FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
cja 28.06.07 19:00
« Re: Pro exctenar, lordmystic a cja.
pro tomanghia: nikdo mě od koupě TDCI neodrazoval, spíše to servisní technik nadsadil a tak jsem to i podával a bylo to i mimo protokol - ale pořád jsem optimista a rozhodně bych se nechtěl dohadovat o technice a chemii(jsem laik ) - spíš se snažím toto téma zlehčit - myslím, že čas ukáže a není potřeba se zatím bát - jak se říká u nás " kdo se bojí sere v síni " :-) -
g_m 28.06.07 18:12
« Pro exctenar, lordmystic a cja.
Sice jsem napsal, že už reagovat nebudu, ale to fakt nejde pánové...
exctenar:
1.)
5%, ne 6% řepky... ale to je jen detail... :o)
2.)
5% řepky je opravdu podstatně větší množství, než cca 0,1% aditiva v nádrži, které naftu prokazatelně vylepší. Jenže - ta řepka je v podstatě homogenní složka - olej, kdežto aditivum se skládá ze spousty látek (detergenty, depresanty, ...), které jsou namíchány tak, aby upravily a reagovaly na negativní částice nafty.
3.)
V některém předchozím příspěvku píšete, že soukromě budete přecházet na benzín... a tady píšete o tom, že nafta je nafta a že nové Mondeo bude s TDCi... ???
4.)
I přesto, že mám gympl si nemyslím, že bych se pasoval do role nejchytřejšího... tak mi to prosím nepodsouvejte... ani ten smajlík, co tam máte mi nějak nedokáže pomoci pochopit, že to mělo znít nadsazeně... vy jste s gymplem začal operovat, já ne.
5.)
Definitivně to pro vás asi uzavřeno není, nebot' jste neopomenul souhlasit s lordmysticovým pozdějším příspěvkem k tomuto tématu. Ale poslední slovo mít klidně můžete, já už reagovat nebudu, já poslední slovo mít rozhodně nemusím.
lordmystic:
add a)