si nevymyslel - zkusil jsem z gum co se dalo i gumy z prvovýbavy jsem zkusil, taky nic ;-) Auta kupuji taky jetá 1 - 2 roky stará a pneu vždy výměna max do půl roku - akorát zimní mi vydrží o něco víc - ale to je dáno tím, že v zimě najedu tak 5t km a je unás většinou(kromě letoška) sníh -
"-- skrytý --" 25.05.07 15:38
« Re: repase
Dim 2:Tankuju takhle už přes 4 roky, chce to trochu cviku a nepěnící naftu.Shell, OMW. JZD nefunguje a pak vstřiky však to znáš.Pokud tankuješ 50 litrů tak tam máš špunt.Pokud tankuju po 20-30 km na dojezd 0km tak se pistole poprvé zastaví na 62l a pak už se to ždouchá až po hladinu.Výsledek lehká noha 1050 km. :-) -
superkutil 25.05.07 14:29
« Re: spotřeba, aditiva
To oleowr1: To už se někde řešilo. Jakou má auto akceleraci udává moment na kolech (to znamená moment motoru x převod převodovky). No a do jaké rychlosti ještě moment bude, to udává výkon. To znamená, že u dieselu je menší převodový poměr převodovky a větší moment motoru, u benzínu je větší poměr převodovky a menší moment motoru. Rozdíl mezi benzínem a TD C-R je tedy v tom, že benzín má moment skoro stejně velký po celý rozsah otáček zatímco TD má velký moment v nízkých otáčkách a ve vyšších už je výrazně menší a také rozsah použitelných otáček je u TD cca poloviční než u benzínu. Pokusím se vyplodit nějaký obrázek. -
"-- skrytý --" 25.05.07 11:32
« Re: repase
vica: ne, neházej !!!
Mezitím jsem si zjistil, že těch tlustších vstřikovačů je více:
jsou to:
EJB R00001 Z 130 k
EJB R00002 Z 115 k
EJB R00101 Z 130 k
EJB R00201 Z 130 k
EJB R00202 Z 115 k
Také jsem zjistil, že Hale, nejdéle mající vybavení pro test vstřikovačů Delphi, mají jako jediní starší verze mechanických uchycení.
Ostatní servisy - Kladno a Poděbrady již mají upravené sady mechanického uchycení, tzn. nemají v tuto chvíli vůbec žádný problém. -
"-- skrytý --" 25.05.07 08:30
« Re: repase
Petr T:Že bych přece jenom neházel flintu do žita!! Taky se mi to zdá nějak uhozený.Zkusím nějak zjistit to označení. Když jsem to kupoval nové tak mi říkali že TDCi 85 Kw, je v danou chvíli spolehlivější než TDCi 96 Kw. Jedná se o 11/02. Je fakt, že kdo si současně se mnou koupil do firmy TDCi 96 Kw tak už něco měnil nebo všechno.No při mé smůle si asi ještě počkám ;-)
Pozn: Teď jsem se jednu nádrž nedržel a spotřeba 9,7l - 640km na nádrž. Město+dálnice furt podlaha.Normálně 6,2l. -
"-- skrytý --" 24.05.07 22:54
« Re: repase
eda: Nezbedo, já myslím, že si to v Hale nějak zařídí. Je to jenom o upnutí tlustších původních vstřikovačů do stanice. Takže si buď zakoupí nebo vyrobí jiné upínací adaptéry a jde se na věc. Trapná mechanická záležitost.
Jinak, dotčené vstřikovače jsou označeny jako EJB R00101 Z, tzn. jsou to úplně první vstřikovače Delphi, které byly vymyšleny. Jejich náhrada je již tenčí. Semtam byly vstřikovače vyměněny v garanci kvůli havárii čerpadla a potom se v motoru najdou vstřikovače EJB R00301 Z. S těmi není problém, ty a všechny ostatní upnout jdou.
Takže je to pouze otázka krátkého času, než si vyrobí nebo doobjednají jiné mechnické uchycení. Buď tedy v klidu. -
martin.z 24.05.07 21:52
« Re: vymena pneumatik
to cja:
tak to bud kupujes gumy u vietnamcu a nebo jezdis ale kurevsky ostre!
ja jeste nemel na svem soukr. aute nikdy novy gumy, protoze jsem zatim mel vzdy jete auto a 3 roky - tedy cca 30.000 km (letni sada) nez auta prodavam vzdycky vydrzely ty puvodni s kteryma sem to uz koupil a to na zacatku nikdy nevypadaly jako moc zanovni...nikdy jsem je nesjezdil na uplne sjety slajky..