FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 03.10.07 16:45
« Re: overboost
v jednej diskusii ktora tu bezi pod Citronom C4 sa pise:
"K funkci overboost: Plynový pedál má ve své spodní poloze funkci "prošlápnutí" až na podlahu - nohou je cítit, že jakoby něco povolilo a jde to ještě o cca 2 cm níž - je tam mikrospínač, který aktivuje řídící jednotku a ta pozmění na 17s charakteristiku motoru - přidá 20 Nm ;-) Prodejci jsou mamlasové, že to nevědí.."
.... tak by ma zaujimalo ci to ford nema tiez nejak tak podobne ale asi nie lebo na pedali nic necitit.
-
superkutil 03.10.07 16:36
« Re: overboost
To kafe: Taky jsem to chtěl vědět, ale odpověď jsem nedostal. Obecně Ford tvrdí, že při prudkém sešlápnutí plynu na podlahu dojde na cca 10sec ke zvýšení momentu v oblasti maximálního momentu. Ale snad to funguje jen na 4-6 rychlost. Snažil jsem se ho vyvolat protože ho mám mít 40Nm a to už bych čekal že bude znát, ale nic jsem nepozoroval. Snad jen to, že mám při jízdě do táhlého kopce promněnlivý zátah motoru. :-)
Ptal jsem se i u BitPower, zda zůstane zachován, ale prý je to spíše marketingová záležitost, v praxi cítit není.
-
hil 01.10.07 23:02
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
Jasně. Jenže já to musím dát v záruce do Forda. Kam to pošlou oni je potom na nich. Je mi jasný, že oni tam mají výbavu tak na výměnu kol a možná oleje.
Pokud to pošlou do PASu, je to na nich, když to pokazí, hodím jim to zase na hlavu. Ale už mám aspoň zkušenost s tím, že Transita tam udělali dobře.
Je taky možný, jak říkali ti Ostraváci, že Ford teď trvá na Delphi, takže jim PAS nepovolí...
Až si to budu platit já, budu si moct vybrat... -
WinDiesel 01.10.07 22:30
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
hil: myslím že by celé auto mělo jít do servisu Delphi. Čerpadlo musí ven a na tovární test Delphi, totéž vstřikovače.
Dále, z nádrže nečerpá žádné podávací čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo si saje. Možná nasátí vzduchu do paliva...
Musí se přezkoušet:
- možná restrikce nasávaného vzduchu
- možná restrikce nasávaného paliva (zmačknuté trubky na zvedáku, ucpaný filtr)
- možný snížený výkon nasávací pumpy vysokotlakého čerpadla
- výkonnost IMV škrtícího ventilu na vstupu do čerpadla
- výkonnost Venturiho trubice (vytváří podtlak který zrychluje funkci vstřikovačů)
- přepad paliva z vysokotlakého čerpadla
- přepad paliva ze vstřikovačů
- možný snížený výkon vstřikovačů v nižších otáčkách - způsobují některé druhy paliva v některých regionech Evropy vč. ČR, ve vyšších otáčkách OK
- možná špatná funkce senzoru tlaku na vysokotlakém zásobníku
... a další ...
A toto všechno protě nemůže Ford servis udělat... -
hil 01.10.07 21:49
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
PetrT: Ano. Problém u mě je, že se neví, co tomu autu je. Načetlo jim to pouze problém s čerpadlem, když mi to jednou spadlo do nouzového režimu. Vstřiky jsou, zdá se, OK. Při jízdě s plynem i vyššími rychlostmi i při zatížení turba to jede bez problémů.
Teď už mám třeba i problém s prvním rozjetím, když auto třeba 10-15 minut stojí (vypnutý motor). Opět jako by to jelo chvilku na 3 válce. Další jízda potom už je dobrá (s tím přidušením při akceleraci). -
WinDiesel 01.10.07 21:21
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
hil: to není přesné.
Delphi přímo udělá záruku, pokud záruku uzná. Což se stává málokdy.
Oproti tomu, Ford kryje téměř vše, pouze to předává do servisu Hale aby opravami ušetřil na servisních nákladech. Opravuje se opět na zařízení Delphi v autorizovaném servise Delphi. -
WinDiesel 01.10.07 21:16
« Nový dieselový motor pro sestřenici M6 a CX-7 2,2 MZRCD 136 kW
Tak už je to tady pánové... Smutná zpráva pro majitele Fordů Mondeo. Mazda stále samostatná !!!!!!!!!!!!!
Nová M6 a CX-7 dostane zcela nový dieselový motor 2,2 MZRCD o dost vysokém výkonu 136 kW !!!!!!!!!!
Vstřikování common rail Denso, 2000 bar maximálního tlaku ve společném rozvodu (railu).
Tak to mi přijde jako docela slušný nářez !!!!! -
hil 01.10.07 17:25
« Prodloužení záruky o servis
Tak auto už je v servisu v OL. K Sobkovi zřejmě až na vlastní náklady po záruce.
Dneska se mi z nich podařilo vyloudit i zakázkový list.
Oni vůbec netušili (nebo nechtěli tušit), že se záruka automaticky prodlužuje o dobu, kterou auto stráví v servise při reklamaci=záruční opravě . V systému Ford na to prý není kolonka. :-) -
eda.nezbeda 01.10.07 12:32
« oprava vstrikovacu - zaruka
Tak mam 3 novy vstrik a hlucny je to porad. Situace je takova, ze se jeden vstrik nevesel do tolerance reakcniho casu, coz je problem elektroniky, a to lze resit jen vymenou. Tak je tam novy. Hlucne je to nejspis kvuli poslednimu vstriku, ktery je ale stale v toleranci ve vsech merenych hodnotach.
Co se tyce zaruky tak pan Cerny z Auto ZM tvrdi, ze tento posledni mi zarucne opravi v kteremkoliv servise Delphi. Jinak tak jak ostatni pisete, pres Ford. -
hil 01.10.07 10:42
« Re: Dušení. Tak nevím, servis...?
Tak bohužel, ani Sobek neumí garance přímo. Je to stejný systém jako PAS, musí jim to předat autorizovaný servis Ford.
Navíc: Mluvil jsem s Dankarem (Ostrava - Pavelek), a stejně by to prý k Sobkovi nedali. Přišel jim prý nějaký přípis od Forda a musí to dávat k Hale....
[odkaz]
Kde ste sa dostali k takej info? Nepojde taky motor aj do S-maxika?