FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 30.05.11 23:38
« Re: Re: Šílenec na R10
DIM: No vypadá to, že zrání má i vedlejší syndromy. A nebo už přezrálo a poněkud nám zahnívá.
Pokud jde o toho šílence, najdeš mé Mondeo na tomto záznamu a nejedu v protisměru
[odkaz]
oleowr1: Mám problémy s tím, že mi auto teď začíná plavat. Pořád musím dotahovat směr. A na volantu je vůle (rozsah, kdy auto nereaguje na volant). Ale není to jako vůle, když je vyžvejkaný hřeben. Je to podobný tomu, když u Escorta odešel posilovač řízení. -
oleowr1 30.05.11 15:27
« Re: Šílenec na R10
kutil: včera jsem vepředu měnil tyčky stabilizátoru, protože to bouchalo a při nájezdu do levotočivé zatáčky to nádherně luplo do volantu. Původní plastové vydržely přes 170tis., dal jsem tam vloni na podzim kovové a po necelých 9 tis. byly oba dolní klouby na tyčkách vymlácené. Zkusil jsem koupit plastové FEBI, skoro 1,5 hod. jsem si s tím hrál a uvidím jak dlouho to vydrží.... -
superkutil 30.05.11 14:20
« Šílenec na R10
Tak jsme si s tím šílencem ze Švýcarska v sobotu koukli z očí do očí. Viděl jsem ho tak na 30 metrů přímo přede mnou. Takovou myšku ještě Mondeo nevidělo. Ale dobrý. Vpravo naštěstí nikdo nebyl. Mám teď najeto 130tis.km a je to dost slabota. motoru se už moc jet nechce, hodně duní, ale to je vše. A čím dál tím víc plave. Vyměnil jsem zimní za letní a nic. Nepomohlo to. Zadní nápravu opravovali někdy na jaře. A když přejedu nerovnost, tak to na předku bouchá. -
-
WinDiesel 27.05.11 17:36
« Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu
Ale napravíš, asi budu muste použít brutální sílu. >:D
V seriálu OVRS je k mání spousta různejch ruskejch bijců, budu je angažovat a Ty se chlape zklidníš !!!!!! A když ne tak si zaplaveš v betonu. >:D
Ale teď vážně.
Já netvrdím že se nemohou vstřikovače posr. A taky tvrdím, občas se tu zmíním, že z mého pohledu a z pohledu řady dalších lidí byl učiněn pokrok, výrobci se přestali spoléhat na EN590 a začali žít v drsném reálném světě.
A výsledek se dostavil. Zhruba od 2006 výše téměř není slyšet o problémech se vstřikovači. I další komponenty, jako turba a EGRy byly zodolněny a poruchy jsou sporadické.
Dokonce řada výrobců sáhne po drahém a kvalitním a třeba i konzervativnějším turbu Mitsubishi než aby riskovala se zavedenější konkurencí.
Jo rádio není Ford ale skoro nic není Ford, vždyť to Ford jen navrhuje a potom skládá dohromady, dílů Ford je na vozidle tak 30%, ne více.
Tak už nezlob a měj se. :-) -
DIM 27.05.11 11:42
« Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu
Windiesle : Nenapravím a nenapravím... !!! :-) Mám své zkušenosti . Přesto ale jsem svou reakci uvedl tím, že jsem tak trochu vstřikoparanoidní. Ať rozhodne nezávislá komise...tedy servis Skoro bych se vsadil, že.......
Teď ale nové 2,2 od PSA je vzorem poslušnosti zvukové stability. Jso i lepší motory, to vím! :-) Zkušenosti s minulou modelovou řadou ale byly jako bonboniéra . nikdy člověk nevěděl, co záhy ochutná :-) Teď mám klid , jen jezdím, za skoro dva roky žádná porucha, ani porušíčka. Výhrady vůči některým věcem by se sice našly, ale nepokazilo se nic, jen občas zazlobí rádio, ale to není Ford :-)
Tak snad jsem to nezakřikl. -
WinDiesel 26.05.11 17:35
« Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu
Dime, tyto jednobarevné názory jsou dost.......... bez komentáře. Na to abys mohl něco takového prohlásit, bys musel vědět o motorech mnohem více. V Tvém případě je to prostě umanutost.
Problémy (masové) se vstřiky byly jen u prvních ročníků a dále u lidí, kteří autu nedali to co se patří a spolehli se na doporučené výměny toho a onoho.
Takže co například ovlivňuje starty a nerovnoměrný chod motoru:
- komprese
- EGR
- váhy vzduchu
- baterka
- stav startéru
- čistota klikového a vačkového snímače (bývají znečištěny bordelem obsahujícím železné částice)
- stav kabelů vstřikovačů
- stav čerpadla a jeho ovládacího ventilu
- stav vstřikovačů (problém s tryskou pouze u Euro 4, u Euro 3 je obrovská startovací dodávka)
- stav vstřikovačů (jak u Euro 3 způsobí velké přepady ze vstřikovačů žádný start, u Euro 4 špatný start)
Věci nejsou černobílé.
Vstřikovače jistě hrají svojí roli ale ve hře je spousta dalších prvků a ve většině případů je na vině souhra několika vadných parametrů).
Naprav se nebo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-s -
WinDiesel 26.05.11 17:26
« Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu
Jardo, musím do toho vstoupit.
Máš v háji baterii nebo máš zahnojenej startér uhlíkovým prachem, málo točí. Samozřejmě, jakmile se nastartuje, není motor v otáčkách, které jsou v palivové mapě.
Vyřeš tento problém a jsi v pohodě.
Na startovací otáčky jsou elektronicky řízené diesely dost citlivé. -
"-- skrytý --" 24.05.11 18:48
« Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu
To DIM: diky za predpokladanou odpoved :-), ale prave me prijde, ze vsechny projevy spojene s vadnymi vstriky co tu vsichni uvadeli to vubec nema, nekouri to, kontrolka motoru se nerozsveci, zadne klepani u studeneho motoru, ani snizena ani zvysena spotreba paliva atd. Proste hned po nastartovani a prvnim pridani plynu uz se vse chova jak ma. -
DIM 23.05.11 12:33
« Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu
Jardo, já mám jako vždy jediný názor : vše hledej ve vstřikovačích. Při studeném motoru je přidřený vstřikovač v ještě větší nevýhodě než normálně , díky tomu je jeho pomalejší odezva při studeném startu zásadní a auto jede jakoby na tři válce...... Ještě možná EGR, ale nemyslím si to. -
superkutil 23.05.11 10:53
« Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu
Mám najeto 130tis. a v poslední době po startu motor hodně bíle kouří a kolísá. Navíc je při startu hodně hlučný. A nechce moc jet, dřív jezdil líp. Ale za to spotřeba jde dolů, teď jezdím za 5,5litru, dříve za 7 litrů. Jo a kolem 2000ot motor při jízdě po dálnici kolísá.
A ještě jedna zajímavost. Občas úplně zblbne dešťový senzor. Leje ale stěrače se nerozeběhnou. A taky automatické rozsvěcení světel blbne, světla rozsvěcuje i za jasného dne. Musím motor vypnout a zapnout a je to v pořádku. -
"-- skrytý --" 21.05.11 21:03
« 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu
Posledni dobou mam problemy se starty.
Po nastartovani u studeneho motoru startuje jakoby zadusene, otacky kolem 600, sviti pri tom na palubovce baterka a po cca 2-3 vterinach se najednou zhoupne a dostane se na svych beznych cca 750. Dokonce dvakrat uz se stalo i to, ze chvilku otacky hodne kolisaly nahoru dolu, jakmile jsem seslapnutim pridal plyn na cca 2000ot a znovu pustil plyn na volnobeh, vse se ustalilo.
U zahrateho motoru to nedela vubec - vypnuti - nastartovani
U chladneho motoru cca po ujeti treba 1-2km a znovu vypnuti motoru a pote nastartovani se zda byt efekt zaduseneho motoru jeste vetsi.
Sleduji pravidelne kourivost a naprosto bez jakehokoli koure - ani bily ani cerny - jen drobne odfrknuti hned po startu a nic vic.
TAK CO TO MUZE BYT?
Je pravdou, že minulé Mondeo mi taky připadalo strašně plavací, hlavně když byly třeba i malinko vyjeté koleje v asfaltu, jakoby ´díky většímu rozchodu kol nevědělo, jestli se usadit do levé nebo pravé rýhy.
Nové Mondeo nic takového nedělá.