FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
WinDiesel 05.11.11 11:11
« Re: Svět motorů special - diesel
Ty nejsi zmetený ale zhulený. Až budeš čistý, zase se přihlaš a můžeme diskutovat. >:D Ale pro neználky: malý motor 1,2 TSI potřebuje velmi malé turbo, které se dá snadno roztočit. A tu je problém - jakmile na to dupneš, malé turbo točí moc a přebytek spalin je třeba regulovat - odvádět bypassem - paralalním vedením. No a tato regulace, která má v určitých otáčkách odpojt spaliny - se přehřívá - a není divu - vůbec benzínové motory mají silnou tendenci k přehřívání. -
-
tažak 04.11.11 21:48
« r s Svět motorů special-diesel SSvět motorů special -diesel
jsem z toho zmetený,nevím jak se může přehřívat regulace turba/kde to k sakru je a proč se to nechladí/ ten řemen ,to znám,to jako u gatí,když přeskočí
o dírku a řetízek ,ten mám u splachovače.Eště,že sou tady ty machří,ty nám to vysvětlí -
-
WinDiesel 04.11.11 21:02
« Re: Svět motorů special - diesel
Dzurko: Já vím o masových problémech s přehříváním regulace turba, do 50 000 km kaput. Potom je tam těžší, stále vevyřešený problém s přeskakováním jakéhosi řemenu nebo řetězu - výsledek je fatální. Ani 1,4 TSI není bez problémů.
Ještě mnohem více se píše v současném čísle speciálu Světa motorů - DIESEL - když mi na SC pošleš e-mail, oskenuji to a zašlu Ti ten článek. -
superkutil 03.11.11 15:10
« Re: Pravidelná kontrola po 140tis.km.
Tak jsem nechal vyměnit olej v motoru, dali tam fordí 5W30 a už dvakrát se mi stalo, že motor po startu kolísá. Prostě neudrží volnoběh a houpe mezi 600-1200ot. Také mi při rozjezdu chcípnul, což normálně nedělá. Prostě na jedničku přidá a pak zpomalí a zdechne.
Ale už jsem našel, co vzadu bouchá. Jsou to dvířka v tapacírunku co zakrývají přístup k zadním světlům. Takže vezmu lepidlo a molitan a půjdu olepovat. :-) -
štíreček1 03.11.11 11:53
« Svět motorů special - diesel
Včera jsem si koupil nový svět motorů special a hned na první stránce zajímavý článek o benzinových turbo motorech. Proč tolik žerou pod zátěží? Aby uchladily benzínovou mlhou malý katalyzátor!!! Co pak leze z výfuku ven, nedá několik dieslů dohromady 8-s -
superkutil 27.10.11 10:23
« Re: Pravidelná kontrola po 140tis.km.
Dobrý! Myslel jsem, že ETIS není veřejně přístupný. Ten přehled mě dost pobavil. Poprvé jsem se dozvěděl, za co Fordu platím takové peníze. Škoda, že jsme takovýto report nikdy do ruky nedostal. Pochybuji, že při kontrole vše co je v protokolu servis provádí. Takže si auto zkontroluji a v neznačkovém servise si nechám vyměnit olej a olejový a palivový filtr. A kouknu na kotouče a destičky. :-) A řetěz nechám udělat až ve 160000km.