FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
WinDiesel 29.08.11 10:48
« Re: Re: škubání kolem 2000ot/min
Tady u nás dostala nyní jedna čerpačka rokordní 1,5 mil. pokutu po řadě dalších pokut, zdá se že se to i tak vyplácí. ;-\
Někteří výrobci vstřikovacích systémů zareagovali na skutečnou situaci na trzích dříve, někteří později. (2003 / 2006 / 2008) Nicméně nejpozději od roku 2008 jsou všechny vozy vybavovány výrazně zodolněnými vstřikovacími systémy, ty přežijí až neuvěřitelně nakvalitní naftu - řekněme všechna mírná až střední vybočení z normálu. Tudíž pro majitele novějších vozů je to dobrá zpráva. Pro nás, co máme starší vozy nebo vozy s motory, jejichž design spadá o emisní normu níže, to znamená že musíme hlídat co tankujeme a musíme častěji měnit filtry. -
WinDiesel 29.08.11 10:40
« Re: škubání kolem 2000ot/min
Já dal jednu nádrž FuelSave a musím konstatovat že dobrý, spotřeba o fous nižší než mám normálně. Bez dalšího přidání aditiv. Typnul bych si, že se Ti popraly aditva v naftě s Vifem.
Jinak pokud by byl zájem, podařilo se mi získat velmi zajímavou prezentaci o vlivu paliv na vstřikovací systémy včetně vlivu biosložek a různých typů kontaminant. -
oleowr1 29.08.11 08:22
« škubání kolem 2000ot/min
v pátek jsem natankoval v Prešově na Shellu plnou nádrž (58,3l) FuelSave Dieselu, doplnil VIFem a od té doby se mi projevuje škubání mezi 80-100km/h (t.j. kolem 2000ot/min). Nedělá to při zrychlování, jen při udržování ustálené rychlosti a jemném dávkování plynu. Motor se mi zdal lenivější, ale byl jsem dost naložený, takže to nemůžu objektivně říct. Kontrolka žhavení ani neblikla, volnoběh je stabilní...
Je to naftou nebo by to mohlo být něco jiného, EGR, zaseklé lopatky turba....? -
WinDiesel 26.08.11 11:10
« Něco pro Superkutila - auto jeho snů a potřeb
Toto jsem nalezl na oficiálních stránkách Delphi a myslím že Kutil by mohl mít vše co potřebuje - diesel, 4x4, ať na to nahodí boudu, interiér pro 5 osob ....... a láci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A náhodou, vypadá to dobře, našel jsem fotky ale neumím je sem dát.
2011-08-25 Vstřikování common rail DELPHI poprvé v Evropě ve vozidlech čínské značky GREAT WALL
Společnost DELPHI dodává značce GREAT WALL systém řízení motoru (EMS) včetně vyspělého vysokotlakého systému vstřikování nafty common rail.
Tyto systémy jsou využity na 3 typech vozidel (pick-up WINGLE, SUV HOVER & MPV COWRY), z nichž již pick-up WINGLE dorazil do Evropy a vylodil se v Itálii jako první evropské zemi.
Motor 4D20 byl kompletně vyvinut v Číně, následně vybaven systémem common rail a dalšími prvky EMS značky DELPHI. Tento 16 ventilový motor dosahuje výkonu solidních 110 kW ve 4 400 otáčkách a plní nejpřísnější evropské emisní normy. Komerčně je tento motor označován jako 2,0 T. Evropské emisní standardy mu pomáhají splnit vstřikovače DFI1.5 a čerpadlo DFP3.5, pracující s maximálním vstřikovacím tlakem 1 800 bar.
Značka GREAT WALL je do té míry spokojena se systémy common rail DELPHI, že došlo k podpisu dlouhodobého kontraktu - obě strany budou společně vyvíjet nový dieselový motor V6 plnící normy EURO 6.
V Číně samotné dodává společnost DELPHI systémy common rail, EUP a EUI celé řadě značek, ale toto JE POPRVÉ, KDY SE SYSTÉM COMMON RAIL DELPHI DOSTÁVÁ DO EVROPY Z ČÍNY.
Čínské značky používající vysokotlaké systémy vstřikování značky DELPHI:
ANKAI, CAKY, DFAC, DONGFENG, FORTA, FOTON, GOLDEN DRAGON, GREAT WALL, HUANGHAI, JAC, JINBEI, JMC, JMGE, KING LONG, MUDAN, SHUANGHUAN, SHUGUANG, TIANMA, WUZHOULONG, YAXING, YUEJIN, YUCHAI, YUTONG, ZHONGXING >:D -
WinDiesel 23.08.11 22:23
« Re: Re: ???
OK, věci se mají posírat mimo záruku, ne v záruce.... >:D
Co se týče softwérů, můj diagnostický nástroj by to měl umět nahrát do roka a do dne, protože vstoupily v platnost nová nařízení EK a Ford to musí respektovat. Jinak jsem si jistý, že tento SW se dá za peníze stáhnout již dnes a nahrát do ŘJ.
NOVĚ PLATÍ PRAVIDLO, ŽE SW AUTOMOBILU JE V MAJETKU KUPUJÍCÍHO, do teď automobilky razily heslo, že SW patří stále jim. -
DIM 23.08.11 11:47
« Re: Re: ???
Tak, tak, nová generace Mondea mně taky jezdí a jezdí ..... Mám 60 tis km, Wine, takže máš pravdu, kam se hrabu ! :-) Jse nervozní z toho, že mi za chvíli končí záruka a já nic neměnil ani neopravoval . A v servisu jsem to zkoušel, jestli něco preventivně nezkontrolovat o čem se ví, že by možná nemuselo vydržet věčně....jenže prý o ničem takovém neví . Nový software že mají, tak alespoň ten si nechám zaktualizovat. Nevíte někdo, jestli mi to nepřehraje i novější Convers+ ?? -
Vasik1 23.08.11 09:50
« Re: ???
Včeeeera Dime...kontrolka žhavení:O) už dlouho nebyla...naposledy před rokem, ale opět ta samá situace, dlouhou dobu 90, lehké sešlápnutí 5x to zacukalo a bác, žádné brutální sešlápnutí plynu jak normálně dělám. Je to EGR, já to vím, oni to ví...už se mi nějak nechce investovat, ještě dva roky a přesednem do nové generace. Abys neřek že se nic neděje -
WinDiesel 22.08.11 18:06
« Re: ???
Kam se hochu hrabeš, zrovna jsem udělal 3000 km, Anglie (Leamington Spa) a zpět. :-) A velmi jsem se několikrát pobavil, když jsem ve jejich rádiových stanicích zaslech německý slogan Audi se silným anglickým přízvukem (fóršprunk túrch teknyk). Bylo to ještě lepší naž naše simpli klefa. >:D skvělá odveta za simpli klefa
P.S. Něco na těch Mercedesech bude, mám skoro 100 000 km a ani nejmenší prd. Takže jak říkáš, jezdím a jezdím. >:D -
DIM 15.08.11 11:04
« VW 1,9 TDi 81 KW
Ahoj Windiesle, u legendární 1,9TDi 81 KW se ulomil ventil , ve válci pak vyrazil vstřikovač.... Má to najeto cca 300 tis km, servisované.... Má to smysl opravovat? Údajně by to stálo tak cca 30 tis Kč, což by asi ještě mělo smysl..... Ale není to pro ten motor začátek úplného konce? Co se asi mohlo stát, že se ulomí ventil a spadne do válce ? Únava materiálu ? Nebo se asi musel napřed s něčím potkat ? Dík za názor.....
Jinak co se týká pokut u některých čerpaček, jsou fakt směšné a návratnost je taková, že se to zkrátka pořád vyplatí. Dokud nebudou pokuty citelné nebo důrazné, tak poctivost pro některé bude stále cizí pojem. Souhlas s tím, že od roku 06 jde odolnost vstřikovacího systému hodně nahoru. Nebýt starých motorů, diesel servisy nemají co dělat.