FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 14.09.07  09:52

    « Re: dym+repro

    to eda.nezbeda:

    ono to bylo v bocnim zrcatku :-) ale pravda je ze v tom seru to mozna nejak vinika
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 14.09.07  09:47

    « Zrychlení a maximálka

    Ahoj, tak jsem byl v Německu a pověsil jsem se tam na 407SW. Nevím co v tom měl, ale výrazně mi ujížděl. Mohl v něm být 3,0 V6 BVA, ale spíše bych to viděl na 2.0HDI nebo 2.2 benzín. Snažil jsem zjistit, kolik mi to auto maximálně jede, ale víc jak 200km/h jet nechtělo. Na brzdu jsem se ještě nedostal.

    Nechci se s někým honit nebo porovnávat, jen mě překvapuje, že to nad 200km/h nejede. :-) Myslím, že chvástání Forda o tom jak je 2.2TDCI špička a jaké je to dělo je jen chvástání a že by Mondeu slušel motor 2.7TDCI nebo něco podobného, co opravdu jede. Motor 2.2TDCI určitě není špatný, ale na to jaké jsou jeho parametry (moment 400Nm), tak to není vidět při jízdě. Ale v poho, po záruce bude čip a pak už to bude dobré.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 14.09.07  09:43

    « Re: dym+repro

    Večer je dým v zrcátku asi tak 48 krát nápadnější. :-) Pokud to chcete něco sledovat, tak raději ve dne a ne v zrcátku.......třeba prudce couvat !!! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 14.09.07  09:30

    « Re: dym+repro

    martin.z:

    ja mam vzadu tmavou folii a pri neustalych problemech se vstrikovaci jsem to samozrejme porad pozoroval, ale prave pres tu folii a mnohdy zapraseny okno clovek akorat paranoidne sili, co ze je to zase za dym a ona je to kolikrat jen smouha. A tak sem to pozorovat prestal. Zpozornim jen kdyz si koure vsimnu i v bocni zpetnem zrcatku, to uz je moc bych rekl ;-) .

    Ale jak rikas je to subjektivni a i u tech motoru to bude ruzne, i motor v poradku muze vic kourit ...
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 14.09.07  09:20

    « Re: dym+repro

    to eda.nezbeda:

    jo samozrejme se to srovna kdyz sundam cihlu z plynu, rersp. potom to prestane uplne, ale na plny plyn to proste dela takovou kourovou clonu ze auta za mnou asi koukaj!
    Problem je ze je to subjektivni a neda se to exaktne popsat
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 14.09.07  08:44

    « Re: Propojení Mondea s notebookem.

    Ptal jsem se jednoho prodejce, ktery ma OBD2-USB jestli je i na Mondeo TDCI z 2001/2 a odpovedel, ze na modely az od 2003 tedy po prvnim faceliftu. Co za konektor je teda u prvniho modelu netusim. Nevite nekdo?
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 14.09.07  08:42

    « Re: dym+repro

    ad 1) ja bych jeste dodal, ze jsou to kryty, pres ktere se dostanes ke sroubum drzicim zadni lampy.

    ad 2) mam tentyz motor, a koureni pozoruju, pri kazde prudke akceleraci, ale jakmile se srovnaji otacky, teda pomer mezi seslapnutym plynem a odpovidajicimi otackymi je mensi, to prestane a zrychluje bez koureni. Nemuzu, ale rict, ze by to bylo nejak neadekvatni. I uplne nova auta zakouri, pri prudsim seslapnuti plynu, i pres DPF. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 14.09.07  01:01

    « Kam míří common-rail

    Tak jsem dnes narazil na zajímavý článek o piezo a elmag vstřikovačích. Zajímalo mě to proto, že 2.2TDCI používá elmag. ale 1.8TDCI v novém Mondeu používá od Siemense piezo. Takže bude se zřejmě vyrábět obojí, jen stoupnou tlaky ke 2000kPa. Taky tam byla drobná zmínka, že ty piezo od Siemense se nedají opravovat a mění se za nové. Elmag prý půjdou do levnějších aut a piezo do dražších. Tak jen pro info. :-) Jo, taky psali, že piezo jsou rychlejší a tišší a to mi teda u té 1.8TDCI nepřijde, že by byl motor tišší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.07  21:41

    « Re: dym+repro

    martin.z: 1) mondeo má jenom 4x repro ve dveřích, v kufru nic. To co máš asi na mysli, je bezprůvanové odvětrání interiéru - aby měl ten vzduch ,terý do uzavřeného auta natlačíš ventilátorem, kudy unikat ven. Za těmi mřižkami jsou výdechy vyvedené pod nárazníkem.
    2) tohle není normální a radši bych to nechal zkouknout nějakému odborníkovi.
  • « 00 Reagovat !

    foto cja

    cja 13.09.07  21:37

    « Re: dym+repro

    repro pouze 4ks - a je jedno jestli je Core nebo ST :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto martin-z

    martin.z 13.09.07  20:58

    « dym+repro

    panove mam dva dotazy
    1)mam nemeckou ghiu r.v.2004 combi s barevnou dotykovou navigaci(denso). Vzadu v kufru, po stranach od vnitrni strany 5.tych dveri jsou mrizky, ktere vypadaji jako repro, ale nehrajou...
    Otazka z ni kolik ma ghia bez nejakeho priplatku repraku? Tam vzadu byt maji nebo jen muzou?

    2)uplne z jineho soudku, mam 2,0 tdci 96kw, zadne problemy s motorem, zadne svitici kontrolky, zadne vynechavani nebo vypadky tahu, ale kdyz na to hamtnu, treba pri predjizdeni tak to az neskutecne huli (motor zahraty)Ted v pul devate jsem to pozoroval i pres tmu ve zpetnem zrcatku, proste oblaka koure...s tim se nemuze merit zadnej wartburg nebo trabant, leda ze by jezdili na olej a u koncernovejch tdi sem neco takoveho nikdy nevidel.
    Dela vam to taky nebo je to vylozene abnormalni? Jezdim na topq od benziny+vif ale hulilo to uz pred delsi dobou
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 13.09.07  20:55

    « Re: Dusí se to

    eda.nezbeda:
    V zahraničí jsem naftu ještě nebral (akční rádius mám na jednu nádrž asi 900 Km a většinou nejezdím za hranice moc daleko), tak nemůžu srovnat, nicméně nižší pěnivost je u nafty žádoucí, tudíž je možné, že je ta cizí nafta (aspoň v tomto parametru jistě) lepší.

    A nyní se otevírá prostor pro spekulace.
    A sice toho rázu, zdali je:
    a)
    zahraniční nafta ještě lepší, než dle normy (shodná norma v celé EU) musí být a nebo
    b)
    jestli je jen dle požadavků té normy a tím pádem je ta česká - horší - normy nesplňující...

    Já nevím, co je správně, (možná " c) " :-) ovšem můj názor je ten, že si nemyslím, že by např. zrovna němci dávali více aditiv, aby nabídli kvalitnější naftu, než musí dle normy být, protože by je to stálo žetony navíc za větší množství aditiv...

    ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 13.09.07  20:17

    « Re: Dusí se to

    TomanGHIA: dík :-)

    akorát co se týče těch rozdílů, tak čistě podle pohledu do hrdla při tankování - kterákoliv česká nafta (i V-Power, TopQ ap.) pění jako pivíčko :-) zatímco jakákoliv německá vůbec (nepočítám bubliny) a to nemůže být dáno, podle mě, ničím jiným než vyšší aditivovaností (to je slovo :-) )

    Vím samozřejmě prd, že ano, ale oko není blbec, oko vidí. A taky daleko snáz natankuju po hrdlo...
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 13.09.07  15:54

    « Re: Propojení Mondea s notebookem.

    Ja na to uz take koukal, ale spis jen ze zvedavosti. Nasel jsem spoustu kablu a konektoru ruznych typu na eBay. Nevim ale jiste ktery typ ma nase Mondeo, takze jsem to zatim nekupoval.
    Nemecke ceny jsou ale nekde mezi 60-100 Eury podle vybavenosti a moznosti. Nekdy jsou to jen "nulovace" servisnich hlasek.

    Kdyby byl zajem a nekdo mi dodal vic info, muzu klidne koupit a privezt.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 13.09.07  12:12

    « Re: Propojení Mondea s notebookem.

    Sám jsem se tím zabýval, zatím vím, že kabely prodává např. [odkaz] Pokud zjistíš něco lepšího dej prosím Tě vědět.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 13.09.07  10:25

    « Propojení Mondea s notebookem.

    Ahoj, nemáte náhodou někdo typ, kde sehnat redukci mezi servisní konektor a USB? Kdysi mi na starém Mondeu dělal test BundaDJ, ale potřeboval bych víc veličin. Potřebuju do notebooku dostat rychlost auta. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto hil

    hil 12.09.07  17:33

    « Dušení

    Tak jsem byl dneska měnit olej a tak (po 60000).
    Říkal jsem jim co a jak + ranní "nestartování" - dnes ráno se to chytlo zase až na podesáté.
    Dali to i na diagnostiku a prý je to čisté - nic nenašli.
    Je ale fakt, že cestou domů (cca 25km) to bylo s akcelarací OK. Večer to ještě trochu protáhnu a uvidím.
    Asi tam bouchli s kapotou, protože "dušení při akceleraci" zmizelo.
    Anebo to taky bylo tím, že mi měnili přední destičky... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 12.09.07  16:06

    « Re: Dusí se to

    Jo, norma je fajn věc, jenže zisky jsou věc druhá. Když se podívám, kolik je tady u nás benzinových pump , tak to v Německu není ani náhodou. A protože se u nás navíc asi jezdí méně než v tom Německu, tak je jasné, že se ty obraty rozmělňují do toho velkého množství prodejců. A tady už je k myšlence různého pančování a pod velmi blízko..... A další věc může být technologická kázeň při převozu, skladování , čištění tanků, jejich těsnost a pod.
  • « 00 Reagovat !

    foto g-m

    g_m 12.09.07  13:04

    « Re: Dusí se to

    eda.nezbeda:

    I Ty novináři jeden...

    O normách jsem psal tady v threadu už dříve, konkrétně 28. 6. :-)
    Kousek Ti okopíruju, at' to nehledáš. (Nemáš zač :-) )

    ......................................… /> Není pravda, že norma ČSN EN 590 je benevolentnější, než normy evropské. Evropská norma je naprosto shodná! Evropská norma EN 590 je naprosto shodná s českým ekvivalentem ČSN EN 590. Pokud se mnou nesouhlasíte, nemusíte, já vám to neberu, ale bylo by potom asi vhodné, kdyby jste sem mohl napsat tu naši benevolentnější normu, její číslo - já už si ji najdu, i její případně odlišné parametry, pokud tedy existuje... Takže prosím o důkaz.
    add b)
    Na západě mají dodavatelé dobrou vůli a proto mají výrazně kvalitnější naftu, aha...
    Je tam konkurence, která tady asi není, aha...
    Takže benzínky se tam předhánějí s nabídkou kvalitnější nafty, než jaká musí být, aha...
    A u nás ne? A co je potom to, že u nás tankuju např. TopQ Diesel nebo Shell V-power diesel? Fata morgana? Toto není konkurenční boj? U nás i neaditivovaná nafta musí mít mazivost nejhůře 460 jednotek... čili ta dodatečně aditivovaná (TopQ, V-power) ji má podstatně lepší! A to, že někdo čerpadlo zadře, je vina prodejce / distributora, ne "benevolentnější" normy.
    ......................................…
  • « 00 Reagovat !

    foto eda-nezbeda

    eda.nezbeda 12.09.07  12:48

    « Re: Dusí se to

    DIM: >:D ... to je ale moudro ;-)

    Tak sem se trochu vzdelaval (pomoci googlu a wiki samozrejme ;-) ) a zjistil jsem ze tolik opevovana nemecka nafta (na kterou jezdim nejcasteji) je dle normy DIN EN 590 - a hele nase nafta je dle normy ČSN EN 590, no neni to pekne? takze sem prohlidl co se dalo najit za hodnoty a obe uvadeji totez. Nas zajima nejvic mazivost a ta je na hodnote < 460 µm (velikost vydrene plosky na zkusebni stolici - mene je lepe).

    No a ted mi reknete, proc nemecka nafta evidentne min peni a nekdy mam dojem, ze je tizsi. Moje domenka je, ze dodavatele na nemeckem trhu proste aditivuji vice a upravuji tak vice parametru nez je bezne u nas. Vetsi trh, vetsi naroky? Nevim.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…