FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.07  14:51

    « Re: sportovní vzduchový filtr

    Musím říct, že to nové Mondeo je fakt pěkné, i bez kůže se mi v něm líbilo ......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.07  14:13

    « Re: sportovní vzduchový filtr

    to lordmystic: sportovní filtr mám od nového auta JR AIR Filter.Mám jenom vložku, celý kit sání jsem měl dříve spíš na benzínu.Filtr peru každých 10-15 tis km a má spíš psychologický efekt.Na brzdě jsem ho neměřil.Na okruh a dovolenou ho vyperu a jedu.(je tam fakt bordel).Investice 2000 Kč+ čistící sada 600 Kč.Neomezená životnost/pracnost při čištění.
    PS:Jinak jsem vyměkl a objednal jsem se do Hale na repas vstřikovačů.(Už to fakt umí upnout i rv.02).Tak se uvidí.Další dovolenou už to nebudu pokoušet.Včera jsem si v Brně sednul do nového koženého mondea, fakt paráda. Jen ty motory :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.06.07  13:39

    « Re: Dobrovolné sado-maso !

    Proč by měla být 1,6 lenochod ?? Vždyť to má 74 KW, i když nahoře v otáčkách, ale má...... A dosavadní Fabka měla 40 KW , Tak pooommmááállůůů s tím lenochodem :-) !

  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 11.06.07  10:46

    « overboost

    Taky tu někdo mluvil o tom jak pozná overboost. Jsem si vzpoměl, že někde jsem viděl, že overboost není k dispozici při prvních třech rychlostních stupních, funguje až od čtyřky výše, prý je to kvůli snížení namáhání poloos. Tak to pro jistotu zkoušejte od čtyřky nahoru :).
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 11.06.07  09:50

    « sportovní vzduchový filtr

    Chtěl jsem se zeptat, má někdo sportovní vzduchový filtr? Máte s tím někdo zkušenosti, vyplatí se to? Případně jaký by byl nejvhodnější pro mé 2.0 TDCi 96kW...?
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 11.06.07  08:53

    « Re: Problémy s elektrikou

    V pátek mi dali po 14dnech auto s tím, že mi vyměnili plovák v nádrži, vyčistili, vysušili a nakonzervovali všechny konektory v palubovce, "řídící jednotce klimy" - střední panel a u řídící jednotky motoru - tam bylo prý obvzvlášť vlhko. Zaplatil jsem necelých 2400,-. Zatím jsem ujel cca. 250km a je klid, všechno funguje jak má. Uvidím jak dlouho.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 09.06.07  11:14

    « Re: Konečně jezdí.

    to superkutil: Mám obavu, jestli ten overboost dokážeš poznat, je to v podstatě nárust o cca. 10%. Nejlepší by bylo na stejném úseku za stejných podmínek mít možnost akcelerovat s overboostem a pak pomocí "tlačítka" (které samozřejmě není) bez overboostu. Já mám sice jen kombíka 2,0 TDCi, ale jsem s jízdními vlastnostmi spokojen, je to rychlé, pohodlné, prostorné a na svou hmotnost i celkem úsporné rodinné autíčko.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.06.07  23:27

    « Konečně jezdí.

    Ahoj, tak jsem přestal sledovat spotřebu a jezdím co to dá. Auto teď začalo konečně jezdit. Výkon je ale stále ještě dost proměnlivý. Pořád mi ještě nikdo nevysvětlil, jak se projevuje overboost a zda tedy mám moment 400Nm a nebo jen 360Nm. Připadá mi totiž, že někdy to zabere víc a někdy míň. Nevím, zda se mi to jenom zdá a nebo zda za to může EURO4 a že opravdu motor řídí výkon podle emisí. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 08.06.07  11:21

    « Re: Pani, to je ale kabrnak..!

    Má holt silnější nervy než většina z nás. A skočit Mondeo s 3,0d není žádný umění. Akorát bych ho nechtěl potkat na výletě se zbytkem domácího družstva v protisměru. :-!
    Co na to více říct ... :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 07.06.07  18:04

    « Re: Pani, to je ale kabrnak..!

    hehe, v tom druhém videu tak ve čtvrtině vysál mondíka >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 07.06.07  15:25

    « Re: Pani, to je ale kabrnak..!

    no to je MAGOR ne kabrnak. Pry rychla bezepecna jizda, kolikrat to tam jel na nahodu, parkrat mohl skoncit nekomu v kufru. A pral bych cyklistu, kdyz jede po krajnici.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.06.07  12:25

    « Pani, to je ale kabrnak..!

    [odkaz]

    Kdybyste jezdili jako ON, tak jste z Ostravy v Olomouci za pul hodiny. Ale predpokladem je BMW v dyzlu- to vzdycka vyhrava!
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 07.06.07  10:54

    « Re: Dobrovolné sado-maso !

    to hil: Občas přes Fulnek a Odry jezdím taky, většinou na zpáteční cestě, aspoň se podívám jak pokračuje stavba D47. Stejně tak na zpáteční cestě jezdívám domů přes Hradec Králové, mezi Hradcem a Mohelnicí je to sice s SDi-čkem utrpení, hlavně při předjíždění kamionů, kterých tam po zavedení bodového systému přibylo, ale až budou platit za silnice 1. třídy tak se to snad trochu zlepší. Když je hezky a nespěchám, odbočím v Hradci na Šumperk, to se ale cesta protáhne na cca. 6hod.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 07.06.07  10:27

    « Re: Dobrovolné sado-maso !

    To oleowr1: Ne, z Olomouce. V noci je Ostrava průjezdná v pohodě.
    A i tak, většinou jedeš (z Karviné) po obchvatech a na konci Ostravy zahneš doleva. :-)
    Ale z Těšína už je to zase o něčem jiném.
    Ta silnice od Frýdku na Příbor mě deptá, všichni tam jedou 150, na jedné straně máš 10 cm od náklaďáků, na druhou 10 cm od sloupků s drátem... :-)
    No a D1 je taky paráda, poslední dobou se všichni naučili jezdit vlevo. Chvíli jedeš 150 a za chvíli ten pruh stojí. Možná jsem posledně chytil z Prahy špičku (vyjížděl jsem kolem 16:00)...
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 07.06.07  08:51

    « Re: Dobrovolné sado-maso !

    to hil: Ty seš z Karviné? V poslední době jezdím přes Těšín, Frýdek, je to asi nejrychlejší a vyhnu se Petřvaldu a Ostravě, Karviná - Praha nejméně 1x měsíčně na porady, bohužel služební Fabií SDi - to je opravdu sado-maso, ani klimu to nemá, místo elektrických oken švihadla. Umím s ní zajet do Prahy pod 4hod., dlouhodobou spotřebu (podle tankování) mám 4,9 l/100km, minulý měsíc jsem uzavíral se spotřebou 4,59l/100km. S mondeem (2,0TDCi 96kW) jezdím Prahu v podstatě za stejný čas, ale o více než litr větší spotřeba.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 07.06.07  08:42

    « Re: Problémy s elektrikou

    to cja: s cenou se nějak vyrovnám, ale za podmínky, že už sami konečně přijdou na to kde je chyba, ne že já jim nadiktuji ať mi vymění palubku, bude to konektorem a nic už na nich nevyreklamuju.
    Hlavně mě udivuje, že se chovají tak ekologicky a mění to komplet celé, ikdyž by stačilo jen plošňák, budíky jsou O.K., je to lehce rozebiratelné... Při tomhle trendu si za chvíli nové pneumatiky budem kupovat jedině včetně disků!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 07.06.07  07:00

    « Re: Rozdíl ve spotřebě 2.TDCI a 2.2TDCI

    Ja bych rekl ze turbo obtokovy ventil mit bude, pri vyssim zatizeni by to jen lopatky nezvladly uridit (vychazim z turbokompresoru, taky zacne nakonec prefukovat)
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 07.06.07  02:53

    « Re: Dobrovolné sado-maso !

    Já už bych do benzínu nešel. Hned jak se nám v Tranzitu objevilo TDCi, tak jsem si říkal: V osobáku to by bylo něco...
    Právě jsem přilít z Karviné, bral jsem to přes Fulnek. Po té "dálnici sebevrahů" přes Frýdek strašně nerad jezdím.
    Ale přes Fulnek, Odry je to paráda, prázdná silnice, kopec nekopec, těch pár benzínových osobáků co jsem minul asi nevěřilo, že kolem nich neprolítlo UFO Kombi.. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 06.06.07  22:02

    « Re: Rozdíl ve spotřebě 2.TDCI a 2.2TDCI

    To superrejpalpetrT: :-) No mě by stačilo kdyby auto jelo a nežralo >:-[] a když bych potřeboval tak zrychlilo. Přiznávám, že jsem od 2.2TDCI očekával víc. Měl jsem zkušenost akorát s Passatem 1.6D, Escortem 1.6D a Passatem 2.5TDI, Meganem 1.9dCi a krátce s Mondeem 1.8TD, Focusem 1.8TDCI a s S-MAXem 1.8TDCI. Jinak samý benzíny. Takže proste tudbodiesel je turbodiesel a benzín je benzín. 2.2TDCI je velmi tichý a příjemný motor se slušným zátahem okolo 2000ot a s rychlým poklesem dechu okolo 3000ot. Kupoval jsem nejsilnější diesel ve své třídě (jak praví slogan) a dost často narážím na nedostatek výkonu bez možnosti podřazení. Naopak po většinu jízdy jedu na 6ku okolo 2000ot a tam je motoru dobře. Ale to by asi zvládl i 1.8TDCI. Takže 1.8TDCI 92kW co bude v nových Mondeích bude možná ta pravá volba (úsporný ale živý konkurent 2.0TDCI 96kW). No a já si nechám naladit vlastní křivku motoru a bude to v pohodě. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.07  21:44

    « Re: Rozdíl ve spotřebě 2.TDCI a 2.2TDCI

    superšťourakutil:
    lopatky turba se natáčejí s otáčkami, aby při nízkých otáčkách mělo turbo co nejvyšší účinnost, při vysokých otáčkách už jsou lopatky stočené minimálně, o ventilu ale nevím nic.
    Jinak, v tom je ta krása, že každý motor se chová jinak u různých značek a dokonce i u stejný motor u jedné značky v jiných vozidlech se chová jinak.
    Nebo stejbý motor ve vozech různých značek ale stejné třídy- taky se chová jinak. V tom je ten problém a ta krása !!!!!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…