FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
Ferdinand Este 12.05.12 00:36
« Re: Pulsuje volnoběh
To je pohon posilovače řízení. Myslím, že je to popsané i v manuálu (určitě to bylo popsané u benzínové 1,8) ... že to není závada, ale přirozené chování. I když auto jede na volnoběh, musí motor v posilovači udržovat tlak kapaliny. Když se auto zastaví, je bezpečné nechat tlak klesnout. -
oleowr1 11.05.12 09:05
« Re: 1.8 TDCi
o 1,8TDCi docela uvažuju, možná do toho půjdu příští rok.
2,0TDCi oslaví v prosinci 10. narozeniny, najeto má zatím 206tkm, nevím jak dlouho ještě vydrží, větší oprava převyšuje zůstatkovou hodnotu.... 92kW mi bude stačit, hlavně sehnat něco dobře ojetého, v kombíku, kolem 3 let, kolem 100tkm tak, aby při mém nájezdu do 20tkm ročně zase auto cca. 7-8 let sloužilo. Dostavěl jsem domek tak si moc vyskakovat nemůžu :-) -
WinDiesel 05.05.12 11:30
« Re: Pulsuje volnoběh
U dvoulitru reagoval volnoběh poctivě na kadé sepnutí kompresoru klimatizace, na každé přibrždění... Hlavně na tu klimatizaci. Když se sepne spojka kompresoru nebo zvýší jeho zatížení, musí motor zvednou otáčky (pokud to neudělá, otáčky spadnou - jsou různé strategie). V každém případě nejsou volnoběžné otáčky nikdy v úplném klidu. -
oleowr1 04.05.12 23:23
« Re: Pulsuje volnoběh
volnoběh mi pulzuje pořád, ale pouze když je auto v pohybu.... když stojím na místě tak jsou otáčky kolem 800 jak přibité, ale jen pustím auto třeba z kopce, tak začnou plavat.... neřeším to, je to 50tkm. před repasí trysek u Walicy v Bohumíně a 50tkm po repasi prakticky pořád stejné..... -
WinDiesel 04.05.12 18:33
« Re: Pulsuje volnoběh
Já jsem zažil vadný dvouhmoťák ve Frankfurtu v taxiku VW Caddy - a hlavně to sebou vždycky trhlo.
Teď Ti prostě řídící jednotka na něco reaguje - chtělo by to vidět dynamické hodnoty. Problém bys měl, kdybys na to dupnul a šlo Ti to do nouzáku. A po vypnutí a zapnutí klíčku by to zase jelo.
Zkus nalít nějakou dávku aditiva - třeba dvojnásobnou. DELŠÍ TRASY JSOU PRO DIESEL OK. Jen si dej pozor na hadici od turba - odchází mezi 100 a 200 000 km (u mě ve 120 000 km) - preventivně měň. Přesně ve 100 000 a 200 000 mi odešel řemen k alternátoru - tady jsi v poho, pokud jsi měnil ve 100 000 km.
Koukej při razantnější akceleraci do zpětného bočního zrcadla, jesti nějak hodně nekouříš - zrcátkou funguje jako polarizátor světla - a tudíž jako opacimetr/kouřoměr. Zvlášť v noci je to dobře vidět - právě v noci je to dobře vidět. Tehdy by byl problém s EGR.
Nis z výše uvedeného Tě nezastaví - jedině by musely být trysky v takovém stavu, že by propálily píst. A to se mi nezdá.... -
impaler 04.05.12 10:59
« Re: Pulsuje volnoběh
Projíždím, často v nějakou pitomou hodinu. Teď ale bohužel jedu jen do Rakouska. Myslíš, že by to počkalo do příští cesty bez velkého rizika? Pojedu někdy v červenci, čas bych si na to možná udělal, každopádně díky moc za nabídku. Bouchání zatím myslím žádné. -
WinDiesel 04.05.12 09:36
« Re: Pulsuje volnoběh
Nazdárek ...... a do Prahy jezdíš? Tam bych Tě doporučil na diagnostiku do servisu Velendorf, je to v Říčanech kousek před Prahou. Bych se tam mohl vyskytnout a koukli bychom na to spolu.
Dvouhmoťák se projevuje bouchnutím při přeřazení. EGR by mohl způsobit kolísání - přiškrcováním vzduchu.
Dej vědět. -
impaler 04.05.12 08:46
« Re: Pulsuje volnoběh
Ahoj Petře,
budu to lovit z hlavy, přesné číslo typu motoru nevím. TDCi 2.0 96 kW, výroba 11/2004, před faceliftem 2005, 6-st. manuál. Pokud se nepletu, psal jsi tehdy, že to je ještě Ford Puma?
Jinak já teď jezdím buď skoro vůbec (jednou za týden nakoupit), nebo po Evropě po dálnici. Včera jsem to zaznamenal cestou do práce, zpátky trochu taky, i když v menším rozsahu spíš normálních 750-800 až 900. Dnes ráno skoro nic, ručička se hýbe, ale řekl bych 750-800 a víc nic, kdybych se na to nezaměřil, asi bych to ani nepoznal.
Kutile jak jsi dopadl s tou pojišťovnou?