FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
DIM 02.06.11 14:55
« Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....
Musím se Kutila trochu zastat : starší Mondeo mně taky občas jakoby plavalo, hlavně na vyjetých kolejích, i když nebyly skoro ani okem znatelné...... U nového už jsem něco takového nikdy nezažil. Taky volant jde u staršího relativně ztuha, což ale bylo deklarováno jako výhoda a vzor nepřeposilovaného řízení. Pravdou je, že u nového Mondea jsem ze začátku měl problé´m s tím, že když jsem na chvíli spustil oči z vozovky ( třeba dozadu na dítě ) tak jsem neměl v ruce žádnou vazbu, informaci o směru nebo změně směru od volantu a byl jsem dost překvapen, kam si to mezitím auto namířilo a že jsem to z volantu nepoznal !! Ale už jsem si zvykl, je to jen o citu a zvyku. A novější faceliftované modely už jsou myslím zase o něco připosílené..... -
Devil666 02.06.11 14:50
« Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....
Volant u Mondea jde jakoby ztuha - ano jde a je to super. Tomu se říká přesný komunikativní řízení, který už bylo oceněno i v řadě testů. Ale to nemá cenu vysvětlovat někomu, komu je příjemější elektrický posilovač..... Co se týče podvozku Mondea téo řady, je absolutně špičkovej a sedí i ve 200 km/h absolutně bez problémů, rozhodně neplave. Ale je samozřejmě taky dost tvrdej, což nemusí každýmu vyhovovat. Ale pokud je někdo řidič, který si řízení užívá tak mu to rozhodně sedí víc, než ty různý francouzský změklý žvejkačky. -
superkutil 02.06.11 14:35
« Re: Řidičské "umění" a problémy s autem
Devil666: Můžeš mi prosím vysvětlit jak souvisí řidičské umění s konstrukční nebo výrobní vadou EGR, že se do něj během 60ti.tis.km dostane tolik vody, že se poničí odporová dráha. Myslíš, že jako moje jízda kolem 2000ot zničila odporovou dráhu? Myslíš to vážně? Kdyby odešel dvouhmoťák, tak neřeknu ani slovo, ale dráha EGRu, protože je plný vody? :-O
A ekoralye se už nekonají. Jezdím v pohodě a spotřebu neřeším. Už jsem si zvykl na malý rozsah otáček s použitelným momentem. :-) -
superkutil 02.06.11 14:30
« Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....
Devil666: Tak speciálně pro tebe. Mondeo III má jinak zadní nápravu jak Mondeo II, Mondeo II bylo širší a nižší jak Mondeo III, mělo níž těžiště. Proto ty první problémy s Mondeem III. Ale jak jsem psal, zvykl jsem si. Volant u Mondeo jde opravdu více ztuha než u modernějších aut, většinou s elektrickým posilovačem. A Mondeo III při plném naložení opravdu více plave jak Mondeo II, má výš těžiště a jinak nápravu. A pokud ne, tak jsem měl Mondeo III vadné od koupě. Nikdy jsem neměl možnost řídit jiné, neznám nikoho, kdo by měl Mondeo.
Měl jsem možnost se Svézt s Mondeem IV, S-MAXem, C-MAXem, Kugou a ty mi připadali, že sedí dost dobře. Ale to byla nová auta. -
Devil666 02.06.11 13:34
« Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....
Jasně Kutile a když bylo nové tak jsi měl problémy ho udržet na silnici a trefit se na mostek... A volant jde ztuha a elektrický posilovač je příjemnější.... A Mondeo 2006 je méně stabilní než 1999... Jak říkám řidičský umělec a fajnšmekr... >:D ;-) >:D -
superkutil 02.06.11 13:19
« Re: EGR
DIM: To nejde, ŘJ to pozná a dá motor do nouzáku. ;-) A bohužel pozná i to, že není připojena elektronika EGRu. Mě to padalo čistě na to, že byla špatná odporová dráha na snímači EGR. Jinak byl EGR mechanicky v pořádku (i motorek fungoval). Jen ten odporový snímač za pár stovek byl v háji a kvůli tomu jsem musel vyhodit skoro 10tis.Kč s tím, že Ford vadný EGR zrenovuje nákladem pár stovek (vymění díl odporového snímače) a prodá ho dalšímu chudákovi za 10tis.Kč. Slušná zlodějina. -
WinDiesel 01.06.11 17:50
« Re: EGR
Nevím proč hledáš levný díl u značky, tak to nefunguje.
Stačí zjistit výrobce a poptat se u distributora - např u 2,0HDI 2004 a výše je výrobcem Delphi, u Forda 8 000, u Delphi 5 000. Není třeba bláznit a shánět díl v cizině. Distribuci těchto dílů značky Delphi zajišťuje v ČR hned několik značek, např. Auto Štangl, Auto Kelly, Intercars, Autobenex......... -
superkutil 01.06.11 16:12
« Re: EGR
Nejde o pilku, která vzniká na na špalcích pokud má pneu mnoho příčných drážek. Ta pilka vzniká tím, že je zadní pneu vlečená. Já mám na mysli pruh tak 2-3 cm od vnějšího kraje pneu, který se sjíždí. Většinou mají pneu geometrii tak, že je pneumatika nakloněna ke středu vozu a tak by se měla spíš sjíždět na vnitřní straně.
Jinak na pilku funguje prohodit levou a pravou pneu (pokud není směrově orientovaná) a nebo alespoň přední a zadní. Přední tím, že zabírá pilku po čase dorovná. měl jsem to na předchozích P6000, které podle technika Pirelli nejsou vhodné pro Mondeo. Nu což, byly tam z výroby.