FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
oleowr1 29.02.12 20:19
« kontrolka airbagů
začala mi svítit kontrolka airbagů (mám 4 airbagy), po nastartování zhasne na pár vteřin, pak 4x blikne na chvíli zhasne, 2x blikne ... to se opakuje asi 3x a pak se rozsvítí trvale. Nevíte co to může být? Je to asi signál konkrétního airbagu, nebo čidla, ale kterého?! -
superkutil 24.02.12 11:29
« Problém s nepravidelným startem a chodem motoru.
Tak hlásím, že vše funguje jak má. Stačil jeden přechod do nouzáku při startu a auto se zase chová jak za mlada. Žádné problémy se starty, žádný nepravidelný chod. A to i v teplotách pod 0°C. Copak se asi v ŘJ nebo motoru stalo? To se ale asi jako běžný smrtelník nedozvím. >:D -
RADEK1 20.02.12 18:24
« Re: výfuk
No vždiť jo . Já to tvrdím od začátku trysky na kapotě jsou na ...... cyklisty >:D .
Trysky na ramínkách stěračů jsou opravdu na ostřikování skla. Jejich funkce není absolutně ovlivněna rychlostí jízdy.Na mondeu jsem je měl seřízené tak ,aby jedna z trysek ostřikovače stříkala níž a druhá výš. Takže jsem pokryl větší část rychlosti auta , kdy byly ostřikovače k něčemu. Na nic lepšího jsem nepřišel. ;-\ -
DIM 20.02.12 11:25
« Re: výfuk
Wine !! Teď jsem prozřel !! Pamatuješ si, jak v Rychlých Šípech ten darebák s červeným kabrioletem srazil cyklistu, nezastavil, a pak " otevřel výfuk " , aby nebylo možné přečíst číslo !!! Tak on měl upravený EGR !! :-) Celý život jsem přemýšlel, jak se dá otevřít výfuk....... -
RADEK1 19.02.12 09:53
« Re: výfuk
K těm stěračům, Trysky ostřikovačů na stírátkách měl už můj stařičký ,,pežot 405"
a musím říct, že to bylo nedostižné řešení-úsporné a funkční (za jakýchkoliv rychlostí)
V jaguaru je to také tak řešené a opět na jedničku. Nechápu kostruktéry aut, že pořád používají ty debilní trysky na kapotě. Teda jednu výhodu mají . V létě jsem jimi trestal cyklisty jedoucí po silnici vedle sebe. Když se k ostřikovačům čelního skla přidaly ještě ostřikovače světel , byli takoví cyklisté celkem dobře osvěženi. A navoněni.... >:-[] >:-[] -
WinDiesel 17.02.12 19:30
« Re: zmrzlý VIF
Při minus 10 - 15 nefungují ostřikovače a stěrače na žádném autě. Tedy optimálně.
Ale BMW nebo Mercedes chystají nové typy stěračů - 1 typ jsou takzvané hybridní stěrače (už je používá Lexus a Ferrari), 2. typ jsou stěrače s ostřikovači přímo na liště stěrače. -
DIM 17.02.12 17:22
« Re: zmrzlý VIF
U nas v Ostravě to je Careffour už na vždycky :-) Toš tak....
Včera jsem dal plnou arktickou, a dnešní delší cesta mi konečně zase srazila tu průměrnou spotřebu osum a půl litru :-) Amarouni zřejmě tu naftu v nádrži žerou :-) V tom sněžení už jen občas senzory reagují asi i na poletující sníh....ale jinak v pohodě.
Jediné, co ještě soudruzi v NDR konstrukčně nezvládli, jsou ostřikovače předního skla. Sice nezamrzají a vyhřívání umožňuje jejich použití i při minus 23 stupních ( kapalina -40 ), ale nedají se skoro seřídit. Ve vetších rychlostech srazí proudění vzduchu kapalinu z trysek na spodní hranu skla, naopak když stojím tak to stříká skoro na střechu.