FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 25.07.07  15:55

    « Re: kmitání volantu

    To hope: Ty uváděné spotřeby neodpovídají skutečnosti, uváděných 5,1 dosáhneš jedině když budeš tlačit. Dokonce nedosáhneš ani těch průměrných 6,1

    Když se budeš hodně snažit, tak na dlouhé trase a rychlostí okolo 90km/h a s vyřazováním těch 6litrů uděláš.

    Mondeo prostě při své váze nižší spotřebu mít nemůže. Je mi jasné, že když ráno jedu po městě a potom na dálnici, tak spotřebu 6,1 mít nebudu, ale na to, že jezdím hodně s citem, tak mi 7,7 připadá hodně. Jezdím tak 30% město, ostatní mimo.

    Jsem na tom přece jenom o něco líp jak u toho předchozího benzínu, ale návratnost TDCI je mizivá a vzhledem ke hrůzným zprávám se vstřikovači je benzín cenově výhodnější.

    V rozdílu mezi S-MAXem a Mondeem nešlo jen o spotřebu, ale i užitnou hodnotu, která je u S-MAXe určitě vyšší. :-!

    A rozdíl 15400,- v ceně, kterou zaplatím za rok mi nepřipadá až tak malý. :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.07.07  12:54

    « Re: kmitání volantu

    Nevidím na tvé spotřebě nic zajímavého. Dle propagačních letáků, jak už jsem ostatně psal má Mondeo 2,2 TDCi po městě 8,2 a kombinaci 6.1l/100km, tedy víceméně jak píšeš. Pokud jsi čekal něco jiného, pravděpodobně jsi naletěl lidem tvého typu, kteří nás přesvědčují, že nějaké auto žere výrazně méně, než udává výrobce.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 25.07.07  11:48

    « Re: kmitání volantu

    to Kutil: To s tou citlivostí na spotřebu jsem psal já - benzín bude mít vždy větší rozptyl ve spotřebě než nafta. A za tím si stojím. Porovnával jsem 7 let ježdění v Mon 2,0i - dvě auta a s tím co mám teď - a je to jasné. A jestli mi auto bere o 1 litr více než ukazuje PP i než říká výrobce - mi přijde lehce irelevantní, vzhledem k ceně auta a ročnímu nájezdu s ním.
    A to s těmi elektrony bylo pro pobavení, nikoliv pruzení. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.07.07  11:29

    « Re: objem

    Marný boj s větrnými mlýny. Nejlepší je na určité argumenty odpovědět něčím úplně jiným. Všichni jsou určitě překvapeni, že staré Mondeo, které konstrukčně vzniklo myslím v roce 2000, bude technickou úrovní níže než S-MAX z roku 2006.
    Stejně tak jsme překvapeni, že levnější staré Mondeo, prodávané ke konci své éry se slevami 25% a více se bude levněji i prodávat jako ojeté v bazaru. Na konci roku 2006, bych za Titanim S-Max zaplatil o více než 100 tis. korun, než za Titanium Mondeo. Obdobný rozdíl počítám i po 4 letech při prodeji. Možná bych i někde našel konkrétní nabídky, kde jsem se snažil narovnat i výbavu do stejné úrovně.
    Tvé opojení o půl litru nižší spotřebou (já bych to v případě S-Maxe 1.8 x Mondeo 2.2 viděl na mnohem menší rozdíl) při tvém ročním nájezdu 30.000 km asi moc rozumných lidí také sdílet nebude. Spočítal sis, že to je ročně rozdíl 4.500 Kč, když počítám 30Kč na litr nafty? To je určitě pádný argument při koupi auta za 800 tis. Kč.
    Tedy ať si každý vybere, dle toho jak a na co chce auto využívat. Mondeo 2.2 TDCi rozhodně není špatné auto.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 25.07.07  10:31

    « Re: kmitání volantu

    To Vasik1: Dej vědět, kolik tě stála ta oprava litých disků (nechci kvůli cja psát elektronů :-) )?

    To hope: Ono to s tou spotřebou Mondea 2.2TDCI je takové zajímavé.

    Od počátku mám průměrnou spotřebu 7,7 ale třeba dovolená na slovensku byla za 6,9litru. Když jedu z Mukařova do Prahy tak jsem schopný se dostat pod 6litrů, když jedu po Praze, tak jsem okolo 8litrů (každé stání na světlech je znát). Nejvýš roste spotřeba na dálnici.

    To jak jsem psal, že při ostré jízdě si vzalo 7litrů, bylo při jízdě z Rakovníka do Liběchova, ráno, hodně ostrou jízdou systémem xo to dá s předjížděním. Čekal jsem spotřebu okolo 9litrů, tak mě to mile překvapilo. Bohužel se jednalo o spotřebu podle PP který uvádí o cca 0,6 litru míň, takže skutečná spotřeba těch 7,7litru a tak je úspora oproti 1.8benzín jen 1,5litru, což není moc. Za to to 2.2TDCI nestálo. Nevím, zda by 2.0TDCI 96kW měla o tolik menší spotřebu, ale rozdíl objemu není zas tak velký. Zajímalo by mne, jakou má spotřebu nové Mondeo 1.8TDCI. Nemáte někdo nějaký odkaz?

    Taky mě překvapuje, že tady někdo psal, že TDCI není spotřebou citlivé na styl jízdy. Proti benzínu mi připadá, že naopak TDCI je hodně citlivé na styl jízdy. Při jízdě od 1250 - 2000ot. a rychlosti do 110km/h to bere asi nejmíň. :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.07.07  08:55

    « Re: objem

    Kutile.Prosím te.Vůbec jsem nechtel komentovat tvé príspevky.Je dobre, ze uz se o tom nechces bavit.Jen jednu vec bych k to mu rekl.Tve prispevky jsou plne tvych dogmat se kterymi vetsina lidi asi nebude souhlasit a zatim nema smysl pokouset se ti je vyvracet
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 24.07.07  22:38

    « Re: objem

    To hope: Dovol abych poupravil tvůj výklad mých slov. C-MAX i S-MAX je svoji variabilitou a technickou úrovní mnohem dál jak Mondeo do roku 2007. S-MAX 1.8 má skutečmou spotřebu okolo 6,5litru, Mondeo 7 - to znamená, že S-MAX byť větší auto, má stejnou nebo menší spotřebu než menší Mondeo. Navíc prodejní cena ojetého S-MAXe bude výrazně vyšší jak u Mondea.

    A co se týče C-MAXe tak vnitřním prostorem i objemem kufru je srovnatelný s Mondeem. A spotřeba C-MAXe bude nižší jak Mondea.

    A kdo jednou vyzkoušel vyšší posaz v MPV tak nízké auto už nechce.

    A tím bych téma kutil a Mondeo uzavřel do naměření výkonových a momentových křivek.

    To martin.z: Oktávka mne neoslovila svým vnitřním rozměrem. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.07.07  17:43

    « Re: objem

    Doufám, že mnoho lidí nevezme Superkutilovi rady vážně. Mě se jeví jako takový člověk, kterému někdo něco napovídá, on to vezme za své a všude dokola to roztrubuje, všechny o tom přesvědčuje a při tom dělá, že on je ten seriózní zdroj, který tomu rozumí. Nedělá mu problém porovnávat mezi sebou auta, která řídil 10km a zobecňovat to na rady typu:
    - když chceš kombi, kup si MPV, protože je variabilnější
    - když se ti zdá spotřeba Mondea 2.2 TDCi (8.2 l/100 město, 6.1 l/100 průměr) velká, kup si S-MAX 1.8 TDCi (7.9 l/100 město, 6.2 l/100 průměr)
    - hodně lidí od dieslů utíká (jejich prodeje soustavně rostou)

    A když mu zrovna nějaká rada nevyjde, jako v lednu tady [odkaz]
    psal a fundovaně obhajoval, jak Mondeo 2.2 TDCi při ostré jízdě žere pod 7 l/100 km. Tak jako člověk, který si za svými názory stojí, to potom smaže. Ještě, že DR. alespoň jednou použil citaci a něco se zachovalo pro další generace.

    Tímto příspěvkem jsem nechtěl říci jediné slovo proti C-MAX a S-MAX. C-MAX, Mondeo a S-Max jsou každé úplně jiné auto a na rozdíl od Superkutila se mi vůbec nezdají jednoduše zaměnitelná.
    C-Max – větší a variabilnější focus (vozidlo nižší střední třídy)
    Mondeo – střední třída
    S-Max – poměrně velké MPV
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 24.07.07  17:18

    « Re: 1,8T

    je to asi jedno, protoze to je hypoteticka debata, kup stejne nezvazujes, ale myslim ze 1,8T je ponekud uspornejsi nez subaru 2.0T a u 1,8T je prijemne, ze je o kategorii povinneho ruceni niz...
    Znovu pisu, ze ja mirny ridic jsem s ni v passatu mel rozpeti spotreby pres cely rok od 6,8 do 7,8 l/100km.
    Tzn. tobe by to bralo samozrejme vic, ale vic nez tech 9 co 1,8 atmosfera v mondeu by to nebylo a tim padem za stejne penez mozna o dost vice muziky.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 24.07.07  16:13

    « Re: objem

    To cja: Tím Subaru jsem myslel Forester 2.0T a byla to jen reakce na Oktávku 1.8T od martin.z. Sám jsem Subaru zavrhl z důvodu vyšší spotřeby benzínu a zvolil diesel.

    Právě kvůli spotřebě a momentu dole jsem měnil Mondeo 1.8 benzín za 2.2TDCI. 1.8 mi brala okolo 9,2 litrů a mě to připadalo moc. Dnes vidím, že to tolik nebylo. 2.2TDCI jsem bral místo 2.0TDCI proto, že rozdíl ceny byl nepatrný a tak jsem si řekl, když TDCI tak maximální možný výkon. SPotřeba je u TDCI zajímavá, jsem schopen jezdit od 5,8 až do 8,5 a to jen nepatrnou změnou stylu jízdy a taky maximální rychlostí. Nad 110km/h to žere.

    Chtěl jsem místo Mondea S-MAX ale nějak jsme se s prodejcem špatně dohodli a taky jsem se bál obsahu jen 1.8TDCI a 2.0TDCI zase měly problémy s posilovačem řízení. S oběma S-MAXy jsem se svezl, ale po 1.8 benzínu byl subjektivní pocit jiný, připadalo mi, že nejedou. Tak proto Mondeo 2.2TDCI.

    Pro běžnou jízdu stačí malý objem, problém je při předjíždění a tam se 2.2TDCI chová jinak než bych chtěl. Vím že vývoj jde dopředu a že hodně lidí od dieselu utíká právě pro jeho divné chování v posledních letech. Míval jsem Passata a tam to na 1 jelo od volnoběhu s pořádným zátahem. U Mondea mám problém uregulovat pomalou jízdu. K chatě to mám do kopce lesem a s 2.2TDCI je problém tam jet pomalu, pokud nechci spálit spojku. Motor nemá na volnoběh dostačující moment.

    Počkám ještě nějaký čas, ale jak C-MAX 1.6TDCI 80kW, tak S-MAX 1.8TDCI 92kW mi v chování a vnitřní variabilitě přijdou lepší jak Mondeo a výkon je postačující.

    Chtěl jsem to jen jako vodítko pro někoho, kdo hledá vyšší kombi s rozumnou spotřebou. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.07.07  13:51

    « Re: objem

  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 24.07.07  08:38

    « Re: objem

    Pánové elektrony se už nedělají - mezikrystalická koroze je vytlačila z trhu- takže nově - hliníky - to jen pro pobavení. >:D
    Kutile: pořád tě nemohu pochopit - tvoje nářky nad výkonem a krouťákem - před pár lety tohle v dieslu nebylo vůbec možné a teď to zkrátka jde neustále dopředu - což by jsi jako vývojový pracovník na SW pro různé auto komponenty měl vědět, a promiň, kde chceš využít Subaru S výkonem STI - na okruhu? Navíc do IMPREZY se nevejdeš a bude ti připadat uvnitř hnusná nebo snad Legacy - nebude náhodou těžké ... :-) A myslím, že na silnice v ČR bohatě pro běžnou jízdu stačí výkon okolo 150 koní a krouťák jak kdo preferuje - benzín v otáčkách nebo diesel dole - to je dilema pro někoho neřešitelné.... Už na Nově řešili toho "borce" s tím BMW 3,0D co sem na něj dal LORD odkaz před nějakou dobou.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 24.07.07  07:57

    « Re: objem

    To martin.z: Chtěl jsem tím říct, že i když má být 2.2TDCI nejsilnější ve své třídě, tak zase takový rozdíl ve zrychlení oproti 1.8TDCI 92kW necítím a že 2.2TDCI byl krok vedle, protože při normální jízdě to moc žere a ten úžasný výkon zřejmě nevyužiju protože nejezdím dlouhé štreky po německu rychlostí 220km/h. Včera jsem jezdil po středních Čechách a po celou dobu nešlo jet více jak 80km/h a většinou tam byly omezení na 60km/h a i na 40 a 30km/h. Na takovéhle silnice ta 1.8TDCI úplně stačí. :-) Takže je to návrat od velkého výkonu k menšímu. Rozdíl výkonů 92kW u 1.8 a 114kW u 2.2 mi připadá moc malý. Překvapilo mě, že 2.0TDCI 104kW má moment jen 320Nm, když 1.8TDCI 92kW ho má také 320Nm. Na rozdíl od toho Mazda 6 2.0 diesel s výkonem 105kW má moment 360Nm. A pokud bych si měl vybrat přeplňovaný benzín, tak Subaru 2.0T a ne Oktávku. U 2.2TDCI jsem očekával rozumnou spotřebu a přitom dostatek výkonu pro předjetí. Bohužel díky objemu je spotřeba ve městě hodně vysoká a výkon mě nepřesvědčil. Je to ale subjektivní názor a platí pro mé 2.2TDCI.

    To Vasik1: Mondeo je těžké, budeš mít bouchlý elektron. :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 24.07.07  07:46

    « Re: kmitání volantu

    to: TomanGHIA, Dim2
    Tak kluci, byl sem včera v pneuservisu, nějak sem měl blbé tušení a tak jsem pro jistotu vzal do kufru dva zimáky na plecháčích ssebou, přijel sem říkam, že mi při 50 kmitá volant jako blázen, podíval se na to a říká tak to je jasný, říkám chytlo to pravé přední, zadkem sem myslím už vyhl, sundal nejdřív levé, vyvážil, pak pravé přední, no a tam nebylo co vyvažovat :-) v místě rány, tak 10 cm placka, taky se divím že neunikl vzduch z pneu, šmajdák jako blázen, říká zkontrolujem raději všechny, levé zadní OK, pravé zadní?No co myslíte, no měl ho tam >:D to samé jako přední, no takže si je tam nechali na opravu, říkal že to tak 14 dní potrvá, protože to někam vozí, tak mi na předek dal elektrony na letních a dozadu dva plecháče na zimních, trochu mě to sere, protože v pátek vyjíždíme na dovču po republice, Znojmo, Praha (+hale) a pak Orlík, no takže při těchto teplotách zimním můžu zamávat, je dobré že je dal do zadu, tak se aspoň jen povezou, oprava bude stát řádově ve stokorunách, takže s obutím vyvážením počítám kolem 1000kč, tak bacha pánové, díra před Vyškovem ve směru na Olomouc už se na vás těší>:-[] hehe, doufám že až se budem vracet tak do ní vlítnem znova, to už ty dva elektrony budou zpravené, tak že bych jim tam nechal zase další dva? :-! tak se zatím mívejte, třeba se s někým potkám v servisu v Hale čao
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 23.07.07  20:15

    « Re: presednuti do fabie, octavie

    Pro Dim2:

    Jo Dime, to je pravda, stává se často, že nevydrží ráfek. Známý má ST 220 a vždycky, když trefí díru, jede bud' rovnat kola nebo při větším průseru jede pro nová kola...
    Je to ale pro mě důkaz o robustnosti podvozku.
    Určitě je milejší nechat si srovnat kolo než měnit rameno, poloosu, ...

    Pro martin.z:

    Martine, mám přesně ta kola, která máš na fotce toho tmavého Mondea ve Tvém profilu - sada Ghia Executive 205/50 R17 - a nechávám je ještě hustit o dvě desetinky více, než je doporučováno, mám to tak rád.
    A když je kvalitní silnice, málokteré auto se drží tak, jako to moje Mondeo.

    Pokud to ale odskakuje, jakože někdy pořádně, tak vím, že vina je v povrchu cesty a to mě uklidňuje :-)
    Ne,
    vážně, mám rád tvrdší auta, vyhovuje mi to. Jo, někdy to jsou rázy, ale stačí fakt vyměnit povoz, např. Octavia či Superb je ideální - a pak šup do Mondea...
    Superb je jako houpavý jezevčík, díry žehlí možná měkčeji, ale stačí první zatáčka a je mi smutno... :-)
    Navíc mi příjde, že sedadla Mondea toho dokáží hodně odfiltrovat - manželka má dost nemocná záda, ale z Mondea vysedá nevytřepaná, nebolavá.

    Já Mondeu ty menší rázy rád odpustím. Za to pohodlí na dálnici a agilitu na okresce mi to stojí.
    Mám ho prostě rád.
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 23.07.07  18:41

    « Re: presednuti do fabie, octavie

    to TomanGHIA:

    jo taky vzdycky po takovem presednuti velice kladne kvituju ze to tak nedrnca a v nerovnostech nemlati s celym autem jako v mondeu...
    celkove jsem spokojenej ale mam pocit ze dle postrehu ostatnich snad jezdite vznasedlem

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.07.07  17:44

    « Re: kmitání volantu

    ...trefil jsem jednou díru tak, že jsem zničil ( přesněji poškodil ) ocelový ráfek, přes ten průhyb mi za půl hodiny vysyčel všechen vzduch....ale guma i všechno ostatní zůstalo O.K. Pokud to kmitá, tak je kolo nevyvážené, možná prohnuté.... Ono taky ten nižší profil pneumatiky udělá při dobré trefě svoje.....
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 23.07.07  16:25

    « Re: kmitání volantu

    Pro Vasik1:

    Zdravím, předně gratuluju ke koupi Mondea, jo, je to super kára, užívej si ty pocity z jízdních vlastností, ze zátahu motoru, ...
    Po čase si totiž zvykneš a přestaneš to vnímat, pokud ještě navíc budeš mít Mondeo bez možnosti jezdit ještě něčím jiným, tak Ti pak Mondýs příjde jako normální.
    Já si jeho kvality uvědomuju hlavně když si do něj zpátky sednu třeba po jízdě s Fabií, Octavií, ... :-)

    K té ráně na podvozek - osobně bych asi napřed navštívil pneuservis a nechal kola vyvážit, správně nahustit, zkontrolovat.
    Pak bych se objednal na geometrii - asi bude rozhozená. Nemáš volant při jízdě rovně trochu nakřivo? Asi jo, ne?

    Podle mě bys neměl mít ohnuté rameno či jinak poškozený podvozek, Mondeo ho má z odolné oceli, já už taky nějakou tu díru chytil a bez následků - v servisu Ford říkali, že podvozek mám bez chyb - byl jsem se na Mondeo podívat zespodu, když bylo na zvedáku na prohlídce po 20 000 Km.
    Paradoxně jsem ale geometrii měl rozhozenou od nova - byl volant trochu nakřivo při jízdě rovně - prý na to občas v německu dlabou ve výrobě - tak mi to srovnali v rámci garance.

    Byl bych prý první případ, kdy by na Mondeu byla nějaká vůle či něco poškozeno - při trefení díry to prý většinou odnese jen geometrie nebo přinejhorším kolo.
    Podvozek ne.

    Ale vařím tady z vody, jen jsem Tě chtěl uklidnit, říct Ti své poznatky a zkušenosti z Ford servisu, kam jezdím já, snad tomu nic nebude, musíš to ale nechat zkontrolovat.

    Tak hodně štěstí a spousty kiláků bez nehody!!!
    A pak sem dej vědět!
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 23.07.07  09:58

    « Re: objem

    to kutil:
    "mensi objem kvuli spotrebe" a " i 2,2 TDCI je pro me malo" :-)
    Uz z techto dvou tvych hlasek bych tipoval ze spokojenej nebudes.
    Ja bych pro tebe videl idealni preplnovanej benzin, neco jako byla koncernova 1,8T nebo jeji nova verze s kterou ted prisli.
    Vyhovelo by ti to ve vsem.
    Ja ji mel v passatu a i s tim to umelo jezdit.
    Najdi si nekde na netu, pripadne ve skoda konfiguratoru parametry(myslim ze do octavie tour to jeste montujou).
  • 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 23.07.07  07:51

    « kmitání volantu

    Zdravím ve spolek, mám jednu takovou otázečku, když jsme vezli našho Mondího domů, piánko jízda, vím že před vyškovem je díra jako prase, dycky sem jí míjel v rychlém pruhu ale vlivem piánko jízdy jsme jeli v pomalém pruhu, no a rána jak zděla a hňáp, vlítl sem do ní pravým předním kolem, zadek už se vyhl, no a od té doby, má volant ve chvíly kdy ho pustím cca při 50km/h kmitavou, kmitá kolem středu, tak cca +- 1cm doprava do leva, při zrychlení se to pak pomalu klidni, no a při 120 už to cítit nejde.Tedy už to nemlátí do volantu, ale přejde to do vibrování celého auta. Napadá mě kola přehodit za zimní a vyzkoušet. Nejdřív bych tedy asi zajel do pneuservisu, ať se mrknou na vyvážení, pomůže to něčemu? Mám tam teď elektrony, no na pravém předním se asi z elektronu stal šišojd.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…