FORD MONDEO 2,2 TDCi .
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > FORD
-
oleowr1 17.07.14 21:21
« po natankování nezhaslo hladové oko
Zdravím všechny z Chorvatska, v úterý ráno jsem natankoval na Makarské, palivoměr ukazuje plnou, ale nezhaslo hladové oko a PP ukazoval dojezd do nuly a na 0km se zastavil. Okamžitá spotřeba i průměrná funguje normálně. Co s tím? Spraví se to až ubude nafty v nádrži, při dalším tankování, mám odpojit napájení přístrojovky a ta se resetuje a bude ukazovat zase správně? -
DIM 02.07.14 13:50
« Re: nějak je tady klid...
Nazdárek..... ale nahlédl jsem tady nějakou intuitivní náhodou !! 250 tis je moc pěkné číslo, to už snad ani nemá smysl se toho zbavovat, když se o to tak vzorně staráš...... Já mám pořád svoje 5 let staré ale je jako nové ! Tak nevím , co dál, asi budu čekat na příští rok : nové Mondeo, nový pasat, nový Superb........ -
oleowr1 02.07.14 10:06
« Re: nějak je tady klid...
Čerpadlo je od včerejška na repasi u pana Walicy v Bohumíně, byl jsem sice objednán na zítřek, ale při cestě z Hlučína to spadlo do nouzáku a tak jsem to rovnou zavezl do servisu. Myslím, že 247450km není až tak špatná životnost pro Delphi z roku 2002, vstřiky jsou O.K. (repasované před 96830km). Vedu si přesné záznamy co, kdy a za kolik se na autě dělalo, taková profesionální deformace.... :-) -
DIM 09.04.14 16:07
« Re: nějak je tady klid...
Klid jako v kostele..... ale stejně je to pěkný pohled 12231 příspěvků !! Pravdou je, že mě prostě auto jezdí a jezdí , skoro nic nepotřebuje, a mně připadá pořád jako nové - nic neklepe. neskřípe, projevy motoru a všeho se zdají také pořád stejné....Nicméně čas se zastavit nedá, tak asi pomalu dojde na nějakou výměnu.... ale vůbec netuším, co . Nový Superb ? Jenže Combi tak brzo zase asi nebude, a navíc nový model nebude zadarmo...... Nové Mondeo ? To ale bude stejná situace...... Passat ?? ..... no fakt nevím...... -
oleowr1 27.03.14 16:07
« nějak je tady klid...
minulý týden mi spadl motor do nouzáku, klepání na 4. válci, po překalibrování trysky sice nouzový režim zmizel, ale studený motor škaredě klepal. Tak jsem raději zajel do Bohumína k p. Walicovi, před 5-ti lety mi dělal vstřikovače, teď překódoval všechny vstřiky a klepání ustalo. Vstřiky mají najeto něco přes 90tis., ale těsní a měly by ještě vydržet. Pomalu ale odchází čerpadlo, tlak paliva je na hranici... -
bonobo 26.11.13 15:45
« Záhadný motor TDCi
WinDiesela alias Petra Tesaře bych rád kontaktoval ohledně diagnostiky Mondea a těší mě, že je stále aktivní na tomto fóru.
K motoru - byl na brzdě na mereni-vykonu.cz a naměřili 97 kW před čipem a 113 kW po čipu. Taky je zajímavé, že pro tento přiškrcený motor mají některé eshopy spec. nabídku náhradních dílů, např. automedik.cz. Jak vidno, auto bylo koupeno v Německu, ale musí jich tu být víc.
Už dřív psal Windiesel, že euro 4 má vyšší tlak vstřikování a sedmibodové vstřikovače (1600 bar proti 1400, sedm proti pěti otvorům). Nevíte, jestli to platí pro 2.2 i 2.0 motor? -
DIM 26.11.13 15:04
« Re: Záhadný motor TDCi
Tak vítej v klubu potenciálních 13 - ti tisícových !! Ale s tím záhadným motorem Ti asi moc nepomůžu, nabízí se, že to bude možná kvůli Euro IV normě nějaká " přiškrcená" verze, ale neslyšel jsem o tom. Ale náš guru Win diesel to určitě rozluští, pokud tedy půjde někdy kolem ! -
bonobo 26.11.13 13:51
« Záhadný motor TDCi
DIMe, musel jsem zareagovat na tvoji výzvu dosáhnout aspoň 13 tisíc příspěvků.
Už to tady čtu (jen vynechávám Superkutila) druhý měsíc a jsem zatím jen v polovině, ale dal jsem si socialistický závazek, že vytrvám (přelom, přeskoč, jenom nepodlez!). Už jsem tu dokonce jednou zaregistrovaný byl, ale ztratil jsem všechny přihlašovací údaje. :-)
Mám dvoulitr, ale v tom je ta záhada. Podle TP 96 kW euro 3, podle VIN jsem nyní zjistil, že je to 92 kW euro 4.
Jednak jsem netušil, že v letech 2003 - 2005 dělali tuto výk. verzi a hlavně nevím, co s tím nesouladem mám dělat. Poradíte mi?
Jsem připraven zapojit se do diskuze, mám řadu dalších otázek, námětů a jiných věcí, co mi leží na srdci. Jinak jsem rok a půl majitelem ojetiny z 24. 6. 2004 (model. r. 2005) a z auta jsem stále nadšený.
Chlapi, zdar! -
oleowr1 17.11.13 14:27
« Re: Díly
na vrakovišti v Bílovci jsem kupoval ventilátor chladiče, potřeboval jsem jen ridici jednotku, ale ford prodává pouze komplet včetně plastového ramu. Neměli saharu k 2, 0 TDCi, ale jen k nějakému benzínovému Cmaxu, poradili mi, že stačí přeletovat konektor, dali i protikus, abych to mohl vyzkoušet. Max.. spokojenost, ventilátor funguje přes 2roky a ušetřil jsem cca. 10tis. za originální značkový díl. -
ladsla 16.11.13 19:55
« Re: výměna spojky
v těch kilometrech je to u tohoto motoru spíš očekávatelné, nevím podle čeho máš diagnozu ale spíš je v háji dvojhmoták než lamela spojky. V každém případě se to vždycky mění celé tj. lamela, ložisko a setrvačník.
Nevím odkud jsi, tady na valašsku se to dá umotat kolem 15ti tis. + - dle toho jakou kvalitu dílů a jaký servis vybereš. Hlavně ne značkový ford, aspon tady na Zlínsku je to tragedie..... -
DIM 12.11.13 11:42
« Re: výměna spojky
U 2,2 TDCi je jiná spojka, údajně z Volva, a je podle servisu trvanlivější. Příčinou poruch spojky u 2,0 TDCi byl někdy také únik kapaliny s posilovače řízení, která pak nateče do spojky..... Dvouhmotový setrvačník by už se asi vyměnit měl , pokud to bude všechno venku. Cenu nevím, ale zeptat se můžu.