FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
pepek 29.08.07 20:13
« Re: Zkušenosti s 2.2 TDCI po 40 tkm
Jó milej polokutile, ty ses za svůj čtyřicetiletý život zjevně nesetkal s hodně věcmi a i kdybys je potkal, tak je stejně nepochopíš. Jednou z nich je i třeba normální řízení auta.
btw. Babička říkávala - Komu není s hůry dáno, v apatyce nekoupí - a na tebe to platí přesně :-! -
"-- skrytý --" 29.08.07 20:11
« Re: ???
TomanGHIA: Jo, stahnul- naraz, nekompromisne a naveky.Cela ta sekce MojeAuto mi v posledni dobe dost lezla na nervy. Kdyz se nad tim zamyslim, tak je to uchylarna nejvetsiho kalibru co akorat zere cas. Ale tim nerikam, ze me to obcas nebavilo:)
PetrT.: zatim jsem cislo nedostal, nicmene poctiam s dohodnutym terminem.V Praze budu uz zitra vecer okolo seste, tak kdyby se ti to hodilo uz zitra, tak dej vedet.V kufru uz to sploucha..:)
-
g_m 29.08.07 18:55
« ???
Krkovička:
Ty jsi stáhnul Olinu i Pontyjaka Kitta ("f originálu") ??? :-(
Proč? Že by Mr. XJ teple zahlásil, že KITT je fakeeeeeeee ????? :-)
Nebo Tě nas.rala (btw. jako mě) totální hloupost lidí a neschopnost jich pochopit ironii?
Já se ale perfektně pobavil u KITTa, u flamu pod ním taky, takže díky!
Grues Dich! :-)
-
superkutil 29.08.07 16:05
« Re: Zkušenosti s 2.2 TDCI po 40 tkm
To Pepek: Koukám, že zase tvoříš. To je zajímavý, že s tím M-CAR mají problémy desítky zákazníků, že by to byli všechno dementi? Možná, že používáš podobné praktiky jako M-CAR, ale já jsem se ve svém životě s takovou drzostí ještě nesetkal a potvrdilo mi to plno postižených i právník se kterým se o tom jednal. Stejný trik co použili na mě použíli na desítky dalších.
To lordmystic: Pod jaké otáčky je podtáčení? Motor 2.2HDI má maximální moment už v 1500ot. Pod jaké otáčky by jsi 2.2TDCI netočil?
To DR: Jak už jsem psal výpočet vycházel ze špatného grafu, kde opravdu ve 2600ot byl výkon vyšší jak ve 3300ot. Celá tabulka měla jen říct, že u TDCI je někdy lepší přeřadit na vyšší stupeń pro zvýšení momentu na kolech. Souhlasím, že úvahu nebyla úplně přesná. Pro zjednodušení šlo brát základ, že převodovka je měnič momentu, ale výkon na obou stranách je stejný.
Jinak v poslední době se mi opravdu 2.2TDCI rozjezdil a už se i vytáčí od 1500ot do 4000ot. takže je vše v pohodě. >:D Hovoří o tom cesta na dovolenou, kdy na 2500km byla průměrná spotřeba podle PP 6,5litru při průměrné rychlosti 104km/h.
To All: Jak se nastavuje sklon světel s Xenony? Všichni na mě blikají, ale žádné ruční nastavení v autě není? A ještě jedna: Také se vám stále zamlžuje přední okno? Jel jsem v noci a pořád jsem musel mít klimu, protože jinak nebylo vidět. Koukal jsem, že už se tu o tom někdo zmiňoval. MKII tenhle problém neměla. -
WinDiesel 29.08.07 12:20
« Re: co vadí a co prospívá...
Krkovicka: Jo, čoveče, to by asi šlo !!! Jak mi dáš vědět že jsi blízko??? Nebo sesejdem v konkrétním čase na konkrétním místě? Jak se vyznáš v Praze. Víš kde je IKEA ve Zličíně? Tam bychom se mohli v cca 10.30 potkat, co nejdále od IKEA, tam je spousta parkovacích míst, kde to můžeme spáchat... -
martin.z 27.08.07 19:45
« Re: Kladka + řemen hotovo
cena je 8-9 kkc dohromady, prace+material. Fakturu jsem ted liny hledat. Myslim ze DIM tu psal ze to menil uz 2x, pry to vydrzi tak 20-30kkm ale doufam ze ne u me :-)
JInak asi to bude zaviset na namahani te trojkombinace, tz. kolisani otacek, klima, servo, alternator, to vsechno na tom visi.. -
"-- skrytý --" 27.08.07 19:02
« Re: Kladka + řemen hotovo
no prave u nasich dvou aut obe stejna vyroba, stejna vybava 2.2TDCi 2005.09 a u jednoho je to po cca 65t km a druhe 75t km.
Tak jestli to bude kazdych 70t km tak to je pekny :-(. Znate nekdo oficialni cenu material + prace pokud to neni na zaruku? -
"-- skrytý --" 27.08.07 18:10
« Re: Kladka + řemen hotovo
jarda.suchy: Vymena kladky a prislusenstvi zrejme bude pro jakykoli Ford servis rutinni zalezitost, takze bych se neobaval neodborneho zasahu. U benzinu se ten problem asi nevyskytuje vubec (nebo jo??) bo tam nic moc nekmita, u meho predchoziho 2.0 TDCi se jeste ani po 150kkm nic nemenilo, u soucasneho 2.2 po 100kkm rachot jako u traktoru a nutna vymena.
Tak nevim na cem to zavisi..Ze by na tlaku v pneumatikach?:) -
"-- skrytý --" 27.08.07 16:54
« Re: Kladka + řemen hotovo
to martin.z: no my jsme tam presli s firmou od jinud, kde jsme nebyli spokojeni a s tim, ze jsou na Cernokostelecke velice dobre vybaveni, jak po strance technicke, tak personalni. Tak doufam, ze to nebyl krok vedle s vyberem tohoto servisu. Koukam ale, ze ta vymena kladka + remen + jeste neco (ta trojkombinace) je celkem standardni zalezitost? Muzete sem napsat ti co s tim maji zkusenost, kolikrat jiz jste toto nechali menit za zivotnost auta a jesteli se to periodicky opakuje treba po XXXtis. km. A jestli to neni jen problem u nekterych mototru myslim (2.0TDCi XXkW, 2.2TDCi). A jestli tu je teda nekdo, kdo ma najeto 200tis. km a jeste zatim tento problem nemel? -
"-- skrytý --" 27.08.07 13:58
« Re: Kladka + řemen hotovo
to hil: ... a po kolika tis. najetych kilometrech jsi menil? Nas to ceka ve firme take, asi obe auta pujdou na vymenu.
S tim souvisi konkretni otazka na servis:
Mate tady nekdo zkusenosti se servisem FordCharouz Cernokostelecka v Malesicich? At negativni nebo positivni?