FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 22.07.07 18:30
« Re: Kutil
Hele pepek, není škoda webu pro přepisování příspěvků? Nestačil by odkaz? Pokud znáš odpověď na můj dotaz, tak sem s ní. Co dělat, když už auto nechce na 6ku a 5ka a 4ka už netáhnou protože jsou nad 2900ot?
140km/h v kopci: 4 - 4000; 5 - 2900; 6 - 2300
Pokud nevíš, tak to vůbec neřeš! Alespoň já to neřeším, dokud nebudou grafy.
To cja: Myslel jsem, že po 13000km si už sednul. 8-s
To lordmystic: Neboj, Mondeo už to nebude. Jedině něco vyššího. A menší objem motoru kvůli spotřebě. :-! Udělal jsem zkušenost, že asi i 2.2TDCI je pro mě málo a že to není pro mne správný směr. -
pepek 22.07.07 09:32
« Re: Kutil
Asi to opravdu bude tím mezičlánkem mezi pedály a volantem - tohle napsal minulý týden do vedlejšího vlákna o C-MAX
Re: Zrychlení, delta zrychlení, derivace... :)
Ahoj, mám sice Mondeo, ale taky TDCI. Předtím jsem měl Mondeo 1.8 benzín 85kW. Teď mám 2.2TDCI 114kW. Nové Mondeo je o 150kg těžší, takže to chce větší sílu. U starého Mondeo to nad 4000ot. suprově táhlo až do 6500ot. Ale motor se musel pořád točit a pak byl hlučný a bylo to únavné. Tak jsem volil TDCI neboť jak všichni vědí má největší moment v nejčastěji používaných otáčkách. Všechno dobrý, pěkně to táhne do kopců i když např. na D1 už v kopcích 6ka občas nestačí. No a tam narážím na dost velkej problém. Moje auto nechce moc točit nad 3500ot. už od 3000ot hodně vadne. A tak když místo 6ky dám 5ku, tak zase motor končí na tom, že už má moc velké otáčky a malý moment. Jaký je tedy styl jízdy s TDCI? U benzínu jsem podřadil a jelo to. třeba o 2 stupně. U TDCI nevím jak jezdit. -
"-- skrytý --" 20.07.07 22:31
« Re: Kutil
To pepek: Krásné čtení na dlouhé zimní večery..
;-)
To hope: Souhlasím, údaje z brzdy by měly prokazatelně a jasně ukázat průběh výkonu Kutilova motoru a porovnání s oficiálními hodnotami zase ukáže, zda je chyba v autě nebo v mezičlánku mezi volantem a pedály... :-) -
lordmystic 20.07.07 22:26
« Re: Kutil
Největší sranda bude, až se kutil konečně zbaví tohodle "špatného" mondea, ale vsadím krk na to, že jeho další auto bude zase další mondeo :).
Jinak zrovna jsem si to sfištěl po silnici druhé třídy 210 tacho, jo novej koberec je paráda, jen je to trošku ouzký :(. Neměl se mi lepit na * frajer s novym passatem :). A to sem to tam měl během chviličky. To musí asi kutil tiše závidět :).
Jinak jak jsem psal že mi jde špatně řazení, tak mi tam v servisu špatně namontovali construct a při řazení vlevo (jednička a dvojka) se to zaráží o to zamykání - ta zarážka na táhle je křivě. No se těším na reklamaci, tenhle fordí servis ve volyní nesnáším, oškubali mě tam jak kuře a ještě mi půlku věcí odflákli :(.
m.leky1: jo určitě se někde srazíme, jen jsem dnes opět navoskoval autíčko, zítra mám zase další svatbu, pak vodu. ale ten další víkend nebo ten pak bych měl čas určitě mít, tak s tím počítej a pojezdíme. vezmu kameru a udělámě pořádnej "akční" sestřih alá top gear :). -
"-- skrytý --" 20.07.07 22:03
« Re: Kutil
Kutilovi to 2.2 TDCi pojede dobře teprve tehdy, až ho prodá a koupí si něco nového. S jeho předchozím mondeem 1.8i to bylo to samé. Celou dobu s ním měl nějaký problém, nejelo to, pak to zase jelo, pak zase nejelo (kromě jiného), ale teď když tu 1.8 prodal, tak o ní píše jen samou chválu, skoro mám dojem, že měl před tím ta auta 2 - na jedno si stěžoval a to druhé teď vychvaluje :-). -
superkutil 20.07.07 17:37
« Re: Kutil
Vzdávám to. Dnes mě ve 180km/h, kdy už moje Mondeo nechtělo zrychlovat, předjela Fiesta TDCI. Nevím co v ní bylo, ale na to nemám nervy. :no: Těch 216km/h jako maximálka je dobrá utopie. Těch 180km/h umělo i mé staré Mondeo. Nevím, zda za to může EURO IV nebo něco jiného, ale byly to vyhozený peníze. -
martin.z 20.07.07 11:35
« Re: Kutil
ja mam 2.0 96kw a jeste navic automat a ve vyssich rychlostech kolem 90-100 se zrychlovanim problem nemam.
V nizkych rychlostech a pri rozjezdech je to slabsi protoze 1 je hodne do pomala a AT prevodovka pri seslapnuti radi jak s benzinem(zbytecne moc vytaci), ale motor ma sily dost.. -
"-- skrytý --" 20.07.07 11:12
« Re: Kutil
To Kutil: pises ze auto za rovnakých podmienok inak reaguje zoslapnutie plynoveho pedalu. Podla mna to ma spojitost s turbom a jeho otackami. Ak ides konstantnou rychlostou napr. 120km/hod tak turbo nema nikake otacky a ak das plyn na podlahu tak mu chvilu potrva kym sa dostane do otacok a auto nasledne zrychli. Ak ides 120km/hod sposobom sem tam pridas, obehujes, pribrzdujes a zrychlujes alebo sa rozbehujes stylom 4,5 a 6, t.j. turbo je stale v otackach tak v tomto pripade ked das podlahu tak auto vyrazi okamzite. Aspon u mna to tak je.
Ak to je inac tak ma prosim neukamenujte .Nie som odbornik na turbo a ani motory, takze vsetko ponimam tak trosku lajicky ale vyssie spomenute je zaznamenane na zklade mojich skusenosti s chovanim auta za roznych jazdnych podmienok a nie technickych priruciek. -
"-- skrytý --" 20.07.07 10:10
« Re: Kutil
Marně vzpomínám, kdy jsem se naposled s plynovým pedálem dotknul podlahy. Možná to bylo v Německu, když jsem se na dálnici přetahoval s BMW 320d do kopce, naložený auto a rychlost nad 180 km/h.
V tvých podmínkách jsi musel plyn jenom lechtat, potom když sešlápnu plyn do 1/3 a auto nezrychlí dle mé představy, automaticky podřadím. Předpokládám, že to takto udělá každý normální řidič, takže neočekávám, že by ti k tomu řekl někdo něco inteligentního.
A dále mi nezbývá než říci, že na rozdíl od cartmaxe mě nebaví pořád dokola číst pořád to samé. Vůbec nevím, co čekáš, že se stane. Evidentně tady není žádný aktivní přispěvovatel z Ford servisu. Na rozdíl třeba od fordclubs.org, kde už je od tebe relativní klid, protože tě poslali do servisu a dále se s tebou nebaví.
Co by asi tak bylo řešení:
- zajet si na brzdu, na což ovšem nemáš čas a peníze
- zajet si do servisu, na což ovšem nemáš čas a peníze na půjčení si náhradního auta
Takže kdybys, místo psaní dokola toho samého šel makat, mohl by sis vydělat nějaké love a problém by byl vyřešen.
-
Tak a teď ještě třeba tu o Smolíčkovi. Vyjde to nastejno, jako že 2.2TDCI ve 2900ot. v minimálně zatíženém autě netáhne.
btw. Kutil, zrovna ty se svými příspěvky se starej o dobré využití prostoru na webu.