FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Jozef0351 26.06.07 08:42
« Re: Sedačka
Súhlasím s Kutilom že "ergonómia sedenia" je biedna. Ja mám 186 cm a keď je sedačka v spodnej polohe takmer nevidím na cestu. V hornej polohe mám sedačku takmer nadoraz vzadu, takže niekto vyšší môže mať problém, že si ju nemôže posunúť ďalej dozadu. S tým ja problém nemám, ale tiež som si za 1,5 roka nenašiel ideálnu polohu za volantom. Keď si nastavím sedačku do ideálnej polohy pre nohy, tak mám natiahnuté ruky na volante. Keď si ju nastavím na ruky tak mám moc pokrčené nohy. Mám dojem že sedadlo je dosť ďaleko od prístrojovky. Na Carisme som nemal pozdĺžne nastaviteľný volant a miesto som si našiel v pohode. Z Mondea som po dlhšej ceste dosť polámaný aj vďaka tým úzkym sedačkám. -
cja 25.06.07 23:08
« Re: Proražená pneu
kutil: ja mam rezervu 205/55/R16 to tě asi ošidili a nebo chtěli auto odlehčit ;-)
mám 2005 a tenhle problém zase nemám a znovu se opakuji, když kupuji auto , za 800t nebo tak nějak, tak se s ním projedu, prolezu vše , zkusím si vše , získám info ... a pak se rozhodnu - aspoň u tebe jako u matematika bych to tak viděl - ale tohle spíš , promiň, vypadá, že ti sleva zalepila obě oči i uši a holt se s tím budeš muset smířit - tak už nebreč , to auto za to nemůže a smiř se s tím, protože 90% zde se zůčastňujících má jinej názor než ty, TAK příště pořádně vybírej. -
superkutil 25.06.07 16:53
« Sedačka
To jack007: Mám 190cm a 110kg. Do Oktávky i starého Mondea a i do Fiesty se vejdu v pohodě. Možná rád sedíš na podlaze, ale jezdím s vyššíma autama a tak potřebuju být i v Mondeu nahoře. Jenže ta sedačka když ji zvedám se sune dopředu. Tak jsem myslel, že bych jí podložil aby i když by byla úplně dole a vzadu, tak aby byla výš. Je to jediné co mě napadá, abych v tom mohl jezdit. V žádném jiném autě nemám takové problémy se sedačkou jako v Mondeu MK V. Proti MK II je to prostě nedotažené. JE to jako kdyby zvětšili prostor vzadu na úkor prostoru vpředu. Možná mám delší nohy jak ty. Zkus si je změřit od země ke kyčelnímu kloubu. -
superkutil 24.06.07 13:15
« Proražená pneu
Tak jsem včera prořízl gumu, nevím, zda půjde opravit. Užil jsem si při výměně. Zjistil jsem, že i když mám v autě prostor na normální pneu, tak je tam jen úzké na dojetí. Navíc je vše v novém Mondeu víc fórové jak ve starém. Snaha o levnou výrobu je znát úplně všude. Dokonce i zadní dveře se mi křiví víc jak u starého. Snad bude nové Mondeo lepší, víc a víc mě mrzí, že jsem nevzal S-MAX. Fakt je pravda, že auta od roku 2000 jsou čím dál tím těžší kvůli bezpečnosti a vše je na efekt aby výroba stála málo a auto vydrželo jen po dobu záruky. Platí to pro většinu automobilek.
Myslíte, že můžu mezi sedačku a podlahu auta dát na šrouby distančky aby sedačka byla výš? Do auta se v pohodě vejdu když se sedačkou sjedu úplně dolů, ale sedím moc dole. Když si sedačku vyjedu nahoru, tak jede i dopředu. A pak už se nevejdu. -
Janerad 22.06.07 20:40
« Re: Nové Mondeo 1.8TDCI 92kW
Radši mám Monda bez displeje, než Francouze, během prvních 20 tis. třikrát v servisu s electrical failure... :-) To nemluvím o tom, co je na tom displeji vidět, když je auto rozehřátý na sluníčku cca 90°C :-) ani slavný termoreflexní sklo jim nepomůže... Sice nový mond ho už může mít taky... Ale nějak zmizelo vyhřívání předního skla??? Co o tom víte? Já v autě jezdím a nekoukám na displeje :-) -
oleowr1 22.06.07 10:46
« Re: servisní prohlídka
To Petr T: Po poslední kalibraci (věřím, že kvůli filtru + přelívání nafty bůhvíkam při výměně plováku) jsem testoval plné rozjezdy z 0-180km/h, vytáčel jsem ho do plných otáček, pod zátěží do kopce a koukal do zrcátek - kouř není, náhradní režim se taky neobjevil. Myslíš, že by mohly vstřiky ještě vydržet?
Možná blbá otázka: Jsou pro vstřiky a čerpadlo lepší větší otáčky, když jimi proteče více nafty nebo menší, když jdou víc "nasucho"? Jezdím spíš v nízkých otáčkách, při cestách do práce někdy 500km motor nevytočím nad 2200-2500ot/min. -
Vasik1 22.06.07 10:31
« Re: servisní prohlídka
Petr T : jojo,přesně o tomhle jsme se bavili už asi před rokem, termín je zatím ve hvězdách, dnes jsem volal, včera se měli vrátit z nákupu, nic vhodného pro nás nebylo, přeci jenom jsme si toho navymýšleli, každopádně vydržím a budu čekat, dokud mě to nepřestane bavit :-), za tvou ůčast bych byl na vždy tvým dlužníkem, lehce by to snad šlo vykompenzovat nějakým tím litříkem slivovičky z moravy, ale i tak :-), bak bych se tedy určo ozval, a vše by jsme pořešili až při nákupu, co měnit a tak, zátím děkuji moc moc, funguje tu ještě něco jako pošta? Nebo email?Musím to tu proklikat. -
"-- skrytý --" 22.06.07 09:16
« Re: servisní prohlídka
Nazdárek,
nekupoval bych zajíce v pytli.
Dej si pozor na:
1 hlučnost na volnoběh (opotřebený dvouhmotový setrvačník)
2 hluboké vibrace kolem 1500 ot (ještě starý systém kladek a napíníků, vibruje, dá se opravit levně)
3 vyrovnaný chod motoru, když se tomu šlápne na krk (při zahřátém motoru, netrápit studený) aby vozidlo nešlo do náhradního režimu, pokud ano, je nadměrný přepad paliva ze vstřikovačů
4 kouří černě - EGR v pytli nebo nadměrně oprotřebené trysky vstřikovačů
Dej vědět termín jestli se nebudu moci zůčastnit... -
"-- skrytý --" 22.06.07 07:38
« Vstřikovače
Tak jsem včera prodělal kompletní opravu vstřikovačů Delphi 11/02.
Výsledek po diagnostice malá dávka paliva a vysoký přepad u 1,2,3,4 vstřikovačů. Jinak byl špatnej jeden ty ostatní bych tam nechal ale když už jsem tam byl tak jsem to nechal komplet.
ventil sestava - 4ks, tryska - 4ks, pal. filtr, diagnostika.Výsledná cena 20 571 Kč s DPH (práce cca 6 000 Kč). Doba trvání ráno jsem přijel z Olomouce na 9.00 hod a v 16.00 hod jsem mazal domů.Se servisem Hale max. spokojenost (dostal jsem zkušební protokol a vymontovaný materiál a vše vysvětleno).Takže doufám že mi to zas 250 tis.km vydrží.
PS: Pro tunery: při opravě a kalibrací byla zachována upravená data v jednotce od Bitpoweru.(Velmi dobré, jednotka komunikuje) :-) -
cja 22.06.07 07:00
« Re: servisní prohlídka
pokud je to dovoz, tak bych vyměnil provozní kapaliny - olej, brzdovku, filtry, zkontroluj brzdy a tlumiče, příp. pneu, bez ohledu na tachometrové kilometry a řekl bych i servisní knížku ! tu si nech prověřit ve Fordu, přes ten jejich systém by jsi se mohl o tom autě něco dovědět - dost strašení přeji dobrý kauf :-) -
hil 21.06.07 23:52
« Re: servisní prohlídka
Pokud můžeš sebou vzít někoho kdo tomu rozumí, určitě to udělej. Kupoval jsem jednou starší a vzal jsem si sebou mechanika. Mě se auto zdálo OK a mechanik jen do toho sedl a rozjel se, tak začal jmenovat závady...
Není to ještě v záruce? Potm když si to budeš měnit sám můžeš o ni přijít.
Jinak je těžký dopředu říct co máš měnit. Pokud nebude servisní knížka, tak asi preventivně oleje, filtry (palivový určitě) atd...
Ve Fordu koupíš samozřejmě všechno (za peníze :-( ).