FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.06.11  22:08

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    >:D To se mi ještě nepovedlo a doufám, že nepovede. Dnes to kouřilo už i na rovině. Takže to bude něčím jiným než náklonem.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 08.06.11  11:21

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Kutile , a jak to kouří, když je to střechou dolů ?
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 08.06.11  11:20

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Windiesel: já přeju Jardovi, ať prohraju já. I když dnes už by ta oprava zase nemusela být tak dramaticky nákladná.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 07.06.11  17:46

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Hele, čím může být, že když auto stojí lehce nakloněné, tak po nastartování nejde motor plynule a hodně bíle kouří? Mám chalupu v kopci a není tam zatím žádná rovinka pro auto a tak jsem zkoušel nakloněné na bok i čumákem dolů i nahoru a je to vždy stejné, start je nepravidelný a bíle to kouří. Když stojím na rovině, tak to po startu nekouří. ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 07.06.11  17:21

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Ještě nemáš vyhráno a jarda má pořád šanci. Tak, jak se o auto stará, my se mu skutečně nemělo nic stát, leda že by nabral párkrát naftu s vysokým podílem bia. To trysky commonrail vstřikovačů nemají rády, ani ty Tvoje, které jinak dost vydrží.....
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 07.06.11  15:15

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    na 2,0TDCi/96kW 2002, jsem vstřiky měnil po 150500km, ale to bylo najednou při předjíždění blikající žhavení a finito. Když to chvilku stálo, nešlo to už ani natočit, protože spadl tlak. Windiesel taky doporučil service a zatím jsem spokojený, ikdyž občas otáčky kolísají na volnoběh, ale jen při jízdě s vyřazenou rychlostí a toho jsem se prakticky nikdy nezbavil. Starty bez problémů, teda nepozoruju každý den hypochondricky jaké je při startu zbarvení obláčku u výfuku jak někteří naši drazí kolegové zde :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 07.06.11  15:09

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Jardo, tak dej vědět, jak jsi dopadl.

    Windiesel : že já jsem se nevsadil, mohl jsem na své spritz-paranoi ještě něco trhnout :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 07.06.11  11:01

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    ........že by fakt vstřik ? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.06.11  17:13

    « Re: 2,2TDCi 2005 cca 160tkm - kolisani otacek pri startu

    Tak baterka kontrolovana, je cca pred rokem vymenena (jasne mohla by to delat i kdyz je "nova") tak baterkou to neni. Ve Ford servisu kontrolovali starter a ten je v poradku. Nevedi cim by to mohlo byt. Diagnostika mlci, zadne chyby to nehazi.
    Tak jsem volal do WinDieselem doporuceneho DELPHI servisu a tam znela odpoved jasne, "S velkou pravdepodobnosti vstrik!" Chteji to samozrejme videt na vlastni oci, tak uvidime.

    Aditivum leju horem dolem na kazdou nadrz, palivovy filtr menim original DELPHI vzdy s olejem kazdych v prumeru 14 - 17tkm.
    2,2TDCi Euro4 2005/10 cca 155tkm najeto od nova. Tak uvidime.
  • « 00 Reagovat !

    foto pepek79

    pepek79 04.06.11  23:48

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    S těma internetovejma obchodama se roztrh pytel.Ale je fakt, že je to výhodnější než v normálnim krámě nebo servisu.Souhlasim s kolegama, že Bosal stojí za starou bačkoru a některý ty polský taky.Já sázim už nějakou řádku let na osvědčenej Walker.Co jsem tak koukal na netu, tak jsou asi nejlevnější tady [odkaz] dávaj 4 roky záruku a to jsem nikde jinde nenašel.
  • 00 Reagovat !

    foto pepek79

    pepek79 04.06.11  23:47

    « levné díly

    S těma internetovejma obchodama se roztrh pytel.Ale je fakt, že je to výhodnější než v normálnim krámě nebo servisu.Souhlasim s kolegama, že Bosal stojí za starou bačkoru a některý ty polský taky.Já sázim už nějakou řádku let na osvědčenej Walker.Co jsem tak koukal na netu, tak jsou asi nejlevnější tady [odkaz] dávaj 4 roky záruku a to jsem nikde jinde nenašel.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 03.06.11  15:08

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Jo 66 kW se dělaly v TDDI pro rakouský a belgický trh. Zažil jsem Focus s 55 kW 1,8 TDDI. A dneska můžeš mít chudobku 85 kW. (Tam kde je max. 120 kW to není mnoho).
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.06.11  14:40

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Co je to za chcíplotinu? 66kW? To je TDDI? Dobrá je technická do roku 2170. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 03.06.11  14:32

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Tak za prvé, jezdím k Chuckovi na servis a proto se nic nemuselo demonovat, namontovat atd. Za druhé - jasně, Tvoje nynější Mondeo má řízení řešeno jinak, je v něm meší zpětná vazba a více elektro. U původního Mondea to bylo řešeno mechanicky a proto silná vazba k vozovce - včetně reakce na vyjeté koleje.
    Navíc i malý rozdíl v rozchodu a rozvoru může mít silný vliv na tento efekt "stahování" auta do kolejí.
    U starého Mondea to chtělo na řízení chlapa, volant byl fakt tuhý. Ale na dálnici auto jelo rovně samo. GLK může řídit každý i dítě, ale na dálnici ho musím udržovat, protže podvozek jemně reaguje na sklon vozovky - jede mi to doprava. V Anglii to jelo zase doleva, takže to není problém geometrie.
    Takže, akždé auto je v tomto individuál. Já jsem se snadno smířil s kolejemi a smířil jsem se i s lehkým stáčením doprava na dálnici u GLK.
  • « 00 Reagovat !

    foto Pene3

    Pene3 03.06.11  13:56

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 03.06.11  12:14

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Wine : jenže teď mi řízení už nic nestahuje ! Před tím to bylo opravdu citelné, a teď nic........
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 03.06.11  12:12

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Wine, tvoje vstřikování totiž montoval Chuck Noris :-)

    Ale Kutile , nechej si promazat tyč řízení !! Je tam tisícihran a protikus, je tam vstup pro mazničku a nechej to pořádně natlakovat vazelínou ! Takový ten ťuk v lehkých změnách směru nebo rychlosti jsme tam míval také, to navazelinování to řešilo solidně a na dlouho....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 03.06.11  10:06

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    Dime, to nebylo plavání, vyjeté koleje pouze stahovaly řízení. plavání vypadá jinak. Moje mondeo u nás stále pracuje jako služebák a ve 250 tisících je ve skvělé formě a s PŮVODNÍM VSTŘIKOVÁNÍM.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 02.06.11  15:50

    « Re: Kutilovy "problémy"

    Devil666: Ale tak jak to plave teď to ani dřív neplavalo. Navíc něco vpravo vpředu jako by u závěsu předních dveří cvakalo. Hlavně při změně zrychlování/zpomalování. A co je horší, tak je určitý mrtvý úhel volantu, kde to vůbec na řízení nereaguje. Takže když to táhne do strany, tak musím pootočit volantem až přes toto mrtvé pole a pak se teprve auto srovná. Ale vůle v řízení to není, to znám ze starších aut, to se projevovalo tak, že v rozsahu vůle šel volant zlehka. Ale takhle musím pořád kvedlat volantem který jde ztuha. Fakt má člověk za chvíli ruce vytahané a delší jízda je hodně únavná. Navíc mám pocit, že posilovač už přestává posilovat, protože i do zatáček musím vynaložit víc síly, abych zatočil. A nebo jsem zhýčkaný těmi "mizernými" elektrickými posilovači bez zpětné vazby. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Devil666

    Devil666 02.06.11  15:23

    « Re: Kutil - řidičský fajnšmekr....

    DIM: Jo u těch kolejí to je pravda. To se mi zdá někdy taky, že to zaplave. Ale jinak to sedí jak přišitý. A co se týče toho řízení tak se mě právě to jak je to u toho staršího typu tužší a komunikativní hrozně líbí. U toho novýho mi to přijde už trochu vyměklý, stejně tak i podvozek. Já mám limitovanou sérii Titanium X, kde je podvozek už z továrny ještě trochu sníženej. V každým případě jsem s jízdníma vlastnostma u toho Mondea co mám teď fakt hodně spokojenej a i proto si ho chci nechat co nejdýl.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…