FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 05.06.07 15:43
« Re: Rozdíl ve spotřebě 2.TDCI a 2.2TDCI
Ja myslím , že taky ne.Když se budu opravdu snažit,bude prazdná silnice,obecně ideální podmínky, tak trasu Strakonice Budejovice by se možná dala projet se spotřebou dle PP odhadem4,6-4,7.Ale musel by se clověk opravdu hlídat a nešlapat na plyn.
Někdy to zkusím -
lordmystic 05.06.07 15:06
« Re: Rozdíl ve spotřebě 2.TDCI a 2.2TDCI
Nevím jak moc jsou průkazné a přesné hodnoty z PP, ale osobně mám s 2.0 TDCi rekord Strakonice-ČB (65km) tam za 3,9 a zpět za 3,8. To jsem se hodně snažil. Přítelkyně se nesnažila, ale jela svou klasickou opatrnou jízdu a jela to za 4,2 l/100km. Dá se dostat na podobné hodnoty s 2,2 TDCi? Ale záleží na gumách, mám 16/205. -
"-- skrytý --" 05.06.07 12:56
« Re: Rozdíl ve spotřebě 2.TDCI a 2.2TDCI
S 2,0Tdci jsem nejezdil.Rekl bych, že 2,2 je v velmi náchylná na styl jízdy.Osobní rekord na trase Horažďovice Humpolec při sněhove kalamitě (cca asi120km) 4,8l/100km dle pp.Jemná prace s plynem a žádné velke rychlosti,jelo se jen po snehu,silnice zacpane od kamionu.V podstate jsem jel rychlostmi dle pravidel silničního zakona s minimem akcelerací. -
superkutil 05.06.07 11:51
« Rozdíl ve spotřebě 2.TDCI a 2.2TDCI
Procházel jsem testy a všichni se shodují, že 2.2TDCI má výrazně vyšší spotřebu jak 2.0TDCI. Může to být jen objemem nebo je to i ŘJ? Papírově je rozdíl jen 0,1litru, ale ve skutečnosti skoro litr. I když jedu hodně klidně s otáčkami 1500-2200, tak mám spotřebu 6,5litru. Přitom jsem jezdil s S-MAXem 1.8TDCI, hodně ostře a spotřeba byla taky 6,5litru. Proč si ta 2.2TDCI bere tolik? -
cja 05.06.07 07:16
« Re: levný okruh
kutil: jezdil jsem s Mondeem 2,0 TDDI , mělo 85kW a 280 N.m. krouťák,5ti kvalt, sice jenom chvíli, ale nějaký problém s pocitem nedostatku jsem neměl , vím , že 2,2 TDCI je jinde, ale to si myslím je jasné hned a každý to nepotřebuje nebo nechce :-| , taky je to samo o ceně - ale jak píši i menší motor a konstrukčně starší není žádný propadák - kamarád ho má pořád a něco jako vstřiky zatím neřešil :-) -
jack007 05.06.07 06:10
« Re: levný okruh
kutil mam 6ti kvalt, ono jde o to jak moc rychle chces predjet a hlavne koho (BMW urcite ne) :-). Kdyz se chystam predjizdet, tak si drzim otacky kolem 2tisic a turbo mi proste pomuze. Jinak vetsinou jezdim otacky v rozmezi 1500-2200 a spotrebu mam kolem 6,3. Kdyz na to slapnu tak 7,4. -
superkutil 04.06.07 22:09
« Re: levný okruh
To jack007: Máš 5ti kvalt? Máš či nemáš čip? Když já mám 400Nm a 6ti kvalt a běžně stačí točit motor od 1500-2500ot a přitom při předjíždění mi výkon nestačí, tak si nedokážu představit verzi s 280Nm. Přitom zrychlení z 0-100 je jen o 2sec horší. -
"-- skrytý --" 04.06.07 12:54
« Re: levný okruh
Vcera mi ríkal švagr, že měl půjčené Mondeo tdci 5 kvalt jako náhradní vozidlo(nevím jakou výkonovou variantu..Říkal, že o proti jeho 2,2 tdci to vubec nejede.2,2 je pry ve srovnání s tím raketa.(400 NM je 400NM, pocitoveje to musí byt vyrazný rozdíl).
-
cja 03.06.07 14:43
« Re: levný okruh
To kutil: Jezdíš pneu 205/50/17 - spotřeba 7,5 l na 100km - takovou spíš 7,2 l mám spotřebu s 225 - což obnáší vyšší valivý odpor a tudíž i spotřebu - v zimě jezdím 205/55/16 a i při zimním provozu spotřeba asi 6,5l na 100 - včetně boxu na lyže na střeše. Nejezdím pomalu, spíše svižně v okolí limitů pro ČR. Myslím, že ta spotřeba co uvádíš je spíš o tom , že asi jezdíš výrazně svižněji a nebo máš těžkou nohu. ;-) -
"-- skrytý --" 03.06.07 09:55
« Re: VIF ?
Omyl, kutile, 96kW v novém Mondeu bude, ale je to jiný motor. Původní motor PUMA prošel vývojem a ve verzích 2,2TDCi a 2,4TDCi se dodává pouze do užitkových vozů (Ford-->PSA). Nové Mondeo bude používat motory DW10B (PSA-->Ford).
Taže papírově stejné hodnoty 96kW, ale úplně jiné motory.
Po 1,8TDCi (motor Ford Lynx) a 2,0TDCi (DW10B 96 a 103kW)přibydou ještě 2,0TDCi (DW10C 110kW) a 2,2TDCi (DW12, 125kW) -
lordmystic 02.06.07 20:25
« Re: VIF ?
No také jsem vyzkoušel VIF. Dávkuji to 2x tolik co je na obalu (v Autodieselu dávali o polovic víc) a vyjde mě to na 0,65kč/l, tedy mnohem méně než standardní dávka standy. VIF by měl mít o něco vyšší cetanové číslo, ale na výkonu se to fakt poznat nedá, ohledně zvuku také ne (alespoň já to nepoznám, minimální rozdíl). Ale jsem zase klidnější, vím že mazivost by teď měla být úplně v poho, navíc při tomto větším dávkování!
Nový sw do řj: Už jsem to tu psal, že mi vyměnili při výměně vstřiků i nový sw v řj. Nevím fakt jestli je to možné, ale před nahráním mi auto např. na trojku při max. akceleraci náhle vadlo při 4200 ot/min, nyní točí plynule do 4650 ot/min a až zde naráz zvadne! Zdá se mi to fakt divné, ale je to paráda.
Nejmensi spotrebu jsem mel pred par tydny, kdy se auto spravovalo- za ctrnact dni se raficka nehla ani o milimetr!