FORD MONDEO 2,2 TDCi .

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD

  • 00 Reagovat !

    foto vinylka14

    vinylka14 29.04.12  11:50

    « vyhrát může opravdu každý

  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 27.04.12  18:46

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    DIM: už jsem to našel...
    Renault reworked the current 1.5 dCi 90hp and 75hp engines with the incorporation of technology from the Energy dCi 110 engine which already features in the Mégane and Scénic. The Energy dCi 90 and 75 include features that stem from Renault’s presence in Formula 1. For example, the DLC-coated cam followers use a technique (Diamond Like Carbon) that has been employed in motor racing for some years. The mechanical properties of DLC significantly reduce friction and improve energy efficiency to deliver enhanced performance and contained fuel consumption.
    ... Renault ... připravuje motory pro Mercedes Benz Citan ... tak proto DLCC ... aby motory vydržely ...
  • 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 27.04.12  16:59

    « A mam po aute

    No dopredu se to jezdi,zacouvat to chce hold fistrona. Tato ty si prej tomu prazakovi zboural branu >:D
  • 00 Reagovat !

    foto RADEK1

    RADEK1 27.04.12  16:53

    « A mam po aute

    To je smula. :-( Ja kdyz jsem pred 2 lety prodaval ghia x 2,2 s nahradnimi koly,stresnim nosicem,a snehovymi retezy . Tak jsem byl rad,ze se auto prodalo za 2oo tis. A to melo najeto 155 tis km a uplne nove vstriky. Chci tim rict,ze ta odhadni cena bude asi real. Ale ma to i pozitivni stranku veci s novym autem vyvstanou nove otazky a zase ozivis diskuzi. ;-) tak hodne zdaru .
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 27.04.12  16:36

    « Re: A mám po autě.

    Nemáš to u české? Já tam měl pojištěného focuse - dvouletý stál téměř třista tis, po roce - tedy tři roky stáří - jsem byl nechat přepočítat pojistku a ženská mi řekla, že v případě krádeže nebo totálky bych dostal cca 110-120tis....srandistka...a když měl 6,5roku dostal jsem za něj 152tis.Zajímá je jen stav tachometru a rok výroby, i když už ani na ty kilometry se tolik nehledí, protože to není tak prokazatelné. Taky je nějak nezajímá tržní cena, prý mají své tabulky. Loni mi taky odral náklaďák maxe-dostal jsem nový nárazník, blatník, zrcátko a taky přelakovat dveře a náhradní auto- pojišťovna vníka vše zaplatila, neplatil jsem ani kačku. U české už ale nejsem, mám uniqua. Stál jsem zaparkovaný a točil se tady náklaďák a trochu mu to vybočilo...a to mu tři lidi ukazovali :-O
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 26.04.12  18:45

    « Re: A mám po autě.

    To máš tedy blbý. Argumentuj že jsi majitelem od nova - tedy prvním majitelem. Těch 120tis. je průměr za ojetiny z druhé ruky. Pokud máš navíc slušnou servisní historii, a necháš si to šikovně odhadnout o nějakého znalce, který zohlední to, že jsi prvním majitelem a že auto bylo dobře servisované, máš šanci.
    Navíc už by snad nemělo hrát roli, jak je auto staré - argument pojišťoven o zvyšování ceny opravou novými díly někde myslím neprošel, ale nejsem si jist - byl tam spor a mám ten pocit že to pojišťovny prohrály.
  • 00 Reagovat !

    foto superkutil

    superkutil 26.04.12  15:00

    « A mám po autě.

    Nějaký bIb s Kia Sportage mě trefil. Jasná jeho chyba, jenže trefil pravý blatník a odnesl to blatník, přední kolo, xenon, kapota, ta urvala druhý xenon a přední plastovou masku, pak prohnul PP dveře a PZ dveře. Nevypadá to zle, je to pojízdné, ale pojíšťovna z toho udělala finanční totálku. Nemáte s tím někdo zkušenost? Jsem poškozený a přitom na tom budu tratit. Tvrdí mi, že moje auto mělo před nehodou cenu 120tis, ale podle serveru mobile.de mají auta shodná s mým cenu 7400€, tedy 187tis.Kč. Mám možnost se právně bránit příliš nízké ceně? 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 24.04.12  20:48

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    Tak vidíš, a všechny trysky a další kluzné součásti vstřikovačů jsou nyní opatřeny DLCC. A je to saaaaaaaaaaaaakra znát !!!!!!!!!!!! Naštěstí při masové výrobě trysek a vnitřních dílů vstřikovačů se náklady na výrobu dostatečně snižují, předpokládám. Roční prodej dieselů v Evropě cca 8 mil. vozů x 4 = 32 mil. trysek - to asi nebude problém. Jen v Trutnově (nebo Turnově?) se vyrobí 2 mil. ks. čerpadel Continental.
    Nevím ovšem, kolik může stát potažení klikové hřídele u motorů Renault. To mi nepřijde ekonomické.
  • « 00 Reagovat !

    foto jurkoboss

    jurkoboss 24.04.12  13:14

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    Bol som na diagnostike, a žiadna chyba
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.04.12  16:03

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    .tak jsem si to někde vygooglil, docela mě to zaujalo, v mé branži jsem se s tím ještě nesetkal, ale kdo ví ..... Přeletěl jsem ten text, podle všeho je to používáno od r. 2006, pro F1 a pod.....
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.04.12  15:50

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    Hmh, no a jak to potom obrábějí do tolerancí ? A jak je zajištěna přilnavost k tomu základnímu materiálu ? Docela mě to zaujalo . Cementování právě přemění celou vrstvu do hloubky, která tím trochu naroste a broušením se vše srovná. Diamant se brousí blbě . A tím , že to je po cementování prorostlá vrstva,tak se nemusí řešit přilnavost a případná rozdílná teplotní roztažnost. Samozřejmě je mnoho jiných způsobů nanášení rúzných tenkých vrstev,ale na něco tak velkého , tvarově složitého a namáhaného jak mechanicky tak teplotně, to by mě docela zajímalo......Už jsem viděl galvanické pokovování, napařování, naprašování, chemickou depozici, vakuovou implataci iontů ...dokonce nastřelování prachových částic pomocí tryskového motoru .....ale tohle ?
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 23.04.12  15:09

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    Diagnostika nic nevykazuje?
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 23.04.12  15:08

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    Střílíš hodně vedle, DIMe, toto je zcela jiný a velice drahý způsob vytvoření speciálního extrémně odolného povrchu. NENÍ to obyčejné cementování.
    V cementování NASYTÍŠ povrch uhlíkem. U DLCC POTAHUJEŠ povrch uhlíkem, který následně přeměníš (nevím jak to dělají) v diamant. Proto je to tak tvrdé a odolné, je to uhlík-karbon, ale již ve své diamatové podobě - sice amorfní, ale je to diamand. Není to cement. Tato metoda se masově rozšířila teprve nedávno. Poznáš to snadno - cementované plochy jsou šedé, DLCC - Diammond Like Carbon Coating - je černý. A cena je o několik řádů vedle. Cementování je velmi levné - a taky nevydrží - proto musí v řadě případů ustoupit DLCC - ale jen tehdy, kdy to je to technicky nezbytné a ekonomicky (DLCC je velmi velmi drahé) se to dá zdůvodnit.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.04.12  14:04

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    Možná blbost , ale zkus se zaměřit na čidlo sešlápnutí plynového pedálu......
  • « 00 Reagovat !

    foto nr9

    nr9 23.04.12  13:09

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    Výměna vstřikovačů proběhla v cca 145 tis.km, takže nevím jestli to bude zrovna tahle příčina, ale stát se mohlo cokoliv. Navíc byla vyměněna celá hlava, protože prasklo uložení váčkové hřídele, což se prý dle mechanika od Fordu u 2,2 TDCi stává běžně a ukázal mi 3 Tranzity se stejným motorem a stejnou závadou u nich ve dvoře. Takže si myslím, že pokud to udělali jak měli, tak by měla být závada na jiné části motoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto DIM

    DIM 23.04.12  11:30

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    Karbon je uhlík, ten je v ušlechtilých ocelích vždy. Hotový výrobek se "nepotahuje" , nehotový polotovaru se může dodatečně nasytit do malé hlloubky povrchová plocha uhlíkem , a tím vznikne otěruvzdorná krusta, která se pak dobrousí na konečný rozměr. Podle mě se ale např. klikovky cementovaly už dávno.....
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 20.04.12  20:00

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    Zdravím. Někde jsem zaslechl, že trysky vstřikovačů 2,2 TDCi Euro 3 trpěly tzv. žlutými úsadami, které přibržďovaly trysky při volnoběhu a těsně nad volnoběhem (to by celkem odpovídalo) ... a také za studena. Nyní myslím již všichni výrobci vybavují vstřikovače tryskami s jinou geometrií s povrchováním diamantovým karbonovým povrchem. Možná že by výměna trysek mohla pomoci. Nevím. Nikde jsem bohužel nezaslechl od nikoho,zda se tyto problémy definitivně odstranily po výměně trysek za ty s DLCC jehlami (DLCC = Diamond like carbon coating). DLCC se nyní velice rozšířilo, někde jsem již četl, že někdo karbonem potahuje i vačkové hřídele motoru (Renault).
  • « 00 Reagovat !

    foto stirecek1

    štíreček1 20.04.12  19:27

    « Re: Otáčky a spotřeba

    U těch slavných TSÍček je z výroby namontován hodně malý katalyzátor, kvůli ceně, přece jenom na malém autě je tlak na cenu především a šetří se i tam, kde se nemá, takže chlazení tohoto malého katalyzátoru probíhá pod zátěží benzínovou mlhou, takže takové auto může jezdit úsporně, ale pod zátěží spotřeba roste i na dvounásobek. Ne proto, aby to lépe jelo, aby se uchladil malý kat...Že z výfuku letí více škodlivin než z dvacetiletého dvoulitru není důležité, na papíře jsou emisní limity v pořádku. Mocná automobilová lobby si dělá co chce a jak se říká - pokrok nezastavíš - ten se už zastavil sám - čím vyšší norma, tím nižší účinost motorů, na papíře v pohodě, poněvadž měřící cykly jsou přizpůsobené autům, ne reálnému provozu. Dobrá zpráva pro téésíčka je, že malý kat bude do budoucna vodou chlazený, takže možná bude úspornější.
  • « 00 Reagovat !

    foto nr9

    nr9 20.04.12  10:50

    « Re: Problemy pri prudkej akceleracii

    Nazdar všem,
    mám podobný problém. Když sešlápnu plynový pedál na podlahu tak mondeo reaguje tak, jak by se dusilo, když pedál trošičku povolím tak mondeo prudce zrychlí. Domnívám se, že by to mohlo mít něco společného s overboostem, protože to dělá od třetího stupně nahoru. Při normální klidné jízdě mě to nijak neomezuje, a kdybych jednou za čas nesešlápl pedál na podlahu tak snad na to ani nepříjdu. Pro info mám mondeo 2,2 TDCi r.v. 05, najeto cca 165 tis.km, bez filtru pevných částic.
    Neví někdo čím by to mohlo být? Dík
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 20.04.12  09:36

    « Re: Otáčky a spotřeba

    To já jsem se tuhle chvíli držel Fóbie TSI ......... >:D A taky si nemyslím, že jsem jel za víc. :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…