FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 29.05.07 11:29
« Aditiva VIF
Uz jste nekdo vyzkousel to asi "nejlepe" dopadnuvsi aditivum VIF v testu AutoDiesel?
O vikendu jsem jenom kvuli tomu zajel k prvni pumpe Benzina - kde normalne nikdy netankuju. V regalu byla dve aditiva VIF Letni za cca 230Kc Castrol TDA cca 240Kc.
To VIF jsem prozkoumal podrobneji a vyrobce je Rakousko. Opravdu je zajimave proc STANDA dopadl tak "spatne"? -
"-- skrytý --" 29.05.07 09:42
« Re: Nešťastná elektronika....
Mně rádio i HF funguje normálně. Jen mě pořád štvalo, že jakýkoliv dotek na klávesnici a nebo jakýkoliv signálek od telefonu vypínal rádio na pár sekund......tak jsem si změníl profil a zrušil veškeré tzóny, zvuky a tak , jen zvonění zůstalo. A teď už jsem spokojený. A přejmenoval jsem to na :Pomalu , Dime !! :-)
Studený spoj nenajdeš, to bys musel mít neuvěřitelné štěstí. Výměna palubky Tě asi nemine......a pokud ¨se nepletu, přístroje nejsou v záruce............pokud bys ji ještě měl..... Mě zatím jednou na nějakou sekundu neukazovaly budíky a vynuloval se malý počítač km.....
-
superkutil 29.05.07 09:30
« Re: HF Nokia CK-7W a autorádio Ford Sony MP3
Tak už je to vyřešené. Je nutné mezi HF a rádio dát galvanické oddělení. To co jsem dostal já vypadá jako relé, ale uvnitř je malé trafo (impedance každé strany cca 8ohm, údajně snad z Opla). Z HF jde totiž výstup na repro a rádio mělo problémy se stejnosměrnou složkou signálu. :-) -
superkutil 28.05.07 20:02
« HF Nokia CK-7W a autorádio Ford Sony MP3
Ahoj, máte někdo zkušenost s touto kombinací? Pokud vydá mobil jakýkoliv zvuk v rádiu nejprve 6x hlasitě lupne a pak teprve začne HF fungovat. Firma která to montovala je autorizovaný servis Nokia a tvrdí, že problém je v rádiu Sony MP3, které má moc velkou citlivost na vstupu od telefonu. -
oleowr1 28.05.07 16:49
« Nešťastná elektronika....
Tak jsem to dneska nervově nevydržel a zavezl auto do servisu, minulý týden mi opravili "nevypnutelnou" klimu, ještě jednou se mi to stalo přes víkend, krátké odpojení baterky uvedlo vše do pořádku. Problém není v klimě, ale zřejmě v palubovce, rozebral jsem jí, vyčistil od prachu, vyčistil kontakty budíků, ale nic se nezměnilo. Studené auto je O.K., jakmile stojí na slunku, nebo po delší jízdě je z palubovky vánoční stromeček, ručičky si ukazují co chtějí, nefunguje střídavě teploměr a počitadla km, občas to vypne i motor a "zakáže" vypnout klimu. Jsem zvědav co za to budou chtít.... -
"-- skrytý --" 28.05.07 11:12
« Re: Zvýšená spotřeba a pocit menšího vykonu
m.leky1:
moc se mi to syčení turba nelíbí. Já, i když dávám Standu někdy také v dvojnásobku, NIKDY turbo neslyším. Takže, jestlipak tam někde nemáš direčku, která snižuje výkon turab a tímpádem zvyšuje spotřebu??? -
"-- skrytý --" 28.05.07 09:07
« Re: Zvýšená spotřeba a pocit menšího vykonu
Ahoj, no mozny vliv tam urcite je.Ja pozoruji, ze na novych Pirelli P7 co jsem dal na jare, mi sla spotreba trosku dolu(tak o 0,2l).Predtim jsem mel Continental Sport Contact 2.Ne nadarmo pisi v testech i miru valiveho odporu u jednotlivych typu pneu, takze na to neco bude, ale takovy narust co pises nedelaji jen pneu, tomu neverim. -
"-- skrytý --" 28.05.07 08:57
« Zvýšená spotřeba a pocit menšího vykonu
Zdravím všechny.Před týdnem jsem vyměnil pneu.Uz v průběhu minulého týdne se mi zdálo, že auto jede nejak míň.Hlavne v táhlých kopcích jsem nebyl schopen dosahnout rychlostí, ktere jsem tam schopen normálně dosahnout.Vždy tak o 10km/h méně.Včera jsem se vrátil z Beskyd.Dle PP jsem měl spotřebu po dálnici 8,9 l na 100km.Mimo dálnici cca 7,2l/100km.Vitr foukal, ale ne proti spíše ze strany.Strasně mě to překvapilo.Takovou průměrnou spotřebu mám jen když jedu po dalnici skoro max co to jde.A to jsem včera opravdu nejel.Mám ted pocit,že i když přihlédnu k tomu větru,puštěné klimatizaci,cestovni rychlosti,novým gumám tak mi to ted žralo minimálně o litr víc než normálně.A jak říkam,ještě to dle mě míň jede.
Myslíte, že za to můžou ty nove gumy?Ne tím , ze jsou nové, spíše tím , že je to jiný tip, než tam byl před tím.
Ještě jednu věc.Poslední dobou je při akceleraci slyšet turbo.Pěkně to syčí.Slyšíte ho u sebe taky?Mám pocit , ze dříve tak slyšet nebylo.Mžná je to tím, že Standa výrazne omezil hlučnost motoru, a proto víc vnímam zvuk turba.Dávám ho tam ted asi dvounásobek.Nevím.
-
"-- skrytý --" 25.05.07 17:53
« Re: repase
nezbeda: Edo, v Bosonohach maji odlisny typ stanice zatim kalibrace neumoznujici, snad az tak za 3 mesice.
S nejvetsi pravdepodobnosti tam budes mit 2x R00101Z a 2x R00301Z nebo 2x R00201x R00401Z (tyto druhe nyni nahrazeny R01001D).
Zalezi na tom, jestli mas 5 nebo 6 kvalt. Ja mam 6 kvalt, tak mam R00401Z, jeste puvodni v 157000 km. -
cja 25.05.07 16:45
« Re: vymena pneumatik
to martin: U Vietnamců nekoupím vůbec nic - to není xenofobní - vše servis Ford - ostřeji možná ano , ale tak nějak bezpečně - nejsem žádný závodník - spíš to připisuji hrubému asfaltu tady u nás na horách na okreskách :-) Ty čísla jsem si nevymyslel - zkusil jsem z gum co se dalo i gumy z prvovýbavy jsem zkusil, taky nic ;-) Auta kupuji taky jetá 1 - 2 roky stará a pneu vždy výměna max do půl roku - akorát zimní mi vydrží o něco víc - ale to je dáno tím, že v zimě najedu tak 5t km a je unás většinou(kromě letoška) sníh -
"-- skrytý --" 25.05.07 15:38
« Re: repase
Dim 2:Tankuju takhle už přes 4 roky, chce to trochu cviku a nepěnící naftu.Shell, OMW. JZD nefunguje a pak vstřiky však to znáš.Pokud tankuješ 50 litrů tak tam máš špunt.Pokud tankuju po 20-30 km na dojezd 0km tak se pistole poprvé zastaví na 62l a pak už se to ždouchá až po hladinu.Výsledek lehká noha 1050 km. :-) -
superkutil 25.05.07 14:29
« Re: spotřeba, aditiva
To oleowr1: To už se někde řešilo. Jakou má auto akceleraci udává moment na kolech (to znamená moment motoru x převod převodovky). No a do jaké rychlosti ještě moment bude, to udává výkon. To znamená, že u dieselu je menší převodový poměr převodovky a větší moment motoru, u benzínu je větší poměr převodovky a menší moment motoru. Rozdíl mezi benzínem a TD C-R je tedy v tom, že benzín má moment skoro stejně velký po celý rozsah otáček zatímco TD má velký moment v nízkých otáčkách a ve vyšších už je výrazně menší a také rozsah použitelných otáček je u TD cca poloviční než u benzínu. Pokusím se vyplodit nějaký obrázek.
Bude to urcite to turbo.Dnes jsem to zas poslouchal i se staženým oknem.Při přidání plynu to sycelo docela hustě.Do servisu jedu až za týden.Snad to vydrží