FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 10.07.07 12:17
« Chipování.
Jak tak sleduji názory na přečipování, nedá mi to , abych se trochu rýpavě nezeptal . Všcihni přečipovaní ( naposledy včera soused s Octávií RS tvrdí, že má teď 260 koní místo 200 ), tvrdí, že auto jede líp a má menší spotřebu. Tak to mi tedy někdo zkuste vysvětlit !! :-) Pokud má auto se steným motorem a převodovkou atd. větší výkon, tak do toho motoru prostě musí natéct více paliva, ať chcete nebo ne, protože jediný zdroj energie a síly je právě hoření paliva , a pokud mám dostat z motoru síly více, tak prostě musím více energie získat a tím pádem více paliva spálit. A to je ale přece přesně totéž, jako když více šlápnu na plyn ?! Samozřejmě že rozumím tomu, že se dají zvýšit tlaky na turbu, takže to může mít razantnější nástup, ale určitě ne menší spotřebu ?! Nebo kde se ta větší síla rodí ??????? -
lordmystic 10.07.07 11:11
« Re: více uživatelů
martin.z: zní to divně, ale po stránce zajetí auta je to dobré. také záleží, co na autě bylo děláno, mám konkrétní případ od bratránka co má služenbní TDI. ono to nešetří, ale když se mu něco posere, tak se to opraví většinou výměnou ve značkovém servisu a při tom se nejlépe udělá ještě spousty dalších věcí. prostě servis služebních aut je mnohem kvalitnější, protože se na něm tak nešetří jako u soukromníků. ale pak je tu otázka, že ojetina bude mít už načaté turbo nešetrnou jízdou a nebude zatím vyměněné, pak je koupě takovéhoto auta riziko. pokud ale je možnost koupit služební auto od spolehlivého zdroje, který ví že již jsou všechny choulostivé části (např. turbo, spojka, atd.) vyměněny, pak myslím že není problém. -
lordmystic 09.07.07 13:23
« Re: chip bitpower
superkutil: overboost by měl být zachován i po chipu - byl jsem tím ujištěn, ovšem při takto vzrostlém krouťáku a výkonu mám ještě menší šanci ten overboost rozpoznat... tahne to prostě mnohem líp a od spodu, takže si na to nejdřív musím pořádně zvyknout, pak uvidíme jestli v tom ucítím ten overboost.
soused: bych spíš řekl, že je lepší aby mělo auto více řidičů a navíc aby bylo služební. podobná auta tahnou nejlépe, protože to ti střídající se řidiči nešetří a berou pořádně za oči. ono pak je to auto pomalu v lepším stavu, než velice opatrný řidič, který se bojí šlápnout na plyn. ono je to i logické, nové např. turbodieselové motory potřebují pořádně propálit usazené pavučinky ve válcích, pak to fakt jede líp. a potvrdil mi to také známej, kterej dělá hlavního technika u nás ve velkém škoda servisu. a už jsem se o něčem podobném bavil před několika lety s několika lidmi. je to prostě tak, ty auta to prostě chtějí víc jak prase drbání :). -
superkutil 09.07.07 12:34
« Re: chip bitpower
To lordmystic: Jak je to s overboosterem? Zůstává zachován i po chipu? Minulý týden jsem jezdil s Mazdou 6 s motorem 2,0 MZR - CD 105 kW kombi a ten má max moment 360Nm/2000 a výkon 105kW/3500. Přitom motor táhnul až do 4500ot. Byť mám mít v motoru s overboosterem 400Nm, tak mi Mazda 6 vesele ujížděla. Při porovnání chování auta, interiéru, pohodlí i chování na nerovnostech byla Mazda 6 o třídu výš jak Mondeo. Je to neuvěřitelný rozdíl ve prospěch Mazdy. Nevím jak je Mazda 6 těžká, ale byla živější s menší spotřebou. Vnitřní prostor je v Mazdě větší, kufr menší.
To Soused: Řídící jednotka si pamatuje způsob jízdy a tak auto ježděné jedním řidičem může mít jiné vlastnosti než auto ježděné více řidiči. z tohoto pohledu ja asi lepší více řidičů. -
"-- skrytý --" 09.07.07 11:52
« Střídání řidičů novějším vozům nevadí?
Škodí střídání ridičů motoru či vozu vůbec?
Zdravím,
nevím, zda-li lze na můj poměrně zvláštní dotaz odpovědět, ale rád bych věděl, jestli má vliv počet řidičů na jízdní vlastnosti auta. U starších vozů asi ano, ale jak je to u novějších? Překvapuje mě, že u firemního vozu se nám střídá i 10 řidičů a automobil jezdí, jako kdyby měl jednoho vlastníka. Díky za poznatky.
S -
"-- skrytý --" 08.07.07 22:06
« nafta
neviem ci sa to tu uz nahodou niekde nerozoberalo, ale skusim... mate niekto nejake skusenosti s bezsirovou naftou? pocul som nazor ze obcas je dobre natankovat bezsirovku,napr. od Shell, a vyjazdit 2-3 nadrze kazdych asi 20 tis. km.. Aky ma takato nafta vplyv na motor a jeho zivotnost resp. predchazanie poruch spojenych s TDCi? -
Jozef0351 06.07.07 08:20
« Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů
No tak to je jasné. Ale to nie je problém benzínových motorov. Aj na u nás bol podobný problém keď na nejakej lacnej supermarketovej pumpe natankovali viacerí vodiči benzín a skončili v servise. Preto si radšej odkladám účtenky za benzín. Raz sa nám niečo podobné stalo na Avanti s naftou. Našťastie stačilo vypláchnuť nádrž. Bol to hladký diesel ktorý našťastie nie je taký chúlostivý. -
oleowr1 04.07.07 19:32
« Re: Nejnovější problémy BENZÍNOVÝCH motorů
To hil: ventilátorky mě napadly taky (pár jich doma mám), napájel bych je přímo od podsvětlujících žárovek, zatím jsem vyhodil všechny 4 žárovky (celkem 12W tepla), sundal plošňák a zjistil, že na vnitřní straně je "zákeřná" papírová nálepka s datumem výroby a číslem plošňáku přelepená přes všechny kontakty integráče, po odlepení zůstaly mezi místy kontaktu s cínem černé fleky a cestičky nalepeného a spečeného prachu (důkladně jsem vyčistil benzinem), jestli je ten IO číslicový (hradlo, klopný obvod časovač), tak si dovedu představit, že ta nálepka při navlhnutí a změnách teploty dokáže rozhodit logickou 1/0. Před více než deseti lety jsem se živil montáží PC a podobné štítky se sériovým číslem jsme lepili na paměti a různé karty, počítače podivně mrzly a tak jsme štítky rychle sundávali a bylo po problémech. Myslím si ale, že vývojáři ve FMC jsou větší kapacity než já, který pracuje za necelých 1000EUR/měsíčně a má jen jeden doktorát z telekomunikační a zabezpečovací techniky....