FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
"-- skrytý --" 23.10.07 16:18
« Az se zima zepta..
Tak jsem prezul. Sundal jsem totalne sjete 18" a nasadil zimni alu 16" jeste s lonskyma gumama. Planovane letistni hratky jsem posunul o tyden, nebot jsem naznal, ze nebudu k.urvit jeste pomerne zachovale zadni gumy ke kterym na leto jenom dokoupim nove dve predni.
Ted tedy jezdim na 2roky starych ContiWintercontact nebo tak nejak a je to celkem velky rozdil. Zmeklo rizeni, snizila se spotreba (zrejme vic z duvodu trochu mensiho polomeru nez z duvodu mensich odporu), pokazil se ymic (16" alu vypadaji vazne malicky obzvlast v kombinaci s STkitem), na mokru to jde cca o 20km/h mensi rychlosti do smyku, huci to..
Takze pristi tyden na letisti je dohobluju a dam tam nove DunlopM3 od kterych si slibuju vic.
A jak vy ostatni? Co odpovite, az se zima zepta??
-
oleowr1 23.10.07 14:49
« Re: Občasné problémy se startováním
Bohužel, spolehlivost každého zařízení klesá s počtem prvků v zařízení se nacházejících (pokud nejsou duplicitní nebo i triplicitní záložní prvky). Je mi to líto, ale pokud se týká jistoty, že ráno nastartuju a bez problému zajedu 15km do práce, tak větší jistotu mám se stařičkým manželčiným Favoritem než s 5-ti letým Mondeem. Na těch 15km je mi v podstatě jedno, jestli to topí, má klimu, elektrická okna atd. Já jen potřebuju vyjet z domu a za 20min. si pípnout začátek práce na turniketu... Stará 120-ka mě nevyšplouchla nikdy, v Sieře mi jednou zamrzla nafta (byla sice levná, ne však zimní), Favorit dojel vždy včas, Mondeo x-krát pozdě (x<10) kvůli palubce a čidlu otáček vačky. -
oleowr1 23.10.07 09:26
« Občasné problémy se startováním
Nějak to tady zamrzlo!? Začíná zlobit startování, dnes ráno chytl motor až napodruhé, zimou to není, protože se to už párkrát stalo i na teplém motoru po půlhodině stání před obchodem. Rozbliká se při tom žhavení. Přesně stejně to začalo vloni na podzim, vyměnili čidlo otáček vačky a byl klid. Doufám, že čidla mají u fordů větší životnost než 1 rok a cca 20tkm. -
hil 19.10.07 11:12
« Po 3 týdnech na začátku
Tak jsem po 3 týdnech, co mám auto v servisu, zase na začátku.
A navíc je vše v režii FMC Praha.
Nejdříve nařídili pouze vymontovat a poslat trysky do PASu. Jedna tryska vadná. Přišla nová tryska. Dnes ji tam namontovali a je to to samé. Takže teď se čeká, až FMC povolí převoz celého auta... Vypadá to nakonec i na to čerpadlo. -
RADEK1 18.10.07 19:57
« Re: elektronika
Mě se denso začalo kousat někdy před rokem a to vždy,když jsem po něm chtěl moc úkonů. Např když hráka mp3 a příjímal tel přes BT ,které je na denso připojeno tak prostě zamrzlo. A to tak že nešlo vypnout ovladačem volume a ani když jsem vypnul motor tak si hrálo vesele dál.Dle servisu nemožné :-) . Pak mi poradili ať denso odpojím od baterky na víc jak 12 hod. že se zresetuje a opravdu se to zlepšilo.Alespoň na čas :-( Pak odešlo celé BT a s ním i hlasové ovládání densa . Bylo vyměněno v záruce a od té doby na 1-ku. Display mi problikával na tddi 2001 na 2,2 tdci 2005 už ne. -
"-- skrytý --" 18.10.07 17:33
« Re: Přezutí na zimu
cja: Zkazil's mi radost, tesil jsem se na houpavou jizdu a jak ctu, tak se nic nekona..Ja do toho prastim v nedeli, akorat budu muset sehnat nekoho, kdo mi tam ty gumy v nedeli nasadi/vyvazi, coz bude mozna trosku problem.
Bud v sobotu vecer nebo v nedeli rano jedu na letiste malovat certy gumou na beton. Chte se nekdo pridat?? (prostejov) -
cja 18.10.07 16:53
« Přezutí na zimu
Tak jsem přezul na zimní pneu a čekal, jak bude auto na těch 16" lehce měkčí, pač ty 18" sudy už začínaly v tom chladnu docela hučet..... no a zůstalo to auto skoro ´jak na těch 18 - údajně má Tit X tvrdší podvozek - mě to nikdy nevadilo, ale ta změna/člověk od minulé zimy zapoměl/ není taková, abych uvažoval o menším rozměru kol ;-) .... ale hučení zmizelo >:D (gum) -
oleowr1 18.10.07 16:13
« Re: elektronika
to martin.z: Nikdy neříkej nikdy! V koncernové octávce MK1 jednoho kolegy blbne palubka taky - občas vypadne měření km a otáčkoměr. Bráchovi vypadlo na služební octavii MK2 zapínání mlhovek - myslel jsem si relátko nebo pojistka a ono to byl SW problém!!! Obecně je VW group s elektronikou na tom asi lépe než ford. Ford bude zase lepší než např. Renault, zvláště o elektronice v Méganech jedné firemní "miniflotily" jsem slyšel skoro hororové příběhy!!! -
Jozef0351 17.10.07 15:35
« Re: elektronika
Krkovicka: Za jazdy nie. Keď auto zastavím tak mám dojazd npr. 90 km a po naštartovaní 40. Ale pri parkovaní na rovine. Za 80 tis. km sa mi to stalo iba 2 -3 krát. S tým kopcom to je pravda. Ale to sa rýchlo zrovná po chvíli jazdy.
Problém displeja nesúvisí s 2.2 TDCI. Skôr možno s rokom výroby. Ja mám november 2005 benzín a blbne. -
impaler 17.10.07 13:18
« Re: elektronika
martin.z: nezdá se mi, že by se to rozštelovalo zrovna po servisu, ale můžu se plést. Taky už bylo v servisu vícekrát než dvakrát, i když na garančce právě 2x, to je pravda.
Jinak rádio mi ještě nikdy nijak nezazlobilo, pamatuje si furt, co má, ovšem je to Sony mp3. -
"-- skrytý --" 17.10.07 13:14
« Re: elektronika
jozef: To skakani dojezdovych hodnot se ale nedeje za jizdy, nebo jo? Dle mych zkusenosti pocitac vezme udaj plovaku v okamziku nastartovani, tzn. pokud treba na chvili zastavis v prudsim kopci a vypnes motor, tak se ti z dojedzdovych 120km, co tam byly pred zastavenim najednou stane 70, ktere pak ovsem skoro neubyvaji.Toliko ma zkusenost.
Problikavani displeje mam jen na 2.2, predchozi dve auta to nedelala. Vnimam to spis periferne, ale jednou jsem ho uz pristihl primo pred ocima! darebak
Krkovicka: No a až se zima zeptá, tak to bude problém, mé total sjeté letní gumy už toho na sněhu moc nepoberou. Ještě že jezdím teď poslední dobou co jsem se přestěhoval do práce jen po městě a stejně to mám pěkně z kopce... :(. Ale dojedu ještě přijatelné zimáky a příští rok jdu na nákup jak letních, tak zimních, uff i 17" ráfky na letňáky, takže to bude za rok pořádná darda...