FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 04.07.07  13:37

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    Stále fakt nechápem aké problémy majú benzínové motory. Prečo ide niekto do nemecka na olej, naspäť na benzín. 8-s Ja neviem o tom že by niekto mal problémy s benzínovým motorom ako majú TDCI s naftou. Prosil by som o vysvetlenie.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 04.07.07  13:34

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    To DIM2: přístrojovka není, včera ve zboží nepřišla, pokud přijde dneska prodají mi ji i večer mimo prac. dobu a vyměním si jí sám. Moc tomu nevěřím. Na jaře asi odvezu Mondeo do AAA a budu se muset poohlédnout po autě s lepším servisním zastoupením a s pružnější dodávkou ND. Bohužel mi z toho vychází jako optimum škodovka, servis stojí za houby úplně stejně ND díly jsou do týdne....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.07.07  10:38

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    OLEOWR....tak co přístrojovka ????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.07  18:27

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    jo >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 02.07.07  15:48

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    přeju hodně štěstí a trpělivosti při čekání a potažmo cestě do HR :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.07  15:37

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    ..tak to je jasný důkaz, že diesel je bezpečnější :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 02.07.07  14:05

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    Nemají, zkoušel jsem i pár vrakáčů, jak na potvoru měli palubky jen na benziny (otáčkoměr do 8000ot/min).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.07  13:47

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    Tak třeba ještě dojde......nenají tam nějakou z nějaké totálky ?
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 02.07.07  13:11

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    to DIM2: nafta nebo benzin, s tím, že budu mít problém se vstřiky jsem při koupi ojetého TDCi počítal a nakonec jsem stejně dojel na palubku... Od 20.6. mám auto v Dankaru a doteď palubka nepřišla. V pátek mám odjet do Chorvatska....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.07  11:54

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    ..........proto jsem koupil do Focusu benzin 1,6 , s tím ale zatím opravdu o pět bodíků za rychlost přijít nejde....

    A naftu jsem kupoval s největší pečlivostí......a stejně už jedu třetí vstřiky :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 02.07.07  10:20

    « Re: chip bitpower

    Teda když jsem jel domů po přečipování, tak mě předjelo krásné jasně žluté Evo IX (při 160km/h po okresce). Jsem se za ním držel po výjezdu z vesnice až do 190km/h, pak byla další vesnice :). A že by mi nějak radikálně ujížděl, tak to rozhodně ne! Ale na brzdy jsem se s ním nemohl měřit :(.
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 02.07.07  10:16

    « Re: chip bitpower

    m.leky1: Probíhalo to tak, že mi stahli soft (přes PowerGate), ten přehráli do compu, tam upravily mapy dle jejich defaultního odladěného softu. Pak to zase přes PowerGate nahráli do auta. Lze si ten PowerGate (krabička, kam lze nahrát myslím tři různé softy a nahrávat si pak do auta jaký chci podle sebe). Pak jsme šli auto projet. Technik se ptá, jestli něco cítím. Mu říkám že ne :). Sice jsem se na to hodně těšil, ale pořád jsem si říkal, že se nesmím nechat oblbnout :). Nakonec po pořádném projetí jsem zjistil, že hlavní změna chipu je v nižších otáčkách. Posunul se max. krouťák do nižších a navýšil se, tím se téměř úplně odstranil turbo efekt a auto zrychluje jak nějaký benzíňák až do 4650rpm. Jde krásně za plynem, ihned reaguje už i na nepatrné sešlápnutí plynu, odstranila se ta maličká prodleva při hodně a rychle sešláplém plynu. Také jede např. na čtyřku krásně pomalu i do kopce, prostě paráda. Zrychlení jsem zkoušel jen jednou cestou domů, z 0-100 zhruba o vteřinu lépe, ovšem půjde to líp, jsem ten rozjezd ještě posral. Jinak na brzdě jsem u nich nebyl, už z principu si chci nechat změřit auto na brzdě někde jinde, abych to měl objektivní. Kultivovanost motoru mi přijde úplně stejná, jako před tím. Jinak nekouří nebo jen málo - stejně jako dříve. A ta kouřivost je závislá na teplotě, když bylo vedro, kouřilo to i bez chipu. Teď jen občas když tomu naložím na max. to trošku zakouří. Např. proti nechipovanému passatu či octavii TDI PD potažmo TDI je to úplně bez kouře :). Jak říkám, ještě jsem to pořádně neotestoval na letišti, jel jsem s tím jen domů o víkendu při kryštofovi a to jsem nechtěl moc blbnout... Pět bodíků je pět bodíků :(.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.07.07  10:05

    « Re: chip bitpower

    Čauky.Jak to probíhalo?Nahráli ti tam jen mapu, nebo jste to nejak upravovali?Meli k tomu vykonostní graf?Byl jsi u nich na brzdě?Jak se to chova v dalším spektru otáček?Co kultivovanost motoru?Kouří to?Dobra ,dobra uz se klidním ;-) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.07.07  21:00

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    Kdyby jsi trochu více používal hlavu, Josef, a nechtěl do mne především rýpat, přišel by jsi na to.
    Jde o zacházení s palivy. V minulosti se zacházelom špatně s naftou a všichni to bagatelizovali. Dime, co ty na to??? (-: Nyní máme totéž s benzínem. Konečně. Snad se někdo probudí a zajistí, aby se zacházelo dobře se všemi druhy paliv.
    Stačí?
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 01.07.07  10:29

    « chip bitpower

    Tak jsem v pátek úspěšně absolvoval zvýšení výkonu z 96 na 120kW a z 320 na 420NM. Že by to byla nějaká extra změna a brutální nárůst výkonu to rozhodně ne, ale auto jde parádně za plynem už od spodu, téměř zmizel turboefekt! a opravdu je znát, že lze s autem jezdit na jednotlivé rychlostní stupně v nižších otáčkách než dříve. Jinak hlavní rozpoznání že narostl výkon mám v akceleraci 0-100km/h, kdy jsem dříve ve dvou lidech a s 3/4 plnou nádrží udělal nejlepší čas (asi pět pokusů) kolem 10,3 sec. Nyní jsem zkoušel jediný pokus, dva lidi a 1/2 nádrže hned po přečipování, rozjezd se ještě nijak extra nepovedl a čas byl něco lehce na 9 sec. tedy o více jak vteřinu lepší čas a myslím že by to mohlo jít ještě lépe... Přístup u Bitpoweru v pohodě, žádný problém jsem nezaznamenal a ještě se s nima dalo solidně dohodnou na zajímavější ceně...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.07  14:02

    « Re: Pro exctenar, lordmystic a cja.

    Já si myslím, že jestli byly problémy s naftou versus CR systém doposud, tak budou dál..... Nevěřím, že by si někdo dovolil experimentovat s miliony aut a jiných zařízení kvůli 5% řepky...

    Co se týče té mazivosti, tak pokud je auto homologováno pro palivo dle nějaké ČSN, tak si s tím musí poradit........
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 29.06.07  12:57

    « Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    Nechápem čo chcel autor príspevkom povedať 8-s Do benzínového motora aj na Slovensku aj cestou do Nemecka tankujem benzín a nie naftu, mazut, olej a pod. :-) Takže by som sa moc neutešoval že benzíny majú rovnaké problémy ako TDCI.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.07  12:31

    « Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů

    Pro všechny, zvláště pak pro DIMa:
    Je řada těžkých problémů s benzínovými motory, zdá se že v případě, že PRASE jelo s řepkovým olejem do Německa a zpět vzalo benzín. Následně bez vyčištění nádrže DESETINY % obsahu řepky v benzínu způsobují těžké potíže majitelúm s benzínovým pohonem a velké vrásky výrobcům a dovozcům (záruky)...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.06.07  12:27

    « Re: Pro exctenar, lordmystic a cja.

    No tak chlapci, chvilku tady nejsem a už se tady rojí tolik nesmyslů...
    Takže:
    Nesmysl 1 - biosložka poškodí mazivost (opak je pravdou). Problémy s biosložkou jsou v případě, že je dávkována ve velkém množství (30%) - kdy se mísí s olejem a kazí olejovou náplň a ucpává filtr.
    Nesmysl 2 - budou mít problémy lidi s Delphi vstřikováním (nemají a nebudou mít větší problémy než mají majitelé vozů s jiným druhem vstřikování. Ti, kdo se zeptají v servisu HALE se dozvědí, že všechny systémy mají plusminus podobné problémy, se štítem vychází Siemens, ale jen o málo.
    Nesmysl 3 - Denso je nepovedený systém. Poruchovost systému Denso je na žebříčku nejlepších hned za Siemensem, ale rozdíly jsou skutečně malé.
    Zdůrazňuji, že jsem vystudovaný chemik, takže ne mne nechoďte s žádnými "odborníky" z ústavu maziv a paliv.
    Nesmysl 4 - více přidaného aditiva neznamená již další zlepšení paliva. Ve skutečnosti jsou aditiva tak podaditivovaná v důsledku špatného zacházení s palivy v distribučním řetězci, že větší přídavek jistě dále vylepší vlastnosti nafty. PRAVDOU JE ALE, ŽE VŠECHNY SLOŽKY ADITIV MAJÍ SVÉ MAXIMÁLNÍ LIMITY PRO PŘÍDAVEK, potom již nedává další přídavek aditiva smysl.
    Nesmysl 5 - bude k dispozici pouze aditivovaná nafta - podle mých informací bude na stojanech k dispozici více druhů nafty - 1. s 0% MERO a s 5% MERO. Můžete si vybrat.
    Doufám, že jsem tedy trochu zastavil příliv poplašných zpráv...
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 28.06.07  21:27

    « Re: Pro exctenar, lordmystic a cja.

    TomanGHIA: Ne věřící už teď opravdu nejsem :). Ale k normám. Naše norma EN590 předepisuje min. mazivost 460 (čím menší číslo tím lepší). Největší konsorcium autmobilek mají doporučené hodnoty WWFC pro kategorii 3 a 4 (běžné) na hodnotě 400. Výrobci vstřikovacích zařízení mají doporučenou min. mazivost 300! Naše denso vstřikovače jsou nepovedené včetně čerpadel a tam těch 300 beru jako hodně opodstatněné číslo. Takže tady vidím zakopaného psa - naše norma 460 je splněna, ale vstřikovače by rády pod 300 :(.

    A s tou řepkou také doufám že nebude problém a že naše obavy jsou nemístné. Nu uvidíme. Jinak díky za tip to nepřehánět s aditivem, dvojnásobek co dávám je asi opravdu zbytečný, ale 1,5 násobek asi budu dávat pro sychr stále.

    A ještě jak píšeš že aditiva se tam přidává mnohem méně než řepky. No to je silně zavádějící argument, každé aditivum má jiné dávkování, castrolu stačí 4ml, stp je třeba 22ml na stejné množství nafty, tak tam musíš počítat že je to koncentrát!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…