FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 29.08.11  14:20

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Wine, odbočím trochu od tématu, Ty bys to mohl vědět, zajímá mě, jaký má blok koncernová 1,6TDI...někde jsem se dočetl litina, jinde zase hliník...???

    Jinak co se týká pokut u některých čerpaček, jsou fakt směšné a návratnost je taková, že se to zkrátka pořád vyplatí. Dokud nebudou pokuty citelné nebo důrazné, tak poctivost pro některé bude stále cizí pojem. Souhlas s tím, že od roku 06 jde odolnost vstřikovacího systému hodně nahoru. Nebýt starých motorů, diesel servisy nemají co dělat.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.08.11  10:48

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Tady u nás dostala nyní jedna čerpačka rokordní 1,5 mil. pokutu po řadě dalších pokut, zdá se že se to i tak vyplácí. ;-\
    Někteří výrobci vstřikovacích systémů zareagovali na skutečnou situaci na trzích dříve, někteří později. (2003 / 2006 / 2008) Nicméně nejpozději od roku 2008 jsou všechny vozy vybavovány výrazně zodolněnými vstřikovacími systémy, ty přežijí až neuvěřitelně nakvalitní naftu - řekněme všechna mírná až střední vybočení z normálu. Tudíž pro majitele novějších vozů je to dobrá zpráva. Pro nás, co máme starší vozy nebo vozy s motory, jejichž design spadá o emisní normu níže, to znamená že musíme hlídat co tankujeme a musíme častěji měnit filtry.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.08.11  10:40

    « Re: škubání kolem 2000ot/min

    Já dal jednu nádrž FuelSave a musím konstatovat že dobrý, spotřeba o fous nižší než mám normálně. Bez dalšího přidání aditiv. Typnul bych si, že se Ti popraly aditva v naftě s Vifem.
    Jinak pokud by byl zájem, podařilo se mi získat velmi zajímavou prezentaci o vlivu paliv na vstřikovací systémy včetně vlivu biosložek a různých typů kontaminant.
  • « 00 Reagovat !

    foto jurkoboss

    jurkoboss 29.08.11  10:12

    « Re: škubání kolem 2000ot/min

    Mne to tiez tak sklbne, dufam, ze to je len nekvalitnym palivom.
    Je to len obcas, sporadicky, nevidim tam logiku casovania.

    A necuduj sa, na Slovensku sa uz neda nicomu verit!!! :-) :-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 29.08.11  08:22

    « škubání kolem 2000ot/min

    v pátek jsem natankoval v Prešově na Shellu plnou nádrž (58,3l) FuelSave Dieselu, doplnil VIFem a od té doby se mi projevuje škubání mezi 80-100km/h (t.j. kolem 2000ot/min). Nedělá to při zrychlování, jen při udržování ustálené rychlosti a jemném dávkování plynu. Motor se mi zdal lenivější, ale byl jsem dost naložený, takže to nemůžu objektivně říct. Kontrolka žhavení ani neblikla, volnoběh je stabilní...
    Je to naftou nebo by to mohlo být něco jiného, EGR, zaseklé lopatky turba....?
  • 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 26.08.11  11:10

    « Něco pro Superkutila - auto jeho snů a potřeb

    Toto jsem nalezl na oficiálních stránkách Delphi a myslím že Kutil by mohl mít vše co potřebuje - diesel, 4x4, ať na to nahodí boudu, interiér pro 5 osob ....... a láci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A náhodou, vypadá to dobře, našel jsem fotky ale neumím je sem dát.

    2011-08-25 Vstřikování common rail DELPHI poprvé v Evropě ve vozidlech čínské značky GREAT WALL

    Společnost DELPHI dodává značce GREAT WALL systém řízení motoru (EMS) včetně vyspělého vysokotlakého systému vstřikování nafty common rail.

    Tyto systémy jsou využity na 3 typech vozidel (pick-up WINGLE, SUV HOVER & MPV COWRY), z nichž již pick-up WINGLE dorazil do Evropy a vylodil se v Itálii jako první evropské zemi.

    Motor 4D20 byl kompletně vyvinut v Číně, následně vybaven systémem common rail a dalšími prvky EMS značky DELPHI. Tento 16 ventilový motor dosahuje výkonu solidních 110 kW ve 4 400 otáčkách a plní nejpřísnější evropské emisní normy. Komerčně je tento motor označován jako 2,0 T. Evropské emisní standardy mu pomáhají splnit vstřikovače DFI1.5 a čerpadlo DFP3.5, pracující s maximálním vstřikovacím tlakem 1 800 bar.

    Značka GREAT WALL je do té míry spokojena se systémy common rail DELPHI, že došlo k podpisu dlouhodobého kontraktu - obě strany budou společně vyvíjet nový dieselový motor V6 plnící normy EURO 6.

    V Číně samotné dodává společnost DELPHI systémy common rail, EUP a EUI celé řadě značek, ale toto JE POPRVÉ, KDY SE SYSTÉM COMMON RAIL DELPHI DOSTÁVÁ DO EVROPY Z ČÍNY.

    Čínské značky používající vysokotlaké systémy vstřikování značky DELPHI:

    ANKAI, CAKY, DFAC, DONGFENG, FORTA, FOTON, GOLDEN DRAGON, GREAT WALL, HUANGHAI, JAC, JINBEI, JMC, JMGE, KING LONG, MUDAN, SHUANGHUAN, SHUGUANG, TIANMA, WUZHOULONG, YAXING, YUEJIN, YUCHAI, YUTONG, ZHONGXING >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 26.08.11  10:28

    « Re: Re: ???

    Myslíš, že z toho uděláš neovladatelné letadlo? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 24.08.11  14:26

    « Re: Re: ???

    ........... a na riziko všech ostatních kolem .
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 24.08.11  14:01

    « Re: Re: ???

    Jistě, ale na Tvé vlastní riziko. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 24.08.11  11:36

    « Re: Re: ???

    Takže když je múj, tak bych do něj mohl vstoupit a některé věci si změnit k obrazu svému ? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 23.08.11  22:23

    « Re: Re: ???

    OK, věci se mají posírat mimo záruku, ne v záruce.... >:D
    Co se týče softwérů, můj diagnostický nástroj by to měl umět nahrát do roka a do dne, protože vstoupily v platnost nová nařízení EK a Ford to musí respektovat. Jinak jsem si jistý, že tento SW se dá za peníze stáhnout již dnes a nahrát do ŘJ.
    NOVĚ PLATÍ PRAVIDLO, ŽE SW AUTOMOBILU JE V MAJETKU KUPUJÍCÍHO, do teď automobilky razily heslo, že SW patří stále jim.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.08.11  11:47

    « Re: Re: ???

    Tak, tak, nová generace Mondea mně taky jezdí a jezdí ..... Mám 60 tis km, Wine, takže máš pravdu, kam se hrabu ! :-) Jse nervozní z toho, že mi za chvíli končí záruka a já nic neměnil ani neopravoval . A v servisu jsem to zkoušel, jestli něco preventivně nezkontrolovat o čem se ví, že by možná nemuselo vydržet věčně....jenže prý o ničem takovém neví . Nový software že mají, tak alespoň ten si nechám zaktualizovat. Nevíte někdo, jestli mi to nepřehraje i novější Convers+ ??
  • « 00 Reagovat !

    foto Vasik1

    Vasik1 23.08.11  09:50

    « Re: ???

    Včeeeera Dime...kontrolka žhavení:O) už dlouho nebyla...naposledy před rokem, ale opět ta samá situace, dlouhou dobu 90, lehké sešlápnutí 5x to zacukalo a bác, žádné brutální sešlápnutí plynu jak normálně dělám. Je to EGR, já to vím, oni to ví...už se mi nějak nechce investovat, ještě dva roky a přesednem do nové generace. Abys neřek že se nic neděje
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 22.08.11  18:06

    « Re: ???

    Kam se hochu hrabeš, zrovna jsem udělal 3000 km, Anglie (Leamington Spa) a zpět. :-) A velmi jsem se několikrát pobavil, když jsem ve jejich rádiových stanicích zaslech německý slogan Audi se silným anglickým přízvukem (fóršprunk túrch teknyk). Bylo to ještě lepší naž naše simpli klefa. >:D skvělá odveta za simpli klefa
    P.S. Něco na těch Mercedesech bude, mám skoro 100 000 km a ani nejmenší prd. Takže jak říkáš, jezdím a jezdím. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 22.08.11  14:25

    « ???

    Copak , přátelé, všem to už jenom jezdí a jezdí ?? Nebo už to auto mám jenom já ?? Že bych založil nějakou jiné stejně úspěšné téma ?
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 16.08.11  10:37

    « Re: VW 1,9 TDi 81 KW

    Díky za názor. Už se na tom pracuje :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 15.08.11  18:25

    « Re: VW 1,9 TDi 81 KW

    Tyto motory Dime vydrzi dost, znamy ma najeto 500 000 km. Proste materialova vada. Oprava se vyplati. Do rady Mondei TDCi se vrazilo vic. Mechanicky vstrikovac stoji trojku, kdyz se oprava udela dobre, dalsich 300 000 se da najet.
  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 15.08.11  11:04

    « VW 1,9 TDi 81 KW

    Ahoj Windiesle, u legendární 1,9TDi 81 KW se ulomil ventil , ve válci pak vyrazil vstřikovač.... Má to najeto cca 300 tis km, servisované.... Má to smysl opravovat? Údajně by to stálo tak cca 30 tis Kč, což by asi ještě mělo smysl..... Ale není to pro ten motor začátek úplného konce? Co se asi mohlo stát, že se ulomí ventil a spadne do válce ? Únava materiálu ? Nebo se asi musel napřed s něčím potkat ? Dík za názor.....
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 10.08.11  16:05

    « Teře mi posilovač řízení u Fiesty

    Nevíte zda je možné hydralické oleje v posilovači řízení míchat a zda neexistuje něco, co by netěsnost řízení ucpalo? Nedá se to opravit, pouze výměna repasí za 15tis.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 08.08.11  15:36

    « Re: Hele, kolik vydrží Mondeo 2.2TDCI(r.v. 2006), než odejde?

    Mně to vždycky drželo v periodě cca 70 tis km. Pokud máš 140 tis, tak to je jasné :-)

    Na novém Mondeu mám necelých 60 tis, končící záruku .....tak uvidíme ....
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…