FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 18.10.11  22:12

    « Re: 200 km/h

    Jasně, do Berlina je cesta z Ostravy přes Polsko logická, ale přece jen, dříve by mě to ani nenapadlo......D1 je už ale loterie.....S tou struskou je to tak, že se vždy v pohodě používala, ne každá vlhne ... tp je jako v životě ! :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 18.10.11  18:59

    « Re: 200 km/h

    Hihi, chtít jet do Berlína z Ostravy přes prahu a Plzeň..... Ještě tak přes tu Prahu, ale přes Plzeň tak na Mnichov nebo Norinberk, ale Berlín?
    A s tou struskou to bylo tak že se prostě pod dálnici nehodí protože nasává vlhkost.
    Tak se zabily 2 mouchy jednou ranou, struska byla ekologicky zlikvidována, prodána ........ a ještě pár lidí dostalo do kapsy. A reklamace? Ta se neuzná a v tichosti opravy zaplatí stát.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 18.10.11  11:58

    « Re: 200 km/h

    Tak ono tam bylo u té naší Ostravy nějakou dobu 80 km/h, teď už se to převedlo do jednoho směru a celé se to odbagrovává.....Struska je běžný materiál při zakládání staveb, jenže jsou různé druhy a tady někdo pravděpodobně podsunul stavařům místo té nejkvalitnější nějakou podřadnou - samozřejmě za stejné peníze . To už udělali i při přístavbě nemocnice v Porubě, která je teď bez obchodů, restaurace atd ...........snad nespadne :-( Dálnice v Polsku je v pohodě, škoda že to trvá z Ostravy na nájezd v Opole tak hodinu a půl. Pak už je ale zase člověk v Berlíně za 3 hodiny ( ! ). Přes Prahu bych byl tak někde u Plzně ..... A navíc se v Polsku za tu dálnici neplatí. Je tam sice většinou 110 km/h, protože tam není odstavný pruh, ale zase bez uzavírek a podobně.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 17.10.11  19:15

    « Re: 200 km/h

    No a na kolik je omezena naše struskou podložená dálnice kolem Ostravy???? Odpověz si sám. Než po někom hodím kamenem, ověřím si, že sám nemám máslo ne hlavě..... >:D Tato dálnice bude po zimě stejně bídná jako dálnice na Vysočině s tím rozdílem, že ta na Vysočině má za sebou 40 let......
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 17.10.11  13:32

    « Re: 200 km/h

    Ne, myslel jsem ten kus na druhé straně , od hranic z NDR do ojczyzny ( PLR ) . Vem si náš nejhorší kus dálnice někde na vysočině a násob ty nerovnosti tak asi třemi......Rychlost je tam asi na 100 km omezena střídavě na 50-70 km/h. Hiterova stavba :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 15.10.11  12:06

    « Re: 200 km/h

    Myslíš ten náš kus co je postavený na strusce z vysokých pecí a proto se vlní? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 14.10.11  15:07

    « 200 km/h

    ...... znovu jsem si vychutnal to, jak se dá jet 200km/h, řídit jedním prstem a poslouchat hudbu. Sláva němackým autobánům :-) Jen ten kus " dálnice" u hranic by mohli dát ještě poláci dohromady.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 06.10.11  08:40

    « Re: Kam to povede dál?

    Kutil : K tomu 2.2 TDCI 147kW. Mám teď čerstvě asi čtrnáct dní Mondeo s tímhle motorem a automatem. Předváděčku jsem jel se stejným motorem ale v manuálu. Zrychlení a zátah jsou opravdu okouzlující , to bez debat, kultivovanost a odhlučnění velmi slušné, ale taky má dost velkou turbodíru.

    Proto mě velmi mile překvapil ten 6.st. automat, žádná dvouspojka - klasika s měničem, že motor v těch inkriminovanejch otáčkách nechává jenom málokdy, třeba když jedeš pomalu po rovině téměř bez plynu. Jakmile potřebuješ prudce zrychlit a trochu víc polechtáš plyn, ochotně (a velmi rychle) podřadí a prudkej zátah je prakticky bez prodlevy. U manuálu jsem dost často spadl do turbodíry a znovupřeřazením se z ní musel vyhrabávat. Takže bych řekl, že k charakteru tohohle motoru se možná automat hodí i líp.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 04.10.11  13:35

    « Re: Help! Engine dead

    Tak ten filtr tam mám stejný, jak poslal odkaz Dong. Nicméně tyhle starosti nechávám na mém prodejci, věřím nebo doufám, že mi tam nic špatného nedají. Nakonec by byl sám proti sobě, protože auto mu stejně jednou vrátím a vyměním za jiné, stejně jako focuse.
  • « 00 Reagovat !

    foto oleowr1

    oleowr1 04.10.11  12:39

    « Re: Gumovatění Mondea

    Pravou zadní tyčku jsem měnil v sobotu, před cca. 40tis. jsem měnil obě, ale levá byla dobrá, teď jsem ji dal vpravo... neklepe to, ale po zimě pod to polezu zase a vyměním obě
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 03.10.11  16:15

    « Re: Gumovatění Mondea

    Hm, tak já to zkusím. Ty tyčky stabilizátoru mi měnili snad před 20tis.km a už zase klepou. Hlavně vpravo. Tak uvidíme, zda se to zlepší. Bohužel se už objevují i problémy se startováním motoru. Chod je nestabilní a kouří. Když se ohřeje, tak je v pohodě. Nejvíc mě překvapuje ta vůle v řízení, která se objevuje jen občas. A pak ty vibrace mezi 110 - 130km/h. Ale ty se objevují také jen někdy. Nebo situace, kdy zastavím na kafe a když nastartuju, tak je to jiné auto, jiné chování, jiný chod motoru. Ale to dělalo i předchozí Mondeo, které bylo v benzínu. Podle servisu to byl problém ŘJ.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.10.11  22:16

    « Re: Help! Engine dead

    Koukám a vidím, kde jsou ale specifikace filtru? Myslím propustnost (neboli účinnost), lhůta výměny apod. Já jsem naproti tomu našel filtr od Delphi, nicméně vypadá jinak. Není to v kovu nebo plastu ale ve vývodech. Viz: [odkaz]
    Rozhodně se montoval dříve (říjen 2003) a na některých 1,6 TDCi je vypsán ale ne u všech.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 01.10.11  18:15

    « Re: Help! Engine dead

    Ted sem nasel i UFi za 1270Kc viz: [odkaz]
    ...takhle vypada i ten original od Fordu.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 30.09.11  18:50

    « Re: Help! Engine dead

    Když budeš žádat originál HDF939 Delphi třeba v Autobenexu, nebo i v Elitu, měl by být za cca do 1 000 Kč. Takže to neponechej náhodě, pošli mi e-mail, nebo připomeň a já Ti pošlu originální specifikace Tvého filtru.
    Ještě levněji by Ti filtr dodal myslím Autohulda.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 30.09.11  12:58

    « Re: Help! Engine dead

    Jasan ;-) vyměním tedy s olejem po těch 14tisících. Filtry mi tam dává ten můj prodejce, značku nevím, to jsem se neptal a v autokely jsem se jen ptal, jestli stojí opravdu tolik. Nejspíš to má nějaké vyhřívání, když je tak drahý.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.09.11  14:50

    « Re: Help! Engine dead

    Tak fajn, neustále se to tam aktualizuje, jak přichází nové výrobky dodávané do prvovýroby.
    40 tisíc je ještě pořád moc. Přes 30 tisíc ani náhodou. A neříkej, že jsem tě nevaroval :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 29.09.11  14:46

    « Re: Help! Engine dead

    štíreček: v Auto Kelly se neptej, prodávají náhrady, s kvalitou o které nikdo neví nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 29.09.11  14:12

    « Re: Help! Engine dead

    Pár dní jsem tu nebyl, tak se přidám taky. Filtr mám taky kovový a platil jsem též 1800-1900Kč. Na výměny jezdím ke svému prodejci, dělá mi pravidelně olej i vzducháč, komplet filtry, olej a práce stojí cca 3900Kč. Mám tam ale slevy-reklama, takže platím jen palivový a vzduchový. Na palivový jsem se ptal v autokely a stojí skutečně těch asi 1900Kč.
    Výměny dělám cca po 14tisících, palivový jsem chtěl jednou přeskočit, ale jak píše win, asi to nemá smysl, i když si myslím, že by těch 28tis km v pohodě zvládl.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 29.09.11  09:59

    « Re: Help! Engine dead

    Taky bych mozna asi radsi menil kazdych 20tis za 800kc, ale kazdou servisku vysolit 2000kc mi pripada docela dost. Tak sem aspon zkratil interval z predepsanych 60tis na 40tis.
    Jinak odkaz vypada dobre, akorat se v tom musim naucit hledat :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 28.09.11  19:05

    « Re: Help! Engine dead

    Já jsem zase kouknul do reklamních materiálů DELPHI a tam se tváří filtr Delphi jako originál jak pro PSA, tak Ford/Mazdu. A je plastový. Opravdu mi není moc jasné, jakou výhodu přináší kovový filtr. Pokud dojde k nárazu, stejně se zkroutí nebo pokřiví a musí se vyměnit. A plastový filtr praskne. Opravdu výhodu nevidím. Zato považuji za rozumné, měnit za stenou cenu filtry po 20 000 km. Místo těch 40 000 km, se 40 tisíci km si koleduješ o rozbití vstřikovačů.
    Jinak, nějaké originální filtry Delphi najdeš na [odkaz] , zvol si kategorii a uvidíš věci.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…