FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 08.02.12  08:21

    « Re: Odcházející vstřiky

    WinDiesel: Mám dvě možnosti. Buď repase, to znamená, že vstřikovač rozeberou, vymění opotřebované díly za nové a nakalibrují nebo nové. Jiné řešení není. Nový je za 7500Kč, repase za 3500Kč. Osobně si myslím, že repase stačí, kdysi jsem kolem toho dělal studii, ale konkrétně se vstřikovači nemám zkušenost, studie byla obecně o repasích všech dílů na autě.

    Tak jsem myslel, že třeba kdyby někdo měl vstřiky po repasi, tak jakou má zkušenost. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto jack007

    jack007 07.02.12  21:49

    « ztuhly turbo

    Cau panove, tisic let sem tu nebyl :-) Tyden mi to stalo venku a chytlo to na podruhy. Problem je turbo, jakmile se rozjedu slapnu na to trosku vic sup sem v nouzaku. Uz nejezdim do prace 80 kilasku, ale jen 10. To se to nestaci ani prohrat. Jeste ze dnes odpoledne bylo uz jen -6 a nechal sem to 20minut bezet nez sem do toho sedl. Tak sem na to zvedavej rano.
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 07.02.12  17:28

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    Dime nebylo by jednodušší v zimě jezdit na benzín? Myslím vyměnit motor >:D Já tankuju u nás v čsad, žádný aditiv nedávám a auto jezdí.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 07.02.12  09:53

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    Tak já jsem tam zatím nikdy benzin nenalil. Ale i v servisu ( a to ne jen v jednom ) benzin do nafty normálně doporučovali.

    Petrolej ? To bych mohl tankovat na hřbitovech z těch lampiček , ne ?

    Aditivum mám ten VIF zimní, jak už jsem tady psal. Existuje jiné aditrivum než tekuté ?? :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 06.02.12  17:21

    « Re: Odcházející vstřiky

    Kutil: s tím co říkáš, souhlasím.
    myslím že je to dle finančních možností.
    Myslím že repas stojí tak polovičku nových vstřikovačů a to může dělat rozdíl i 15-20 tis Kč na sadě vstřikovačů.
    Myslím že zrovna u Tebe to může hrát roli.
    Taky bude hrát rozdíl mezi:
    - OPRAVOU a
    - REPASÍ
    Při opravě půjde pouze o výměnu pokaženého dílu, při repasi počítám vymění všechny důležité díly - tak to by mohlo být OK.
    Některé servisy vše vysvětlí, ukážou, některé ne.
    Je to na Tobě, vždycky je to nakonec na Tobě.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 06.02.12  17:17

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    ŠPATNĚ DIME - RÁD PLATÍŠ ZA OPRAVU VSTŘIKOVÁNÍ?
    Jestli tam něco opravdu chceš nalít, dej tam petrolej, čistý petrolej a dávku nějakého TEKUTÉHO aditiva na zvýšení mazání.
    Pokud dáš benzín, nastartuješ - proces vydírání vstřikovacího systému. Ale majitelé dieselservisů Tě budou mít rádi. Vstřikování dnes vydrží mnohem více a takové borce jako Ty nutně potřebují k přežití. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 06.02.12  14:14

    « Re: Odcházející vstřiky

    Tak dnes ráno -15°C, motor naskočil líně na 4 otočku a padl do nouzáku. Bílý dým všude, šílené zvuky, ale když se to zklidnilo, tak jsem vypnul a nastartoval a pak už to jelo v pohodě.

    Pokud jde o repasi, tak dieselservis Delphi mi nabízí repasi s tím, že vstřiky vydrží stejnou dobu co nové. Jenže je to jejich bussiness, oni ti nikdy neřeknou něco, čím by přišli o práci. A když repase odejdou, tak už to bude po dvou letech a to je nemusí trápit.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 06.02.12  13:45

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    A teď zásadní otázka :

    Dát tam 2-3 litry BENZINU na nádrž ??

    I v servisu to doporučovali .....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 06.02.12  12:09

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    DIMe: Kdybys měl zájem, můžu Ti poslat materiál popisující potíže se žlutými úsadami. Tedy jestli máš zájem a dostanu-li nějaký e-mail do SC.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 06.02.12  12:07

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    Jestli máš zájem, mohu Ti psokytnout úžasnou prezentaci vlivů úsad na vstřikování common rail, jen mi připomeň Tvůj e-mail.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 06.02.12  12:06

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    Jasně, Dime, a já už jsem dokonce vypátral, co se tehdy dělo, byly to úsady žlutavém těžko rozpustné hmoty, která se tehdy vynořila odněkud nikdo neví odkud a zase zmizela - zadírala a zalepovala trysky. Dnešní systémy nevím proč na tyto věci netrpí.
    Včera jsem kontroloval svého standu a NEZMRZL.
    Nicméně, jak je v tom jen upravená letní nafta aditivem hrdě prohlašovaná za zimní, končí schopnosti všech aditiv někde u munus 15.
    Vzhledem k tomu, že se do filtru paliva pouští ohřátý přepad paliva z vysokotlakého zásobníku, čerpadla a vstřikovačů - to bude ten důvod že ti to úplně nechcíplo. Dříve nebo později se vrátí do nádrže vozu tolik ohřátého paliva, že se rozpustí všechno (všechen vosk) a jede to v poho.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 06.02.12  11:58

    « Re: Odcházející vstřiky

    Kutil: To ti musí být schopni vysvětlit v dieselservisu Delphi.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 06.02.12  11:57

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    Já to beru, Luboši.
    Bohužel jsem několikrát viděl červený petrolej a osobně jsem mu naměřil 0% bio, mám na to techniku .... >:D
    Zdroje tohoto petroleje jsou různé ale nikdy nejsou košer
    Ano, přimíchání petroleje řeší problém s vosky v zimní naftě.
    Může to znamenat:
    - veškerý petrolej je barven načerveno a tudíž to není problém ani technologický ani daňový
    - červený petrolej je jinak zdaněn a někdo přimícháváním ušetří nemalé prostředky
    Optám se a dám vědět.
    Ty bys mohl zajte k té pumpě a načerpat trochu takovéto nafty do flašky, aby se vidělo zda jsi jen podlehl zrakovému klamu....... Ahoj, Petr.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 06.02.12  11:30

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    Wine, ještě krátce k mému příběhu " Odcházení Vstřiků " :

    Škoda, že tehdy jsem to nenatočil ... ale tak to prostě bylo ! a vstřiky mi odešly dvakrát u dvou motorů, jednou 2,0 , pak 2,2 ......tak některé ty průvodné jevy , co o nich píše Kutil, mně jsou fakt hodně povědomé :-)

    Taky jsi říkal, že VIF zimní mi v mrazech nepomůže. A vidíš ! Měl jsi pravdu :-)

    V sobotu ráno start bez problémů, hned nájezd na čtyřproudovku, po asi 5 km najednou na Conversu hláška ENGINE V PR.... Naštěstí už to znám, takže jsem to celé vypnul a zapnul ještě za jízdy setrvačností a znovu nastartoval. Udělalo mi to ještě několikrát ..... ale pak jsem to při náznaku cuknutí a před zdechnutím odchytil spojkou, a ona se ta hláška ENGINE MALFUNCTION sice objevila, ale motor nezdechnul. Tím pádem to běželo dál v nouzovém režimu.... a to mě zachránilo : jelo to sice maximálně 100 km/h , ale pravděpodobně díky tomu se i přes přiucpaný filtr dostávalo motoru dostatečné - pro nouzák - množství paliva a jel jsem už dál pomalu ale jistě ! Takže logické řešení na ztuhlou naftu je dostat to do nouzáku , to už si dostatek paliva nějak sežene . Jen bych potřeboval na palubku vytáhnout tlačítko ZAPNOUT NOUZOVÝ REŽIM .
  • « 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 05.02.12  23:16

    « Re: Odcházející vstřiky

    Může někdo porovnat repasi vstřikovačů a pořízení nových vstřikovačů? Podle servisu DELPHI je při repasi vstřikovač rozebraný a opotřebované díly jsou nahrazeny originály. Jaký je rozdíl v životnosti repasovaných a nových vstřikovačů?

    Moje problémy s kolísáním volnoběhu (podle některých je to vadnými vstřiky) začaly vloni v létě, kdy při startování motoru na horách ve výšce 800m/n/m motor po startu zakouřil a chod byl nepravidelný, jako by některé válce vysazovali. Vše se výrazně zhoršilo po výměně oleje, kdy po startu lítali otáčky mezi 600-1200ot. Po zahřátí motor běží v pohodě, nekolísá, táhne a nejde do nouzáku. Mě to spíš připadá jako vadné žhavičky. Zkusím je proměřit.
  • « 00 Reagovat !

    foto hroch-1958

    hroch 1958 05.02.12  20:32

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    Dong1,
    to víš..my jsme jižní Morava. Tady se s mrazy vážně nepočítá.... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto hroch-1958

    hroch 1958 05.02.12  20:28

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    Wine,
    já se 15 let zabýval měřením emisí z velkoskladů PHM a tam na nějaký čachry ve skladech jako Střelice není prostor. Odkoukáno za ty roky. Nafta se bere z nádrží 10.000 m3 a maximálně na výdejních lávkách do toho přiserou něco aditiv navíc. V řádu ppm. A dopravci jako Klacska, Popilka co mají zahraniční vlastníky si dávají kur*a velký pozor, aby netahali pančované zboží.
    Něco jiného jsou ty žlutočervený značky jako AB Oil a jiní stejnobarevní velbloudi, kde míchací sklad Slušovice dodával opravdu výživné směsi rozpouštědel a olejů. EURO OIL je dcera Benziny a věřím, že barva nafty v průhledítku stojanu byla jen optický klam. I do strategických zásob státu se napouští výhradně nafta bez FAME/MEŘO, to samý mají od prosince vojáci, poliši, hasiči apod. Jen český daňový poplatník musí držet hubu a krok, když mu auto zamrzne.
    Ahoj, Luboš
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 05.02.12  20:19

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    Silné mrazy "odhalují" různé drobné problémy..... A také místa, kde se čepuje nekvalitní nafta.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 05.02.12  20:17

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    Ještě dovětek..... Je to na ČOI-ku. Asi tak.
    Ještě dovětek..... Nafta s 0% není za normálních okolností vůbec k dispozici a nesmí se distribuovat. Celé to silně zasmrádá.
  • « 00 Reagovat !

    foto Dong1

    Dong1 05.02.12  20:16

    « Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic

    Divne, ze by v Brne nemaji arktickou naftu...ja sem vcera tankoval ve Slanym Vervu oznacenou hvezdickou a loni meli taky, tak se mi nezda, ze by v 10x vetsim meste nemeli.
    JInak u me to vypada ze si zacal nejaky vstrikovac "pocvakavat". Mezi 3-4 tis. otacek se ozve cvakani, jinak nic ticho. Vsichni mechanici, kteri to zatim slyseli, tvrdi ze je to vstrikovac. Takze vstrikovace pujdou na test a pak se uvidi...
    ...ale cekal sem, ze to na znackovou naftu vydrzi ponekud dele, nez 130tis :-(
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…