FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 22.07.07  22:38

    « Re: Kutil

    to Lordmystic: Silácké řeči, že Ford mu do baráku už nesmí vypouštěl dotyčný po celou dobu vlastnictví Mondea MkII a stejně si koupil MkV, protože sleva je sleva a každá koruna se počítá.
    Tak a teď ještě třeba tu o Smolíčkovi. Vyjde to nastejno, jako že 2.2TDCI ve 2900ot. v minimálně zatíženém autě netáhne.
    btw. Kutil, zrovna ty se svými příspěvky se starej o dobré využití prostoru na webu.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 22.07.07  18:30

    « Re: Kutil

    Hele pepek, není škoda webu pro přepisování příspěvků? Nestačil by odkaz? Pokud znáš odpověď na můj dotaz, tak sem s ní. Co dělat, když už auto nechce na 6ku a 5ka a 4ka už netáhnou protože jsou nad 2900ot?

    140km/h v kopci: 4 - 4000; 5 - 2900; 6 - 2300

    Pokud nevíš, tak to vůbec neřeš! Alespoň já to neřeším, dokud nebudou grafy.

    To cja: Myslel jsem, že po 13000km si už sednul. 8-s

    To lordmystic: Neboj, Mondeo už to nebude. Jedině něco vyššího. A menší objem motoru kvůli spotřebě. :-! Udělal jsem zkušenost, že asi i 2.2TDCI je pro mě málo a že to není pro mne správný směr.
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek

    pepek 22.07.07  09:32

    « Re: Kutil

    Asi to opravdu bude tím mezičlánkem mezi pedály a volantem - tohle napsal minulý týden do vedlejšího vlákna o C-MAX
    Re: Zrychlení, delta zrychlení, derivace... :)
    Ahoj, mám sice Mondeo, ale taky TDCI. Předtím jsem měl Mondeo 1.8 benzín 85kW. Teď mám 2.2TDCI 114kW. Nové Mondeo je o 150kg těžší, takže to chce větší sílu. U starého Mondeo to nad 4000ot. suprově táhlo až do 6500ot. Ale motor se musel pořád točit a pak byl hlučný a bylo to únavné. Tak jsem volil TDCI neboť jak všichni vědí má největší moment v nejčastěji používaných otáčkách. Všechno dobrý, pěkně to táhne do kopců i když např. na D1 už v kopcích 6ka občas nestačí. No a tam narážím na dost velkej problém. Moje auto nechce moc točit nad 3500ot. už od 3000ot hodně vadne. A tak když místo 6ky dám 5ku, tak zase motor končí na tom, že už má moc velké otáčky a malý moment. Jaký je tedy styl jízdy s TDCI? U benzínu jsem podřadil a jelo to. třeba o 2 stupně. U TDCI nevím jak jezdit.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.07.07  15:05

    « Re: Kutil

    TO Lordmystic: ? další svatbu ...? nepřežeň to, leze to moc do peněz >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 21.07.07  09:56

    « Re: Kutil

    Už jsem tohle zlomil - Kutilovi jsem psal asi před 3 měsíci aŤ vyčká až si motor sedne , potom ať zajede na brzdu na Jarov - ale asi je mu líto peněz nebo má strach, že by zjistil, že je vše OK a problém je jinde. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.07  22:31

    « Re: Kutil

    To pepek: Krásné čtení na dlouhé zimní večery..
    ;-)
    To hope: Souhlasím, údaje z brzdy by měly prokazatelně a jasně ukázat průběh výkonu Kutilova motoru a porovnání s oficiálními hodnotami zase ukáže, zda je chyba v autě nebo v mezičlánku mezi volantem a pedály... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 20.07.07  22:26

    « Re: Kutil

    Největší sranda bude, až se kutil konečně zbaví tohodle "špatného" mondea, ale vsadím krk na to, že jeho další auto bude zase další mondeo :).

    Jinak zrovna jsem si to sfištěl po silnici druhé třídy 210 tacho, jo novej koberec je paráda, jen je to trošku ouzký :(. Neměl se mi lepit na * frajer s novym passatem :). A to sem to tam měl během chviličky. To musí asi kutil tiše závidět :).

    Jinak jak jsem psal že mi jde špatně řazení, tak mi tam v servisu špatně namontovali construct a při řazení vlevo (jednička a dvojka) se to zaráží o to zamykání - ta zarážka na táhle je křivě. No se těším na reklamaci, tenhle fordí servis ve volyní nesnáším, oškubali mě tam jak kuře a ještě mi půlku věcí odflákli :(.

    m.leky1: jo určitě se někde srazíme, jen jsem dnes opět navoskoval autíčko, zítra mám zase další svatbu, pak vodu. ale ten další víkend nebo ten pak bych měl čas určitě mít, tak s tím počítej a pojezdíme. vezmu kameru a udělámě pořádnej "akční" sestřih alá top gear :).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.07  22:03

    « Re: Kutil

    Kutilovi to 2.2 TDCi pojede dobře teprve tehdy, až ho prodá a koupí si něco nového. S jeho předchozím mondeem 1.8i to bylo to samé. Celou dobu s ním měl nějaký problém, nejelo to, pak to zase jelo, pak zase nejelo (kromě jiného), ale teď když tu 1.8 prodal, tak o ní píše jen samou chválu, skoro mám dojem, že měl před tím ta auta 2 - na jedno si stěžoval a to druhé teď vychvaluje :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 20.07.07  20:15

    « Re: Kutil

    to Kutil: budu psat tak jak mi klavesy padaj pod ruku. Nechces se snest do beznych sfer - * uz??!
    Ja 180 nejel uz ani nepamatuju, s mondeem tedy asi nikdy.
    Kup si nejaky volitany M-kovy bawo nebo co frci mezi letcema a vono to konecne pojede.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 20.07.07  19:21

    « Re: Kutil

    "Táto, předjel tě Trabant!" :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.07  17:56

    « Re: Kutil

    Kutile, jsi poslední, my už jsme to s tebou vzdali všichni !!! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.07.07  17:37

    « Re: Kutil

    Vzdávám to. Dnes mě ve 180km/h, kdy už moje Mondeo nechtělo zrychlovat, předjela Fiesta TDCI. Nevím co v ní bylo, ale na to nemám nervy. :no: Těch 216km/h jako maximálka je dobrá utopie. Těch 180km/h umělo i mé staré Mondeo. Nevím, zda za to může EURO IV nebo něco jiného, ale byly to vyhozený peníze.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.07  11:37

    « Re: Kutil

    ....zkus se zeptat někoho, kdo má zkušenosti s programováním řídících jednotek !!! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 20.07.07  11:35

    « Re: Kutil

    ja mam 2.0 96kw a jeste navic automat a ve vyssich rychlostech kolem 90-100 se zrychlovanim problem nemam.
    V nizkych rychlostech a pri rozjezdech je to slabsi protoze 1 je hodne do pomala a AT prevodovka pri seslapnuti radi jak s benzinem(zbytecne moc vytaci), ale motor ma sily dost..
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.07.07  11:27

    « Re: Kutil

    To martin.z: Od 23hod do 5hod je tam povolená 100km/h. Takže 120km/h podle tachometru není zas o tolik víc. Mě to nese*e, mě je jenom divný, proč se to tak chová. Protože nemůžu potom věřit autu, že až budu potřebovat, tak zrychlí. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.07  11:12

    « Re: Kutil

    To Kutil: pises ze auto za rovnakých podmienok inak reaguje zoslapnutie plynoveho pedalu. Podla mna to ma spojitost s turbom a jeho otackami. Ak ides konstantnou rychlostou napr. 120km/hod tak turbo nema nikake otacky a ak das plyn na podlahu tak mu chvilu potrva kym sa dostane do otacok a auto nasledne zrychli. Ak ides 120km/hod sposobom sem tam pridas, obehujes, pribrzdujes a zrychlujes alebo sa rozbehujes stylom 4,5 a 6, t.j. turbo je stale v otackach tak v tomto pripade ked das podlahu tak auto vyrazi okamzite. Aspon u mna to tak je.

    Ak to je inac tak ma prosim neukamenujte .Nie som odbornik na turbo a ani motory, takze vsetko ponimam tak trosku lajicky ale vyssie spomenute je zaznamenane na zklade mojich skusenosti s chovanim auta za roznych jazdnych podmienok a nie technickych priruciek.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.07  10:12

    « Re: Kutil

    jo a to ESP je také dobrý :no:
    Ale pokud tomu věříš, tak si ho vypni :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.07.07  10:10

    « Re: Kutil

    Marně vzpomínám, kdy jsem se naposled s plynovým pedálem dotknul podlahy. Možná to bylo v Německu, když jsem se na dálnici přetahoval s BMW 320d do kopce, naložený auto a rychlost nad 180 km/h.
    V tvých podmínkách jsi musel plyn jenom lechtat, potom když sešlápnu plyn do 1/3 a auto nezrychlí dle mé představy, automaticky podřadím. Předpokládám, že to takto udělá každý normální řidič, takže neočekávám, že by ti k tomu řekl někdo něco inteligentního.

    A dále mi nezbývá než říci, že na rozdíl od cartmaxe mě nebaví pořád dokola číst pořád to samé. Vůbec nevím, co čekáš, že se stane. Evidentně tady není žádný aktivní přispěvovatel z Ford servisu. Na rozdíl třeba od fordclubs.org, kde už je od tebe relativní klid, protože tě poslali do servisu a dále se s tebou nebaví.
    Co by asi tak bylo řešení:
    - zajet si na brzdu, na což ovšem nemáš čas a peníze
    - zajet si do servisu, na což ovšem nemáš čas a peníze na půjčení si náhradního auta

    Takže kdybys, místo psaní dokola toho samého šel makat, mohl by sis vydělat nějaké love a problém by byl vyřešen.

  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 20.07.07  10:01

    « Re: Kutil

    a Já druhou poznámku, 66kW je TDDi,ne TDCi :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 20.07.07  09:45

    « Re: Kutil

    to Kutil:
    mam jednu poznamku ktera tedy neni uplne na podstatu tveho prispevku.
    Na jizni spojce je povolena 80ka..clovek musi byt hodne nas... kdyz jede jen o 50% vic nez je v tom miste limit a ono to nechce vubec zrychlovat ani kdyz proslapne podlahu :-))))

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…