FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 27.05.11  11:42

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Windiesle : Nenapravím a nenapravím... !!! :-) Mám své zkušenosti . Přesto ale jsem svou reakci uvedl tím, že jsem tak trochu vstřikoparanoidní. Ať rozhodne nezávislá komise...tedy servis Skoro bych se vsadil, že.......

    Teď ale nové 2,2 od PSA je vzorem poslušnosti zvukové stability. Jso i lepší motory, to vím! :-) Zkušenosti s minulou modelovou řadou ale byly jako bonboniéra . nikdy člověk nevěděl, co záhy ochutná :-) Teď mám klid , jen jezdím, za skoro dva roky žádná porucha, ani porušíčka. Výhrady vůči některým věcem by se sice našly, ale nepokazilo se nic, jen občas zazlobí rádio, ale to není Ford :-)

    Tak snad jsem to nezakřikl.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 26.05.11  21:09

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Zdar chlapi, jak to jezdí? Konečně se mi po dlouhé době podařilo přihlásit na stránky a obnovit heslo. Formátoval jsem, tak všechno fuč 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 26.05.11  17:35

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Dime, tyto jednobarevné názory jsou dost.......... bez komentáře. Na to abys mohl něco takového prohlásit, bys musel vědět o motorech mnohem více. V Tvém případě je to prostě umanutost.
    Problémy (masové) se vstřiky byly jen u prvních ročníků a dále u lidí, kteří autu nedali to co se patří a spolehli se na doporučené výměny toho a onoho.

    Takže co například ovlivňuje starty a nerovnoměrný chod motoru:
    - komprese
    - EGR
    - váhy vzduchu
    - baterka
    - stav startéru
    - čistota klikového a vačkového snímače (bývají znečištěny bordelem obsahujícím železné částice)
    - stav kabelů vstřikovačů
    - stav čerpadla a jeho ovládacího ventilu
    - stav vstřikovačů (problém s tryskou pouze u Euro 4, u Euro 3 je obrovská startovací dodávka)
    - stav vstřikovačů (jak u Euro 3 způsobí velké přepady ze vstřikovačů žádný start, u Euro 4 špatný start)

    Věci nejsou černobílé.
    Vstřikovače jistě hrají svojí roli ale ve hře je spousta dalších prvků a ve většině případů je na vině souhra několika vadných parametrů).

    Naprav se nebo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 26.05.11  17:27

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Tvé auto hodit ze skály a Tebe za ním. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 26.05.11  17:26

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Jardo, musím do toho vstoupit.
    Máš v háji baterii nebo máš zahnojenej startér uhlíkovým prachem, málo točí. Samozřejmě, jakmile se nastartuje, není motor v otáčkách, které jsou v palivové mapě.
    Vyřeš tento problém a jsi v pohodě.
    Na startovací otáčky jsou elektronicky řízené diesely dost citlivé.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 25.05.11  10:08

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Jardo, mně se taky kontrolka nerozsvítila....časem se to začalo horšit....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.05.11  18:48

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    To DIM: diky za predpokladanou odpoved :-), ale prave me prijde, ze vsechny projevy spojene s vadnymi vstriky co tu vsichni uvadeli to vubec nema, nekouri to, kontrolka motoru se nerozsveci, zadne klepani u studeneho motoru, ani snizena ani zvysena spotreba paliva atd. Proste hned po nastartovani a prvnim pridani plynu uz se vse chova jak ma.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 23.05.11  14:02

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Pomůže u TDCI odpojit na 15min baterku a tím resetovat ŘJ? U benzínového Mondea to šlo a pomohlo.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.05.11  12:33

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Jardo, já mám jako vždy jediný názor : vše hledej ve vstřikovačích. Při studeném motoru je přidřený vstřikovač v ještě větší nevýhodě než normálně , díky tomu je jeho pomalejší odezva při studeném startu zásadní a auto jede jakoby na tři válce...... Ještě možná EGR, ale nemyslím si to.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 23.05.11  10:53

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Mám najeto 130tis. a v poslední době po startu motor hodně bíle kouří a kolísá. Navíc je při startu hodně hlučný. A nechce moc jet, dřív jezdil líp. Ale za to spotřeba jde dolů, teď jezdím za 5,5litru, dříve za 7 litrů. Jo a kolem 2000ot motor při jízdě po dálnici kolísá.

    A ještě jedna zajímavost. Občas úplně zblbne dešťový senzor. Leje ale stěrače se nerozeběhnou. A taky automatické rozsvěcení světel blbne, světla rozsvěcuje i za jasného dne. Musím motor vypnout a zapnout a je to v pořádku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.05.11  21:03

    « 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Posledni dobou mam problemy se starty.
    Po nastartovani u studeneho motoru startuje jakoby zadusene, otacky kolem 600, sviti pri tom na palubovce baterka a po cca 2-3 vterinach se najednou zhoupne a dostane se na svych beznych cca 750. Dokonce dvakrat uz se stalo i to, ze chvilku otacky hodne kolisaly nahoru dolu, jakmile jsem seslapnutim pridal plyn na cca 2000ot a znovu pustil plyn na volnobeh, vse se ustalilo.
    U zahrateho motoru to nedela vubec - vypnuti - nastartovani
    U chladneho motoru cca po ujeti treba 1-2km a znovu vypnuti motoru a pote nastartovani se zda byt efekt zaduseneho motoru jeste vetsi.
    Sleduji pravidelne kourivost a naprosto bez jakehokoli koure - ani bily ani cerny - jen drobne odfrknuti hned po startu a nic vic.
    TAK CO TO MUZE BYT?
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 11.05.11  21:08

    « Re: Snížení spotřeba a ztráta výkonu

    DIM: ŘJ si to pamatovat může a nemusí, Záleží na tom, jak program napíšeš. Třeba u starších benzínových Mondeí si pamatovala jen přechodové režimy. To je než se motor ohřeje a režim mezi volnoběhem a cca 2000ot. Mělo to být kvůli stárnutí motoru a jeho adaptaci na změnu parametrů motoru. Ale moc to nefungovalo, ŘJ si pamatovala i chybné stavy a tak se po čase musela ŘJ restartovat. U dieselů jsem to nezkoušel.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 11.05.11  11:21

    « Re: Snížení spotřeba a ztráta výkonu

    Já to už dlouho nepočítal....ale PP mi ukazuje po městě vždy přes osum, tak asi nelže :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Devil666

    Devil666 11.05.11  11:13

    « Re: Snížení spotřeba a ztráta výkonu

    PP počítač u Fordu ukazuje podle mých zkušeností vždy menší spotřebu než je skutečná. Nejvíc se to projevuje při jízdách po městě. Mimo město to takový rozdíl není. U mýho nynějšího 2,2 TDCI je to celkem přijatelných cca 0,5L/100KM, ale u předchozího 2,5 V6 to bylo tak o 1,5L/100KM, někdy dokonce i o 2L ! To asi aby člověk z tý spotřeby u 2,5 V6 nebyl tak vyděšenej ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.11  17:29

    « Re: Snížení spotřeba a ztráta výkonu

    To je typické pro selhání váhy vzduchu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.11  15:53

    « Re: Snížení spotřeba a ztráta výkonu

    urcite si to pamata, u mna na C-max na dlhych cestach ukazuje menej ako je realna spotreba na kratkych viac... a tak sa to postupne vyrovnava, viac-menej ukazuje presne
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 10.05.11  13:58

    « Re: Snížení spotřeba a ztráta výkonu

    Kutile ?! To přece jako programátor ŘJ musíš vědět, že si pamatuje styl řízení ! :-) Ale zkus tu spotřebu změřit reálně . PP u těchto Mondeí mi taky hodně ujížděl směrem do pozitivna. A dokonce mám pocit, že čím déle nebyl resetován ( při servise a pod ), tím méně ukazoval......
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 09.05.11  14:08

    « Snížení spotřeba a ztráta výkonu

    Auto mi žere stále méně, ale také je stále línější. Může to souviset? Už jsem schopný jezdit pod 4 litry, ale když to přišlápnu, tak už auto není tak živé. Může si ŘJ pamatovat můj styl jízdy a upravit parametry ŘJ?
  • « 00 Reagovat !

    foto Moik

    Moik 05.05.11  19:28

    « Re: 2.2TDCi 129kW

    Mondeo 2.2: [odkaz]

    Máme od tama 10 aut a opravdu v pohodě, akorát jsme vždy kupovali do 20tis na tacho... tohle je pro mě domů...cenu mi ještě citelně srazí vzhledem k výše uvedenému. Nebo mají za stejné peníze 2.0TDCi 103kW horší výbava (to moc neřeším) ale má 136 na tacho [odkaz]

  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 05.05.11  13:09

    « Re: 2.2TDCi 129kW

    Moiku, tohle auto Ti mohu s klidným svědomím doporučit, nemá žádnou klasickou slabinu typu trysek, trojkombinace, Egru....alespoň s ezatím nikde nic takového obvyklého neobjevilo. Samozřejmě, že pokazit se může cokoliv, ale já bych se toho nebál. Na rozdíl od předešlého modelu, ten bych doporučit nemohl....i když také záleží na ceně...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…