FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
WinDiesel 23.08.11 22:23
« Re: Re: ???
OK, věci se mají posírat mimo záruku, ne v záruce.... >:D
Co se týče softwérů, můj diagnostický nástroj by to měl umět nahrát do roka a do dne, protože vstoupily v platnost nová nařízení EK a Ford to musí respektovat. Jinak jsem si jistý, že tento SW se dá za peníze stáhnout již dnes a nahrát do ŘJ.
NOVĚ PLATÍ PRAVIDLO, ŽE SW AUTOMOBILU JE V MAJETKU KUPUJÍCÍHO, do teď automobilky razily heslo, že SW patří stále jim. -
DIM 23.08.11 11:47
« Re: Re: ???
Tak, tak, nová generace Mondea mně taky jezdí a jezdí ..... Mám 60 tis km, Wine, takže máš pravdu, kam se hrabu ! :-) Jse nervozní z toho, že mi za chvíli končí záruka a já nic neměnil ani neopravoval . A v servisu jsem to zkoušel, jestli něco preventivně nezkontrolovat o čem se ví, že by možná nemuselo vydržet věčně....jenže prý o ničem takovém neví . Nový software že mají, tak alespoň ten si nechám zaktualizovat. Nevíte někdo, jestli mi to nepřehraje i novější Convers+ ?? -
Vasik1 23.08.11 09:50
« Re: ???
Včeeeera Dime...kontrolka žhavení:O) už dlouho nebyla...naposledy před rokem, ale opět ta samá situace, dlouhou dobu 90, lehké sešlápnutí 5x to zacukalo a bác, žádné brutální sešlápnutí plynu jak normálně dělám. Je to EGR, já to vím, oni to ví...už se mi nějak nechce investovat, ještě dva roky a přesednem do nové generace. Abys neřek že se nic neděje -
WinDiesel 22.08.11 18:06
« Re: ???
Kam se hochu hrabeš, zrovna jsem udělal 3000 km, Anglie (Leamington Spa) a zpět. :-) A velmi jsem se několikrát pobavil, když jsem ve jejich rádiových stanicích zaslech německý slogan Audi se silným anglickým přízvukem (fóršprunk túrch teknyk). Bylo to ještě lepší naž naše simpli klefa. >:D skvělá odveta za simpli klefa
P.S. Něco na těch Mercedesech bude, mám skoro 100 000 km a ani nejmenší prd. Takže jak říkáš, jezdím a jezdím. >:D -
DIM 15.08.11 11:04
« VW 1,9 TDi 81 KW
Ahoj Windiesle, u legendární 1,9TDi 81 KW se ulomil ventil , ve válci pak vyrazil vstřikovač.... Má to najeto cca 300 tis km, servisované.... Má to smysl opravovat? Údajně by to stálo tak cca 30 tis Kč, což by asi ještě mělo smysl..... Ale není to pro ten motor začátek úplného konce? Co se asi mohlo stát, že se ulomí ventil a spadne do válce ? Únava materiálu ? Nebo se asi musel napřed s něčím potkat ? Dík za názor..... -
superkutil 08.08.11 15:21
« Hele, kolik vydrží Mondeo 2.2TDCI(r.v. 2006), než odejde?
Mám ho běžně jezděné, najeto cca 140tis.km. Po startu hodně bíle kouří a nepravidelný chod a chrastění. Když se ohřeje, tak se zklidní a jede. Spotřeba podle PP 5,5 litru. Jsou cítit vůle na předku a vpravo vzadu něco občas bouchne. Bylo to tam opravované, oprava za 10tis. před cca 2 měsíci. Kdy můžu očekávat, že zase něco odejde? Samozřejmě něco o čem se ví. -
DIM 08.08.11 12:11
« Re: Otáčky a spotřeba
Zdar, jel jsem s celou rodinou na dovolenou, průměrná rychlost 785 km/h :-) Spotřeba asi 1200 kg kerosinu :-) Není to špatné ten volant na pár dnů nechat odpočívat .....
Chtěl jsem si dokoupit prodlouženou záruku na Mondeo a ono to už údajně nejde, Ford to zrušil, údajně rozesílali všem informaci...jenom mě ne ! :-( Tak musím ještě všechno vyreklamovat do září......jen nějak nemám moc co. Zadrhává se víko schránky před spolujezdcem ( údajně skoro všem ), občas zazlobí rádio Sony ( pořád ještě nevyměněno ) ......jinak nevím. -
RADEK1 05.08.11 17:07
« Re: Otáčky a spotřeba
Na výkon si nestěžuji táhne jako lokomotiva. Pokud nejsem v S režimu nechá předodovka padnout otáčky klidně na 1100. A to pak jedu skoro ,,zadarmo ."Ikdyž takový benzínový pětilitr přepňovaný kompresorem co se dá dát do XfR to byko zase něco jiného. Bohužel i ve spotřebě. 8-s >:-[] -
WinDiesel 05.08.11 09:40
« Re: Otáčky a spotřeba
Aha, já jsem zapoměl. Původní 2,7 byl v Continentalu, upsizing 3,0 je v Boschi. To máš víc než Mercedes (190 / 600). Mimochodem ten motor nemáš od PSA ale od Fordu. Kuratelu nad tímto motorem měl Ford a prvoplánově ho dostaly vozy PAG (Volvo, LR, Jag) - dnes již neexistující to skupiny. Aby nedošlo ke konkurenci uvnitř skupiny Ford-PAG, Ford tento motor nikdy nedostal. A Volvo si udrželo svoje 5válce. Nyní dochází k výběhu těchto jednotek z PSA, s Euro 5 se plánují pouze nové 2x přeplňované 4válce 2,2, výkon je dostatečný. 3,0 a 4,4 nyní používají pouze jaguar a Land Rover / Range Rover, ale i zde vše asi skončí s Euro 6, pan Ratan Tata uvažuje o vlastních motorech. -
WinDiesel 01.08.11 20:16
« Re: Otáčky a spotřeba
Jejda, no, jsem jen člověk... Ale když nadávám, tak slušně. A bylo tam pár lidí s idiotskými názory.
Hlavně mi nesmí nikdo šahat na diesely a už vůbec ne panáci s 6-8 válcovým benzínu BMW.
Ale teď nevím, jestli sem ještě mohu přispívat, Mondeo šlo z firmy s 250 000 km a prvními vstřikovači. :-( Ale v dobré formě a člověk který ho koupil zřejmě ještě 250 000 km najede. O motor nemám obavy, pan vaculík ho testoval pro článek s ojetinami a hned ho chtěl kupovat pro známého. Motoricky je fakt toto Mondeo super. Kdyby nemělo rez ve dveřích (dětská choroba tohoto ročníku), už by šlo před rokem. osoba, která ho koupila teď, nekouká na rez ale hodlá s tím jezdit a potřebuje dobře řiditelné auto. Než Mondeo prošlo předprodejní kontrolou (neprodávám zajíce v pytli), kupec jezdil půjčeným novým MB A s benzínem 1,8 a málem z toho umřel, benzín je pořád o ničem.
i když snahy tady jsou, různé TSI, THP, ECO boost tady jsou, ale prodeje dieslů neklesly a je tu Mazda s úžasným novým motorem Euro 6. Uvažuji že by rodinný Kaškaj šel a že bych Mazdu, která je mi velmi sympatická, podpořil nákupem nové CX-5.
Jsem se nějak rozkecal, sorry. Rozhodně se stav. Kdybys chtěl skouknout auto diagnostikou, dej vědět.