FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
DIM 08.02.12 15:35
« Olej
Včera jsem doléval ostřikovače a když jsem to měl po dlouhé době otevřené, tak jsem vytáhl olejoměrku.... a trochu mě zarazilo, že hladina oleje byla ne úplně málo NAD maximem . Stálo to sice malinko špicí dolů , ale opravdu jen malinko. Mám pocit, že jsem někde četl, co způsobuje to, že olej trochu nakyne, ale nevím už, co to kokrétně bylo. Voda ? Ale to by zas zase někde chyběla , ne ? Od poslední výměny jsem najel sai 15 tis km, ale nikdy jsem olej nekontroloval, dokonce možná vůbec nikdy :-) Možná, že tam je tady víc od začátku . -
Vasik1 08.02.12 15:29
« Re: Odcházející vstřiky
Kutile, já repase cca při 135 tis km, do 185tiskm bez problémů, pak zase nouzák, přítelkyně předjížděla šlápla na to a bác, od té doby se bála sednout za volant, už jsem to nechtěl znova pokoušet, takže prodej 5 minut po 12 té a mondeo new facelif rv. konec roku 2010 (model 2011) -
DIM 08.02.12 14:35
« Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic
WINE , dal jsem včera arktickou AGIP naftu ( údajně do -35 ) a taky několik panáčků VIFu, který ovšem sotva tekl.... :-) Dneska jsem jezdil normálně .....ale o víkendu to má teprve přijít. Tak vezmu manželce Fokuse , ten dokonce i topí už za rohem ..... -
jack007 08.02.12 08:31
« Re: ztuhly turbo
No na volnobeh motor bezi v pohode, vytocim ho klidne i do 5ti tisic a nic. Problem je kdyz se rozjedu tak uz nesmim nad 1800. Tak sem si rikal, ze to bude asi turbo. Obcas mi totiz prijde ze zabere ale stylem ze me nakopne. Mam najeto 140tisic. Dnes rano -11 a vse v pohode, nechal sem to asi 10 minut bezet nez sem se rozjel. -
superkutil 08.02.12 08:21
« Re: Odcházející vstřiky
WinDiesel: Mám dvě možnosti. Buď repase, to znamená, že vstřikovač rozeberou, vymění opotřebované díly za nové a nakalibrují nebo nové. Jiné řešení není. Nový je za 7500Kč, repase za 3500Kč. Osobně si myslím, že repase stačí, kdysi jsem kolem toho dělal studii, ale konkrétně se vstřikovači nemám zkušenost, studie byla obecně o repasích všech dílů na autě.
Tak jsem myslel, že třeba kdyby někdo měl vstřiky po repasi, tak jakou má zkušenost. :-) -
jack007 07.02.12 21:49
« ztuhly turbo
Cau panove, tisic let sem tu nebyl :-) Tyden mi to stalo venku a chytlo to na podruhy. Problem je turbo, jakmile se rozjedu slapnu na to trosku vic sup sem v nouzaku. Uz nejezdim do prace 80 kilasku, ale jen 10. To se to nestaci ani prohrat. Jeste ze dnes odpoledne bylo uz jen -6 a nechal sem to 20minut bezet nez sem do toho sedl. Tak sem na to zvedavej rano. -
DIM 07.02.12 09:53
« Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic
Tak já jsem tam zatím nikdy benzin nenalil. Ale i v servisu ( a to ne jen v jednom ) benzin do nafty normálně doporučovali.
Petrolej ? To bych mohl tankovat na hřbitovech z těch lampiček , ne ?
Aditivum mám ten VIF zimní, jak už jsem tady psal. Existuje jiné aditrivum než tekuté ?? :-) -
WinDiesel 06.02.12 17:21
« Re: Odcházející vstřiky
Kutil: s tím co říkáš, souhlasím.
myslím že je to dle finančních možností.
Myslím že repas stojí tak polovičku nových vstřikovačů a to může dělat rozdíl i 15-20 tis Kč na sadě vstřikovačů.
Myslím že zrovna u Tebe to může hrát roli.
Taky bude hrát rozdíl mezi:
- OPRAVOU a
- REPASÍ
Při opravě půjde pouze o výměnu pokaženého dílu, při repasi počítám vymění všechny důležité díly - tak to by mohlo být OK.
Některé servisy vše vysvětlí, ukážou, některé ne.
Je to na Tobě, vždycky je to nakonec na Tobě. -
WinDiesel 06.02.12 17:17
« Re: Kvalita nafty u českých čerpacích stanic
ŠPATNĚ DIME - RÁD PLATÍŠ ZA OPRAVU VSTŘIKOVÁNÍ?
Jestli tam něco opravdu chceš nalít, dej tam petrolej, čistý petrolej a dávku nějakého TEKUTÉHO aditiva na zvýšení mazání.
Pokud dáš benzín, nastartuješ - proces vydírání vstřikovacího systému. Ale majitelé dieselservisů Tě budou mít rádi. Vstřikování dnes vydrží mnohem více a takové borce jako Ty nutně potřebují k přežití. >:D -
superkutil 06.02.12 14:14
« Re: Odcházející vstřiky
Tak dnes ráno -15°C, motor naskočil líně na 4 otočku a padl do nouzáku. Bílý dým všude, šílené zvuky, ale když se to zklidnilo, tak jsem vypnul a nastartoval a pak už to jelo v pohodě.
Pokud jde o repasi, tak dieselservis Delphi mi nabízí repasi s tím, že vstřiky vydrží stejnou dobu co nové. Jenže je to jejich bussiness, oni ti nikdy neřeknou něco, čím by přišli o práci. A když repase odejdou, tak už to bude po dvou letech a to je nemusí trápit.
Kolik máš na své olejové náplni najeto? Možná olej vyměnit o trochu dříve?