FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 04.10.11  12:39

    « Re: Gumovatění Mondea

    Pravou zadní tyčku jsem měnil v sobotu, před cca. 40tis. jsem měnil obě, ale levá byla dobrá, teď jsem ji dal vpravo... neklepe to, ale po zimě pod to polezu zase a vyměním obě
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.10.11  16:15

    « Re: Gumovatění Mondea

    Hm, tak já to zkusím. Ty tyčky stabilizátoru mi měnili snad před 20tis.km a už zase klepou. Hlavně vpravo. Tak uvidíme, zda se to zlepší. Bohužel se už objevují i problémy se startováním motoru. Chod je nestabilní a kouří. Když se ohřeje, tak je v pohodě. Nejvíc mě překvapuje ta vůle v řízení, která se objevuje jen občas. A pak ty vibrace mezi 110 - 130km/h. Ale ty se objevují také jen někdy. Nebo situace, kdy zastavím na kafe a když nastartuju, tak je to jiné auto, jiné chování, jiný chod motoru. Ale to dělalo i předchozí Mondeo, které bylo v benzínu. Podle servisu to byl problém ŘJ.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.10.11  22:16

    « Re: Help! Engine dead

    Koukám a vidím, kde jsou ale specifikace filtru? Myslím propustnost (neboli účinnost), lhůta výměny apod. Já jsem naproti tomu našel filtr od Delphi, nicméně vypadá jinak. Není to v kovu nebo plastu ale ve vývodech. Viz: [odkaz]
    Rozhodně se montoval dříve (říjen 2003) a na některých 1,6 TDCi je vypsán ale ne u všech.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 01.10.11  18:15

    « Re: Help! Engine dead

    Ted sem nasel i UFi za 1270Kc viz: [odkaz]
    ...takhle vypada i ten original od Fordu.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 30.09.11  18:50

    « Re: Help! Engine dead

    Když budeš žádat originál HDF939 Delphi třeba v Autobenexu, nebo i v Elitu, měl by být za cca do 1 000 Kč. Takže to neponechej náhodě, pošli mi e-mail, nebo připomeň a já Ti pošlu originální specifikace Tvého filtru.
    Ještě levněji by Ti filtr dodal myslím Autohulda.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 30.09.11  12:58

    « Re: Help! Engine dead

    Jasan ;-) vyměním tedy s olejem po těch 14tisících. Filtry mi tam dává ten můj prodejce, značku nevím, to jsem se neptal a v autokely jsem se jen ptal, jestli stojí opravdu tolik. Nejspíš to má nějaké vyhřívání, když je tak drahý.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.09.11  14:50

    « Re: Help! Engine dead

    Tak fajn, neustále se to tam aktualizuje, jak přichází nové výrobky dodávané do prvovýroby.
    40 tisíc je ještě pořád moc. Přes 30 tisíc ani náhodou. A neříkej, že jsem tě nevaroval :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.09.11  14:46

    « Re: Help! Engine dead

    štíreček: v Auto Kelly se neptej, prodávají náhrady, s kvalitou o které nikdo neví nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 29.09.11  14:12

    « Re: Help! Engine dead

    Pár dní jsem tu nebyl, tak se přidám taky. Filtr mám taky kovový a platil jsem též 1800-1900Kč. Na výměny jezdím ke svému prodejci, dělá mi pravidelně olej i vzducháč, komplet filtry, olej a práce stojí cca 3900Kč. Mám tam ale slevy-reklama, takže platím jen palivový a vzduchový. Na palivový jsem se ptal v autokely a stojí skutečně těch asi 1900Kč.
    Výměny dělám cca po 14tisících, palivový jsem chtěl jednou přeskočit, ale jak píše win, asi to nemá smysl, i když si myslím, že by těch 28tis km v pohodě zvládl.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 29.09.11  09:59

    « Re: Help! Engine dead

    Taky bych mozna asi radsi menil kazdych 20tis za 800kc, ale kazdou servisku vysolit 2000kc mi pripada docela dost. Tak sem aspon zkratil interval z predepsanych 60tis na 40tis.
    Jinak odkaz vypada dobre, akorat se v tom musim naucit hledat :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 28.09.11  19:05

    « Re: Help! Engine dead

    Já jsem zase kouknul do reklamních materiálů DELPHI a tam se tváří filtr Delphi jako originál jak pro PSA, tak Ford/Mazdu. A je plastový. Opravdu mi není moc jasné, jakou výhodu přináší kovový filtr. Pokud dojde k nárazu, stejně se zkroutí nebo pokřiví a musí se vyměnit. A plastový filtr praskne. Opravdu výhodu nevidím. Zato považuji za rozumné, měnit za stenou cenu filtry po 20 000 km. Místo těch 40 000 km, se 40 tisíci km si koleduješ o rozbití vstřikovačů.
    Jinak, nějaké originální filtry Delphi najdeš na [odkaz] , zvol si kategorii a uvidíš věci.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 28.09.11  17:39

    « Re: Help! Engine dead

    Bohuzel je to tak, sic mam krasny kovovy filtr, ale zase za nej vysolim 2x tolik no...

    To o tom uniku nafty sem cetl v nejakych poloreklamnich materialech od Ufi, se tam chlubili, jak hezkej filtr pro Forda udelali :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 27.09.11  15:35

    « Re: Help! Engine dead

    Dong1: to, že má Ford Focus jiný filtr než PSA, je možné, to nevylučuji. Nikdy jsem o tom neslyšel, ale je pravda, že základ motoru pochází od PSA ale motor se vyrábí pro Ford v UK a Fordovic na těchto motorech (1,4 TDCi, 1,6 TDCi, 2,0 TDCi) udělali dosti změn.

    1 - PSA používá aditivum pro DPF a Ford dodatečné vstřiky paliva
    2 - 2,0 TDCI PSA měl mezi roky 2003 a 2009 vstřikování Continental, ale od roku 2006 Delphi, zatímco Ford vytrval s Continentalem až do roku 2009 a až potom šel do Delphi.
    3 - Ford vyrábí pro PSA motory 2,4 a 2,2 do Boxerů a Jumperů, už od roku 1999 používá americké filtry Stanadyne a od roku 2006 si dává PSA svoje filtry - no bordel.

    Mimochodem, zažerzuji - ty znáš nějaké filtry odolné nárazu? Tak jak to chlapci od PSA chtěli, tak jim to lidi od Delphi udělali - je to plastový filtr. Možná že Ford chtěl filtr kovový. Ovšem filtr Delphi pro PSA potom stojí 800 a filtr pro Ford 1 800. Je skutečně otázka, co je pro zákazníka lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 27.09.11  12:16

    « Re: Help! Engine dead

    Wine: Ne nemam mondeo, ani sem nikdy nemel :-) Tuhle diskusi ctu, protoze se (vlastne vetsinou diky tobe) tu napr. dozvim spoustu informaci o systemech vstrikovani a Fordech obecne...
    Mam prave toho Focuse 1,6TDCi se solenoidovym Boschem. Servisovan je zatim ve Fordu a od zacatku tam mam filtr Ufi, jak z prvovyroby tak jako originalni dil - nekde sem dokonce cetl, ze Ufi vyvinulo a vyrobilo tenhle filtr specialne pro tento motor ve Fordu, PSA ma pry jiny (pry mel problemy s unikem nafty pri narazu). Jo a na FoFo 1,6TDCi vyjde filtr na nejakych 1800bez DPH (original).
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 27.09.11  09:42

    « Re: Gumovatění Mondea

    kutil: přesně jak píše sybocz....tlumiče, stabilizátory - uložení a tyčky (ty klepou), měnil jsem už i čep řízení, ale to je všechno spotřebák, který potřebuje každé auto....
    Auto mi zatím neodskakuje, tlumiče ještě asi v normě, ale z tyček stabilizátoru mě asi picne, měním je každých cca 30tis.km a vzadu zase klepou :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 27.09.11  09:37

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    Vyčistil jsem i EGR, ale nebyla to žádná velká tragedie, přiměřený nános mastného karbonu.Mám EGR ovládaný jen podtlakem bez snímačů, ventil se otevírá při nízkých otáčkách, kolem 2tis. podtlak zmizí. Auto teď jede jak drak :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto sybokcz

    sybokcz 27.09.11  09:12

    « Re: Gumovatění Mondea

    Mel jsem podobne pocity u naseho 2.0TDCi, nejistota na silnici, odskakovani. Odskakovani vyresila koupe zadni tlumicu a nejistotu vymena stabilizatoru (obe napravy). Aute je tedka jak nove (temer :-) ), zda si mi ze i rizeni jde vice ztuha, jako na nazactku, zadne vule.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 27.09.11  08:30

    « Re: Re: škubání kolem 2000ot/min

    No vždyť jsem ti to povídal , že to bude ta hadice.....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 27.09.11  08:12

    « Re: Help! Engine dead

    Dongu, jestli máš Mondeo 2006 se vstřikováním DELPHI, pak tam žádný filtr UFI nedávej, nepatří tam. Originál od Delphi pokud vím stojí nějakých 900 Kč, což není tak moc. Jestli chceš, aby ti vstřikování i motor odešly, dávej filtry po 40 000 km. Rozhodně dávej po 20 000 a ani o km víc.
    Co se týče, 1,6 TDCi, tam je vstřikování BOSCH (v nejnovější generaci 82/85 kW Continental) a originálním filtrem je ............. opět DELPHI. Tento filtr stojí cca 800 Kč, pokud se nepletu a třeba Velendorf měl na to nějakou akci....
    Ještě k tomu UFI. Je možné, že uvnitř balení UFI je přebalený originál DELPHI - potom by to bylo OK. Fakt si dej pozor, náhradní filtry - napodobeniny - jsou až 100x propustnější pro nečistoty než originály.
    Pokud bys neměl vstřikování DELPHI, byla by to jiná písnička, třeba Mondeo 2007 se vstřikováním Continental má v originálu filtr Knecht nebo Man, možná dokonce Purflux, nikde ale není uveden filtr UFI. Riskuješ 2x - 40 000 km a neoriginální napodobenina filtru. už ti někdo řekl, kolik stojí oprava čerpadla a vstřikovačů? Stojí Ti to za to?
    Jinak zduř.
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 26.09.11  22:15

    « Re: Kam to povede dál?

    Jel jsem nedávno v Passatu 2.0TDI 125kW a až na nekultivovaný a hlučný chod je to paráda. Zrychlení úžasné. Musím si někde vyzkoušet 2.2TDCI 150kW. Znám jen 3.0TDI 176kW a tak bych to chtěl porovnat. Ale to jw 6ti válec
    .
    A jaký je váš názor na snižování objemu a dohánění výkonu turbem? A to jak u benzínu, tak u nafty.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…