FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
WinDiesel 18.10.11 18:59
« Re: 200 km/h
Hihi, chtít jet do Berlína z Ostravy přes prahu a Plzeň..... Ještě tak přes tu Prahu, ale přes Plzeň tak na Mnichov nebo Norinberk, ale Berlín?
A s tou struskou to bylo tak že se prostě pod dálnici nehodí protože nasává vlhkost.
Tak se zabily 2 mouchy jednou ranou, struska byla ekologicky zlikvidována, prodána ........ a ještě pár lidí dostalo do kapsy. A reklamace? Ta se neuzná a v tichosti opravy zaplatí stát. -
DIM 18.10.11 11:58
« Re: 200 km/h
Tak ono tam bylo u té naší Ostravy nějakou dobu 80 km/h, teď už se to převedlo do jednoho směru a celé se to odbagrovává.....Struska je běžný materiál při zakládání staveb, jenže jsou různé druhy a tady někdo pravděpodobně podsunul stavařům místo té nejkvalitnější nějakou podřadnou - samozřejmě za stejné peníze . To už udělali i při přístavbě nemocnice v Porubě, která je teď bez obchodů, restaurace atd ...........snad nespadne :-( Dálnice v Polsku je v pohodě, škoda že to trvá z Ostravy na nájezd v Opole tak hodinu a půl. Pak už je ale zase člověk v Berlíně za 3 hodiny ( ! ). Přes Prahu bych byl tak někde u Plzně ..... A navíc se v Polsku za tu dálnici neplatí. Je tam sice většinou 110 km/h, protože tam není odstavný pruh, ale zase bez uzavírek a podobně. -
WinDiesel 17.10.11 19:15
« Re: 200 km/h
No a na kolik je omezena naše struskou podložená dálnice kolem Ostravy???? Odpověz si sám. Než po někom hodím kamenem, ověřím si, že sám nemám máslo ne hlavě..... >:D Tato dálnice bude po zimě stejně bídná jako dálnice na Vysočině s tím rozdílem, že ta na Vysočině má za sebou 40 let...... -
-
woody-alien 06.10.11 08:40
« Re: Kam to povede dál?
Kutil : K tomu 2.2 TDCI 147kW. Mám teď čerstvě asi čtrnáct dní Mondeo s tímhle motorem a automatem. Předváděčku jsem jel se stejným motorem ale v manuálu. Zrychlení a zátah jsou opravdu okouzlující , to bez debat, kultivovanost a odhlučnění velmi slušné, ale taky má dost velkou turbodíru.
Proto mě velmi mile překvapil ten 6.st. automat, žádná dvouspojka - klasika s měničem, že motor v těch inkriminovanejch otáčkách nechává jenom málokdy, třeba když jedeš pomalu po rovině téměř bez plynu. Jakmile potřebuješ prudce zrychlit a trochu víc polechtáš plyn, ochotně (a velmi rychle) podřadí a prudkej zátah je prakticky bez prodlevy. U manuálu jsem dost často spadl do turbodíry a znovupřeřazením se z ní musel vyhrabávat. Takže bych řekl, že k charakteru tohohle motoru se možná automat hodí i líp. -
štíreček1 04.10.11 13:35
« Re: Help! Engine dead
Tak ten filtr tam mám stejný, jak poslal odkaz Dong. Nicméně tyhle starosti nechávám na mém prodejci, věřím nebo doufám, že mi tam nic špatného nedají. Nakonec by byl sám proti sobě, protože auto mu stejně jednou vrátím a vyměním za jiné, stejně jako focuse. -
superkutil 03.10.11 16:15
« Re: Gumovatění Mondea
Hm, tak já to zkusím. Ty tyčky stabilizátoru mi měnili snad před 20tis.km a už zase klepou. Hlavně vpravo. Tak uvidíme, zda se to zlepší. Bohužel se už objevují i problémy se startováním motoru. Chod je nestabilní a kouří. Když se ohřeje, tak je v pohodě. Nejvíc mě překvapuje ta vůle v řízení, která se objevuje jen občas. A pak ty vibrace mezi 110 - 130km/h. Ale ty se objevují také jen někdy. Nebo situace, kdy zastavím na kafe a když nastartuju, tak je to jiné auto, jiné chování, jiný chod motoru. Ale to dělalo i předchozí Mondeo, které bylo v benzínu. Podle servisu to byl problém ŘJ. -
WinDiesel 02.10.11 22:16
« Re: Help! Engine dead
Koukám a vidím, kde jsou ale specifikace filtru? Myslím propustnost (neboli účinnost), lhůta výměny apod. Já jsem naproti tomu našel filtr od Delphi, nicméně vypadá jinak. Není to v kovu nebo plastu ale ve vývodech. Viz: [odkaz]
Rozhodně se montoval dříve (říjen 2003) a na některých 1,6 TDCi je vypsán ale ne u všech. -
WinDiesel 30.09.11 18:50
« Re: Help! Engine dead
Když budeš žádat originál HDF939 Delphi třeba v Autobenexu, nebo i v Elitu, měl by být za cca do 1 000 Kč. Takže to neponechej náhodě, pošli mi e-mail, nebo připomeň a já Ti pošlu originální specifikace Tvého filtru.
Ještě levněji by Ti filtr dodal myslím Autohulda. -
štíreček1 29.09.11 14:12
« Re: Help! Engine dead
Pár dní jsem tu nebyl, tak se přidám taky. Filtr mám taky kovový a platil jsem též 1800-1900Kč. Na výměny jezdím ke svému prodejci, dělá mi pravidelně olej i vzducháč, komplet filtry, olej a práce stojí cca 3900Kč. Mám tam ale slevy-reklama, takže platím jen palivový a vzduchový. Na palivový jsem se ptal v autokely a stojí skutečně těch asi 1900Kč.
Výměny dělám cca po 14tisících, palivový jsem chtěl jednou přeskočit, ale jak píše win, asi to nemá smysl, i když si myslím, že by těch 28tis km v pohodě zvládl. -
-
WinDiesel 28.09.11 19:05
« Re: Help! Engine dead
Já jsem zase kouknul do reklamních materiálů DELPHI a tam se tváří filtr Delphi jako originál jak pro PSA, tak Ford/Mazdu. A je plastový. Opravdu mi není moc jasné, jakou výhodu přináší kovový filtr. Pokud dojde k nárazu, stejně se zkroutí nebo pokřiví a musí se vyměnit. A plastový filtr praskne. Opravdu výhodu nevidím. Zato považuji za rozumné, měnit za stenou cenu filtry po 20 000 km. Místo těch 40 000 km, se 40 tisíci km si koleduješ o rozbití vstřikovačů.
Jinak, nějaké originální filtry Delphi najdeš na [odkaz] , zvol si kategorii a uvidíš věci.