FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Vakan_1 22.09.11 20:08
« Re: Kam to povede dál?
Já jsem se k hladkému benzínovému chodu vrátil před rokem a půl po tříleté zkušenosti s TDCi - a k traktoru už mě nikdo nikdy nedostane. Ta radost z jízdy se prostě nedá srovnávat. Se srovnatelně velkým autem jezdím za 7.5 dlouhodobě - a ta o litr větší spotřeba za to určitě stojí. -
WinDiesel 22.09.11 18:00
« Re: Kam to povede dál?
Klidně to zkus a potom nebreč že to má vysokou spotřebu, což má. Navíc se tomu mohou pokazit vstřiky, rail, čerpadlo, EGR, turbo atd.... Ale nikdo Ti je neopraví.... :-|
Rozhodně to nebude jezdit za tabulkové hodnoty, to ani diesel nejezdí. Tak když se připravíš na 8,5 litrů na 100 km, vezmi to.
Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Je to na Tobě. -
-
oleowr1 17.09.11 20:28
« Re: Re: škubání kolem 2000ot/min
řemen od altíku jsem měnil preventivně v cca. 160tis., řemen od serva a vodní pumpy jsem měnil trochu později s vodní pumpou, jemně tekla. Hadice turba nesyčí, podle mně je ta prasklina jen povrchová, omotal jsem ji zatím gumovou páskou.... EGR jsem nedal dolů, protože jsem neměl po ruce vhodný 8mm nástrčkový klíč s nástavcem, abych ho odšrouboval, ale brzo se na to vrhnu... -
-
oleowr1 17.09.11 12:01
« Re: Re: škubání kolem 2000ot/min
vypadá to na kombinaci EGR/Turbo, hadice od intercooleru je před EGR podélně prasklá, když ji budu měnit vyčistím i EGR, přece jen tam bude asi po těch 195tis, trochu více karbonu než je zdrávo, viz. [odkaz]
Mám EGR ovládané podtlakově (Euro3), snad by neměl být s ním jiný problém..... -
oleowr1 16.09.11 10:39
« Re: Re: škubání kolem 2000ot/min
vyjezdil jsem nádrž, nabral 58,5l V-power, zatím ujeto 100km a škube to pořád.... v otáčkách kolem maxima krouťáku (1700-2100), při ustálené rychlosti případně malém zrychlování... jinak nekouří, startuje dobře a volnoběh se nehoupe.
ráno studený motor neškube, jakmile je ručička teploměru mezi druhou a třetí ryskou (bílé pole) tak to pomalu začne, je znát i mírný pokles výkonu -
štíreček1 01.09.11 13:16
« Re: Re: škubání kolem 2000ot/min
Wine díky za info. Mě hlavně zajímalo, jestli TDI dělá taky hliníkové bloky, ale rád se kouknu na vše, co jsi poslal. :yes:
Jestli máš 2,0TDCI (HDI), tak může být obojí. O E5 něco psali v autodieslu, 2,0 a 1,6.
E4 nemám...
Kutil: ten ecoboost žere málo, když jedeš úsporně. Výhoda je oproti atmosféru, že nějakou sílu to má i dole, ale jak na to šlápneš, saje to jednou tolik. Pocitově ten "záběr" není takový jako u dieslu, ani spotřebou se nemůže přiblížit k dieslu při srovnatelném stylu jízdy. Je ale nádherně tichý. -
WinDiesel 31.08.11 19:51
« Re: Re: škubání kolem 2000ot/min
Vím jen to, že s 2,0 Ecoboost se pod 9 litrů nedostaneš (v průměru a S-MAX). Pojede to dobře, ale jakmile se na to šlápne, vír v nádrži. Totéž platí pro 1,6 Ecoboost s tou výjimkou, že když se pojede šetrně, bude spotřeba dobrá, jakmile se na to šlápne, bude i horší než u 2,0 ECB.