FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Vasik1 27.10.07 20:23
« Copak se to zase děje
Kuciii, chtěl sem se zeptat, nějak se mi teďkom začlo stávat, že ve chvíli kdy sundám nohu z plynu, tak mondík to vůbec nezaznamená a stále drží otáčky, trvá mu třeba 3 sekundy,než příde na to že už na plynu nestojím,a po té pomalu začne ubírat otáčky. Je to docela nepříjemné, hlavně když řadím nízké stupně,myslel jsem si, že se to dějě jen u studeného motoru, ale včera jsem jel delší štreku a ouha, ono se to dělo i když byl motor teplý. Myslím že už to ttu někdy někdo zmiňoval, jinak žádné problémy, žádné nouzáky nic, je možné že nějaké čidlo?Diky díky za rady -
kastv9 27.10.07 20:21
« Re: výser!
to MartinZ: Ahoj, to stejný se mi stalo před 14 dny taky, auto spadlo do nouzovýho režimu, po opětovném nastartovaní vše ok, ale mám pocit, že auto má, jak píšeš "syrovější chod" a pozoruji zvýšení spotřeby.
Jinak s autem celkem "zatím" spokojenost. (96kw, automat)
Co je lepší, tankovat V-power diesel nebo aditivovat VIFem? -
martin.z 26.10.07 21:00
« výser!
to WinDiesel: Hezky vecer, je mi to opravdu hloupe, ale chci se optat a pokorne poprosit jestli by byla mozna diagnostika meho auta. V miste a casu se prizpusobim, jsem z Prahy..
A ted symptomy: dnes mi auto v prubehu jizdy spadlo do nouzoveho rezimu - blikala kontrolka zhaveni. Pri ustalene jizde v tomto stavu nebyl znat zadny problem, ale pri akceleraci bylo znat ze schazi vykon. Cestou zpet po nastartovani se to uz neopakovalo, vykon ok, ale nejak citim, ze neni vse idealni.
Auto uz ma nejakou dobu takovy syrovejsi chod a na volnobeh se to trochu blizi tomu jak se projevovala vadna trojkombinace (od jeji vymeny jsem ale najel jen 12kkm) a taky se mi zda, ze posledni dobou vic zere. Oboji muze byt subjektivni ale nemam z toho dobry pocit a ten nouzak urcite neprisel samo sebou.
P.S. je tu vubec nekdo krom Petra T. kdo nemel s autem problem? Ja muzu za sebe rict, ze tomu autu neverim, mondeo obecne neni proste spolehlive a uz ta trojkombinace, ktera me stala 8kkc se hodne tezko odpousti, pri malem najezdu jsou tohle vsechno prilis velke naklady.
-
"-- skrytý --" 26.10.07 15:58
« Re: Dvě kola jsou málo.
Kutilovi 4x4 nepomůže, ten by asi potřeboval rovnou pásy.
Protočit při rozjezdu přední kola u auta, které má 114kW, to umí kdejaký kutil. Ale rozjet se svižně bez hrabání se 150kW na přední nápravě, takových už nás moc není ;-).
4x4 bude v novém mondeu ST. -
"-- skrytý --" 26.10.07 14:25
« Re: Dvě kola jsou málo.
Také nemyslím, že by 4x4 Mondeo nějak výrazně dominovalo prodejním číslům.
Existují řidiči, kteří si kupují auto střední třídy a potom úpěnlivě sledují spotřebu. Ba co více, vymýšlí způsoby snižování typu vypínání ESP, denní svícení, nezapínání klimatizace apod. Kdyby potom zjistili, že těch 100kg navíc a 4x4 jim zvyšuje průměrnou spotřebu o litr, nejspíše by je začalo zajímat, jak by to 4x4 šlo vyndat, aby si ho tam mohli dát jenom někdy.
Co přinese Haldex Passatu variant:
- cena + 60,000 Kč
- hmotnost + 100kg
- zavazadlový prostor -15l
- objem nádrže -2l
- kombinovaná spotřeba +0,8 l/100km
- nedodává se u všech motorizací
Ať si to potom každý srovná, zda si koupí 4x4. -
sybokcz 26.10.07 13:06
« Re: Dvě kola jsou málo.
Vzdyt ti rikam, ze Ford bude 4x4 nabizet (koncept Kuga tusim), vychazejici podle vseho z S-Maxu.
Jo, skodovku jsem tusil, ze vytahnes. Upozornuji te, ze tam se naklady hrave rozpustily, pac se ta plosina vyrabi ve stamilionech kusech. U prvni generace (octavia, golf, bora, A3, TT, Beatle, Toledo, Leon + derivaty) se jenom nahrazovala zadni naprava viceprvkem. U druhe generace (az na Beatle ty same vozy) je jiz viceprvek staci zakomponovat Haldex. Nicmene citis ten rozdil ve vyrobenych kusech?
Mondeo Mk.III IMHO nikdy na 4x4 plosinu nemelo. U nynejsi generace bych si nebyl tak jist, pokud Kuga bude vychazet z S-Maxu, ze ktereho podedilo mondeo podlahu a zaveseni, tak by se mohla 4x4 implantovat. Bude asi zalezet spis na poptavce nez na cem jinem.
Focus bude zrejme 4x4 v RS - ale to auto se stavi od zacatku, Fusion urcite nebude, to by bylo strasne drahe. -
superkutil 26.10.07 10:04
« Měření množství paliva v nádrži.
Ahoj, jak je přesně měření množství paliva v nádrži a čím se měří? Je to plovák na rameni nebo na svislé tyčce? Podle čeho ukazuje PP kolik km se dá ještě na nádrž ujet? Jak je to přesné. S předchozím Mondeem jsem zůstal viset v Německu i když nádrž ukazovala ještě 1/4. -
superkutil 25.10.07 19:10
« Re: Dvě kola jsou málo.
To sybokcz: Taky mě napadly ty náklady. Jezdíval jsem s Renaultem Nevadou která byla taky 4x4 a dnes je 4x4 jen Scenic.
Ford sice sliboval, že nové Mondeo bude i 4x4 ale asi to zkrouhli.
Je zajímavé, že se Škodovka vrhla na 4x4 s Haldexem a sklízí úspěchy. Rakouská policie přechází na Oktávky 4x4 místo Golfů 4x4.
Ale když vezmeš, co lidí nakoupí těch SUV hybridů 4x4, tak mi neříkej, že by Mondeo 4x4 nebo Focus 4x4 nebo Fusion 4x4 neuspěly. >:D -
sybokcz 25.10.07 17:54
« Re: Dvě kola jsou málo.
Ze stejneho duvodu, proc uz se nevyrabi Vectra 4x4 - naklady. Proc vyvijet podlahu + zaveseny na 4x4, kdyz se jich proda vsehovsudy nic. Pokud by nechteli kupovat ctyrkolu od nekoho jineho (pravdepodobne Haldex, kdyz ho bere i Volvo), tak naklady na vyvoj by byly celkem vysoke.
V escortu byla 4x4 jenom v cosworthech a pokud si dobre vzpominam tak v sierre a v mondeu to byly podobny * jako v jiz zminovane Vectre.
Krom toho si muzes pockat na seriovou vyrobu toho SUV konceptu od Fordu, chces-li. -
superkutil 25.10.07 15:56
« Dvě kola jsou málo.
Ahojky, tak jsem dneska chtěl najet na hlavní před náklaďákem a ouha, kola se protočily, ESP zacvičilo a ubralo plyn, no žádná sranda to nebyla. Příště chci pohon 4x4, na tohle nemám nervy. Stejně nechápu proč Ford po Escortu, Sieře a Mondeu 4x4 od čtyřkolek odešel, protože ti co mají Mondeo 4x4 jsou nesmírně nadšení.
Myslím, že příští moje auto bude Subaru Forester. To odpovídá mým potřebám. ;-)
Jinak u 2.2TDCI mi spotřeba vylezla na 8litru (Praha + dálnice). ;-\ Fakt ta 2.2TDCI žere o hodně víc jak 2.0TDCI 96kW. Potvrdili mi to i v servisu u Charouze. -
hil 24.10.07 20:56
« Re: Občasné problémy se startováním
Jó, vadné čidlo vačky, tak to je nejčerstvější zpráva o stavu mého vozu... :-). Dnes jim ho poslali, tak zítra je to prý pustí dál (zařízení Delphi v PASu).
Dá se to čidlo nějak poškodit při výměně kladky řemenu a spol? Od té výměny mi to začalo... -
WinDiesel 24.10.07 19:47
« Turbohadice
Tak, chlopi, 180000 km, jsem čerstvě zpět z Francie a vstřiky stále původní, DIMe >:D .
Zato turbohadice praskla, velké hučení při větším sešlápnutí plynu zprava z prostoru motoru (pohled řidiče) a škubání, hlavně do kopce ztráta výkonu. Prý velmi obvyklá závada nad 100000 km.
Po výměně (v Hale, mění až 3 hadice denně) vše ok. Tak zdravím. -
oleowr1 24.10.07 10:33
« Re: Občasné problémy se startováním
to lordmystic: vstřiky určitě nebudou v nejlepší kondici, auto má najeto 135tkm, mám ho od 107tkm, dělali mi jednou kalibraci vloni a nevím jestli první majitel se vstřikama něco dělal. Ta kalibrace byla asi vynucená tím, že přečerpávali naftu z nádrže a zpět při výměně plováku, dlouho nebyl měněný filtr ... Žádné pozitivní věci. Nejbližší servis je Sobek ve FM, kolegovi dělal minulý týden vstřiky a čerpadlo, celkem za 35000,-. Jinak mi ale auto nekouří, nepadá do nouzového režimu při plné zátěži...
Jen volnoběh občas zakolísá, ale výhradně při jízdě. Když zastavím, ustálí se na cca 750ot/min. Při jízdě je na 1000ot/min, na dálnici 1250ot/min., prý je to normální, SW řídí volnoběh podle otáček, aby se aspoň trochu při řazení šetřila spojka.