FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
DIM 03.02.12 13:16
« Re: Odcházející vstřiky
Kutile, já jsem tady kdysi dávno popisoval , co to dělalo mně : studený motor ( v létě, ne při minus 20 ) naskočil, ale když jsem začal pomaličku na volnoběhu mačkat plyn, tak se motor třepal a zalykal až se proškytal na cca 1500 ot , a pak najednou se otřepal a skočil s otáčkami nahoru ..... V podstatě nešlo džet na volnoběhu např 1000 otáček. Ale hlavně : dokud se to nezahřálo, tak se začal po chvíli valit z výfuku bílý dým neskutečné hustoty. Stalo se mi jednou, že jsem ráno nastartoval a studoval mapu kam mám jet, nechal jsem běžet volnoběh.... a najednou jsme měl auto v totálně neproniknutelné mléčné mlze..... a smard jako když přepálíš ve friťáku sto let starý olej. Tak jsem s ostudou rychle vyrazil od hotelu , chvíli jsem to ještě v zrcátku viděl jak to kouří, ale za 3 minuty už se vše srovnalo a pak celý den nic. Ani žádný nouzák mě nepotkal. Po výměně vstřiků už se to neopakovalo..... Taky mi někdy to auto naskočilo jakoby na 3 válce, a to trvalo třeba 5 sekund, a pak se to rozdýchalo a jelo normálně. -
superkutil 03.02.12 12:42
« Re: Odcházející vstřiky
Je to Delphi a chci to hodit do Říčan. Ale právě to, že to nejde do nouzáku a že to po zahřátí jeje v pohodě mě trochu mate. Jinak jsem byl v nějakém servisu ve Vinoři a tam na testeru byl vidět velký přepad a tak chtěli vstřiky měnit. Ten motor se chová tak, že hned naskočí, ale pak je běh nepravidelný, jako kdyby vynechávali některé válce. taky když motor na volnoběh zatížím, tak začnou hodně lítat otáčky. Jakmile se to ohřeje, tak je to v pohodě. Tak mě napadlo, že by to mohly být ještě načnuté žhavící svíčky. Ale ty zase nejdou pořádně vyndat, abych je zkontroloval. -
WinDiesel 03.02.12 11:33
« Re: Odcházející vstřiky
Dej to někam kde tomu rozumí, do autorizovaného diesel servisu.
Termín "vstřikovače protékají" je nesmysl.
Pokud mají vstřikovače velký přepad paliva, jde motor do nouzáku.
Přepady paliva nemají žádný vliv nakolísání motoru či vývin bílého kouře.
Vstřikovače mohou být přidřené, to se dá vyřešit opravou vstřikovačů. Na to existuje speciální technika, kterou běžný servis nedisponuje.
Nevím, jestli máš vstřikování zn. Bosch či zn. Delphi, navštiv autorizovaný dieselservis té značky, od jaké máš vstřikování.
Oni dst často umí odhalit i jiné s problémem nepřímo související závady. -
superkutil 03.02.12 10:38
« Odcházející vstřiky
Potřeboval bych poradit. Od léta mi motor při startu pokuckává a než se ohřeje, tak kolísá volnoběh a někdy bíle zakouří. Byl jsem s tím v servisu a říkali, že vstřikovače už protékají. Když se motor ohřeje, tak je vše v pořádku, volnoběh nekolísá. Nepadá do nouzáku. Jak poznám, že vstřiky jsou na konci svého života? Můžou vadné vstřiky poškodit (propálit) písty? -
oleowr1 03.02.12 08:58
« Re: Re: ,,nové,, mondeo
Dneska -21, start bez problému, naftu jsem bral před 14 dny u OMV na dálnici pod Tatrama (Hybe) a mám ještě půlku nádrže. Problém mám s topením, po výměně vodní pumpy nedostatečně namíchaná chladící směs... v expanzce a hadicích v motorovém prostoru se rosol po chvilce rozpustí, v radiátoru topení se mu už druhý den nechce. -
WinDiesel 02.02.12 18:47
« Re: Re: ,,nové,, mondeo
Tak to teda ne !!!!!! To furt jen ty jsi otravoval ovzduší s VIFem, levnou to podezřele srágorou.... a ještě je zelená... :-|
Profící jezdí se Standou.
A když si nechaj aditivum v teple, tak ho potom i mohou nalít do nádrže.... >:D >:D >:D >:D :yes: -
superkutil 01.02.12 10:42
« Re: Re: ,,nové,, mondeo
Dnes jsem chtěl nalít do nádrže VIF a vůbec nechtěl z plechovky, byl to takový zelený rosol. Naštěstí mám víčko s odměrkou ze starého balení a tak jsem do něj zelený rosol vyklepal a pak vyklepal do nádrže. Do víčka od nového balení, které je užší bych to nenaklepal. Nevím, proč měnili balení. Jinak podle společnosti VIF se nemá plechovka s VIFem nechávat v autě, ale má se nosit domů, do tepla. :-)
Potřeboval bych poradit. Od léta mi motor při startu pokuckává a než se ohřeje, tak kolísá volnoběh. Byl jsem s tím v servisu a říkali, že vstřikovače už protékají. Když se motor ohřeje, tak je vše v pořádku, volnoběh nekolísá. Nepadá do nouzáku. Jak poznám, že vstřiky jsou na konci svého života? Můžou vadné vstřiky poškodit (propálit) písty? 8-s -
WinDiesel 31.01.12 21:44
« Re: Re: ,,nové,, mondeo
Patří Ti to! Máš dávat Standu, od toho se nezasviníš. Ale když pán musí ušetřit.... >:D A stejně Ti to nepomůže, protože tato aditiva jen zmenšují krystalky vosku, a od určitého množství už to nevylepšíš, naopak zhoršíš, Komu není rady, tomu není pomoci.... :'-( -
DIM 31.01.12 11:28
« Re: Re: ,,nové,, mondeo
Tak jsem vyštrachal v garáži starý dobrý VIF zimní a dal jsem dobré tři panáčky do nádrže.... a k tomu co se vešlo asi 13 litrů AGIP Arctic diesel. Ještě teď mi od toho zeleného svinstva smrdí prsty, a to jsem to představení pro celou pumpu dělal v rukavicích !! Tak pokud jsem to nepřeaditivoval, tak možná ani nezamrznu. Ten pocit, kdy se motor vypne ve stokilometrové rychlosti v rychlém pruhu je fakt k nezaplacení :-) -
superkutil 23.01.12 11:31
« Re: Re: ,,nové,, mondeo
Vašík1: Takže když mi nabízeli za Mondeo 2.2TDCI z roku 2006 s najetými 150tis.km nějakých 160tis, tak to bylo docela dost. :-) No, raději opravím a budu jezdit dál. Prý Mondeo vydrží nějakých 250tis.km. Ale jinak blahopřeji, 400tis je slušná cena. Ale pokud jde o tu 6ku, tak mi taky točí ve 130km/h těch 2200ot a klidně bych bral míň, motor by to utáhl. Tys měl předtím 5ti kvalt?