FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
superkutil 03.11.11 15:10
« Re: Pravidelná kontrola po 140tis.km.
Tak jsem nechal vyměnit olej v motoru, dali tam fordí 5W30 a už dvakrát se mi stalo, že motor po startu kolísá. Prostě neudrží volnoběh a houpe mezi 600-1200ot. Také mi při rozjezdu chcípnul, což normálně nedělá. Prostě na jedničku přidá a pak zpomalí a zdechne.
Ale už jsem našel, co vzadu bouchá. Jsou to dvířka v tapacírunku co zakrývají přístup k zadním světlům. Takže vezmu lepidlo a molitan a půjdu olepovat. :-) -
štíreček1 03.11.11 11:53
« Svět motorů special - diesel
Včera jsem si koupil nový svět motorů special a hned na první stránce zajímavý článek o benzinových turbo motorech. Proč tolik žerou pod zátěží? Aby uchladily benzínovou mlhou malý katalyzátor!!! Co pak leze z výfuku ven, nedá několik dieslů dohromady 8-s -
superkutil 27.10.11 10:23
« Re: Pravidelná kontrola po 140tis.km.
Dobrý! Myslel jsem, že ETIS není veřejně přístupný. Ten přehled mě dost pobavil. Poprvé jsem se dozvěděl, za co Fordu platím takové peníze. Škoda, že jsme takovýto report nikdy do ruky nedostal. Pochybuji, že při kontrole vše co je v protokolu servis provádí. Takže si auto zkontroluji a v neznačkovém servise si nechám vyměnit olej a olejový a palivový filtr. A kouknu na kotouče a destičky. :-) A řetěz nechám udělat až ve 160000km. -
superkutil 24.10.11 21:16
« Re: Problematické starty nakloněného auta
Ono nezáleží na teplotě, problém se starty byl i v létě. Pokud auto stojí na rovině, tak je start v pohodě. Takže je to v tom náklonu. Ta nadmořská výška mi došla, když jsme si uvědomil, že jsem s tímto autem byl v nějakých 2500mnm a pohoda. A starty v -28°C taky v pohodě. Takže je to ten náklon. Kouř je bílý. Ale nenapadá mě, co v autě by mohlo mít problém s náklonem. Ale je to náklonem do boku, pokud stojím čumákem nahoru, tak je to v pohodě. Zkusím udělat pro auto rovinu a uvidíme, jak se bude chovat. :-) -
DIM 24.10.11 14:50
« Re: Problematické starty nakloněného auta
Tak mě teď napadlo, Kutile, že jsem viděl nějaký dokument o severním pólu a Rusové si tam nechali poslat buldozer, který nastartovali ještě v teple na letišti a tam ho dovezli a spustili už nastartovaný... a pak jej už nikdy nikdo nesměl vypnout.....jinými slovy nech to běžet a nebudeš mít problém při startu...... -
superkutil 24.10.11 14:29
« Problematické starty nakloněného auta
Ahoj, parkuju auto na chalupě ve svahu, nakloněné do boku. Náklon není nijak výrazný. Ale když chci auto nastartovat, tak je chod problematický, motor škube a kouří. Když se ohřeje, tak už je dobrý. Nebo to může být třeba i nadmořskou výškou? -
DIM 21.10.11 09:08
« Re: 200 km/h
Já tady taky bydlím !!! :-) Dálnice je na poddolovaném území, já si dobře pamatuji, jak se některá místa , která byly dříve loukami, změnily na rybníčky. Dobře vím, že nejšikmější věž kostela není v Pise ale u Karviné :-) , a to ještě v údolíčku, které kdysi bývalo kopečkem..... To je a bude zásadní problém ...... ale že by to někdo prorokoval v souvislosti se struskou ? V každém případě zvlnilo se asi jen 500 m , jinde nic..... Možná zatím, to je možné, ale mně to připadám, že tam konkrétně někdo nasypal něco jiného, než na zbytku stavby.....Snad. -
WinDiesel 19.10.11 19:14
« Re: 200 km/h
DIMe, dálnice není jen tak nějaká stavba. To že se to u Vás používá již desítky let automaticky neznamená, že je to ten nejlepší materiál a teď se to prostě potvrdilo. Myslím že to zcela zbytečně obhajuješ.
Zato vím zcela jistě, že se někdo nakapsoval. A vím to od lidí kteří tam bydlí a kteří to prorokovali ještě před tím, než se dálnice kolem Bohumína dostavěla. -
WinDiesel 19.10.11 08:01
« Re: 200 km/h
Tak to má někdo vyzkoušet, před tím, než se Ta struska použije. :-) Kdyby ovšem použili štěrk, Ten starý dobrý štěrk, nedostali by někteří lidé kapsovné a Ta struska by tam i nadále ležela ladem.
Nejlepší je na tom ovšem fakt, ža na strusku jako podkladový materiál nikdo nikdy nepomyslel, až v momentě, kdy se dálnice dostala na Ostravso, kde je jak známo strusky přebytek.