FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 18.06.07  20:06

    « Re: Never ending story - elektronika

    To Dim2: Benzín patří do sekačky. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 18.06.07  14:58

    « Re: Tchorovice

    m.leky1: Od rána stříhám video (stojí to ale za pytel, bude to odpoledne nebo zítra) a fotek spousty. Odpoledne nebo zítra sem hodím odkaz na video a foto a nějaké povídání k tomu, ale nebyla to špatná akce...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.06.07  14:23

    « Tchorovice

    Lordmysticu jak si dopadl v sobotu?Byl jsi tam?
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 18.06.07  14:12

    « Re: servisní prohlídka

    cja: Tak to jsem zrovna někde viděl, že rozdíl mezi 5-ti a 6-ti kvaltem u Mondea je pouze v šestém převodovém stupni, zbylých pět je shodných, tedy alespoň ve starších modelech kam se začal montovat 6-ti kvalt. Ta šestka byla položena jen o pár set otáček výš než pětka...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.06.07  13:03

    « Re: Never ending story - elektronika

    Jak jsem říkal , mě jednou jedinkrát na sekundu vypnul za jízdy tachometr, a v servisu bez váhání označili za problém právě tištěný spoj palubky.....Ale od té doby už zase ani jednou....

    Ten benzín 1,6 ve Focusu se zatím moc nerozjel :-) A to už má přes sto km. Tak jsem ho dal té paní a vrátil se do uhláku :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 18.06.07  12:36

    « Re: Never ending story - elektronika

    to cja + DIM2: nastavit km by měli umět, v knize "Jak na to - Ford Mondeo 2000 - ..." se píše, že pokud měníte sami palubovku, nechte si z ní před vlastní demontáží v servisu odzálohovat data o intervalu servisní prohlídky a stavu km, po namontování nové si je nechte znovu nahrát. Možná neumějí zapsat libovolný stav, ale obnovu ze zálohy by mohli zvládnout. Právě jsem mluvil s technikem z "většího servisu", podle něj je to tišťák, ale za chvilku mi bude volat elektrikář a snad se dohodnem. V servisu, kde jsem to měl předtím (je to jejich pobočka) nemají prý s prací s diagnostikou tolik zkušeností. To celkem chápu, jen ať se to rozlouskne.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 18.06.07  12:20

    « Re: Never ending story - elektronika

    oleowr: ještě mě napadla taková vražda - zkus půjčit palubku od někoho jiného :-) nebo ten tišťák
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 18.06.07  12:19

    « Re: Never ending story - elektronika

    Dim : oficiálně asi ne, i když si myslím , že při výměně pal. desky by to měli umět, ale existují různí experti, kteří upravují stavy tachometrů celým flotilám - nikoho nejmenuji ;-)- tak by to neměl být problém ... A žádal bych - opakuji se - po vlastní zkušenosti - po servisu odstranění závady. Byl bych opatrný - ono se pak rádo slovíčkaří.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.06.07  12:02

    « Re: Never ending story - elektronika

    Jako bych ti to neříkal : studený spoj nenajdeš a nenajdeš......Vyměň to a je to...respektive žádej po servisu odstranit závadu . A kdyby to tou palubkou náhodou nebylo, tak můžeš reklamovat tu opravu.....

    Ale jinak si myslím, že nastavit km servis neumí...........

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 18.06.07  11:46

    « Re: servisní prohlídka

    To cja: Ano, to je pravda, že při 130km/h točí 6ka 2200ot ale rychlosti na našich dálnicích už jsme řešili. ;-) OK, je mi to jasné. Výrobce chce využít i plný rozsah 6ky. To znamená maximální rychlost při maximálním výkonu. Našel jsem tabulku momentů TDCI a u té 2.2TDCI nemá cenu točit motor nad 3500ot, protože např na 5ku je pak moment na kolech menší než při stejné rychlosti na 6ku. Jinak mám najeto skoro 10000km a motor se opravdu stále zlepšuje. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 18.06.07  11:39

    « Re: Never ending story - elektronika

    to hil&cja: bojim se, že z časových důvodů nenajdu nikoho kdo problém dokáže spolehlivě diagnostikovat, v práci dovolenou na lítání po servisech nedostanu, když končím v 17:00-18:00 já, končí i servisy...
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 18.06.07  11:32

    « Re: servisní prohlídka

    To superkutil: Tabulka variant převodovek a stálých převodů škoda 120 - 136

    ..............120L..120LE.125L..130-13…
    I.............3,8...3,8...3,8...3,8
    II............2,12..2,12..2,12..2,12
    III...........1,41..1,41..1,41..1,41
    IV............0,96..0,93..1,08..1,08
    V..............-.....-....0,83..0,83
    R.............3,27..3,27..3,27..3,27
    Stálý převod..4,22..3,9...4,22..3,9
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 18.06.07  11:23

    « Re: servisní prohlídka

    Měli jsme tenkrát tu 5 kvaltovou škodovku v práci a není to pravda. Taky to bylo jinak odstupňovaný. Jet jenom na 4, tak jako se 4kvaltem, se nedalo.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 18.06.07  11:16

    « Re: servisní prohlídka

    opakovaná odpověď to kutil: 6- ka otáčky oproti 5 o něco sníží to je jasné - převody jinak složené. Je něco jiného, když ti nějaká nezávislá firma domontuje do 5 ti kvaltu 6 a když je to origo 6- ti st. převodovka. Pokud je to domontáž, tak je jasný , že ten 6 pastorek bude do rychla. Jinak co se týče dálnic - v ČR pokud se nemýlím je limit 130 , při GPS 130 - tacho 140 otáčky 2200 za min. Takže v tom problém nevidím.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 18.06.07  11:10

    « Re: servisní prohlídka

    napsal jsem odpověď a admine promiň někam zmizela?
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 18.06.07  10:08

    « Re: servisní prohlídka

    To cja: O těch variátorech Audi jsem slyšel >:D Měl jsem možnost jezdit s variátorem jen v VW Brouk. Ale pokud vím, tak i Ford používá variátor v převodovce Durashift CVT. Jinak pokud si pamatuju, tak kdysi se dělala škodovka 5ti kvalt, což byla klasická 4° převodovka a přidaný 5tý ° do rychla. Myslel jsem, že 6ti kvalt je jenom pro snížení spotřeby a hluku na dálnici. A nejsem sám, kdo si to do dneška myslí. Lidem vadí, že na dálnici motor zbytečně točí, tak čekají, že 6ka otáčky motoru sníží. škoda, že se auta nedělají dieselelektrické s motorgenerátorem a elektromotory v kolech. Vím, že některé studie to používaly a spotřeba i emise byly úžasné. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 18.06.07  09:16

    « Re: servisní prohlídka

    to Kutil: nikdy to nemůže být 5- ti kvalt s přidanou 6, vždycky jsou ty převody poskládaný jinak, takže by to nešlo - to by potom na tu šestku muselo to auto jet 250 ( pomiň nedostatek výkonu). Většinou to je tak, že jsou ty převody poskládaný s menším odstupňováním - možná se pletu - aby se lépe využily vlastnosti motoru a nikoliv aby jsi měl jenom ze 6 dálniční rychlost. A variator dělá Audi a zkus se některých majitelů zeptat , jak jsou spokojeni. :-|
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 18.06.07  09:08

    « Re: Never ending story - elektronika

    jak píše Hil - co když to fakt není palubovkou - nech je diagnostikovat problém - ať to vyřeší servis, protože takhle bude z obliga(servis) - pokud to bude něčím jiným. Hodně zdaru - to psycho před dovolenou s bolavým autem znám - loni jsem odjížděl večer do Hr a den předtím odešla klima - nová el mag spojka a zjistili prasklé tělo termostatu - oprava za 25k , ale hlavně se to vysypalo měsíc po prohlídce , kterou jsem nechal udělat kvůli dovolené a jet 2000 km bez klimy při loňských 40 by byla sebevražda, takže tě chápu, i když máš problém trochu jiný ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 17.06.07  23:06

    « Re: servisní prohlídka

    To lordmystic: Sorry, samozřejmě, že na 6ku to neroztočím protože už nemá výkon. :-) Dneska jsem to zkoušel točit na 3, 4 a 5ku co to jde a dá se to roztočit, ale je vidět, že se motoru nechce tolik jako třeba motorům TDI. Pro mě to znamená jediný problém, že když nemám výkon a podřadím, tak už má motor tak vysoké otáčky, že je moment malý. Pořád se nemohu zbavit pocitu, že rozdíl ve výkonu Mondea MK II 1.8i a Mondea MK V 2.2TDCI není takový, jak to vypadá podle parametrů. Dělal jsem si převodní tabulku momentu a výkonu na kolech a ten benzín má fakt při podřazení ten moment na kolech větší. Je to zajímavý, ale je to tak. Vždycka jsem si myslel, že TDCI je super v tom, že v nízkých otáčkách má největší moment. Jenže když se jezdí okolo 1500ot, tak se zase jezdí pod maximálním momentem. Naopak třeba na dálnici mi připadá, že 6ka točí hrozně moc. Když jsem kupoval auto s 6ti kvaltem, čekal jsem, že to bude 5ti kvalt s přidanou rychlostí. Bohužel to bylo spíše 6rychlostí umístěných v rozsahu starého 5tikvaltu. Proč tomu tak je netuším protože na dálnici opět auto točí více než je třeba a auto má zbytečně vysokou spotřebu. Řešením je asi automatická převodovka s variátorem.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 17.06.07  21:40

    « Re: Never ending story - elektronika

    no jo, a co když to vůbec není palubkou?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…