FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 20.07.07 17:37
« Re: Kutil
Vzdávám to. Dnes mě ve 180km/h, kdy už moje Mondeo nechtělo zrychlovat, předjela Fiesta TDCI. Nevím co v ní bylo, ale na to nemám nervy. :no: Těch 216km/h jako maximálka je dobrá utopie. Těch 180km/h umělo i mé staré Mondeo. Nevím, zda za to může EURO IV nebo něco jiného, ale byly to vyhozený peníze. -
martin.z 20.07.07 11:35
« Re: Kutil
ja mam 2.0 96kw a jeste navic automat a ve vyssich rychlostech kolem 90-100 se zrychlovanim problem nemam.
V nizkych rychlostech a pri rozjezdech je to slabsi protoze 1 je hodne do pomala a AT prevodovka pri seslapnuti radi jak s benzinem(zbytecne moc vytaci), ale motor ma sily dost.. -
"-- skrytý --" 20.07.07 11:12
« Re: Kutil
To Kutil: pises ze auto za rovnakých podmienok inak reaguje zoslapnutie plynoveho pedalu. Podla mna to ma spojitost s turbom a jeho otackami. Ak ides konstantnou rychlostou napr. 120km/hod tak turbo nema nikake otacky a ak das plyn na podlahu tak mu chvilu potrva kym sa dostane do otacok a auto nasledne zrychli. Ak ides 120km/hod sposobom sem tam pridas, obehujes, pribrzdujes a zrychlujes alebo sa rozbehujes stylom 4,5 a 6, t.j. turbo je stale v otackach tak v tomto pripade ked das podlahu tak auto vyrazi okamzite. Aspon u mna to tak je.
Ak to je inac tak ma prosim neukamenujte .Nie som odbornik na turbo a ani motory, takze vsetko ponimam tak trosku lajicky ale vyssie spomenute je zaznamenane na zklade mojich skusenosti s chovanim auta za roznych jazdnych podmienok a nie technickych priruciek. -
"-- skrytý --" 20.07.07 10:10
« Re: Kutil
Marně vzpomínám, kdy jsem se naposled s plynovým pedálem dotknul podlahy. Možná to bylo v Německu, když jsem se na dálnici přetahoval s BMW 320d do kopce, naložený auto a rychlost nad 180 km/h.
V tvých podmínkách jsi musel plyn jenom lechtat, potom když sešlápnu plyn do 1/3 a auto nezrychlí dle mé představy, automaticky podřadím. Předpokládám, že to takto udělá každý normální řidič, takže neočekávám, že by ti k tomu řekl někdo něco inteligentního.
A dále mi nezbývá než říci, že na rozdíl od cartmaxe mě nebaví pořád dokola číst pořád to samé. Vůbec nevím, co čekáš, že se stane. Evidentně tady není žádný aktivní přispěvovatel z Ford servisu. Na rozdíl třeba od fordclubs.org, kde už je od tebe relativní klid, protože tě poslali do servisu a dále se s tebou nebaví.
Co by asi tak bylo řešení:
- zajet si na brzdu, na což ovšem nemáš čas a peníze
- zajet si do servisu, na což ovšem nemáš čas a peníze na půjčení si náhradního auta
Takže kdybys, místo psaní dokola toho samého šel makat, mohl by sis vydělat nějaké love a problém by byl vyřešen.
-
-
superkutil 20.07.07 08:38
« Re: Kutil
To cartmanxv: Tak jeden pro tebe. Včera jsem jel z Barandovského mostu na Prahu 10 po jižní spojce, na 6ku 120km/h. Když jsem sešlápl plyn na podlahu, tak se nic nedělo. Když jsem jel dnes na D8 od Tesca, měl 120km/h na 6ku a sešlápl plyn na podlahu, tak auto velmi svižně vyrazilo dopředu. Čím to je? Může na to mít vliv teplota vzduchu nebo to dělá ŘJ aby dodržela emise? Už dřív jsem měl pocit, že při předjíždění motor pokaždé zrychluje jinak i když má stejné podmínky (rychlost, rychlostní stupeň a sklon silnice).
Jinak jak píše Vasik1, auto je většinou schopné jet na dálnici i více jak 180km/h a i na mírné sešlápnutí reaguje zrychlením. Myslím, že se do rozjet i na 200km/h, ale není to o rychlosti ale o zrychlení. Když chci nějaké auto předjet, tak se mu nechce. Přede dvěma dny jsem předjížděl Felicii a motor odmítl zrychlovat a auto co předjíždělo za mnou to do mě málem napálilo. A to byly otáčky nad 2000ot, rychlost okolo 100km/h, plyn na podlaze. To už není o osobním pocitu, to jsou prokazatené hodnoty.
Má EURO IV nějakou regulaci emisí? Nějaké čidlo, které by ubralo plyn? Nebo nemůže to dělat ESP? Co by mohlo být důvodem, že auto odmítne zrychlit?
To Vasik1: Ono na běžnou jízdu by ti stačilo i Mondeo s TDCI 66kW. :-) Na 130km/h i těch 66kW auto na dálnici rozjede. Tam jde spíše o výkonovou rezervu při předjíždění. Lordmystic by ti mohl říct, jaké má pocity po zvýšení výkonu a jak se změnil stal jeho jízdy a spotřeba. -
cja 20.07.07 07:53
« Re: folie
To Kafe: Měl jsem stříbrné kombi, což není tvůj případ, neměl jsem je z frajeřiny - vykradené auto a jenom doporučuji, dej si dopředu taky folii ale o několik procent světlejší - počítej s tím, že za deště , v noci a za hustého sněžení je z auta hůře vidět - hlavně dozadu. Na svoje auto nynější jsem je dal taky - po výšše uvedených zkušenostech - je černé a tam to nevypadá , tak dobře jako na stříbrném :-) -
superkutil 19.07.07 18:36
« Re: Pružné zrychlení.
To pepek: Ano, ta lišta je konstrukční vada. Ale nepovažuji ji za důležitou a na celkové užívání auta má minimální vliv. Prostě pro snadné vystupování je horní hrana dveří nad sedačkou a když otevřeš, tak na sedačku a řidiče nakape voda. Do starého i nového Mondea mi taky teče, ale nemluvím o tom. U starého to bylo křivou gumou a dveřmi a u nového zase výrobou kdy špatně nalepili izolační fólii ve dveřích. Ale kdybych měl psát o všech těchto drobnostech... Takové najděš na každém autě.
Nechci už řešit drobnosti a ergonomii. Nechci zaplňovat tento web nedůležitými texty. -
pepek 19.07.07 16:52
« Re: Pružné zrychlení.
Dear kutil, asi máš hodně krátkou paměť, ale tvé stížnosti a nářky na netáhnoucí motor u MkII, klepání a vibrace auta, vysokou spotřebu (nic z toho nesouviselo se závadami auta, které jsi koupil jako víc než půlroční skladovou uloženku za výprodejovou cenu. Vše jsem schopen ti tady doložit zkopírováním tvých osobních příspěvků z fora CMC, takže se uklidni a neuváděj zde hodně zkreslené věci, ať zbytečně neuvádíš nové přispěvatele tohoto fora do velkých rozpaků nad kvalitou Mondea.
"....Mám ještě Fiestu 2001 a u té nemám jedinný problém, ta je ergonomicky i technicky v pořádku......"
Není náhodou také Fiesta konstrukčně špatná, když ti teče při dešti do auta po otevření dveří? Nestěžoval jsi si náhodou na to? Jak jsem napsal, procvič si paměť
"Mám 3dv. Fiestu z roku 2001 a narazil jsem na problem. Když prší nebo po dešti, když otevřu dveře, tak mi nakape voda z horní lišty a střechy na sedačku.
Ptal jsem se i jiných majitelů Fiest a vypadá to na konstrukční vadu, výrobce místo vnějšího žlábku instaloval pochybnou gumovou lištu, která alespoň mě moc nesedí. Nevím, jak to výrobce myslel a nechce se k tomu vyjadřovat.
U jiných modelů Ford je buď nahoře gumový žlábek (Escort, Mondeo MKIII) nebo vnější guma (Focus, nová Fiesta...).
Teď mi dokonce v dešti na sedačku kape i při zavřených dveřích. Když zkontroluju vnitřní gumu, tak všude doléhá dobře a do vozu za jízdy nefouká.
Máte někdo radu jak zatékání odstranit?
Díky kutil"
Ono občas stačí vyměnit tu věc mezi pedály a volantem a auto je opět jak znovuzrozené. -
superkutil 19.07.07 14:42
« Re: Pružné zrychlení.
Hele Pepek, tohle už jsme spolu řešili. Pokud chceš něco psát, tak piš skutečnost a ne svoje představy. MK II byl úplně jiný případ. To bylo auto koupené po dlouhodobém ježdění s firemním MK II. Problém mého MK II byla špatná výroba, 25 závad hned po koupi, kde se FMC zřekl odpovědnosti a vše nechal na dealerovi, který řekl, že se dá vše opravit a tak 4 roky opravoval. Po opakovaných závadách dokonce FMC souhlasil s výměnou za Focus TDCI, ale nakonec si to rozmyslel a fax odeslaný z FMC který mi sděloval VIN auta za které moje bude vyměněné prohlásil za chybu zaměstnankyně.
MK V nemá výrobní vady (až teda na odlepenou lištu, špatně zavíratelné dveře a drhnoucí pedál brzdy - ale to jsou drobnosti). U MK V mám problém s provedením a změnou konstrukce interiéru. Mám ještě Fiestu 2001 a u té nemám jedinný problém, ta je ergonomicky i technicky v pořádku. Rozdíl je ale také v jetém a novém autě. Když koupíš auto jeté za 200tis, tak s nějakou tou vadou počítáš. Pokud ale auto koupíš nové, tak počítáš s plnou podporou výrobce a s případnou výměnou nebo odstraněním vad. Prostě když nový, tak perfektní a technicky i ergonomicky dotažený.
Dobře, nebudu Vás už dráždit, díky Kafe za rozumné řešení a ostatním se omlouvám, že jsem otravoval.
Čauky :-)
-
"-- skrytý --" 19.07.07 14:38
« folie
trosku by som chcel odlachcit tuto debatu a opytat sa Vas ci ste uz niekde videli mondeo (nie kombi) s foliami na zadnych sklach. Uvazujem na nalepenim folii ale nie koli frajerine ale detom ktore vzadu vozim a bojim sa aby som to auto vzhladovo nepokazil (auto je strieborne). Mate niekto folie?