FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto Vakan-1

    Vakan_1 22.09.11  20:08

    « Re: Kam to povede dál?

    Já jsem se k hladkému benzínovému chodu vrátil před rokem a půl po tříleté zkušenosti s TDCi - a k traktoru už mě nikdo nikdy nedostane. Ta radost z jízdy se prostě nedá srovnávat. Se srovnatelně velkým autem jezdím za 7.5 dlouhodobě - a ta o litr větší spotřeba za to určitě stojí.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 22.09.11  18:00

    « Re: Kam to povede dál?

    Klidně to zkus a potom nebreč že to má vysokou spotřebu, což má. Navíc se tomu mohou pokazit vstřiky, rail, čerpadlo, EGR, turbo atd.... Ale nikdo Ti je neopraví.... :-|
    Rozhodně to nebude jezdit za tabulkové hodnoty, to ani diesel nejezdí. Tak když se připravíš na 8,5 litrů na 100 km, vezmi to.
    Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Je to na Tobě.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 22.09.11  15:14

    « Re: Kam to povede dál?

    Tak software ještě nemám......

    Slyším poměrně samou chválu na 1,6 Ecoboost , že bych se od uhláků vrátil k hladkému benzínovému chodu ? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.09.11  10:16

    « Kam to povede dál?

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 20.09.11  10:15

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Já měnil EGR ve 40tis.km na záruku a ve 120tis.km už za 9500Kč. Vyčištění nepomohlo, odešel snímač polohy.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 19.09.11  14:00

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Oleo, ta prasklá hadice by mohla být tou správnou diagnozou, dochtore :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 19.09.11  06:42

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Jupíjájájupíjupíjou !
    Příprava na horší časy, které přijdou... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 18.09.11  20:39

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    kutil nejsem, ale když vlítnu s rozbruškou pod mondeo, abych odřízl tyčku stabilizátoru, tak to nikdo z chlapů z garáží nechápe a říkají "...doktore, zase se v tom vrtáš..." :-)
    mám sice doktorát, ale občas potřebuju pracovat i rukama....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 18.09.11  09:41

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Nejsi Ty kutil??? >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 17.09.11  20:28

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    řemen od altíku jsem měnil preventivně v cca. 160tis., řemen od serva a vodní pumpy jsem měnil trochu později s vodní pumpou, jemně tekla. Hadice turba nesyčí, podle mně je ta prasklina jen povrchová, omotal jsem ji zatím gumovou páskou.... EGR jsem nedal dolů, protože jsem neměl po ruce vhodný 8mm nástrčkový klíč s nástavcem, abych ho odšrouboval, ale brzo se na to vrhnu...
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 17.09.11  20:03

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Já měnil EGR v 15 tkm (na záruku) a je tam doteď. Vyčištění by mohlo dosti pomoci. Hadice od turba se prozradila syčením a úbytkem výkonu asi v 200 tkm. Přesně ve 100 tkm a 200 tkm mi praskl řemen k alternátoru. pozor na to.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 17.09.11  12:01

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    vypadá to na kombinaci EGR/Turbo, hadice od intercooleru je před EGR podélně prasklá, když ji budu měnit vyčistím i EGR, přece jen tam bude asi po těch 195tis, trochu více karbonu než je zdrávo, viz. [odkaz]

    Mám EGR ovládané podtlakově (Euro3), snad by neměl být s ním jiný problém.....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 16.09.11  19:23

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    EGR ??? Turbo ???
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 16.09.11  14:17

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Zkus novou kalibraci.....ale mně to na starém Mondeu dělalo taky, v podstatě od novoty. Dokonce jsem přesně poznal podle skokové změny tahu tahu motoru a jeho (ne)pravidelnosti, že se zahřál :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 16.09.11  10:39

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    vyjezdil jsem nádrž, nabral 58,5l V-power, zatím ujeto 100km a škube to pořád.... v otáčkách kolem maxima krouťáku (1700-2100), při ustálené rychlosti případně malém zrychlování... jinak nekouří, startuje dobře a volnoběh se nehoupe.

    ráno studený motor neškube, jakmile je ručička teploměru mezi druhou a třetí ryskou (bílé pole) tak to pomalu začne, je znát i mírný pokles výkonu
  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 06.09.11  13:27

    « Nový software

    Nezkoušeli jste někdo aktualizaci softwaru ? Já to tam zkusím přehrát, snad to nebude k horšímu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 01.09.11  13:16

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Wine díky za info. Mě hlavně zajímalo, jestli TDI dělá taky hliníkové bloky, ale rád se kouknu na vše, co jsi poslal. :yes:
    Jestli máš 2,0TDCI (HDI), tak může být obojí. O E5 něco psali v autodieslu, 2,0 a 1,6.
    E4 nemám...

    Kutil: ten ecoboost žere málo, když jedeš úsporně. Výhoda je oproti atmosféru, že nějakou sílu to má i dole, ale jak na to šlápneš, saje to jednou tolik. Pocitově ten "záběr" není takový jako u dieslu, ani spotřebou se nemůže přiblížit k dieslu při srovnatelném stylu jízdy. Je ale nádherně tichý.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 31.08.11  19:58

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Štíreček1: Doufám že jsi se nespletl a chěl info o 1,6 TDI a ne o 1,6 HDI/TDCi. K 1,6 HDI zatím nic nemám, jen systém vstřikování je velmi podobný jako u 1,6 TDI (u 1,6 HDI 82 kW €5).

    Ten 2,0 HDI má být €4 nebo €5?????
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 31.08.11  19:54

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Štíreček1: Doufám že jsi se nespletl a chěl info o 1,6 TDI a ne o 1,6 HDI/TDCi. K 1,6 HDI zatím nic nemám, jen systém vstřikování je velmi podobný jako u 1,6 TDI (u 1,6 HDI 82 kW €5).
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 31.08.11  19:51

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Vím jen to, že s 2,0 Ecoboost se pod 9 litrů nedostaneš (v průměru a S-MAX). Pojede to dobře, ale jakmile se na to šlápne, vír v nádrži. Totéž platí pro 1,6 Ecoboost s tou výjimkou, že když se pojede šetrně, bude spotřeba dobrá, jakmile se na to šlápne, bude i horší než u 2,0 ECB.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…