FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
-
WinDiesel 23.09.11 08:03
« Re: Kam to povede dál?
Zhruba před rokem nasadil Ford nové generace motorů 2,0 TDCi a 2,2 TDCi se 120 kW a 150 kW. Nezlepšují se pouze benzíny. A promiň, to traktorové klišé je už opravdu k smíchu. Mimochodem, ekoboost (jak komické to označení eko) a podobné motory od konkurence jsou dnes tam kde jsou jen díky dieselům. Všechny důležité prvky přebraly od dieselů, jen tlaky jsou o řád nižší, jinak je vše prakticky stejné, a u benzínu se zapaluje svíčkou. -
Vakan_1 22.09.11 20:08
« Re: Kam to povede dál?
Já jsem se k hladkému benzínovému chodu vrátil před rokem a půl po tříleté zkušenosti s TDCi - a k traktoru už mě nikdo nikdy nedostane. Ta radost z jízdy se prostě nedá srovnávat. Se srovnatelně velkým autem jezdím za 7.5 dlouhodobě - a ta o litr větší spotřeba za to určitě stojí. -
WinDiesel 22.09.11 18:00
« Re: Kam to povede dál?
Klidně to zkus a potom nebreč že to má vysokou spotřebu, což má. Navíc se tomu mohou pokazit vstřiky, rail, čerpadlo, EGR, turbo atd.... Ale nikdo Ti je neopraví.... :-|
Rozhodně to nebude jezdit za tabulkové hodnoty, to ani diesel nejezdí. Tak když se připravíš na 8,5 litrů na 100 km, vezmi to.
Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Je to na Tobě. -
-
oleowr1 17.09.11 20:28
« Re: Re: škubání kolem 2000ot/min
řemen od altíku jsem měnil preventivně v cca. 160tis., řemen od serva a vodní pumpy jsem měnil trochu později s vodní pumpou, jemně tekla. Hadice turba nesyčí, podle mně je ta prasklina jen povrchová, omotal jsem ji zatím gumovou páskou.... EGR jsem nedal dolů, protože jsem neměl po ruce vhodný 8mm nástrčkový klíč s nástavcem, abych ho odšrouboval, ale brzo se na to vrhnu... -