FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
impaler 14.06.07 11:01
« Re: Zakleté auto
80 tisíc je blbost, předepsaných je 60, v NJ mi jasně a bez vytáček řekli, že doporučují nejpozději po 40, sám servisman říkal, že do svého by si to dal po dvaceti. Symptomy a info o minulosti bohužel dost připomínají to, co PetrT. tady už dlouho popisuje jako průser. Držím palce, ať to moc nestojí a eventoš nejlíp toho, kdo to podělal. -
oleowr1 14.06.07 10:09
« Re: Zakleté auto
To Petr T.: Já bych na filtrech určitě nešetřil, při servisní prohlídce mi řekli, že se mění po 80000km, kdo mohl tušit, že jsou to takoví autorizovaní diletanti... Filtr podle mně, ale původní nebyl, spíš jsou si vědomi toho, že něco zadrbali před týdnem, když mi měnili plovák v nádrži (nenápadně to včera technik prohodil), kdoví co se dělo s těmi 50 litry nafty.... -
"-- skrytý --" 13.06.07 23:16
« Re: Zakleté auto
oleowr1:
Jestli jsi tam měl ve 127 tisících původní filtr, tak jsi jasně v háji. 2000 za kalibraci nevyhazuj, je to zcela zbytečné. Máš přepady vstřiků na odchodu. Připrav si cca 6500 za jeden nový vstřikovač, nebo zhruba 4000 za opravu 1 vstřikovače.
Filtry je nejlépe měnit po 20 tisících.
Aritmetika je jasná.
5x ušetřený filtr = 5000 Kč. 4x 4000 Kč = 16000 Kč. Úspora = minus 11000 Kč.
Možná že by bylo lepší přece jen měnit filry...
Přeji Ti, ať máš pouze nějaký malý problém, ale jsem pesimista. -
superkutil 12.06.07 19:52
« Re: Nové Mondeo 1.8TDCI 92kW
Nové Mondeo má sice display mezi budíky, ale jen jednobarevný s červeným písmem. Barevný existuje, ale opět zase jen v nejvyšší verzi. Ford se opět nenaučil, že některé věci v úrovni Mondea musí být i v základu. Ukázkou je např. nový Renault Scenic Grang, který je sice o třídu níže než Mondeo, ale elektronikou v palubce Mondeo překonává i v nižších verzích (startování tlačítkem, barevný display, hledání stanic a čísel v mobilu v rolovacích seznamech, zobrazování jmena volajícího přes bluetooth HF, ovládání otočným voličem s tlačítkem atd.). -
"-- skrytý --" 12.06.07 14:23
« Re: Nové Mondeo 1.8TDCI 92kW
Mimochodem Focus, co mi teď chystají pro tu paní, co se mnou bydlí, tak má i aktuální spotřebu, dokonce to píše, že jsou nezavřené ty a ty dveře....sice anglicky, ale píše. A ještě červeně. Víc zatím nevím. konec hlášení....... -
Jozef0351 12.06.07 13:13
« Re: Nové Mondeo 1.8TDCI 92kW
Sedel som v ňom na výstave v Bratislave a pravdupovediac nejako extra ma neoslnilo. Sedačka príšerne vŕzgala a kryt popolníka na stredovej konzole bol ako z papiera. Na dotyk sa celý prehýbal. Dizajn je vec vkusu. Mne pripadá trošku lacný a moc zaoblený. -
impaler 12.06.07 12:03
« Re: Nové Mondeo 1.8TDCI 92kW
Měl jsem ho jen na pár minut, tak kdyby se někdo jel projet a měl víc času, docela by mě zajímalo pár drobností:
1. jestli už vyřešili tu blbou paměť automatického stírání, která po návratu do auta vrtí nasucho stěračem jak ocasem na přivítanou,
2. jestli třeba nepřišli na to, že by byl fajn dotekový jednorázový zadní stěrač místo pouhé tvrdé polohy zapnuto
3. jestli ten úžasný display dokáže víc než jednu sadu údajů o spotřebě, průměrné rychlosti atd. Mimochodem aktuální spotřebu jsem tam opět nenašel (mně to nechybí, ale řešilo se to tady jako slabina)
Jinak jsem zaznamenal konečně dělený sedák vzadu, takže můžete vozit fošny a lidi vzadu zároveň, isofix tam samozřejmě je, ESP taky, to už bylo v těch předchozích. Je tam víc repráků včetně výškových. Světle kožený interiér má stejně světlé i dno kufru, to by mě zajímalo, jak dlouho to vydrží bez fleků. Ten, co sem viděl, vydržel asi pár minut, já už jsem ho viděl flekatý. Tam se nedá bezpečně postavit ani taška s nákupem, co stála na zemi...jo, jsou tam v rozích ucha asi na sítě proti poletování těch tašek. -
superkutil 12.06.07 08:40
« Nové Mondeo 1.8TDCI 92kW
Měl jsem možnost jezdit s tímto motorem v S-MAXu a v porovnání s motorem 2.0TDCI 104kW co je také v S-MAXu ta 1.8 lépe táhne odspodu, je pružnější a při běžné jízdě tichá. Pokud se to ale přišlápne, dá o sobě hodně vědět mohutným duněním. S S-MAXem cvičila slušně. Dunění prý má na svědomí nová generace piezo-vstřikovačů Siemens. Motor je to ale úsporný a hodně lidí se shodlo, že pro jízdu je příjemnější jak ten dvoulitr 104kW. Moment 320-340Nm/1800ot. je pro normální jízdu srovnatelný s 2.0TDCI 96kW. Možná bude jen rychlejší pokles momentu ale s 6ti kvaltem to bude stačit. A ta spotřeba může být výrazně nižší. Také povinné ručení bude nižší, což vzhledem k očekávanému zdražení bude také hrát roli. Jinak interiér nového mondea pokračuje v trendu kopie Passata ale při zachování co nejnižších výrobních nákladu. Proto ten mix s předchozí verzí. je to prostě Mondeo MK V se zaoblenými hranami. Ale alespoň je v něm trochu více elektroniky (barevný display mezi budíky). Osobně vždy u aut hodnotím účelnost, přepych a luxus mě nezajímají. Jinak ten masivní středový tunel mi dělal problémy i u S-MAXu, ale je to holt trend nových vozů. BMW ho mělo u 318 už v roce 1994, jó, to bylo super auto. :yes: -
impaler 11.06.07 16:26
« Re: sportovní vzduchový filtr
V sobotu jsem se svezl s 1,8 TDCi hatchbackem a prolezl i kombiky. Mam problem s tim interierem, nelibi se mi, jak je dominantni ten stred palubky, kor ve vybave Ghia, to je hnus. Ghia ma konecne vydechy klimy i dozadu, nasel jsem tam zasuvku na 12V (v kombiku i vzadu v kufru), motor se mi nelibil (zvuk jiny, hluk nezmenseny oproti memu 2.0 96 kw), byl mozna jeste syrovy (300 km) a netahl na prvni stupne tak, jak jsem zvykly, a to na to nijak neslapu. Asi nezvyk. Ma to bohuzel brzdy a la Renault, kousave hned shora. Jinak pekne, hodne veci podobnych, za chvili jsem se jinak citil jako doma. Taky konecne dali cervena svetla do prednich dveri. Jo a blba prihradka u spolujezdce - nevyklapi se kapsa, jen oteviraji dvirka a do te schranky neni videt, co v ni je a jak je velka (celkem hluboka je). Dal se mi nelibi ty kulate vydechy klimosky a vubec, ja jsem priznivcem toho odporneho konzervativniho designu, co mame ve svych autech. :)