FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 31.08.07  10:59

    « Re: mix

    To Kafe, cja: OK, hodím to na brzdu. Mám teď rozdělaný nový SW, který by měl být schopen měřit orientačně výkon auta a rychlost měřit pomocí GPS. Tak uvidíme, jak to bude použitelné. Nemáte někdo kontakt na výrobce redukce mezi ŘJ a notebookem? Na MKII se dala redukce koupit za cca 2500,-Kč :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 31.08.07  10:37

    « Re: mix

    To Kutil:- musíš šlapat na plyn a přestat přitom brzdit, jinak O2 v těto motorizaci musíš vyprášit kdy sis vzpomeneš, mám ten stejný motor a tenhle problé nepociťuji.
    - xenony - musíš do servisu , lze nastavit jen přes VDS nebo jak se to jmenuje - musí ti je přeprogramovat

    To TomanGhia: mám stejné auto jako Krkovička a taky rádio Sony předtím jsem měl v Ghii to jejich Fordí - a 4 repro zůstaly, ale Sony hraje výrazně lépe - akorát už ho na záruku měnily :-) A hlavně lépe drží naladěné stanice oproti Fordímu rádiu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.08.07  10:28

    « Re: mix

    kutil: tak s tou octaviou ti velmi neverim. Ja na mojom Mondeu ponahana kade koho a je fakt malo aut ktorym nestacim, octavie, passaty, mondea, a ine v podstate bezne znacky su pre mna "malina". Nehovorim o vysokých kubaturach BMW, AUDI a podobne
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 31.08.07  09:51

    « Re: mix

    To lordmystic: 1100rpm je fakt dobrý :-) Snažím se to po tvé radě držet nad 1500rpm.

    To ALL: Měl jste někdo možnost vyzkoušet 2.0TDCI 96kW a 2.2TDCI 114kW a porovnat rozdíl? Nevím zda je to tím, že je rychlost nelineárně závislá na výkonu, ale ve vyšších rychlostech mi to připadá skoro stejné.

    Dneska jsem udělal zkušenost. Na dálnici mě předjela
    Oktávka a tak jsem se jí snažil udržet. Ale i s plynem na podlaze na 6ku jsem jí nestačil. Nakonec jsem zjistil, že je to kolegyně z práce, takže je jisté, že ta Oktávka II je 77kW/250Nm. Na to, že má psanou maximálku 191km/h, tak se jí ve 210km/h jelo velmi dobře. Čip nemá a i kdyby měla, tak má 113kW/324Nm. V každém případě by se Ford měl nad sebou zamyslet a dát do Mondea konečně pořádný diesel, třeba šestiválec 2.7TDCI protože už i Audi A4 má šestiválce 2.7TDI/400Nm a 3.0TDI/500Nm. :-!

    A už si nemyslím, že 6ka u 2.2TDCI je zpřevodovaná do rychla, být víc do pomala, tak už to nepojede vůbec, protože by 5ka vysoké rychlosti nezvládala. Motoru 2.2TDCI chybí moment ve vyšších otáčkách. Pokles momentu o 8% v rozsahu 2400-3000ot a 14%v rozsahu 2400-3500ot je dost. ;-\ Oktávka 2.0TDI má pokles v rozsahu 2400-3500ot jen 5,7% 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto lordmystic

    lordmystic 31.08.07  09:16

    « mix

    TomanGHIA: ten pán co na tom videu ukazoval tamto, to byl totální vožera ze strakonic, když jsme ráno kolem deváte lezli s kocovinou ze stanu, on už do sebe lámal druhý - prej že se ta kocovina musí rychle přepít :). kalba brutus, i celý auto holek s náma vyrazilo (všechny singl), tak good ;-)

    kutil: o podtáčení - nevím jak by to mělo být ideálně, já jezdím podle citu a někdy jsem cítil, že to auto už se blíží hranici... teď raději jezdím od 1500rpm a výše, spíše se to snažím držet kousek pod 2000rpm. jezdím takhle podle citu a když tu petr t psal že není dobré to podtáčet, tak se to snažím nedržet na hraně. a po chipu mám tu hranu i někde kolem 1100rpm (3 a 4) po rovině...
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.07  23:42

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    Měl jsem na MKII 16" 205/50 a bylo to tak akorát, když jsem dal 15" tak v zatáčkách pískaly a o 14" ani nemluvě, to už úžasně plavalo.

    Teď mám 17" 205/50 a zimní 16". Ty 17" mi připadají tvrdé (tvrší jak 16" na MKII), ale přitom plavou. Chtěl jsem zimní 195 na 16" ale nedělají se na Mondeo.

    Mám problém ve vyšších rychlostech (nad 110km/h) kdy pohnu volantem ale auto jede stálým směrem. Je to jako u Escorta u kterého mi odešel posilovač řízení (prý v háji nějaká tyčka) a i při pootočení volantu o cca 10° se kola nehnuly. Jako by řízení mělo hysterezi na na malý pohyb volantu posilovač nereagoval.

    Vím že ten elektrický posilovač ma S-MAX 2.0TDCI, ale tam si zase majitelé stěžují, že za jízdy píská.

    Přitom kolega měl Nisana Primeru, gumy vysoký a auto sedělo jak na kolejích, nesrovnatelně lepší jak Mondeo, žádnej náklon, pohodlný podvozek ale přesná stopa. Mondeo MK V mi připadá jako velký kostitřas.

    A co se týče silnic, tak teď po průjezdu Chorvatska, Slovinska a Rakouska mi připadá D1 na úrovni Slovinských silnic. Prostě spíše jak do EU tak na Balkán. Akorát poplatky za dálnice budou v ČR stále vyšší. Ale stav dálnic a silnic je tím, že se po nich prohánějí přetížené kamióny. Za celou cestu z Chorvatska byly všechny kamióny v noci odstavené a jedině v ČR jezdily. A jako prasata - poláci, slováci, maďaři. Takové vraky co jezdí u nás jinde vidět není. Přitom žádné váhy, žádní poliši. Prostě balkán.
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 30.08.07  20:50

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    Já tam 18" měl. Teď jsou v kůlně a jezdím si "komfortně" na 16". Když jsem jel na 18" po nové silnici, byla to paráda. Jenže kde ji u nás najít. Třeba taková dálnice Vyškov - Brno - utrpení. Ještě tak ten nový kousek D1 od Vyškova ke Kroměříži ujde a R35 k Lipníku.
    Okresky u nás (Olomoucko) připomínají tankodrom. Jediný kousek krásné okresky nám tu postavila EU(!) od Senice k dálnici (asi 5 km).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.08.07  17:28

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    kutil: 18" riadenie nespravia, tam chyba posilovac s premenlivym ucinkom, tzn. elektromotor. 18" som na mondeu nemal moznost vyskusat, uz tie moje 17" sa mi zdaju nahranici konfortu. Podvozok je u mna dost trvdy a neviem si predstavit ake by to boli s este vascim priemerom a nasledne nizsou vyskou..... podla mna by to znamenalo koniec toho trosku konfortu
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.07  16:22

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    To Jozef0351: To ne, mlží se mi to během dlouhé jízdy. Ten efekt mlžení po vypnutí klima znám. Lepší auto to mají udělané tak, že po vypnutí klimy se na chvíli vlhkost z klimatizace odfoukne ven z auta nebo alespoň na podlahu. Takdy se ale jednalo o dlouhou jízdu, kdy se postupně začalo okno mlzit a pomohl jen prudký proud vzduchu jen na okno, to si pak ale posádka stěžovala, že na ně nefouká. Možná ale je dobrá myšlenka s tím, že když uvnitř i venku byla stejná teplota, tak ventilace automaticky přestala foukat a okno se mlžilo, zatímco při zapnutí klimy se foukání obnovilo. Měl jsem totiž problém s tím, že když jsem vypnul klimu, tak najednou z průduchů začal foukat teplý vzduch a já musel snížit nastavenou teplotu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Jozef0351

    Jozef0351 30.08.07  16:10

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    Nemám xenóny ale mal som opačný problém. Po servisnej prehliadke mi svetla svietili strašne nízko a aj pri najvyššej polohe a plne naloženom aute cestou na dovolenku mi nikto nepreblikol že osvetlujem. V servise sa mi hneď priznali že ich nastavili podľa normy a že potom svietia nízko. Tak mi ich opäť rozštelovali a je to OK.
    Sklo sa ti možno rosí keď vypneš klímu. Vnútri je chladnejší vzduch (asi aj okno) a keď sa dovnútra dostane teplejší vzduch tak sa zvýši jeho relatívna vlhkosť a kondenzuje. Ja to hneď cítim keď vypnem klímu že sa zvýši vlhkosť vzduchu. Vzduch sa ochladzuje a zároveň aj zvlhčuje prechodom cez studené rozvody klimatizácie. Skús chvílu po vypnutí klímy počkať kým sa nevyrovnajú teploty.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.07  15:57

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    To TomanGHIA: Máš pravdu, Ford pro mě znamená velké a široké auto se starším podvozkem, ale výbornou ergonomií a uvnitř vše zakulacené a hrozně pohodlné. A to ve své podstatě MK II bylo. >:D Ty Fordí rádia co se dávali do Mondeo po roce 2000 byly fakt hnusný a hranatý, to máš pravdu. Ford je třeba dnes pro mě Maverick, který má ještě ten starý Fordí interiér. Ale pokud se podíváš do nějakého nového amerického forda, tak je pořád stejně pěkný, jen ta evropská divize to směřuje jinam. :-!

    Jen taková blbost pro příklad. Jsem zvyklý se opírat o zadní karosérii, když jsou otevřené dveře do kufru. Jenže u MK V jsou tam světla a vždy to tak divně zapraská a já se leknu, že to promáčknu. Také užší díra do kufru mě fakt s*re.

    To Kafe: Koukám, že ti také připadá to řízení ve vyšších rychlostech měkké. Neměl jsi možnost vyzkoušet 18" kola?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.08.07  15:45

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    este za sa kutil vrati z dovolenky, diskusia viazla a ja mam konecne co citat :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 30.08.07  15:44

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    superkutil:
    Hmm, aha... já tam ten reprák ale fakt nevidím.
    Jinak mi zas připadají jako humus ta Ford rádia, třeba to, co bylo v Mondeu TDDi, s nímž jsem taky jezdil - mělo kazet'ák a vzhled staré krabice.
    No já mám spíš z Tebe pocit, že je Ti nostalgicky smutno po starém autě a vše co je jiné a novější má chyby.
    Ale to je fuk, nebudem to hrotit.

    Já si s dovolením počkám na Krkovičkovo hodnocení, ten vstoupil již potřetí do stejné řeky.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.07  15:29

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    To TomanGHIA: Je to asi úhlem pohledu. Ta krycí mřížka má dost hluboké a úzké díry. Mám rádio Sony a dost často mi zamrzne na první hlášce. Pak ho musím vypnout a zase zapnout. Dělá to od začátku. Basy mám na 5 a výšky na 7. Když dám basy na 7 tak je to zkreslené. :-) U CD nebo MP3 stačí dát výšky na 5 a je to v poho. Osobně to rádio Sony považuju za humus (bral jsem ho kvůli MP3) a taky když mi montovali HF, tak říkali, že Sony je horší jak ty Fordí rádia. Mě se teda u Fordích líbila ergonomie a přehlednost, u Sony jsou všechna tlačítka v řadě a jsou nepřehledná a kurzory u točítka jsou taky dost humus. 8-s V druhém autě mám Fordí 5000 a měl jsem 6000 (než ji ukradli) a ty se mi ovládají líp.
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 30.08.07  15:22

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    superkutil:
    Já jsem viděl ten tuningový výškáč v rohu, ale jde o to, že na té fotce to vypadá, že tam ten standardní velký reprák na těch otevřených dveřích není. Podívej se sám na ty dveře - vypadá to, že je tam jen plastová výplň dveří a mřížka kryjící membránu nikde. Přitom na druhých dveřích na stejné fotce je vidět i při zavřených dveřích.

    Co ostatní - jsem slepýsám nebo i někdo z Vás?
    Mimochodem - chybějící výšky nepocit'uju, mám nastaveno TREBLE na 6 a BASS na úroveň 7 a mám spíš pocit, že na to, že tam ty repráky jsou jen 4, tak že to hraje moc hezky a hutně.

    Krkovička:
    Tys měl na obou předchozích Mondeech rádio Sony jako máš ted'? Neměl, že ne? Napiš prosím Tě jak se Ti jeví současné ozvučení, co máš v Olině oproti těm původním.
    Mám totiž pocit, že to rádio Sony má pěkně výkonný zesilovač a zajímá mě, jestli se domnívám správně, že to musí hrát líp než s jiným rádiem.
    Díkes.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 30.08.07  15:07

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    To TomanGHIA: Reprák je pod tím šedivým uprostřed. Hrajou málo výšky, tak jsem musel do zrcátek výšky přidat. Je vidět v rohu fotky nahoře.

    To DR: To že se potí při uzavřeném okruhu a při sexu (v nejedoucím autě) >:D je mi jasné. Mě se to ale potí za jízdy, kdy to fouká všude. Pomůže samozřejmě zapnout klimu (nechci kvůli spotřebě) nebo ohřev předního skla (po chvíli se vypne) a nebo pustit ofuk jen na přední sklo. Když ho dám i na nuhy, tak se zase mlží. Co je to kabinový filtr a kde ho najdu?

    MKII se nemlžila, respektive mlžila jen když jsem po dlouhé jízdě s klimou znovu nastartoval. Soudruzi od Forda holt neznali co je to odfuk výměníku.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 30.08.07  14:42

    « Re: Standa vs VIF

    Tlusťoch: otestnul jsem nové Diesael Plus od Delphi a frčí to dobře. Je ale ještě dražší naž Standa, na druhou stranu se nemusí používat pořád, údajně předpřipraví systém až na 1/2 roku dopředu. Čau, Petr T.
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 30.08.07  14:13

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    DR:
    Proč myslíš, že HyperKutil sex v autě neprovozuje? Náhodou je to mocinky fajn. A když se zadaří a jsou na to dva, je to ještě lepší a člověk tak nějak příjde mezi lidi...

    Kutil:
    Prosím Tě odpověz mi na něco Ty, at' se furt jen neptáš - kde máš reprák na té deváté fotce?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.08.07  13:57

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    superkutil: čelní okno se mlží, když máš přepnutý rozvod vzduchu na "vnitřní okruh" - je doufám jasné proč, nebo máš vlhký kabinový filtr.

    Pořádně si vyčisti sklo zevnitř, jsou na to i speciální přípravky proti zamlžování. A doporučuju mít rozvod vzduchu nastavený do polohy "ofuk čelního skla + něco dalšího (většinou na nohy)", to dělá divy.

    Samozřejmě, když venku prší a do auta si sednou 2-4 mokří lidé, tak se zamlží všechna okna, to je normální. Ještě me napadla jedna možnost, kdy se auto vevnitř pěkně zamlží, ale sex v autě předpokládám neprovozuješ?
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 30.08.07  13:43

    « Re: Zamlžování oken a automatické nastavování xenonů

    superkutil:
    Já ted' píšu jen proto, že mám na kartě nový obrázek, he heč! :-) Jinak se mi moc nechce...

    Add to čelní sklo:
    V noci bývá větší vlhko, občas se mi taky mlží sklo, proto máš i Ty v autě:
    1) ofuk ventilace směrem na sklo
    2) klimu, která vzduch suší
    3) tlačítko na vyhřívání čelního skla
    4)tlačítko MAX nad displayem klimy - je dlouhé a má i diodku...
    Tak něco z toho použij, občas to taky dělám a pomáhá to.

    Add xenony:
    Já je nemám a tak Ti je závidím a tak mám škodolibou radost, že na Tebe blikají - třeba Ti taky jen závidí, blikej na ně taky...
    Ale vážně - s xenony musí mít auto i ostřik světel a automat. nastavení výšky xenonů, proto asi nikdy nenajdeš v autě štelování výšky světel, byt' bys auto rozebral na prvočásti.
    Zajed' ke zdi, auto měj prázdné, rožni světla, vystup a udělej na zdi křídou rysku, kam svítí při prázdném autě.
    Pak to samé, ale s naloženým autem.
    Uvidíš, že rysky se nebudou překrývat. Máš čidlo na zatížení zadní nápravy, které světla podle zatížení auta nastavuje samo.

    Add palivo:
    Shell neberu, tak nevím, leju TopQ Diesel od Benziny, nic jiného, auto má 23 tisíc a je O. K.

    Kutile, nějak mi neštymuje jedna fotka na Tvém Mondeu 2.2 TDCi, co máš na moje.auto - je to foto č. 9 a jmenuje se "Místo řidiče". Nechybí na těch otevřených dveřích něco?

    tlustoch:
    Standa už mi došel, VIF cmrndnu občas po tankování, beru již aditivovanou naftu (TopQ) a nikdo neví dopad dvou různých aditiv v nádrži na vstřikov. systém. Jinak - Standu už nekoupím, je drahý, je ho třeba hodně oproti VIFu a já chci mít diesela kvůli ekonomickému provozu.

    lordmystic:
    Dík za pěkné video. Jo - ten pán, co tam na kameru ukazoval tamto... to šlo taky koupit na srazu? Nebo měl nějaký tuningový speciál "Big line" ? :-)
    Jinak to asi soudě z těch fotek byla slušná kalba.
    Díky za ukázání. Jo a ten černý Mustang byl perfektní.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…