FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
WinDiesel 31.10.07 16:39
« Re: Ford PASovská anabáze
hil: a co taklhle trochu víc používat hlavu? Od doby zavedení blokové výjimky nemusíš servisovat ani garanční úkony u Fordu a neztrácíš nárok na jiné garanční nároky provedené Fordem.
To Tě opravdu neznepokojuje že to dělají žabaři?
To Tě opravdu neznepokojuje že se to může promítnout do brké POZÁRUČNÍ havárie vstřikovacího systému, kterou si již budeš platit Ty? -
hil 31.10.07 15:25
« Re: Ford PASovská anabáze
PetrT (WinD) Já nevím, ty sice autům rozumíš, všechna čest, ale buď nečteš co píšu, nebo nevím.
Pro mě je partner po dobu záruky jedině FORD a jeho autorizované servisy. Tam jsem to dal. A oni ať si to dají třeba ke kováři, to je jejich problém. Navíc dost pochybuji, že by FMC Praha nechával posílat věci neautorizovaným firmám.
Opakuji: Všechno co dělá AUTORIZOVANÝ FORD servis, kam jsem auto dal, se děje na pokyny a po SCHVÁLENÍ FMC Praha. A samozřejmě FORD nese plnou záruku za opravu.
Až si to budu muset platit sám, dám na tebe a tebou doporučené servisy. Jen mě nesmíš poslat za někým, koho v dalším příspěvku odsoudíš (Sobek) :-) -
superkutil 31.10.07 15:10
« Spotřeba
Ahoj, chci se zeptat jakou máte spotřebu ve městě. Já mám v poslední době přes 8litrů a rozjíždím se co nejpomaleji s otáčkami od 1500-2500. Dřiv se mi dařilo tahle jezdit se spotřebou do 7mi litrů a teď to vylézá až na 8,5litru. Přitom se snažím co nejvíc brzdit motorem a vyřazovat. -
DIM 31.10.07 12:30
« Re: Ridici jednotka
Někdy může mít nepravidelný chod volnoběhu na svědomí dvouhmotový setrvačník, který má vliv na otáčky právě v okamžiku, kdy sundáš nohu z plynu......řídící jednotka pak neví, co roupama :-)
Dělalo mi to první Mondeo taky někdy. A taky na normálním volnoběhu lítaly někdy otáčky od 800 do 1500 jako kyvadlo..... -
Vasik1 31.10.07 10:33
« Re: Ridici jednotka
to WinDiesel: Zbusobuje tedy to moje ,,neochotné ubírání plynu při puštění plynu při řazení,, řídící jednotka?Chápej prostě pustím plyn,že chci přeřadit, a otáčky místo toho aby ochotně spadly na volnoběžné, se pomalu plazí někde k 1500ot, a tam konec, no ale do té doby než to sleze aspoň na těch 1500, mám už zařazené 2 další stupně:O). Dřív to nedělalo, až teď prostě měsíc jezdím jen z práce do práce 5km a zdechám, a zase nazpátek. Volal jsem už i panu Marečkovi, říkal že to nemůže být nic jiného než softvare, vyresetování odpojením baterky přes noc, zd se nepomohlo :'-(, pravda je taková, že z toho nemám dobrej pocit,a řazení není příjemné, připadám si v autě zbytečný, ještě by ŘJ za mě mohla řídit a já bych si sedal na zadní sedadlo kde bych se ještě trošku prospal, když furt chce vše tak mermomoci řídit -
WinDiesel 31.10.07 09:47
« Re: Ridici jednotka
Josef0351: jo existuje, nšco vyhrabu...
V zásadě se u dieselových variant Fordů se vstřikováním DELPHI (Siemens, Bosch mají jinou strategii a Denso dodává pouze hardware, zde si Ford vytvořil svoji strategii sám) jedná o toto:
základem přizpůsobování ŘJ je senzor snímající hluk motoru, tento je většinou umístěn na 3 válci. Tento senzor dodává ŘJ informaci o kvalitě spalování a ŘJ na to reaguje a upravuje funkci vstřikování a to průběžně a pořád. Hlavně se upravuje velikost pilotního vstřiku a jeho vzdálenost v čase od vstřiku hlavního. -
WinDiesel 31.10.07 09:42
« Re: Ford PASovská anabáze
hil:
smůla, pkud byly vstřiky a čerpadlo v PASu, tak nejen že nemáš jistotu ale koleduješ si o průser.
PAS nemá vyškolené lidi, nemá autorizaci a nemá ŽÁDNOU techniku na to, aby mohlo říci cokoli o vstřikovačích a čerpadlech.
Ty jsi to koukám ještě pořád nepochopil !!!!!!!!!!!! -
Jozef0351 31.10.07 09:02
« Re: Ridici jednotka
Existuje nejaký seriózny článok, server alebo pod. kde sa píše o tom prispôsobovaní riadiacej jednotky? A hlavne do akej miery sa prispôsobuje a ako to vlastne funguje. Ziatiaľ som o tom čítal len v diskusiách a to je len "jedna pani povedala". V servise Ford mi o tom nevedeli moc povedať. Mne sa tiež zdá že niekedy ide auto lepšie, niekedy horšie. Keď ho umyjem tak sa my vždy zdá že ide lepšie >:D -
-
Deadlift 31.10.07 00:19
« Re: přizpůsobení řj stylu jízdy
Vasik1, lordmystic, manual se da koupit u FMC v cestine, sveho casu stal jeden 500Kc, nebo ho bude mit vas dealer ten navic bude mit i servisni, to zakladni tam je, jak pouzivat danou motorizaci polopate. Nerikam ze je potreba to cist pred kazdou jizdou >:-[] ale obcas se to hodi tam mrknout, za tech 500 to stoji, porad lepsi nez prekladat si to sam.
lordmystic presne tak to funguje behem nejake doby s to prenastavi pro manzelku a pak zase pro tebe, Samo v zacatku jedes na jeji data, nejrive si to musi nacist dostatek dat. Prenou dobu ti z hlavy nereknu. -
hil 30.10.07 23:14
« Re: Ford PASovská anabáze
No jo, to je furt dokola. Když já to v záruce musím dát FORDOVI. Možná jsem mohl zajet do jinýho, to je pravda. Ale kam? Do Brna k Rašínům?
Ale zase to má výhody, mám jeden vstřik nový, čidlo vačky nové, jistotu že čerpadlo a vstřiky jsou teď OK... :-)
Akorát už jsem zapoměl, jak se s tím jezdí.
A za chvíli to bude 30 dní, to bych mohl chtít zpátky peníze, že :-). -
WinDiesel 30.10.07 22:55
« Re: Pokazene Vstreky - Slovensko
vico27:
Jen žádné kámoše, koleduješ si ještě o větší průser. S DELPHI vstřikovači nic nesvedeš bez drahé a komplikované techniky, ten kámoš je buď dorazí, anebo pokud jim relativně nic nebylo, zničí je. Vstřikovač jsou velice háklivé na čisté zacházení a já nevěřím tomu, že ten "kámoš" si bude vědět rady. Nejspiš měl v ruce pár Bošáckých vstřikovačů, které jsou zcela jiné konstrukce a nyní si myslí že o commonrailu ví vše. CHYBA LÁVKY, ALE TY TO BUEŠ PLATIT !!!
Kdyby auto bylo pojízdné, řeknu - frč s tím do Čech (Kladno, Praha, Poděbrady, Soběslav) - tam všude je záruka kvality - zkušenosti. Nejlépe s celým autem, nestačí jen komponenty opravit, ale táké je správně a velice čistě namontovat !!!!!
Hodně se toho dá při demontáži a montáži zk.... !!!!! -
WinDiesel 30.10.07 22:47
« Re: Pokazene Vstreky - Slovensko
vico27:
tak za 1/
Na Slovensku je pouze 1 Delphi servis, v Pezinoku a je mizerný a vstřikovače se tam neopravují, jsou drazí a nemají zkušenosti. Nebrat.
Do Praha = do Hale - to je optimální volba - zároveň DELPHI i FORD servis v jednom baráku, spousta zkušeností. Riziko zvorání něčeho je výrazně nižší a také jsou levnější, protože tam vše opravují.
Až to budeš mít zase v cajku, dej si pozor na výměny palivových filtrů - POUZE 2 MIKRONOVÝ ORIGINÁL DELPHI HDF924 NEBO FILR OD FORDU (UVNITŘ KRABICE SAMOZŘEJMĚ DELPHI HDF924). Limit výměny max. 20000 km spolu s výměnou oleje.
Jinak zrovna se instaluje servis v Brně - opravy a kalibrace funkční někdy příští týden, potom hned ve Zlíně.
Pezinok je také v plánu, možná v prosinci. Ale budou dlouho dohánět náskok. -
lordmystic 30.10.07 20:52
« přizpůsobení řj stylu jízdy
Deadlift: jo jo tak to by mohlo být, když si auto půjčí manželka, tak mi pak vždy přijde, že to auto je úplně v pr..li a tohle by to vysvětlovalo :). navíc když pak jedu dálku a beru to trochu ostřeji (jako o víkendu z brna do strakonic), tak pak to jede krásně, tiše si to brumlá, reakce na plyn rychlejší... nevím jestli je to jen můj pocit nebo se to přizpůsobuje už po pár set km či méně...
ps - no manuál mám, ale v němčině kterou neumím a mladá se mi na to vybodla, že mi to překládat nebude :-(
Co se týče vyškolení, PAS nemá žádná a co já vím Sobek veškerá.