FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto Devil666

    Devil666 02.06.11  13:04

    « Kutil vybírá auto....

    To se dá komentovat snad jen takhle: >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Devil666

    Devil666 02.06.11  13:02

    « Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Tak jsem si myslel, že od Kutila mě už nic nemůže překvapit. Ovšem to, že se mu zdá, že dodávka Citroen sedí líp než Mondeo :-O >:D mě opravdu dostalo.....
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 02.06.11  11:31

    « Re: EGR

    Tak si kup kousek překližky a zacpi ten EGR otvor......asi budeš produkovat o 21,738 mg více spalin, ale kravský lejna to ještě asi milionkrát přerazí :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.06.11  11:06

    « Re: EGR

    Tak jsem koukal na distributory Auto Kelly a Štangl a mají jen EGR Pierburg podtlakový a ten nemá elektrické ovládání a cena s daní je 7320Kč. Benex ho nemá, Intercars má také jen podtlakový za 5200 - 7000Kč. Takže to není dobrý typ.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 01.06.11  17:52

    « Re: EGR

    EGR montované na motorech Ford-PSA stojí také 5 000 originál ale nesmí se kupovat u Fordu. Nicméně zrovna Ford má mezi značkami ceny nižší.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 01.06.11  17:50

    « Re: EGR

    Nevím proč hledáš levný díl u značky, tak to nefunguje.
    Stačí zjistit výrobce a poptat se u distributora - např u 2,0HDI 2004 a výše je výrobcem Delphi, u Forda 8 000, u Delphi 5 000. Není třeba bláznit a shánět díl v cizině. Distribuci těchto dílů značky Delphi zajišťuje v ČR hned několik značek, např. Auto Štangl, Auto Kelly, Intercars, Autobenex.........
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.06.11  16:18

    « Re: EGR

    U škodovky zaplatíš za EGR 5000Kč. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.06.11  16:12

    « Re: EGR

    Nejde o pilku, která vzniká na na špalcích pokud má pneu mnoho příčných drážek. Ta pilka vzniká tím, že je zadní pneu vlečená. Já mám na mysli pruh tak 2-3 cm od vnějšího kraje pneu, který se sjíždí. Většinou mají pneu geometrii tak, že je pneumatika nakloněna ke středu vozu a tak by se měla spíš sjíždět na vnitřní straně.

    Jinak na pilku funguje prohodit levou a pravou pneu (pokud není směrově orientovaná) a nebo alespoň přední a zadní. Přední tím, že zabírá pilku po čase dorovná. měl jsem to na předchozích P6000, které podle technika Pirelli nejsou vhodné pro Mondeo. Nu což, byly tam z výroby.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 01.06.11  14:11

    « Re: EGR

    Octávky to mají taky, Kutile, kolega taky vyhodil zadní gumy protože hučely jako B52 ....
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 01.06.11  14:04

    « Re: EGR

    Správně ! U Škodovky zaplatíš 12,5 Tisíce hned a nemusíš nic hledat v UK :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.06.11  14:03

    « Re: EGR

    Janerad: Ale s těmi díly se všichni chovají podobně. V automobilovém průmyslu a ve službách prodejců a servisů je v ČR hodně co zlepšovat. Zatím jedou na nesmyslně vysokých maržích.

    Taky už nechci Ford, ale co se tak dívám, tak je to všude stejné a i managment kolem aut se točí pořád stejný a různé móresy si tahají od jedné značky k druhé. V ČR třeba úplně chybí obchod s repasovanými díly. Ford se sice tváří, že něco takového má, ale i repasované prodává za cenu nových. Takže v podstatě vezme starý díl od zákazníka, zrepasuje a prodá jako nový.

    A ještě k těm pneu. Na zadních pneu se mi sjíždí plošky na vnější straně pneumatik. Koukal jsem i na jiné Fordy a mají to taky. Ale třeba Oktávky to nemají.
  • 00 Reagovat !

    foto Janerad

    Janerad 01.06.11  13:53

    « EGR

    za výměnu EGR ve Fordu jsem zaplatil 9,5 tis. Kč, kámoš si ho nechal poslat z UK v krabici od Jaguara a vyšlo ho to na 3,5 tis. Kč. (teda musel si ho sám vyměnit, povolit 4 šroubky a jednu objímku :-)
    To je hlavní důvod, proč nové auto nebude FORD...
  • « 00 Reagovat !

    foto Janerad

    Janerad 01.06.11  13:48

    « Plavání

    Jsem vyměnil tlumiče vpředu a vzadu, hlavně vůli na pravém čepu 3mm (zničil jsem 2 zimní a 2 letní gumy, prošlo to přes 2 servisní prohlídky (Rašino Brno a Janiš Olomouc), kdy jsem je doslovně upozorňoval na "plavavý projev) a vyžadoval kontrolu podvozku - verdikt - "je to OK" - až ve FOPO v Počátkách na třetí servisce (ano, 60.000 km!) se zhrozili a nechtěli mě pustit kvůli té vůli na čepu. Od té doby je stabilita OK, tyčky stabilizátoru vyměním asi taky, ale domnívám se, že problémem je unavený stabilizátor jako takový - už jste ho někdo zkoušel měnit???
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.06.11  13:28

    « Re: Re: Šílenec na R10

    No podle prodejce zvládá náročný terén, podle prospektu nezvládá. Tak si vyber. Prý je zespodu nějaký kryt, ale aby to nebyl nějaký bakelit. To chce pořádnou desku, aby se neprohnula. Jak obcházím ty autosalony, tak zjišťuju, že dokumentace je absolutně nedostatečná, odfláknutá, jeden prodejce má u jednoho modelu uvedené rozměry, u jiného modelu už je nemá. Přitom stačí auto přeměřit a nebo o rozměry požádat výrobce. U některých prodejců je situace horší jak před 10ti lety. Na to, že prodávají třeba jen 3 modely je jejich práce mizerná a modely nemají pořádnou dokumentaci. Když vezmu, že třeba prodejce v jiném oboru, který má modelů desítky, má dokumentaci kvalitnější a přitom cena výrobků je výrazně nižší, tak je chování prodejců aut ostuda. 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 01.06.11  12:31

    « Re: Re: Šílenec na R10

    To je 100% ten tvůj terén............ >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.06.11  12:11

    « Re: Re: Šílenec na R10

    Na kaštany kašlu ty nasypu dozadu, ale trochu mě zaráží, že pohon: Systém elektromagneticky
    ovládané spojky 4WD není určen pro jízdy v náročném terénu. ;-\ Tak ještě zjistit, co je náročný terén?
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 01.06.11  11:36

    « Re: Re: Šílenec na R10

    ASX bych nebral......protože do schránky před řidičem se údajně nevejde více než 57,5 kaštanů a k tomu sotva dvě hrsti (mokrého sněhu ). Ale zkus se na to zeptat .
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 01.06.11  10:32

    « Re: Re: Šílenec na R10

    WinDiesel: Máš pravdu, dávám prodejcům zabrat. U Mitsubishi jsem honil prodejce s metrem po autosalonu a ten pořád jen říkal: To jsem netušil, to mě nenapadlo, to není ale moc dobré, proč to proboha tak udělali, to je ale nějaké komplikované, to mě nenapadlo zjišťovat, k čemu to potřebujete, vy s tím budete jezdit v terénu (to bylo u ASX a Outlander) atd. Nakonec jsem ho dostal otázkou, jak rychle jede auto na jedničku na volnoběh. >:D Chtěl jsem od něj totiž odpověď, zda jednička bez redukce dokáže jet s autem pomalu a zda se nebude dusit. U té jejich 1.8DI-D je totiž díra pod 2000ot, motor vůbec netáhne ale jakmile zabere turbo, tak vyrazí. Jako to měl Ford u prvních Focusů 1.8TDCI 85kW. Třeba 1.8TDCI 92kW už tento problém nemá. Ale prý mi ASX půjčí na víkend, tak uvidíme.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 01.06.11  08:59

    « Re: Re: Šílenec na R10

    První člověk, který potká Marťany, bude Kutil.
    Jako vzorek popuace - není zrovna typický - možná s ním nebude komunikace jednoduchá. Hlavně ho nebrat na projížďku létajícím talířem, hrozí selhání systémů. Kutil prostě přitahuje problémy.
    Nicméně, jesli budou vyspěli technicky - a to budou - pěkně si s ním popovídají o IT.
    >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 31.05.11  12:11

    « Re: Re: Šílenec na R10

    Je pravda, že Mondeo z roku 1999 mi připadalo, že ve cca 100tis.km plave a pomohla oprava přední nápravy. Když jsem pak přešel na Mondeo 2006, tak jsem měl obrovské problémy ho udržet na silnici a třeba se trefit na mostek. Časem jsem si zvykl na stále dorovnávání a bylo to dobré. Ale teď zase začíná plavat a když to srovnám s něčím jiným, tak je to bída. Celkově mi Mondeo 2006 připadalo méně stabilní než Mondeo 1999. Třeba když byl kufr naložený po střechu. Včera jsem jel s dodávkou Citroenem a ta seděla mnohem líp a hlavně nešel volant tak ztuha.

    No do budoucna už Mondeo nebude, tak doufám, že nové auto bude sedět líp a ten volant nepůjde tak ztuha. Ale ty elektrické posilovače jsou většinou příjemnější. Zatím testuju Ford Kuga, Subaru Forester, Volvo XC70 a Mitsubishi ASX nebo Outlander. Kuga je hodně malá a žravá, Forester je hodně dobrý, ale s poruchovostí je to horší a to ASX a Outlander, to jsou prapodivné stroje. ASX vypadá celkem dobře, ale hodně málo místa vzadu a mizerný kufr. Outlander je na stejném podvozku jako ASX a byť je delší, tak při sklopených sedadlech má kratší kufr. Plno věcí je nedotažených. Volvo je pěkné, ale hodně drahé na provoz. Asi nakonec zvítězí Forester, jen sehnat nějaký za dobrou cenu. :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…